Walnoten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef Rewimo het volgende:
Zijn er trouwens liefhebbers voor walnoten? Ik kan wel wat meenemen zaterdag![]()
Ik neem er wel een mee, heb er een op mijn werk liggen en hier zijn de noten op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Moet iemand wel een notenkraker meenemenIk mag die van hier thuis niet meenemen van Frank
Gewoon alle noten meenemen, dan heeft ie er niets aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Moet iemand wel een notenkraker meenemenIk mag die van hier thuis niet meenemen van Frank
Ehm, met 100+ kilo noten plus een deel van de Dieetclub zakt de auto door zijn hoeven, vrees ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:10 schreef Troel het volgende:
Gewoon alle noten meenemen, dan heeft ie er niets aanDe dames die met je meerijden kunnen vast wel tussen "wat" noten zitten.
15 graden en een half zonnetje en geen regenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef YPPY het volgende:
Dat is jammer, voor Fannetje en Rewimo had ik juist makkelijk een surprise en gedicht kunnen verzinnen.
Iemand al een weerbericht voor zaterdag gezien?
ik heb een mail adres van haar. pm je wel evenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef Troel het volgende:
Ik mis enkel nog de email van Coldfeet, dan kunnen we gaan met de banaan!
Ik ga via Utrecht, trein van 9:21, en volgens mij moeten jullie ook met die trein. Ik heb 10 minuten overstaptijd, dus kan wel proberen of we elkaar daar al treffen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef teigan het volgende:
Die Kruidvatdagkaartjes gaan heel snel, dan moet je ze ook wel vandaag halen..
Ik heb er gisteren twee gehaald voor de Efteling, lekker goedkoop...
En ik heb geen OV meer, dus treinreizen wordt sowieso een dure grap anders...
Wij zijn om 9.51 in Den Bosch, waar zien wij omearos eigenlijk dan?
Ja dat is goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:51 schreef Levitation het volgende:
Riann, kwart voor tien op station Eindhoven afspreken?![]()
Je kunt een rondje rijden voor het station, echt makkelijk is dat. Dat is bij de hoofdingang. Vanaf de kant van Waalwijk is het goed aangegeven, maar ik denk dat jij vanaf de andere kant komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Oja, kent iemand station Den Bosch? Waar kan ik daar parkeren om jullie op te pikken?
Als ze er nog niet zijn, kun je tussen de andere wachters even parkeren of een extra rondje rijden. Let bij het wegrijden (naar de Efteling) wel op dat je op een gegeven moment rechts moet waar het lijkt of het geen straat is, de weg buigt naar links. Ben ik al een paar keer verkeerd gegaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je kunt een rondje rijden voor het station, echt makkelijk is dat. Dat is bij de hoofdingang. Vanaf de kant van Waalwijk is het goed aangegeven, maar ik denk dat jij vanaf de andere kant komt.
Ergens boven lijkt mij, in de buurt van dat grote bord met treintijden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Wij hebben geloof ik ook die 10 minuten overstaptijd, of 11 minuten...
MAar waar is daar een handig punt om af te spreken?
ik gok trouwens dat wij in Amersfoort bij jou in de trein komen, wij moeten daar overstappen....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Ergens boven lijkt mij, in de buurt van dat grote bord met treintijden?
Ik hoef niet over te stappen in Amersfoort, geen idee op welk spoor ik dan zit. Maar volgens mij heb je gelijk en gaan we vanaf daar al met dezelfde trein. Dan moeten we even telefonisch elkaar vinden oid.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:51 schreef teigan het volgende:
[..]
ik gok trouwens dat wij in Amersfoort bij jou in de trein komen, wij moeten daar overstappen....
Gaan we van spoor 7 naar spoor 6 zo uit mijn hoofd..
Ik kan kiezen, en via Utrecht is 1x overstappen, via nijmegen 2x en het scheelt maar 2 minuten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef teigan het volgende:
ok, maar ik zat net op ns.nl te kijken, ga jij wel over Utrecht?
Ik zal je ff een pm sturen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ook graag telefoonnummers van degenen die meerijdenMogen jullie het mijne
![]()
Dat is het verlanglijstje van de persoon wiens plekje je ingepikt hebt omdat ze er dit jaar niet zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef gothic-blackie het volgende:
hier ook de mail ontvangen. maar euhm. hoe zit het nu, bij het verlanglijstje staat al een heel rijtje dingen, en ik heb die dingen niet ingevuld want ik deed vorig jaar niet mee. is dat dan het verlanglijstje van degene die ik heb getrokken?
ok lijkt me duidelijk, thanks troel, dan ga ik nu maar dootjes verzinnen van onder de 10 euroquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is het verlanglijstje van de persoon wiens plekje je ingepikt hebt omdat ze er dit jaar niet zijn
Gewoon je eigen lijstje invullen en op verzenden klikken, als het lijstje is ingevuld van de persoon die jij moet verrassen, krijg je daar een apart mailtje over!
nee, wel tijdschriften en boekjes en chocola en kaartjes en een fotolijstjequote:
snurkt hij nog steeds?quote:
Kan wel tussen de walnotenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef octopussy het volgende:
Zaterdag om 10.30 bij de Efteling toch? Ik wil graag kijken of ik op de motor kan komen. Kan ik mijn spullen dan bij iemand in de auto dumpen? Bij de garderobe rekenen ze 1,50 per garderobestuk, dus dat wordt een beetje gortig.
U heeft PMquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:16 schreef Troel het volgende:
Levi, mail jij nog even je telefoonnummer voor morgen?
Wat is DSLR? En heb je zin om zondag mee te gaan rugby-kijken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn huis is ook beschikbaar voor sinterklaas.![]()
Mocht het in een uithoek gehouden worden: je kunt nu bij het Kruidvat dagkaartjes kopen voor 10 euro.![]()
Owja, en ik ga definitief niet mee naar de efteling.Ben geloof ik pas tegen 12 uur thuis uit Heerlen en ga shoppen voor de DSLR.
Ik ga zondag mee rugby kijken! Tof!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is DSLR? En heb je zin om zondag mee te gaan rugby-kijken?
Pandorah, ik looptegenwoordig elke dag in Utrecht rond, keertje na werktijd een kroegje pakken?
Ik heb de mijne met airmiles besteld maar dat red je nu niet meer. Moet 5 dagen van tevoren. Moet ik hier bij Appie even proberen voor een kaartje voor je? Ga tussen de middag toch even Kronenburg in.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef Pandorah het volgende:
Hebben jullie trouwens al kaartjes voor de Efteling geregeld? En zo ja, waar?
Bij mijn Appie hadden ze geen kaartjes meer want het was al immers gesloten (nou, nee dus)...
efteling site daar heb ik het ook gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef Pandorah het volgende:
Octo: uiteraard kan je je spullen bij mij in de auto leggen (als ik met de auto naar de Efteling ga) en anders vast wel bij Yppy en Rewimo.
Hebben jullie trouwens al kaartjes voor de Efteling geregeld? En zo ja, waar?
Bij mijn Appie hadden ze geen kaartjes meer want het was al immers gesloten (nou, nee dus)...
Om 12 uur denk ik vandaag. Dan ben ik rond half 1, kwart voor 1 terug. Heb je daar wat aan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:10 schreef Pandorah het volgende:
Rewimo: Als je dat wilt doen graag. Maar hoe laat ga je met lunchpauze? Ik ga altijd wat laat en kan ook altijd nog even kijken in de Hoog Catherijne Appie.
Dat weet ik niet. Zou je even op moeten zoeken op de site van de Efteling lijkt me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
je kan toch ook met je airmiles bij de kassa betalen? Of zit ik nu helemaal fout?
Ik ga altijd rond kwart voor 1, 1 uur naar buiten. Dus daar heb ik wel wat aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Om 12 uur denk ik vandaag. Dan ben ik rond half 1, kwart voor 1 terug. Heb je daar wat aan?
Yeeeh! Je bent een held!quote:
Dat moet ik morgenvroeg ook nog doen alleen dan dure nederlandse benzinequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Rewimo het volgende:
De mijne moet denk ik op half 8 (moet ook nog even goedkope Duitse benzine tanken)
yup dat heb ik gedaan en dan krijg je zelfs 1 euro korting hahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:36 schreef Fannetje het volgende:
Via de website van de Efteling kun je toch ook gewoon kaartjes bestellen en uitprinten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |