Jij had een schop voor je oren moeten krijgenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef zovty het volgende:
Dan krijg je toch mooi nul op het orkest.
dan heb je het over nederland.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:36 schreef Walter81 het volgende:
import-uitdrukking van boven de rivieren zijn..
Boh gek, heb je lang niet gezien, waar hebt ge gezeten jong vuilak?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
Je vriendin in de poes vrijen
Zulks een goede uitspraak
Ik woon tegenwoordig in een blijfvanmijnlijfhuis ....quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Boh gek, heb je lang niet gezien, waar hebt ge gezeten jong vuilak?
Die vrouwen ook altijd héquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig in een blijfvanmijnlijfhuis ....
Boeren onder de rivier?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je het over nederland.
je hebt nederland, en die boeren onder de rivieren
jij blijkbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef Walter81 het volgende:
Maar als je iets buiten Amsterdam komt, zie je niks anders dan weilanden en bloembollen.. Dus wie zijn er de boeren?
Ik kan de noordelingen trouwens ook niet kwalijk nemen dat ze niet weten hoe het in het zuiden is, want niemand komt (gelukkig) deze kant op. Tractors mogen immers niet 'de grote weg op'.quote:
ik kom anders veel mede amsterdammers tegen tijdens carnavalquote:Op woensdag 12 november 2008 14:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik kan de noordelingen trouwens ook niet kwalijk nemen dat ze niet weten hoe het in het zuiden is, want niemand komt (gelukkig) deze kant op. Tractors mogen immers niet 'de grote weg op'.
stel dat ze dat zouden doenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Philips bv zou maar eens moeten zeggen dat ze geen gloeilampen meer leveren aan jullie. Dan ligt 's nachts het halve land stil![]()
Tja.. ze kosten te veel energie.. en wie zijn daar de mede-schuldigen van?quote:
Omdat je vast nooit ECHT carnaval gevierd hebt. Ik zie ze nooit namelijk. En ik zal niet zeggen waar dat is, om dit zo te houdenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik kom anders veel mede amsterdammers tegen tijdens carnaval
breda, tilburg, den bosch, eindhoven en maastricht heb ik tot nu toe gehadquote:Op woensdag 12 november 2008 14:41 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Omdat je vast nooit ECHT carnaval gevierd hebt. Ik zie ze nooit namelijk. En ik zal niet zeggen waar dat is, om dit zo te houden
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
breda, tilburg, den bosch, eindhoven en maastricht heb ik tot nu toe gehad
[..]
[..]
euhm, elk jaar een andere stad hequote:Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom blijf je niet gewoon in 1 plek ipv steeds zum switchen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, elk jaar een andere stad heIk had m eigenlijk gevonden toen ik op een link bij geenstijl klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Bettieakkemaai?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef kawa2 het volgende:
eens kijken of jullie deze weten![]()
MEE BEKANT VANGDE GIN HAAS
Ik weet niet waar je nou op doelt na de bovenstaande Amsterdam-discussie volgens mij gebruiken ze daar toch voornamelijk rode tl'squote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Tja.. ze kosten te veel energie.. en wie zijn daar de mede-schuldigen van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |