Ik ga via Utrecht, trein van 9:21, en volgens mij moeten jullie ook met die trein. Ik heb 10 minuten overstaptijd, dus kan wel proberen of we elkaar daar al treffen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef teigan het volgende:
Die Kruidvatdagkaartjes gaan heel snel, dan moet je ze ook wel vandaag halen..
Ik heb er gisteren twee gehaald voor de Efteling, lekker goedkoop...
En ik heb geen OV meer, dus treinreizen wordt sowieso een dure grap anders...
Wij zijn om 9.51 in Den Bosch, waar zien wij omearos eigenlijk dan?
Ja dat is goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:51 schreef Levitation het volgende:
Riann, kwart voor tien op station Eindhoven afspreken?![]()
Je kunt een rondje rijden voor het station, echt makkelijk is dat. Dat is bij de hoofdingang. Vanaf de kant van Waalwijk is het goed aangegeven, maar ik denk dat jij vanaf de andere kant komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Oja, kent iemand station Den Bosch? Waar kan ik daar parkeren om jullie op te pikken?
Als ze er nog niet zijn, kun je tussen de andere wachters even parkeren of een extra rondje rijden. Let bij het wegrijden (naar de Efteling) wel op dat je op een gegeven moment rechts moet waar het lijkt of het geen straat is, de weg buigt naar links. Ben ik al een paar keer verkeerd gegaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je kunt een rondje rijden voor het station, echt makkelijk is dat. Dat is bij de hoofdingang. Vanaf de kant van Waalwijk is het goed aangegeven, maar ik denk dat jij vanaf de andere kant komt.
Ergens boven lijkt mij, in de buurt van dat grote bord met treintijden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Wij hebben geloof ik ook die 10 minuten overstaptijd, of 11 minuten...
MAar waar is daar een handig punt om af te spreken?
ik gok trouwens dat wij in Amersfoort bij jou in de trein komen, wij moeten daar overstappen....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Ergens boven lijkt mij, in de buurt van dat grote bord met treintijden?
Ik hoef niet over te stappen in Amersfoort, geen idee op welk spoor ik dan zit. Maar volgens mij heb je gelijk en gaan we vanaf daar al met dezelfde trein. Dan moeten we even telefonisch elkaar vinden oid.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:51 schreef teigan het volgende:
[..]
ik gok trouwens dat wij in Amersfoort bij jou in de trein komen, wij moeten daar overstappen....
Gaan we van spoor 7 naar spoor 6 zo uit mijn hoofd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |