abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53845171
mail is ontvangen!
Nu nog een lijstje bedenken

Hier kan ook wel 13 man, maar ik denk dat het een beetje een uithoek is
pi_53848534
hier ook de mail ontvangen. maar euhm. hoe zit het nu, bij het verlanglijstje staat al een heel rijtje dingen, en ik heb die dingen niet ingevuld want ik deed vorig jaar niet mee. is dat dan het verlanglijstje van degene die ik heb getrokken?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:36:50 #128
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53848934
Oe spannend, ik ga ik m'n mail kijken
pi_53855440
Degene die ik heb is te doen, na wat onderzoek. Nu dus zelf weer reageren. Wie heeft mij? Dan weet hoe uitgebreid ik moet zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53855508
Mijn huis is ook beschikbaar voor sinterklaas.
Mocht het in een uithoek gehouden worden: je kunt nu bij het Kruidvat dagkaartjes kopen voor 10 euro.

Owja, en ik ga definitief niet mee naar de efteling. Ben geloof ik pas tegen 12 uur thuis uit Heerlen en ga shoppen voor de DSLR.
pi_53856597
ik moet nog kijken maar dat kan hier niet op 't werk is hotmail geblokkeerd, ben benieuwd wie ik 'getrokken' heb

en wt is het budget, of staat dat ook in het mailtje?
Ja doei.
pi_53856704
Hoelaat doen we nou bij de efteling??? half 11?????? als dat voor iedereen goed uit komt?
pi_53856792
nog steeds jammer dat ik niet mee kan naar de Efteling maarjah.. toneel gaat voor

nog mensen die willen komen kijken?
Ja doei.
pi_53856999
MB: budget voor sinterkerst staat in dat mailtje . Denk aan 10 euro.
Lijkt mij trouwens wel leuk om naar je toneelstukje te gaan kijken. Moet nog wel kijken of ik geld heb enzo .

Hoe laat kunnen de Groningengangers inderdaad in Den Bosch zijn? Dat was toch iets van 10 uur dacht ik? Dus dan zijn die om 10.30 in de Efteling? Ja dus, zie ik .
YPPY: dan kunnen we dus inderdaad wat later afspreken maar we willen Anna wel even kunnen bewonderen . Half 10 dan? Dan pik ik miss_d om kwart voor 9 van Utrecht Cs op. Troel: ga jij ook nog mee?
pi_53857043
9, 10 en 11 november

9 en 10 is het 's avonds en de 11e is een middagvoorstelling

kaarten zjin iets van 7,50 ofzo
Ja doei.
pi_53857730
Die Kruidvatdagkaartjes gaan heel snel, dan moet je ze ook wel vandaag halen..

Ik heb er gisteren twee gehaald voor de Efteling, lekker goedkoop...
En ik heb geen OV meer, dus treinreizen wordt sowieso een dure grap anders...

Wij zijn om 9.51 in Den Bosch, waar zien wij omearos eigenlijk dan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53859314
Half 10 bij mij is goed Pandorah.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53859621
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef teigan het volgende:
Die Kruidvatdagkaartjes gaan heel snel, dan moet je ze ook wel vandaag halen..

Ik heb er gisteren twee gehaald voor de Efteling, lekker goedkoop...
En ik heb geen OV meer, dus treinreizen wordt sowieso een dure grap anders...

Wij zijn om 9.51 in Den Bosch, waar zien wij omearos eigenlijk dan?
Ik ga via Utrecht, trein van 9:21, en volgens mij moeten jullie ook met die trein. Ik heb 10 minuten overstaptijd, dus kan wel proberen of we elkaar daar al treffen.
pi_53859707
Wij hebben geloof ik ook die 10 minuten overstaptijd, of 11 minuten...

MAar waar is daar een handig punt om af te spreken?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53859957
Riann, kwart voor tien op station Eindhoven afspreken?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 11:55:11 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53860055
Oja, kent iemand station Den Bosch? Waar kan ik daar parkeren om jullie op te pikken?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53860148
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:51 schreef Levitation het volgende:
Riann, kwart voor tien op station Eindhoven afspreken?
Ja dat is goed
pi_53860207
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Oja, kent iemand station Den Bosch? Waar kan ik daar parkeren om jullie op te pikken?
Je kunt een rondje rijden voor het station, echt makkelijk is dat. Dat is bij de hoofdingang. Vanaf de kant van Waalwijk is het goed aangegeven, maar ik denk dat jij vanaf de andere kant komt.
*OUD heilige*
pi_53860241
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef YPPY het volgende:

[..]

Je kunt een rondje rijden voor het station, echt makkelijk is dat. Dat is bij de hoofdingang. Vanaf de kant van Waalwijk is het goed aangegeven, maar ik denk dat jij vanaf de andere kant komt.
Als ze er nog niet zijn, kun je tussen de andere wachters even parkeren of een extra rondje rijden. Let bij het wegrijden (naar de Efteling) wel op dat je op een gegeven moment rechts moet waar het lijkt of het geen straat is, de weg buigt naar links. Ben ik al een paar keer verkeerd gegaan.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 12:14:03 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53860538
Ik hoop dat TomTom het weet Ik ken daar echt heg noch steg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53860618
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Wij hebben geloof ik ook die 10 minuten overstaptijd, of 11 minuten...

MAar waar is daar een handig punt om af te spreken?
Ergens boven lijkt mij, in de buurt van dat grote bord met treintijden?
pi_53861393
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:17 schreef omearos het volgende:

[..]

Ergens boven lijkt mij, in de buurt van dat grote bord met treintijden?
ik gok trouwens dat wij in Amersfoort bij jou in de trein komen, wij moeten daar overstappen....
Gaan we van spoor 7 naar spoor 6 zo uit mijn hoofd..
pi_53861680
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:51 schreef teigan het volgende:

[..]

ik gok trouwens dat wij in Amersfoort bij jou in de trein komen, wij moeten daar overstappen....
Gaan we van spoor 7 naar spoor 6 zo uit mijn hoofd..
Ik hoef niet over te stappen in Amersfoort, geen idee op welk spoor ik dan zit. Maar volgens mij heb je gelijk en gaan we vanaf daar al met dezelfde trein. Dan moeten we even telefonisch elkaar vinden oid.
pi_53861787
ik zal even kijken, volgens mij heb ik jouw nummer nog..

Ja dus, als hij niet veranderd is de laatste tijd..
pi_53861845
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer.
* omearos kijkt ook in haar telefoon. Ik heb ook een nummer van jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')