Ehm?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:39 schreef santax het volgende:
Damn zitten jullie ook elke 10 minuten te refreshen bij twig in de hoop dat ie onverwacht vroeg uit is?
Nee, ik denk eerder op Comedy Central NLquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:39 schreef santax het volgende:
Damn zitten jullie ook elke 10 minuten te refreshen bij twig in de hoop dat ie onverwacht vroeg uit is?
Aired ie daar gelijk met de VS? Online?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder op Comedy Central NL.
De nieuwe eps begint pas over een uurtje of 4.
Heb je daar ook nog argumenten voor?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vond hem echt bizar slecht, meer kan en wil ik er niet meer over zeggen. Hopelijk weten ze volgende week een betere uit te brengen.
Dat was dan ook het leukste stukje uit heel de afleveringquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Geinig bedacht, hoe die gast die award uit beeld pakt
Ja, Ik vond hem slecht. Voila het argument voor mijn mening.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog argumenten voor?
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:38 schreef Megalomaniac het volgende:
Randy schijt zich te pletter en dan krijg je ineens in beeld (Emmy winning series)
en Best Friends Forever meen ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, de aflevering 'make love, not warcraft' heeft een emmy gewonnen
Hello, hello.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef slindenau het volgende:
Hehe, prachtig die Bono persiflage. Niet alleen dat ie als als letterlijk stuk strond wordt neergezet, maar dat ie ook elke keer zingend in beeld komt
Simpsons zijn ook al een aantal seizoenen niet zo heel sterk meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef Julien het volgende:
Je zou bijna willen dat Kenny weer eens dood zou gaan, ik vind de kwaliteit steeds meer achteruit gaan.
nou als ik een top 3 moet maken is het toch:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Simpsons zijn ook al een aantal seizoenen niet zo heel sterk meer.
En Family Guy is een aftreksel van vanalles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |