Het blijkt mogelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:49 schreef Nashje het volgende:
Nog dieper?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:30 schreef Blight het volgende:
Ik vind deze opstelling maar zwakjes. De linkerflank is zeer en zeer zwak. Als Ajax de groepsfase UEFA niet haalt dan veeg ik vanavond m'n reet af met m'n Ajax shirtje.
Oeh...quote:
1848 ftwquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:55 schreef r.liong het volgende:
Mijn God dit is echt een schande. Als het straks ook misgaat in de reguliere wedstrijden voor de landstitel dan vrees ik wederom supportersrellen en het hoofd van de technisch directeur Martin van Geel.
Ajax onwaardig dit! Nu moet men wel de landstitel winnen!
Klopt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:58 schreef Longmen het volgende:
De laatste x 1e ronde was het zwarte jaar 1989 volgens mij![]()
http://www.voetbalstats.nl/ec/c263.html
Pic van schijt op je shirt svp.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:03 schreef Blight het volgende:
Dames en heren. De.. Intercity.. van.. Ajax.. naar.. de.. Europese top.. heeft een vertraging.. van ongeveer.. 12.. jaar.
Maar wij speelde tenminste wel europeesquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
En jullie feyenoord maar uitlachen omdat ze geen europees voetbal spelen![]()
Ik moet nog niet,quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:03 schreef Blight het volgende:
Dames en heren. De.. Intercity.. van.. Ajax.. naar.. de.. Europese top.. heeft een vertraging.. van ongeveer.. 12.. jaar.
Waren dikke rellen bij het supportershome vanmiddag.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:34 schreef Blight het volgende:
Dit doet echt héél veel pijn. Ik heb hier geen woorden voor...
Ach in 2000 was t al niet anders met Laussane Sportsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:04 schreef Mindstate het volgende:
Verdomme, het is weer waardeloos. Hoe diep is Ajax gezonken als het wordt uitgeschakeld door FC Kopenhagen, Slavia Praag en Dinamo Zagreb.
Ik vraag me serieus af wat er nu eigenlijk mis is, Ajax heeft betere voetballers dan alle 3 de ploegen..
Ten Cate: je weg naar chelsea is wat mij betreft helemaal vrij. 2 jaar op rij geen CL en nu al niet eens de 2de ronde Uefa Cup..
Het doet me eerlijk gezegd niks meer, ik moest er zelfs om lachen. Het begint dus te wennen, dat is misschien nog wel enger.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:04 schreef Rumille het volgende:
Ajax landskampioen
AZ UEFA Cup
Feyenoord KNVB Beker
PSV Champions League
Leuk?
Echt diep en diep triest jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach in 2000 was t al niet anders met Laussane Sports![]()
![]()
Ik mag hopen dat ze 'm daar ook niet meer moetenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Houniet het volgende:
hij smeert hem naar chelsea wedden
Hier precies hetzelfde. De uitschakeling van vanavond en die van Slavia Praag kan zich niet eens meten met die van Kopenhagen. Dat kwam pas ECHT als een klap aan. Nu weet je dat het kan gebeuren... triest eigenlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het doet me eerlijk gezegd niks meer, ik moest er zelfs om lachen. Het begint dus te wennen, dat is misschien nog wel enger.
http://www.nu.nl/news/126(...)ellen_Amsterdam.htmlquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja doei henk.
Ik stond om 5 uur bij waterlooplein kwamen er 10 bussen met loeiende sirenes vol met me'ers langsrijden. Waar gingen die heen dan?
Alsof wij meer kunnen krijgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
[..]Alsof ik die andere clubs iets zou gunnen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja doei henk.
Ik stond om 5 uur bij waterlooplein kwamen er 10 bussen met loeiende sirenes vol met me'ers langsrijden. Waar gingen die heen dan?
quote:Relletjes rond duel Ajax-Zagreb
` In Amsterdam zijn voor het duel Ajax-
Dinamo Zagreb relletjes uitgebroken.In
de buurt van het Ajax-supportershome
gooiden hooligans stenen en flessen
naar de politie.Drie agenten raakten
gewond.
De politie pakte 42 mensen op,allemaal
Nederlanders.Een deel van hen werd bij
preventieve fouilleeracties opgepakt.Ze
hadden onder meer een ploertendoder,een
boksbeugel en traangas bij zich.
De Amsterdamse politie was vooraf al
extra paraat.Er waren berichten dat
fans van Ajax wraak wilden nemen op de
Kroaten,omdat bij de uitwedstrijd in
Zagreb Ajax-fans waren mishandeld.
Mallorca, vakantie vieren...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja doei henk.
Het bestuur ontslaat m niet....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Zou wel een naaistreek zijn als ten Cate nu het zinkende schip zou verlaten voor een baantje bij Chelsea
Misschien is FC Volendam wel een optie...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Blight het volgende:
De AZ fans zullen dit seizoen ook niet meer weten bij welke club ze nou willen gaan kijken.
hihihihihihihiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Blight het volgende:
De AZ fans zullen dit seizoen ook niet meer weten bij welke club ze nou willen gaan kijken.
Ik zou er geen tranen om laten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Houniet het volgende:
hij smeert hem naar chelsea wedden
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Blight het volgende:
doe ik ook zeker niet wees maar niet bangquote:
Menzo!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien is FC Volendam wel een optie...
Van Geel, Fontein, Ten Cate, Jaakke... en nog wel een blik harteloze klootzakken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het bestuur ontslaat m niet....
Van Geel mag ook opzoute btw...
Het is al jaren ellende.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:11 schreef Rumille het volgende:
Aan wie is dit eigenlijk aan te rekenen behalve ten Cate en het bestuur?
Hey dat is een nummer van de Rotterdamse Euromastersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Houniet het volgende:
alles gaat naar de klote, het shirt met je fortiskut aankopen
kut bestuur
dat stadion wat maar geen stadion is
ik weet het niet meer. ik ben boos en verdrietig. maar het is niet anders, op naar de club van rotterdam zondag...
Zullen we de kroeg in en zuipen tot we niet meer tot 3 kunnen tellen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Houniet het volgende:
alles gaat naar de klote, het shirt met je fortiskut aankopen
kut bestuur
dat stadion wat maar geen stadion is
ik weet het niet meer. ik ben boos en verdrietig. maar het is niet anders, op naar de club van rotterdam zondag...
Zagreb supporters opwachten moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Sybesma het volgende:
En waarom eigenlijk spelen in de Arena?
Kan wel bij AFC, meer dan 500 supporters heeft Ajax toch niet.
Massaal weglopen bij 2-0.... En dan noemen ze AZ publiek Glory hunters.....
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Sybesma het volgende:
En waarom eigenlijk spelen in de Arena?
Kan wel bij AFC, meer dan 500 supporters heeft Ajax toch niet.
Massaal weglopen bij 2-0.... En dan noemen ze AZ publiek Glory hunters.....
ik kom eraanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Zullen we de kroeg in en zuipen tot we niet meer tot 3 kunnen tellen?
Inderdaad Ajax zal nooit iets winnen dankzij haar "supporters" eerder ondanks haar "supporters"...quote:
Die is te duur, zeker nu!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef Grimm het volgende:
Jammer jongens.
Met die nr10 van zagreb ...
Je avatarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:18 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Bestuur en HTC OPROTTEN. Laffe speelstijl (verdedigend) AFGESTRAFT.
Kopenhagen? -> SCHANDE, MAG NOOIT WEER GEBEUREN!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Oprotten kanker kakkerlak.
Maatregelen bestuur dit kan en mag gewoon nooit maar dan ook echt nooit gebeuren.
misschien avatar veranderen? lijkt me een mooi moment.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:18 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Bestuur en HTC OPROTTEN. Laffe speelstijl (verdedigend) AFGESTRAFT.
iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef foetre het volgende:
Ajax vuile teringprutsers daar gaat ons UEFA-coëfficiënt![]()
![]()
Het zou een stuk helpen als ook AZ eruit vliegt vanavond.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:16 schreef w00h00 het volgende:
Gewoon Van Gaal naar huis brengen nu Martin.
ook dat nogquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef foetre het volgende:
![]()
quote:
weet je wat het probleem is. het bestuur is BANG voor Van Gaalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het zou een stuk helpen als ook AZ eruit vliegt vanavond.
Dat hele bestuur mag opflikkeren. Inc. v. Geelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:17 schreef Wooldoor het volgende:
van Geel sta ik nog steeds wel achter maar hij had meer zijn ding moeten bepalen en niet ten Cate zijn shit laten halen.
Ja want jullie halen veel punten binnen graf mongool.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef foetre het volgende:
![]()
Moet je wel in de breedte gaan werken: Max 64.000 regels in Excel..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:24 schreef Madine het volgende:
Eventjes geduld jongens, dan kom ik meezeiken. Ik ben de schuldigen aan dit debacle even in een Excel-bestandje aan het zetten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:24 schreef Frasier het volgende:
En volgend seizoen moet Van Basten ons gaan redden
Dealquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:04 schreef Rumille het volgende:
Ajax landskampioen
AZ UEFA Cup
Feyenoord KNVB Beker
PSV Champions League
Leuk?
Kan 'ie eindelijk eens met alleen maar Ajacieden werken en komt 'ie er nog mee weg ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:24 schreef Frasier het volgende:
En volgend seizoen moet Van Basten ons gaan redden
Precies, en daar gaat het allemaal om bij Ajax tegenwoordigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:16 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ach jullie hebben het financieel toch al voor elkaar dit seizoen![]()
kut beursquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Precies, en daar gaat het allemaal om bij Ajax tegenwoordig
Feyenoord? Zo ja, dan heb je helemaal geen recht van spreken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:27 schreef RubenSosa het volgende:
slavia praag.....![]()
Dinamo Zagreb.....![]()
het is elke maand feest in de Arena !
Helemaal niets in Amsterdam
![]()
We hebben de Johan Cruijffschaalquote:
quote:
kom uit de voetbalhoofdstad van Nederland.....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Feyenoord? Zo ja, dan heb je helemaal geen recht van spreken.
Heul niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Longmen het volgende:
Danny terug!
Een gratis europeese wedstrijd bij AZquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
K*nkerzooi.....geen woorden voor ik kan er ook niet eens meer boos om worden. Wat krijgen we nu weer vergoed nu we eruit geknikkerd zijn
Eh jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:29 schreef peaceman het volgende:
EN Longmen? Ben je het weer met me eens?
Welke mongool van 3 heeft dat aangemaakt? Laat iedereen die zich daar bij aan meldt inderdaad maar opkankeren.quote:
Haha, ach ja jullie zouden wel geschorst worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
kom uit de voetbalhoofdstad van Nederland.....![]()
yeah !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We hebben de Johan Cruijffschaal![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietik meende dat je voor Feyenoord of een ander clubje was
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Een gratis europeese wedstrijd bij AZ![]()
Tsja toegegeven PSV is op dit moment gewoon beter als Ajax bezig. En bij Ajax ligt het echt niet alleen aan de trainer. in 10 jaar 8 nieuwe trainers en maar nieuwe trainers halen terwijl het toch echt bij het 'bestuur' ligt.quote:
Hyves is sowiesoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke mongool van 3 heeft dat aangemaakt? Laat iedereen die zich daar bij aan meldt inderdaad maar opkankeren.
hahahah, weet je nog de willem II "uit" editie van vorig jaar?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Jullie missen een type Danny Buijs
zijn wel 4 wedstrijden meerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef Madine het volgende:
[..]
Nog 4 wedstrijdjes en dan zijn jullie d'r ook vanaf hoor![]()
Een hersenloze boer?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
"Al met al hebben we over twee wedstrijden toch even vaak gescoord als Dynamo Zagreb. Zo slecht kan het toch niet zijn?"
Ik vind het eigenlijk heel sneu voor Edgar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef peaceman het volgende:
Danny mag van mij terugkomen. Het is in elk geval te hopen dat ze een trainer halen die geliefd is, anders voorzie ik een behoorlijke leegloop..... (Davids is trouwens ook wel een beetje mede-schuldig besef ik me nu)
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ben blij dat Ajax je wel nog van wat plezier voorzietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
zijn wel 4 wedstrijden meer
Kopenhagen![]()
Sparta Praag![]()
Dinamo Zagreb![]()
Ze scoorde uit een penalty....das geen "echte" goal... dus eigenlijk zijn we door.....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dinamo Zagreb is een leuke ploeg waar vaak goede spelers vandaan komen. Maar tegen een Ajax in goede doen zijn ze in principe kansloos"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |