Oh die, de aflevering met de titel die nergens op slaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
wahahaha die van vanavond was echt gieren![]()
Met dat apparaat die je ging hypnotiseren
en de agent was Elvis
En Cartman met ouwe stem btw dacht ikdie ging cheesy poofs reclame doen
Je loopt zo'n 9 seizoenen achter, maar dat is niet erg hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
wahahaha die van vanavond was echt gieren![]()
Met dat apparaat die je ging hypnotiseren
en de agent was Elvis
En Cartman met ouwe stem btw dacht ikdie ging cheesy poofs reclame doen
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je loopt zo'n 9 seizoenen achter, maar dat is niet erg hoor
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef paultjuhhh het volgende:
En deze was tof want dit was nog een ouwe waar cartman nog wel een toffe stem had en waar de verhaaltjes veel toffer waren
idd, ik vond die oudste juist zwaar niet-grappig, die stem van cartman werd ook niet ten volle benut, en zei alleen maar: I'ma kick ya in teh nutz!' of "respect mah authorataaaah!"quote:
Goed om te weten hoe zijn laatste album was.quote:Do you really need the biggest crap record
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:29 schreef Ace1 het volgende:
De oude afleveringen vind ik ook helemaal niet grappig.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Seizoen 5 tot 9 vind ik het leukst![]()
Awesome-Oquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Ketters, die oude afleveringen zijn juist geweldig
Die titel is duidelijk een uithaal naar Roger Ebert, één van Amerika's grootste en bekendste film/tv criticus. Hij zou wel iets zuurs gezegd hebben over de serie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh die, de aflevering met de titel die nergens op slaat.
2x11 - "Roger Ebert Should Lay Off the Fatty Foods" (over het Planetarium).
Awesome-O is echt geen oude aflevering. Ik heb het over de eerste drie seizoenen. Ik weet nog heel goed dat Canal+ een keer een marathon uitzond van de eerste seizoenen. Toen ben ik fan geworden van deze serie. Het is zeker anders geworden sinds die tijd, maar dat zijn nog steeds geweldige aleveringen om terug te zien.quote:
Die heb ik toen nog opgenomen op video. Dat ding maakte overuren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed dat Canal+ een keer een marathon uitzond van de eerste seizoenen. Toen ben ik fan geworden van deze serie.
Ik vind dit één van de leukste sp-seizoenen. Maar op één of andere manier moet je hier altijd roepen dat het achteruit gaat, en dan over twee jaar in retroperspectief zeggen dat het seizoen toch leuk was maar dat het nu écht kut is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Simpsons zijn ook al een aantal seizoenen niet zo heel sterk meer.
En Family Guy is een aftreksel van vanalles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Same here, ze zonden toen een dag ongecodeerd uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Awesome-O is echt geen oude aflevering. Ik heb het over de eerste drie seizoenen. Ik weet nog heel goed dat Canal+ een keer een marathon uitzond van de eerste seizoenen. Toen ben ik fan geworden van deze serie.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:30 schreef Steve-O het volgende:
Tering een TriologySaving Private RyanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cartman die weer zo geobsedeerd is over zijn ballen
Faggot out
Old Blood and Guts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door Rickocum op 18-10-2007 11:37:22 ]
Mohammed.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:59 schreef PieterBas het volgende:
he, de super best friends komen er ook in voor.. alleen zonder Allah dit keer
scherpquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mohammed.
Die zit er volgende keer in denk ik, dat ie uit de slechte kant van fantasieland komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |