deze jongen wil wel mee, mits je mijn treinkaartje betaaldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:36 schreef Shitonya het volgende:
Iemand toevallig zin in een bios ( Stardust ) in Beverwijk? Ik wist pas sinds kort dat ik er heen "moest", omdat ik 2 vrijkaartjes heb van een site waar ik een recensie voor moet schrijven, dus ik moet sowieso wel heen. Maar de meeste kenissen hebben al wat. Dus..gegadigden?
Slecht begin voor een datequote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
mits je mijn treinkaartje betaald
GMTAquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef Rosbief het volgende:
De kop is niet je van het, maar voor die memmen alleen zou ik het al doen.![]()
Met een briefje erbij "pwnd wie unne noob"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:10 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja lekker, iemand van Fok vragen.Morgen lezen we in de krant dat een meisje onthoofd in de bios werd gevonden.
die ligt nog steeds te wachten op mij, ik ben te lui om hem op te halenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:03 schreef Shitonya het volgende:
Treinkaartje.. heb je geen ov?
Uur of 2 is te doen.. hij begint om 21.15 uur
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:10 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja lekker, iemand van Fok vragen.Morgen lezen we in de krant dat een meisje onthoofd in de bios werd gevonden.
luiwammesquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
die ligt nog steeds te wachten op mij, ik ben te lui om hem op te halen
je mist de kans van je levenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:12 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik woon in de buurt, maar die film gaat me duidelijk te ver
![]()
Noem je dat centraal..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:08 schreef Calibrero het volgende:
En als we nou naar de bios in Eindhoven gaan?
Ligt wat centraler
quote:
anders zou ik t wel amusant makenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef Shitonya het volgende:
Stardust. Schijnt wel amusant te zijn
Ik zal maar niet al je posts in vrouwelijke fotoboeken gaan kopieren ( waaronder zelfs de mijne )quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Wel triest dat je op een forum mensen gaat vragen om ergens mee naar toe te gaan.
nee, ik denk dat het gewoon een smoes is hoor....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:21 schreef Cypress_Hill het volgende:
Maar als ik dus nu naar cineworld.nl ga, vind ik een recensie van jouw?
Ik wil wel mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:48 schreef Shitonya het volgende:
Omdat het irritatie/geklaag is, omdat ik binnen zeer korte tijd een prooi moet vinden die zin heeft om mee te gaan..
Wat voor "soort"? Zo'n eentje met veel stoelen en een groot doek..
Ik vind 't juist lief.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Wel triest dat je op een forum mensen gaat vragen om ergens mee naar toe te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |