Ik kan kiezen, en via Utrecht is 1x overstappen, via nijmegen 2x en het scheelt maar 2 minuten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef teigan het volgende:
ok, maar ik zat net op ns.nl te kijken, ga jij wel over Utrecht?
Ik zal je ff een pm sturen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ook graag telefoonnummers van degenen die meerijdenMogen jullie het mijne
![]()
Dat is het verlanglijstje van de persoon wiens plekje je ingepikt hebt omdat ze er dit jaar niet zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef gothic-blackie het volgende:
hier ook de mail ontvangen. maar euhm. hoe zit het nu, bij het verlanglijstje staat al een heel rijtje dingen, en ik heb die dingen niet ingevuld want ik deed vorig jaar niet mee. is dat dan het verlanglijstje van degene die ik heb getrokken?
ok lijkt me duidelijk, thanks troel, dan ga ik nu maar dootjes verzinnen van onder de 10 euroquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is het verlanglijstje van de persoon wiens plekje je ingepikt hebt omdat ze er dit jaar niet zijn
Gewoon je eigen lijstje invullen en op verzenden klikken, als het lijstje is ingevuld van de persoon die jij moet verrassen, krijg je daar een apart mailtje over!
nee, wel tijdschriften en boekjes en chocola en kaartjes en een fotolijstjequote:
snurkt hij nog steeds?quote:
Kan wel tussen de walnotenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef octopussy het volgende:
Zaterdag om 10.30 bij de Efteling toch? Ik wil graag kijken of ik op de motor kan komen. Kan ik mijn spullen dan bij iemand in de auto dumpen? Bij de garderobe rekenen ze 1,50 per garderobestuk, dus dat wordt een beetje gortig.
U heeft PMquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:16 schreef Troel het volgende:
Levi, mail jij nog even je telefoonnummer voor morgen?
Wat is DSLR? En heb je zin om zondag mee te gaan rugby-kijken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn huis is ook beschikbaar voor sinterklaas.![]()
Mocht het in een uithoek gehouden worden: je kunt nu bij het Kruidvat dagkaartjes kopen voor 10 euro.![]()
Owja, en ik ga definitief niet mee naar de efteling.Ben geloof ik pas tegen 12 uur thuis uit Heerlen en ga shoppen voor de DSLR.
Ik ga zondag mee rugby kijken! Tof!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is DSLR? En heb je zin om zondag mee te gaan rugby-kijken?
Pandorah, ik looptegenwoordig elke dag in Utrecht rond, keertje na werktijd een kroegje pakken?
Ik heb de mijne met airmiles besteld maar dat red je nu niet meer. Moet 5 dagen van tevoren. Moet ik hier bij Appie even proberen voor een kaartje voor je? Ga tussen de middag toch even Kronenburg in.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef Pandorah het volgende:
Hebben jullie trouwens al kaartjes voor de Efteling geregeld? En zo ja, waar?
Bij mijn Appie hadden ze geen kaartjes meer want het was al immers gesloten (nou, nee dus)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |