abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53706837
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat meen je niet ?
Waarom zou ik dat niet moeten menen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_53706901
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat niet moeten menen?
Dan loop je dus de hele dag met een lege maag rond en dan kan je niks creatievers verzinnen dan loempia's.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53706940
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan loop je dus de hele dag met een lege maag rond en dan kan je niks creatievers verzinnen dan loempia's.
Waarom zou je in vredesnaam iets creatievers moeten verzinnen dan? Zolang het lekker is en mijn honger stilt, ben ik tevreden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53707016
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou je in vredesnaam iets creatievers moeten verzinnen dan? Zolang het lekker is en mijn honger stilt, ben ik tevreden.
Omdat je morgen weer een hele dag moet bikkelen op een lege maag, dan kan je maar beter lekker en gezond eten.

Dan neem je morgen anders wat Matzes, daar kan je ook goed je honger mee stillen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 4 oktober 2007 @ 22:49:26 #155
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53707103
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

P'sies. Met een stevige loempia zit ik al half vol. Ergo, *twee loempia's*....

Wat me trouwens doet denken aan mijn nijmeegse afhaalchinees. Krokante Loempia's met stukken ei en kip en ham en jammie en sambal.

Maar nu woon ik dus in den haag, met heel veel beroerde chinezen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53707156
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat je morgen weer een hele dag moet bikkelen op een lege maag, dan kan je maar beter lekker en gezond eten.

Dan neem je morgen anders wat Matses, daar kan je ook goed je honger mee stillen
Nou bikkelen is het altijd hoor, ongeacht het voedsel dat je naar binnenwerkt in de avond. Daar merk je de volgende dag weinig van hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53707166
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:49 schreef gronk het volgende:

[..]

P'sies. Met een stevige loempia zit ik al half vol. Ergo, *twee loempia's*....
Klein maagje dus
pi_53707177
quote:
Morocco sends home hundreds of illegal migrants
Thu 4 Oct 2007, 16:08 GMT
[-] Text [+]

RABAT, Oct 4 (Reuters) - Morocco, under pressure from Europe to crack down on illegal migration, has begun repatriating 345 Senegalese and Gambians it caught trying to reach Spain's Canary Islands, state news agency MAP said on Thursday.

Moroccan authorities picked up the migrants in Atlantic waters off Western Sahara and held them in the territory's southern port of Dakhla. A first group of 120 was sent home early on Thursday and 225 more will leave by Saturday, MAP said.

"These operations are taking place in the presence of Senegalese and Gambian diplomats," it said.

A Malian migrant in Dakhla contacted by telephone said he and 116 others had been told they might be sent home next week.

More than 30,000 migrants arrived in the Canaries last year after dangerous boat trips from West Africa, and many more are believed to have died during the crossing.

The number reaching the Canaries has dropped sharply this year since the European Union gave Morocco 67 million euros to manage migration and boost border security. Much of the money goes to tightening coastal patrols.

Barbed wire fences around Spain's North African enclaves of Ceuta and Melilla have been reinforced and a new radar system now scans the waters between Morocco and Spain.

Morocco says the new measures have allowed it to stop over 9,000 attempts at illegal migration -- a third of them towards the Canary Islands -- and break up 260 trafficking gangs.

The number of illegal migrants arriving in the Canaries from Morocco has fallen 91 percent in two years, it said.

But with few reasons to stay in their poverty-ridden countries, thousands of sub-Saharan Africans are still trekking through the desert to Mauritania and Morocco and paying unscrupulous traffickers for passage north on overcrowded boats.

Morocco has deported thousands of the migrants. Aid groups accused it last year of dumping hundreds, including women and children, on the desert border with Algeria without food or water.

The Moroccan government says the migrants are treated well and given food, water and health care before being sent home.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53707234
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou bikkelen is het altijd hoor, ongeacht het voedsel dat je naar binnenwerkt in de avond. Daar merk je de volgende dag weinig van hoor.
Daar merk je de volgende dag dus wel wat van
pi_53707275
JohnDope is een enorme, kindertjesetende reus die van zó ver neerkijkt op de 'gewone' mensen dat hij eigenlijk niet meer weet waar hij op neerkijkt.
pi_53707334
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Elseetje het volgende:
JohnDope is een enorme, kindertjesetende reus die van zó ver neerkijkt op de 'gewone' mensen dat hij eigenlijk niet meer weet waar hij op neerkijkt.
Als er iemand niet op gewone mensen neerkijkt dan ben ik het wel

De enige groep mensen waar ik - over het algemeen - op neer kijk, zijn intellectuelen.
pi_53707391
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Klein maagje dus
Als je twee loempias speciaal van onze chinees opkan ben je een beste jongen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53707494
Ik kan niet eens één loempia op.
pi_53707511
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je twee loempias speciaal van onze chinees opkan ben je een beste jongen.
Tuurlijk bij jou is altijd alles anders.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:02:44 #165
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53707611

Wij eten gezellig door.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53707914
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tuurlijk bij jou is altijd alles anders.
Maar dit zijn echt van die maaltijdloempias. ik ben echt geen kleine eter maar het kost echt moeite die weg te krijgen.
pi_53707964
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar dit zijn echt van die maaltijdloempias. ik ben echt geen kleine eter maar het kost echt moeite die weg te krijgen.
Weet je wel niet hoe je de planeet vervuild door dat gevreet
pi_53707997
quote:

[..]

Maar dit zijn echt van die maaltijdloempias.
Ja net of ik nog nooit bij de chinees heb gegeten
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:14:44 #169
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53708091
quote:

[..]

En die zijn lekkoiiiiii
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:15:07 #170
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53708104
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij eet toch alleen maar hollandsche pot?
pi_53708115
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ok nou dan ben je een beste eter als je er 2 op kan.
pi_53708125
quote:

[..]

Jammere van chinees is dat je een uur later weer honger hebt.
pi_53708172
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:15 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Dat is toch met al het eten dat te vet is
pi_53708181
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:15 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Vind het ook niet echt lekker over het algemeen.
pi_53708183
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ok nou dan ben je een beste eter als je er 2 op kan.
Hij wil gewoon graag dat we zeggen hoe braaf hij is dat hij een bordje met twéé loempia's kan leegeten, en dat hij nu z'n bordje rijstepap als toetje éindelijk krijgt.
pi_53708199
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:16 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat is toch met al het eten dat te vet is
Met patat heb ik dat niet.
pi_53708231
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vind het ook niet echt lekker over het algemeen.
Ik wel. Wij hebben een ontzettend goede chinees in de buurt zitten.
En anders maak ik het gewoon zelf. Twee keer zo vullend, en 4 maal minder vet.
pi_53708243
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:16 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Met patat heb ik dat niet.
Van patat word ik de helft van de keren echt kotsmisselijk. Komt door die ranzige oude olie.
pi_53708280
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Van patat word ik de helft van de keren echt kotsmisselijk. Komt door die ranzige oude olie.
Goede frietboer uitzoeken.
pi_53708352
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Goede frietboer uitzoeken.
Zelf frituren.
pi_53708396
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:20 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Zelf frituren.
En dan zelf patat maken
pi_53708469
Ik ga trouwens eens mijn bed opzoeken
pi_53708554
Ja, bedtijd.
pi_53708717
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:16 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Hij wil gewoon graag dat we zeggen hoe braaf hij is dat hij een bordje met twéé loempia's kan leegeten, en dat hij nu z'n bordje rijstepap als toetje éindelijk krijgt.
Slaap lekker meis
pi_53710461
Interessant dat boek van Arjan Erkel, denk ik.
I´m back.
pi_53710507
@mutant: Erkel aanhorende: zijn moslimsfundamentalisten niet vervuld van een soort van nihilisme.
Nihilisme zie ik als iets Westers.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:41:54 #187
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53712687
gvd wat een kleuters.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:43:28 #188
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53712712
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
Nihilisme zie ik als iets Westers.

"Hallo Ryan3."
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53712748
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
tStelletje eikels! Nu ben ik het gezeik zat. Verdomme. Kappen nou.
Hihi.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:11:56 #190
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53713076
Wat nu weer?
pi_53714774
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:11 schreef Reya het volgende:
Wat nu weer?
FB hè? Altijd gezellig daar met een forum vol kleuters.
pi_53715792
Godverdomme, zeg, ik ben een kutuser, maar in Het grote Ella Vogelaar fantopic wordt écht het kaf van het koren gescheiden.
pi_53716150
Een goede, korte biografie, maar dit: "Clinton had weinig oog voor terrorisme. Tot meer dan het lanceren van een enkele 'onschuldige' kruisraket op Khartoem of Bagdad is het nooit gekomen." .
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:31:58 #194
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53716225
quote:
Europarlement verwijdert foto's over Tsjetsjenië
ANP

BRUSSEL - Het Europees Parlement heeft een foto-expositie verwijderd over Tsjetsjenië, enkele uren nadat de tentoonstelling was geopend. De driehonderd foto's van massagraven en slachtoffers waren te gruwelijk, oordeelde een toezichthoudend parlementslid. Tjsetsjenen vechten al jaren een vrijheidsstrijd met het Russische leger.

Twee Europarlementsleden, die niet bekend staan om hun sympathie voor Rusland, hadden de expositie opgezet: de voormalige president van Litouwen Vytautas Landsbergis en de rechtse Pool Konrad Szymanski. Die spreken van ‘censuur’ en noemen de sluiting ‘moreel onrechtvaardig', zo is vrijdag bekend geworden. Europarlementsleden kunnen zelf exposities houden.
Waar bemoeien die kneuzen zich in godsnaam mee? Gaat de EU straks ook in Nederland tentoonstellingen verbieden? Is de SGP nu opeens in charge ofzo?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53716255
quote:
Plasterk matigt toon over 'Intelligent Design'

Door Thijs Westerbeek van Eerten

05-10-2007

Minister Plasterk van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap lijkt het politieke vak snel onder de knie te krijgen. Plasterk is professor in de neurobiologie en trok vorig jaar nog van leer tegen de christelijke collega-wetenschappers die de theorie van 'intelligent design' aanhangen. Intelligent design sluit de evolutietheorie uit en dát was volgens bioloog Plasterk niet serieus te nemen.

Plasterk zei toen dat hij geen bioloog kent die intelligent design de aandacht waard vindt. "Je kunt best denken dat de aarde plat is, maar niet als je piloot bent op transatlantische vluchten. En zo is er ook geen bioloog die niet gelooft in de evolutie."
Plasterk verwijst hier naar het feit dat nano-wetenschapper professor Cees Dekker, hét kopstuk van de intelligent design-beweging in Nederland, géén bioloog is maar natuurkundige, met andere woorden; "schoenmaker blijf bij je leest, Dekker weet niet waar hij over praat."

Boek
Maar nu ontving miníster Plasterk uit handen van Cees Dekker zélf de bundel 'Omhoog kijken in Platland', Een pro-'intelligent design'-boek, en hij heeft ook nog een warme aanbeveling op de flap van het boek laten plaatsen. "Cees Dekker is een zeer prominent wetenschapper die op het grensvlak van wetenschap en levensovertuiging het debat zoekt", schrijft Plasterk. "Hoewel ik het soms beslist met hem oneens ben, vind ik zijn stellingen altijd interessant en prikkelend. Dit door hem en twee collega's geredigeerd boek is warm aanbevolen!"

Volgens de beroemde Amsterdamse neurobioloog professor Dick Swaab, ook geen aanhanger van 'intelligent design', is de plotselinge milde toon van Plasterk wel te begrijpen: een politicus moet nu eenmaal voorzichtiger zijn. Maar medelijden met de minister vindt Swaab niet nodig. Naar zijn mening vervult Plasterk zijn nieuwe rol met plezier.

Op eieren
En voor minister Plasterk is er reden voor voorzichtigheid; Dekker is écht een prominent wetenschapper, hij heeft niet voor niets de Spinozaprijs gewonnen. Bovendien staat hij niet alleen: de lijst van christelijke medewerkers aan 'Omhoog kijken in Platland' leest als een echte 'Wie is Wie' in de top van de Nederlandse wetenschapsbeoefening. Met andere woorden; als Plasterk zijn toon niét zou matigen, trapt hij op veel belangrijke tenen.

Toch had neurobioloog Swaab meer van het boek verwacht: "Het interesseerde mij ook, vooral het idee dat een open discussie zou worden gezocht, maar die ben ik helemaal niet tegengekomen in het boek", zegt Swaab. Volgens hem bestaat het uit monologen, die weergeven hoe negentien orthodox christelijke onderzoekers hun eigen onderzoek rijmen met hun geloofsbelevenis. Swaab mist het debat: "Het is een evangelie en verder niet."

Het andere kamp
Wetenschapsfilosoof Monseigneur Everard de Jong, hulpbisschop van Roermond, is een van de kopstukken van het andere kamp. Maar ook hij is voorzichtig. "Wij moeten niet als gelovigen de wetenschap vertellen hoe ze het moeten doen. Anderzijds denk ik dat wij als gelovigen een grotere openheid hebben voor de hele werkelijkheid." De Jong denkt dat hij daarom als wetenschapper opener kan staan voor nieuwe werkelijkheden.

Maar de toon van de hulpbisschop verandert als het gaat over wetenschappelijke disciplines die volgens hem een grens overschrijden. "Er zijn natuurlijk toch een aantal wetenschappen op het ogenblik, bijvoorbeeld de biologie of de neurobiologie die zich zo uitbreiden, ook op geloofsgebied, dat ze zeggen: 'Wij kunnen de ethiek verklaren, wij kunnen de religie verklaren, wij kunnen de maatschappij verklaren.' Dan denk ik: Ho jongens, blijf alsjeblieft bij je leest."

En zo is het duveltje weer uit het doosje; het debat rond 'intelligent design' mag nu dan een wat beleefder klank hebben, de angel is nog lang niet uit de discussie.
http://www.wereldomroep.nl/actua/nl/wetenschap/plasterk071005

pi_53716260
Ik denk dat het Europees Parlement mag beslissen wat er in het Europees Parlement staat.
pi_53716309
Maar Ehsam Jami is echt niet mediageil.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53716317
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:43 schreef Gabry het volgende:

[..]

[afbeelding]

"Hallo Ryan3."
Ja, klopt, nirwana, maar ik bedoel toch meer het de dood en destructie variant van het nihilisme.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:35:31 #199
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53716321
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:35 schreef Floripas het volgende:

"Arbetlose-marsch" Klik voor het prachtige lied van Mordechaj Gebirtig (1877-1942, gefusilleerd in de straten van Krakau)

Ejns, tswej, draj, fir,
Arbetlose senen mir,
Nischt gehert chadoschim lang
In farbrik dem hammer-klang,
's Lign kejlim kalt, fargesn,
's Nemt der sschawer sej schojn fresn,
Gejen mir arum in gas,
Wi di gwirim pust-un-pas,
Wi di gwirim pust-un-pas.

Ejns, tswej, draj, fir,
Arbetlose senen mir,
On a beged, on a hejm,
Undser bet is erd un lejm,
Hat noch wer wos tsu genisn,
Tajt men sich mit jedn bisn,
Waser wi di gwirim wajn
Gisn mir in sich arajn,
Gisn mir in sich arajn.

Ejns, tswej, draj, fir,
Arbetlose senen mir,
Iornlang gearbet schwer,
Un geschaft alts mer un mer,
hajser, schleser, schtet un lender
Far a hojfele farschwender.
Unser lojn derfar is wos?
Hunger, nojt un arbetlos,
Hunger, nojt un arbetlos.

Ejns, tswej, draj, fir,
Ot asoj marschirn mir,
Arbetlose, trit noch trit,
In mir singe sich a lid
Fun a land, a welt a naje,
Wu es lebn mentschn fraje,
Arbetlos is kejn schum hant
In dem najen frajen land,
In dem najen frajen land.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:37:14 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53716368
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waar bemoeien die kneuzen zich in godsnaam mee? Gaat de EU straks ook in Nederland tentoonstellingen verbieden? Is de SGP nu opeens in charge ofzo?
Die foto's waren echt
Ik ga toch ook geen tentoonstelling over Goatse maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')