abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53821959
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef Rewimo het volgende:
Zijn er trouwens liefhebbers voor walnoten? Ik kan wel wat meenemen zaterdag
Walnoten!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:09:37 #102
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53822444
Ja, walnoten
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:12:25 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53822538
Moet iemand wel een notenkraker meenemen Ik mag die van hier thuis niet meenemen van Frank
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53822560
Prima hoor, doe maar de zestiende dan. Als dat de meeste mensen beter uitkomt...

Ik vind het wel jammer dat ik dan niet kan, maar ach, je kunt niet overal bij zijn.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:06:26 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_53825882
Ok, ga ik dat ik mijn agenda opschrijven. De mensen die zich aangemeld hebben, kunnen die hun meest recente mailadres PM-en? Hoe eerder de lootjes getrokken worden, hoe langer we na kunnen denken over de verlanglijstjes en dus over eventuele surprises/gedichten

Coldfeet
gothic-blackie
Isabeau
Liejannuh
miss_dynastie
motorbloempje
octopussy
Omearos
Pandorah
teigan
Troel (alleen 16)
YPPY
Jojogirl

Deze mensen dus

[ Bericht 33% gewijzigd door Troel op 09-10-2007 23:24:00 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:14:58 #106
13151 crew  Rewimo
pi_53826165
Tja ik kan dus ook niet. Jammer maar zoals ik al zei: je krijgt het nooit voor elkaar om iedereen bij elkaar te krijgen. Volgend jaar beter
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53830466
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Moet iemand wel een notenkraker meenemen Ik mag die van hier thuis niet meenemen van Frank
Ik neem er wel een mee, heb er een op mijn werk liggen en hier zijn de noten op.
***Levi was here***
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:10:11 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_53831115
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon alle noten meenemen, dan heeft ie er niets aan De dames die met je meerijden kunnen vast wel tussen "wat" noten zitten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 09:38:20 #109
13151 crew  Rewimo
pi_53831646
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:10 schreef Troel het volgende:
Gewoon alle noten meenemen, dan heeft ie er niets aan De dames die met je meerijden kunnen vast wel tussen "wat" noten zitten.
Ehm, met 100+ kilo noten plus een deel van de Dieetclub zakt de auto door zijn hoeven, vrees ik
pi_53832048
Dat is jammer, voor Fannetje en Rewimo had ik juist makkelijk een surprise en gedicht kunnen verzinnen.

Iemand al een weerbericht voor zaterdag gezien?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53832098
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef YPPY het volgende:
Dat is jammer, voor Fannetje en Rewimo had ik juist makkelijk een surprise en gedicht kunnen verzinnen.

Iemand al een weerbericht voor zaterdag gezien?
15 graden en een half zonnetje en geen regen
pi_53832244
wanneer is de sinterkerstmeeting nu?

want de 8e en 9e zit ik dus hoogstwaarschijnlijk in Berlijn met

niet dat jullie voor mij het tweede weekend MOETEN nemen, maar wil 't wel even graag weten
Ja doei.
pi_53832421
Walnoten!

De Sinterkersmeet wordt nu de 16e als ik het goed heb begrepen.

Troel: je hebt mijn emailadres wel toch?
pi_53832671
zoals ik net al PMde naar Troel:

ik wil opzich wel gastvrouwe spelen voor het lootjesgebeuren als het de 16e is?
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:25:31 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_53832751
Ja, van de meesten heb ik het adres nog wel.

Octopussy had haar huis ook al aangeboden en hier in Ijsselstein (was vorig jaar ook het meest centraal gelegen) is het ook geen probleem, dus wat betreft locaties hebben we nog keuze. Ik moet alleen wel zeggen dat als het dit jaar weer bij mij zou zijn dat ik minder spul op tafel zet, want anders krijg ik weer commentaar van Bert dat het meer vreetclub is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53832820
ik ben jullie natuurlijk nog een housewarming verschuldigd dus wat dat betreft is het voor mij ene mooi excuus om het dan te doen, en er een sinterkerst-housewarming van te maken
Ja doei.
pi_53836705
MB, kan jij 13 vrouw kwijt?

Mijn huis is vooralsnog gewoon beschikbaar
pi_53836744
ik ga volgende week zondag proberen 10 man kwijt te kunnen (ouders, ouders van mijn zusje + vriend en zijn zus + vriend en wij twee ) dus als er daarna nog ruimte over is kan ik het je vertellen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 13:11:32 #119
13151 crew  Rewimo
pi_53836839
Ik mis trouwens de kampeer-boerderij-bbq-meeting bij Rewimo in het voorjaar in de OP
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:29:58 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_53838779
Ik mis enkel nog de email van Coldfeet, dan kunnen we gaan met de banaan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53838791
koudevoeten@coldfeet.nl?
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:32:50 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_53838853
ja, zoiets denk ik, maar ik weet niet of dat domein van haar is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53839013
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef Troel het volgende:
Ik mis enkel nog de email van Coldfeet, dan kunnen we gaan met de banaan!
ik heb een mail adres van haar. pm je wel even
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:42:36 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_53839104
Super!

Ik heb als basis de trekking van vorig jaar genomen, dus als het goed is heeft iedereen een andere pineut dan vorig jaar, zo niet, trek meteen even aan de bel!

De link onderaan in het mailtje kun je gebruiken om je verlanglijst in te vullen, als het goed is zie je daar zelfs het verlanglijstje van vorig jaar!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53839250
Oeh, ik ga gelijk even in mijn mail kijken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53845171
mail is ontvangen!
Nu nog een lijstje bedenken

Hier kan ook wel 13 man, maar ik denk dat het een beetje een uithoek is
pi_53848534
hier ook de mail ontvangen. maar euhm. hoe zit het nu, bij het verlanglijstje staat al een heel rijtje dingen, en ik heb die dingen niet ingevuld want ik deed vorig jaar niet mee. is dat dan het verlanglijstje van degene die ik heb getrokken?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:36:50 #128
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53848934
Oe spannend, ik ga ik m'n mail kijken
pi_53855440
Degene die ik heb is te doen, na wat onderzoek. Nu dus zelf weer reageren. Wie heeft mij? Dan weet hoe uitgebreid ik moet zijn.
*OUD heilige*
pi_53855508
Mijn huis is ook beschikbaar voor sinterklaas.
Mocht het in een uithoek gehouden worden: je kunt nu bij het Kruidvat dagkaartjes kopen voor 10 euro.

Owja, en ik ga definitief niet mee naar de efteling. Ben geloof ik pas tegen 12 uur thuis uit Heerlen en ga shoppen voor de DSLR.
pi_53856597
ik moet nog kijken maar dat kan hier niet op 't werk is hotmail geblokkeerd, ben benieuwd wie ik 'getrokken' heb

en wt is het budget, of staat dat ook in het mailtje?
Ja doei.
pi_53856704
Hoelaat doen we nou bij de efteling??? half 11?????? als dat voor iedereen goed uit komt?
pi_53856792
nog steeds jammer dat ik niet mee kan naar de Efteling maarjah.. toneel gaat voor

nog mensen die willen komen kijken?
Ja doei.
pi_53856999
MB: budget voor sinterkerst staat in dat mailtje . Denk aan 10 euro.
Lijkt mij trouwens wel leuk om naar je toneelstukje te gaan kijken. Moet nog wel kijken of ik geld heb enzo .

Hoe laat kunnen de Groningengangers inderdaad in Den Bosch zijn? Dat was toch iets van 10 uur dacht ik? Dus dan zijn die om 10.30 in de Efteling? Ja dus, zie ik .
YPPY: dan kunnen we dus inderdaad wat later afspreken maar we willen Anna wel even kunnen bewonderen . Half 10 dan? Dan pik ik miss_d om kwart voor 9 van Utrecht Cs op. Troel: ga jij ook nog mee?
pi_53857043
9, 10 en 11 november

9 en 10 is het 's avonds en de 11e is een middagvoorstelling

kaarten zjin iets van 7,50 ofzo
Ja doei.
pi_53857730
Die Kruidvatdagkaartjes gaan heel snel, dan moet je ze ook wel vandaag halen..

Ik heb er gisteren twee gehaald voor de Efteling, lekker goedkoop...
En ik heb geen OV meer, dus treinreizen wordt sowieso een dure grap anders...

Wij zijn om 9.51 in Den Bosch, waar zien wij omearos eigenlijk dan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53859314
Half 10 bij mij is goed Pandorah.
*OUD heilige*
pi_53859621
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef teigan het volgende:
Die Kruidvatdagkaartjes gaan heel snel, dan moet je ze ook wel vandaag halen..

Ik heb er gisteren twee gehaald voor de Efteling, lekker goedkoop...
En ik heb geen OV meer, dus treinreizen wordt sowieso een dure grap anders...

Wij zijn om 9.51 in Den Bosch, waar zien wij omearos eigenlijk dan?
Ik ga via Utrecht, trein van 9:21, en volgens mij moeten jullie ook met die trein. Ik heb 10 minuten overstaptijd, dus kan wel proberen of we elkaar daar al treffen.
pi_53859707
Wij hebben geloof ik ook die 10 minuten overstaptijd, of 11 minuten...

MAar waar is daar een handig punt om af te spreken?
pi_53859957
Riann, kwart voor tien op station Eindhoven afspreken?
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 11:55:11 #141
13151 crew  Rewimo
pi_53860055
Oja, kent iemand station Den Bosch? Waar kan ik daar parkeren om jullie op te pikken?
pi_53860148
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:51 schreef Levitation het volgende:
Riann, kwart voor tien op station Eindhoven afspreken?
Ja dat is goed
pi_53860207
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Oja, kent iemand station Den Bosch? Waar kan ik daar parkeren om jullie op te pikken?
Je kunt een rondje rijden voor het station, echt makkelijk is dat. Dat is bij de hoofdingang. Vanaf de kant van Waalwijk is het goed aangegeven, maar ik denk dat jij vanaf de andere kant komt.
*OUD heilige*
pi_53860241
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef YPPY het volgende:

[..]

Je kunt een rondje rijden voor het station, echt makkelijk is dat. Dat is bij de hoofdingang. Vanaf de kant van Waalwijk is het goed aangegeven, maar ik denk dat jij vanaf de andere kant komt.
Als ze er nog niet zijn, kun je tussen de andere wachters even parkeren of een extra rondje rijden. Let bij het wegrijden (naar de Efteling) wel op dat je op een gegeven moment rechts moet waar het lijkt of het geen straat is, de weg buigt naar links. Ben ik al een paar keer verkeerd gegaan.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 12:14:03 #145
13151 crew  Rewimo
pi_53860538
Ik hoop dat TomTom het weet Ik ken daar echt heg noch steg
pi_53860618
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Wij hebben geloof ik ook die 10 minuten overstaptijd, of 11 minuten...

MAar waar is daar een handig punt om af te spreken?
Ergens boven lijkt mij, in de buurt van dat grote bord met treintijden?
pi_53861393
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:17 schreef omearos het volgende:

[..]

Ergens boven lijkt mij, in de buurt van dat grote bord met treintijden?
ik gok trouwens dat wij in Amersfoort bij jou in de trein komen, wij moeten daar overstappen....
Gaan we van spoor 7 naar spoor 6 zo uit mijn hoofd..
pi_53861680
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:51 schreef teigan het volgende:

[..]

ik gok trouwens dat wij in Amersfoort bij jou in de trein komen, wij moeten daar overstappen....
Gaan we van spoor 7 naar spoor 6 zo uit mijn hoofd..
Ik hoef niet over te stappen in Amersfoort, geen idee op welk spoor ik dan zit. Maar volgens mij heb je gelijk en gaan we vanaf daar al met dezelfde trein. Dan moeten we even telefonisch elkaar vinden oid.
pi_53861787
ik zal even kijken, volgens mij heb ik jouw nummer nog..

Ja dus, als hij niet veranderd is de laatste tijd..
pi_53861845
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer.
* omearos kijkt ook in haar telefoon. Ik heb ook een nummer van jou.
pi_53861887
ok, maar ik zat net op ns.nl te kijken, ga jij wel over Utrecht?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 13:28:43 #152
13151 crew  Rewimo
pi_53862067
Ik wil ook graag telefoonnummers van degenen die meerijden Mogen jullie het mijne
pi_53862363
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef teigan het volgende:
ok, maar ik zat net op ns.nl te kijken, ga jij wel over Utrecht?
Ik kan kiezen, en via Utrecht is 1x overstappen, via nijmegen 2x en het scheelt maar 2 minuten.
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ook graag telefoonnummers van degenen die meerijden Mogen jullie het mijne
Ik zal je ff een pm sturen.
pi_53862380
ah, ok omearos, ik snap hem..

Rewimo, zie je pm.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 14:09:08 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_53862839
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef gothic-blackie het volgende:
hier ook de mail ontvangen. maar euhm. hoe zit het nu, bij het verlanglijstje staat al een heel rijtje dingen, en ik heb die dingen niet ingevuld want ik deed vorig jaar niet mee. is dat dan het verlanglijstje van degene die ik heb getrokken?
Dat is het verlanglijstje van de persoon wiens plekje je ingepikt hebt omdat ze er dit jaar niet zijn

Gewoon je eigen lijstje invullen en op verzenden klikken, als het lijstje is ingevuld van de persoon die jij moet verrassen, krijg je daar een apart mailtje over!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 oktober 2007 @ 14:11:31 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_53862878
Ik ga zaterdag overdag niet mee, wat betreft het eten weet ik nog niet (dat hangt een beetje af van hoe ik me voel en of Bert het ervoor over heeft een feestje te laten schieten voor mijn lol (en of hij dus eventueel mee kan eten), maar dat is altijd wel te regelen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53867606
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 14:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat is het verlanglijstje van de persoon wiens plekje je ingepikt hebt omdat ze er dit jaar niet zijn

Gewoon je eigen lijstje invullen en op verzenden klikken, als het lijstje is ingevuld van de persoon die jij moet verrassen, krijg je daar een apart mailtje over!
ok lijkt me duidelijk, thanks troel, dan ga ik nu maar dootjes verzinnen van onder de 10 euro
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 18:12:39 #158
13151 crew  Rewimo
pi_53867669
Had je er een snurkende giraf bij?
pi_53868476
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:12 schreef Rewimo het volgende:
nee, wel tijdschriften en boekjes en chocola en kaartjes en een fotolijstje
pi_53868596
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:12 schreef Rewimo het volgende:
snurkt hij nog steeds?
pi_53871065
Zaterdag om 10.30 bij de Efteling toch? Ik wil graag kijken of ik op de motor kan komen. Kan ik mijn spullen dan bij iemand in de auto dumpen? Bij de garderobe rekenen ze 1,50 per garderobestuk, dus dat wordt een beetje gortig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 21:43:42 #162
13151 crew  Rewimo
pi_53872316
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:58 schreef teigan het volgende:
snurkt hij nog steeds?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 21:44:49 #163
13151 crew  Rewimo
pi_53872354
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef octopussy het volgende:
Zaterdag om 10.30 bij de Efteling toch? Ik wil graag kijken of ik op de motor kan komen. Kan ik mijn spullen dan bij iemand in de auto dumpen? Bij de garderobe rekenen ze 1,50 per garderobestuk, dus dat wordt een beetje gortig.
Kan wel tussen de walnoten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 21:45:40 #164
13151 crew  Rewimo
pi_53872368
O ja, voor de meerijders: jullie moeten dus een mintgroene Agila met Duits kenteken hebben Met mijn voorletter en mijn geboortedatum in het kenteken
  donderdag 11 oktober 2007 @ 22:16:45 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_53873321
Levi, mail jij nog even je telefoonnummer voor morgen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53873782
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 22:16 schreef Troel het volgende:
Levi, mail jij nog even je telefoonnummer voor morgen?
U heeft PM
***Levi was here***
pi_53876526
Octo: uiteraard kan je je spullen bij mij in de auto leggen (als ik met de auto naar de Efteling ga) en anders vast wel bij Yppy en Rewimo .

Hebben jullie trouwens al kaartjes voor de Efteling geregeld? En zo ja, waar?
Bij mijn Appie hadden ze geen kaartjes meer want het was al immers gesloten (nou, nee dus )...

[ Bericht 34% gewijzigd door Pandorah op 12-10-2007 00:13:30 ]
pi_53876966
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn huis is ook beschikbaar voor sinterklaas.
Mocht het in een uithoek gehouden worden: je kunt nu bij het Kruidvat dagkaartjes kopen voor 10 euro.

Owja, en ik ga definitief niet mee naar de efteling. Ben geloof ik pas tegen 12 uur thuis uit Heerlen en ga shoppen voor de DSLR.
Wat is DSLR? En heb je zin om zondag mee te gaan rugby-kijken?

Pandorah, ik looptegenwoordig elke dag in Utrecht rond, keertje na werktijd een kroegje pakken?
pi_53877168
DSLR= Digitale Single Lens Reflex camera oftewel digitale spiegelreflex
pi_53879110
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 00:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat is DSLR? En heb je zin om zondag mee te gaan rugby-kijken?

Pandorah, ik looptegenwoordig elke dag in Utrecht rond, keertje na werktijd een kroegje pakken?
Ik ga zondag mee rugby kijken! Tof! Dat wilde ik ook nog naar je PM'en, maar ben er nog niet aan toegekomen!

En nu ben ik heel erg brak (alweer, of beter gezegd: nog steeds) en ik moet vanmiddag voetballen in Heerlen en ik heb mn laptop mee omdat ik nu echt nog een paar verslagen moet afmaken.
Kan ik mijn brakheid afschuiven op mijn eerste pilletje tegen buiktyfus die ik gister heb ingenomen?
pi_53879526
Sinterklaas is trouwens toch de ZONDAG he? de 16e??????

de zaterdag zit ik namelijk in de Zoetermeerse Schouwburg
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:01:58 #172
13151 crew  Rewimo
pi_53879569
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef Pandorah het volgende:
Bij mijn Appie hadden ze geen kaartjes meer want het was al immers gesloten (nou, nee dus )...
Ik heb de mijne met airmiles besteld maar dat red je nu niet meer. Moet 5 dagen van tevoren. Moet ik hier bij Appie even proberen voor een kaartje voor je? Ga tussen de middag toch even Kronenburg in.
pi_53879669
je kan toch ook met je airmiles bij de kassa betalen? Of zit ik nu helemaal fout?
Ja doei.
pi_53879712
Pilletje tegen buiktyfus? Doen ze niet meer aan inentingen tegenwoordig?

Rewimo: Als je dat wilt doen graag . Maar hoe laat ga je met lunchpauze? Ik ga altijd wat laat en kan ook altijd nog even kijken in de Hoog Catherijne Appie.

Coldfeet: altijd gezellig om na werktijd een kroegje te pakken! Ik pm je van de week nog wel even mijn mailadres. Da's makkelijker afspreken . Was Liejannuh nou binnenkort ook in de buurt?
pi_53879721
MB: sinterkerst is inderdaad op een zondag .
En het is handiger om vooraf een kaartje te hebben, dan hoef je niet zolang daar in de rij te staan.
pi_53880033
he, gelukkig
Ja doei.
pi_53881759
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef Pandorah het volgende:
Octo: uiteraard kan je je spullen bij mij in de auto leggen (als ik met de auto naar de Efteling ga) en anders vast wel bij Yppy en Rewimo .

efteling site daar heb ik het ook gedaan
25 euro ook nog 1 euro korting jippie en dan kun je het gewoon uitprinten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:04:47 #178
13151 crew  Rewimo
pi_53881837
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:10 schreef Pandorah het volgende:
Rewimo: Als je dat wilt doen graag . Maar hoe laat ga je met lunchpauze? Ik ga altijd wat laat en kan ook altijd nog even kijken in de Hoog Catherijne Appie.
Om 12 uur denk ik vandaag. Dan ben ik rond half 1, kwart voor 1 terug. Heb je daar wat aan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:05:32 #179
13151 crew  Rewimo
pi_53881855
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
je kan toch ook met je airmiles bij de kassa betalen? Of zit ik nu helemaal fout?
Dat weet ik niet. Zou je even op moeten zoeken op de site van de Efteling lijkt me.
pi_53881915
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Om 12 uur denk ik vandaag. Dan ben ik rond half 1, kwart voor 1 terug. Heb je daar wat aan?
Ik ga altijd rond kwart voor 1, 1 uur naar buiten. Dus daar heb ik wel wat aan .
Mocht het dus niet gelukt zijn, dan kijk ik hier even bij de Appie en anders ga ik even naar de Efteling site.
Dank voor het kijken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:14:04 #181
13151 crew  Rewimo
pi_53882019
Okee, ik laat meteen wat horen als ik hem heb. Of als ik hem niet heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:41:41 #182
13151 crew  Rewimo
pi_53883953
Ik heb hem
pi_53884062
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem
Yeeeh! Je bent een held!
PM je even je rekeningnummer en het bedrag? Dan maak ik het vanavond over. Tenzij je het liever contant hebt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:49:14 #184
13151 crew  Rewimo
pi_53884089
Doe morgen maar, heb ik meteen wat om uit te geven Het is 26 euro.
pi_53884184
Okidokie
pi_53888214
Ik heb er zin in

ik heb de wekker al gezet op kwart over 8
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:24:32 #187
13151 crew  Rewimo
pi_53888297
De mijne moet denk ik op half 8 (moet ook nog even goedkope Duitse benzine tanken )
pi_53888333
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Rewimo het volgende:
De mijne moet denk ik op half 8 (moet ook nog even goedkope Duitse benzine tanken )
Dat moet ik morgenvroeg ook nog doen alleen dan dure nederlandse benzine
pi_53888575
Ik zal rond half tien naar het station fietsen, dan ben ik op tijd om de rest te verwelkomen
pi_53888670
Nou ja zeg, verkopen ze bij onze ah ook ineens geen kaartjes meer.
*OUD heilige*
pi_53889147
Hier waren nog wel kaartjes bij de AH, gelukkig, dus ik heb al een kaartje gekocht.
Mijn wekker gaat veel te vroeg morgenochtend Mijn trein gaat om half 8. Maar het is het wel waard
pi_53889331
YPPY: ik moet vanavond toch nog naar de Appie XL. Kijk ik gelijk of daar nog kaartjes zijn. Anders kan je altijd bij een ANWB winkel kijken?
pi_53889805
Via de website van de Efteling kun je toch ook gewoon kaartjes bestellen en uitprinten?
pi_53890448
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:36 schreef Fannetje het volgende:
Via de website van de Efteling kun je toch ook gewoon kaartjes bestellen en uitprinten?
yup dat heb ik gedaan en dan krijg je zelfs 1 euro korting haha
pi_53891875
Die anwb winkel hier is vroeg dicht, dus daar kon ik niet meer heen. Dan zal ik de site proberen.
*OUD heilige*
pi_53892239
Wat een grap, ik heb gewoon een kaartje uitgeprint.

J. neemt de auto mee Pandorah, dus je mag het laatste stuk ook rijden.
*OUD heilige*
pi_53893102
Prima hoor .
De Eeterij had ook nog gebeld om te checken of we echt met zijn 12-en nog kwamen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:53:55 #198
13151 crew  Rewimo
pi_53893126
Wat zei je? Maar we eten voor 24?

Ik moet trouwens de KeesKees nog even opzoeken en een baal walnoten inladen. En ik neem de Ixus maar mee deze keer, scheelt een hoop gesjouw.
pi_53895361
Riann, wat voor een auto heb je? Merk, kleur enzo? Dan kan ik je morgen makkelijker vinden.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:09:48 #200
13151 crew  Rewimo
pi_53896102
Ik kan m'n Ixus nergens vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')