abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53712937
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:57 schreef donroyco het volgende:
Opvolger bij Ajax: tong80 of sjimz...
Ik ga dat zooitje niet leiden!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:04:02 #52
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53712982
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ga dat zooitje niet leiden!
Wel lijden toch?

Bij Ajax zijn ze een stelletje zakkenvullers Verkopen 2 goede spelers, wat krijgen we er voor terug... Luque (en die is geblesseerd)...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53713201
Wat een blamage is het geworden met Henk, bedroevend. Niet dat hij aan alles wat kon doen, maar z'n schuldportie zit er zeker voor een grote hap bij.
That's all folks!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:46:12 #54
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53713648
Van de regen naar de drup

NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:16:22 #55
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53714279
Dr staat nergens vermeld of dat contract per direct ingaat.... ik mag het toch hopen
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:21:37 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53714397
quote:
Vertrek Ten Cate een opluchting
Door CHRIS VAN NIJNATTEN

ROTTERDAM - Formeel heeft niemand het nog toegegeven, maar duidelijk is wel dat het vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea aanstaande is. Er is, zo melden Engelse media vandaag, al een akkoord tussen de Londenaren en Ten Cate.

Ajax, dat zich beraadt over een afkoopsom, bereidt zich achter de schermen voor op de vacature en daarbij wordt de naam van Martin Jol het vaakst genoemd. De manager van Tottenham Hotspur staat onder druk bij zijn club, maar was al bij het vertrek van Ronald Koeman een serieuze kandidaat in Amsterdam.

Ten Cate en vertegenwoordigers van Chelsea hebben vorige week met elkaar gesproken, zo is bevestigd door een van de belangrijkste betrokkenen. Ten Cate is de gewenste kandidaat voor de functie van eerste veldtrainer. De Londense club wil de hoofdcoach van Ajax als assistent naast de Israeliër Avram Grant, de man die de vertrokken José Mourinho tijdelijk heeft opgevolgd.

Dat de zaak uitlekte, heeft zowel Chelsea als het ‘kamp Ten Cate’ verbaasd. Het kwam vooral de trainer in kwestie erg slecht uit. Aan de vooravond van de thuiswedstrijd tegen Dinamo Zagreb moest hij het hoofd bij die cruciale wedstrijd zien te houden.

Hij was van plan op zijn vroegst pas na het komende competitieweekeinde opening van zaken te geven. Nu de zaak op straat kwam te liggen, had Ten Cate plotseling een probleem, zo leek het.

Het is echter maar de vraag of hier sprake is van een probleem. Het heeft er veel meer de schijn van dat hier een oplossing voor een heel ander probleem uit de lucht is komen vallen. Opluchting is voelbaar, paniek nergens te bekennen. Precies halverwege zijn tweejarig contract bij Ajax zat het ineens niet meer zo lekker tussen de trainer en zijn club. Ondanks maskerende persconferenties was er een verwijdering ontstaan tussen de technisch directeur, Martin van Geel, en zijn trainer.

Die verwijdering deed zich het hardst voelen in de transfer van Kenneth Perez naar PSV. Van Geel, gesteund door veel meer kader binnen Ajax, wilde de Deen houden. Ten Cate stelde echter geen prijs meer op Perez, ook niet als vervanger van Wesley Sneijder. Van Geel stemde uiteindelijk wel in met een transfer, maar kon zijn frustratie daarover moeilijk verbergen. Toen Ajax óók nog deelname aan de Champions League misliep en Perez voor PSV begon te scoren, nam de irritatie toe in Amsterdam.

In de nationale competitie staat Ajax aan de leiding, maar het spel waarmee die positie bereikt werd, bekoorde geen enkele Ajacied. Ook daarom nam het chagrijn rond de club toe.

Ten Cate moet dat hebben gevoeld. Toen hij vanuit Londen gebeld werd, moet hij teruggedacht hebben aan zijn tijd als assistent van Frank Rijkaard bij Barcelona.

Hij ging op het aanzoek in. Daarmee, zonder dat er al van een akkoord sprake was, gaf hij aan klaar te zijn in Amsterdam. De trainer van een topclub die eind september op de avances van een buitenlandse club ingaat, zegt impliciet dat hij weg gaat.

Aan de andere kant gaf ook Ajax in de afgelopen dagen een signaal af. Niet één keer betreurde een beleidsbepaler in het openbaar een eventueel vertrek van Ten Cate. Het leek erop of men op dit scenario zat te wachten.

Als de trainer/coach bekend maakt dat hij vertrekt, neemt Ajax even de tijd voor een beslissing over zijn opvolging. Die tijd is er enigszins omdat er na Sparta uit twee interlandronden volgen. In de omgeving van Martin Jol is gesuggereerd, dat er al contact met Ajax geweest is. Maar Martin van Geel ontkende dat gisteren nog ten stelligste en tot tweemaal toe.

Co Adriaanse wordt het zeker niet, voorzitter Jaakke zei twee weken geleden in een ander verband nog dat Adriaanse nooit de opvolger van Ten Cate zal zijn. Verder zijn er veel trainers die een binding met Ajax hebben (Rijkaard, Van Basten) of wel eens aangaven in Amsterdam te willen werken (Hiddink, Jol), maar ze liggen op dit moment allemaal vast. Van hen zal Martin Jol het eenvoudigst én goedkoopst los te weken zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53714507
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Huh? Beste voetbal? Het is al jaren niet om aan te zien.
Als we de laatste 3 trainers meenemen (Koeman, Blind, Ten Cate), dan hebben we denk ik onder Ten Cate het beste voetbal mogen zien, al was dat niet een lange periode.

Doet niets af aan het feit dat hij nu gewoon moet oprotten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:30:53 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53714644
quote:
Sorry, krijg mijn ogen maar niet open vanmorgen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53714682
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:44 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Zielig.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:41:40 #61
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53714916
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53714944
quote:
Henk ten Cate vertrekt naar Chelsea

AMSTERDAM Ajax-trainer Henk ten Cate heeft een contract getekend als assistent-coach bij Chelsea. Dat hebben bronnen binnen de club tegenover RTV Noord-Holland bevestigd. Naar verluidt zou hij maandag een contract tekenen.

Ajax en Chelsea moeten het nog eens worden over de transfer. Het contract van Ten Cate bij Ajax loopt in 2008 af. Bij Chelsea wordt de Nederlander de tweede man worden naast de nieuwe trainer Avram Grant.

De club uit Londen speelt Champions League. Ajax is na het verlies tegen Dinamo Zagreb uitgeschakeld voor Europees voetbal.
pi_53715175
mooi, opgerot
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:56:01 #64
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_53715320
Henk, bedankt voor deze op sportief gebied fantástische tijd.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:23:01 #65
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53715998
quote:
[afbeelding]
Aardig kansloos
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:24:16 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53716037
quote:
Henk ten Cate heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar Chelsea. Bronnen rond de coach van Ajax bevestigen dat hij snel aan de slag wil als veldtrainer bij de club uit Londen. Het is nog onduidelijk of Ajax aan een onmiddellijk vertrek wil meewerken.
Het contract van Ten Cate bij Ajax loopt in 2008 af. Bij Chelsea zou de Nederlander de tweede man worden naast de nieuwe trainer Avram Grant, opvolger van José Mourinho.
Ajax verloor donderdagavond van Dinamo Zagreb en is daarmee uitgeschakeld voor het UEFA Cup-tournooi.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:06:59 #67
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_53717186
Dag zakkenvuller
Arm Chelsea
pi_53717474
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:06 schreef peaceman het volgende:
Dag zakkenvuller
Arm Chelsea
Hoezo arm Chelsea? Buiten Ajax heeft hij het toch behoorlijk goed gedaan in zijn carriere? Verder was er vorig seizoen voor het eerst sinds tijden weer goed voetbal bij Ajax te zien en was men slechts 1 doelpunt verwijderd van de titel. Hij heeft genoeg fouten gemaakt, maar het gaat me nu te ver om hem direct een slechte trainer te noemen.
pi_53717548
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Aardig kansloos
Behoorlijk inderdaad.
That's all folks!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:22:01 #70
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_53717557
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hoezo arm Chelsea? Buiten Ajax heeft hij het toch behoorlijk goed gedaan in zijn carriere? Verder was er vorig seizoen voor het eerst sinds tijden weer goed voetbal bij Ajax te zien en was men slechts 1 doelpunt verwijderd van de titel. Hij heeft genoeg fouten gemaakt, maar het gaat me nu te ver om hem direct een slechte trainer te noemen.
ik heb m altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar nee, Henk had soms onbegrijpelijke wissels, doet soms domme uitspraken, liet de perfecte opvolger van Sneijder gaan en blijft Colin maar opstellen, terwijl die niet goed genoeg is. Nee, zijn voordeel is ie al lang kwijt.
pi_53717634
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

ik heb m altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar nee, Henk had soms onbegrijpelijke wissels, doet soms domme uitspraken, liet de perfecte opvolger van Sneijder gaan en blijft Colin maar opstellen, terwijl die niet goed genoeg is. Nee, zijn voordeel is ie al lang kwijt.
Maar hij wordt veldtrainer bij Chelsea en niet verantwoordelijke op het gebied van aan- en verkopen en de opstelling.
pi_53717656
op de radio net een ajacied die serieus E. Koeman noemde als opvolger

goed plan
pi_53717714
wat betekent trouwens afca cbs?
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:30:43 #74
135486 Manu82
How you doin'?
pi_53717759
is die persconferentie niet eens begonnen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_53719115
quote:
Henk ten Cate: 'Ik blijf bij Ajax'

Vrijdag 5 oktober 2007

Coach Henk ten Cate blijft ondanks de uitschakeling door Dinamo Zagreb in de UEFA Cup en de belangstelling van Chelsea bij Ajax. De coach van Ajax zei dat vrijdag op een persconferentie.
Volgens Ten Cate heeft is er wel contact geweest met Chelsea over de functie van veldtrainer en voelt hij zich gevleid door de belangstelling.

Ten Cate stelde tegenover Nederlandse en Engelse journalisten dat hij dit seizoen zijn contract bij Ajax wil uitdienen en dat hij nog steeds een droom heeft. "Ik wil met Ajax kampioen worden", aldus de coach.
quote:
Ten Cate will not work under Grant

Matt Scott
Friday October 5, 2007
The Guardian

The Ajax coach, Henk ten Cate, has told Chelsea he will not work under Avram Grant and he has demanded assurances that he would instead be part of a Dutch team headed by Guus Hiddink.

Ten Cate spoke to Chelsea's director of youth development, Frank Arnesen, last week about a move to work with the current assistant manager, Steve Clarke. It is believed Arnesen pledged that Hiddink would eventually follow as manager. However, Chelsea yesterday countered reports in the Netherlands that Hiddink is being lured from his post as Russia manager.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:29:05 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53719205
quote:
[afbeelding]
Wat sneu.

Het bestuur blijft weer buiten schot dus? De goede spelers verkopen, niet (genoeg) investeren en zo zit je dus met een matige selectie in je maag.

Maar de coach krijgt de zak, natuurlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53719221
Nee
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:32:10 #78
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53719264
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:28 schreef ruud_fr het volgende:
wat betekent trouwens afca cbs?
Can't Be Stopped
pi_53720111
Henk blijft.
pi_53720369
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:

[..]

Can't Be Stopped
ok
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef Blawh het volgende:
Henk blijft.
pi_53725655
quote:
The club has been linked with Ajax coach Henk ten Cate over the last couple of days, and Grant admits the Dutchman is someone he admires.

'He has a good record, he is a nice person, and I've met him before,' the first team coach explained. 'He knows football, and when I look for an assistant for Chelsea I want an assistant from top of the line, because he needs to work under me and to understand modern football and modern systems of training.

Aldus Grant over Ten Cate. Maar ik krijg dus het idee dat Ten Cate niet met Grant wil werken, want de postitie op zich zag hij wel zitten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53725853
Grant, ook lekker geformuleerd door te zeggen van 'hij moet onder mij werken'. Met andere woorden, hij mag op het veld doen wat ik hem zeg maar ik beslis alles in mijn eentje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:09:29 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53730141
hij blijft dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53732121
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:
hij blijft dus

Je meent het!!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53732606
Ik denk toch wel dat-ie gaat hoor.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:44:39 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53732787
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:37 schreef RayMania het volgende:
Ik denk toch wel dat-ie gaat hoor.

Tuurlijk, maandag is 'ie weg. Wil ik wel een kratje bier op zetten.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53733100
Zojuist bekend gemaakt op Ned 3. HtC vertrekt.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:59:00 #88
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53733228
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:54 schreef patrickt37 het volgende:
Zojuist bekend gemaakt op Ned 3. HtC vertrekt.

Dan vraag ik me af welke Ned. 3 jij net hebt bekeken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53733301
Henk ten op-Straate

Whehhehehehehehehhe, met z'n bolle varkenskop.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_53738494
Hij gaat dus gewoon. AD en Telegraaf melden beiden dat het alleen nog om de transfersom gaat die Chelsea betaald en dan is ie weg.
pi_53739186
Die persconferentie gister was achteraf echt schandalig slecht van Henk dan, als hij alsnog gaat.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53742937
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:57 schreef RayMania het volgende:
Die persconferentie gister was achteraf echt schandalig slecht van Henk dan, als hij alsnog gaat.

Opzich wel logisch, Ajax vangt nu meer geld dan dat hij had gezegd dat ie weg zou willen etc. Ach ja, hoort allemaal bij het spelletje.
pi_53742980
Ik kan er niet mee zitten dat Henk vertrekt. Die gozer werd ik ondertussen spuugzat. Maar wat moeten we in vredesnaam met Koster? Ongelofelijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:53:25 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53745296
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij gaat dus gewoon. AD en Telegraaf melden beiden dat het alleen nog om de transfersom gaat die Chelsea betaald en dan is ie weg.

hilarisch toch, anders hadden ze Henk wel ontslagen en nu krijgen ze er geld bij

Financieel loopt het wel in Amsterdam goede beurscijfers
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53745353
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hilarisch toch, anders hadden ze Henk wel ontslagen en nu krijgen ze er geld bij

pi_53747026
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

En daar gaat het uiteindelijk om. Toch John? Toch Maarten? Toch Jeroen?
pi_53756311
sjenkie ten cate
  zondag 7 oktober 2007 @ 10:46:32 #98
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_53758774
Belachelijk dat ten cate naar een betere club gaat.
ten cate is een trainer van niks, hij heeft niks bereikt, is zo arrogant als de pest, heeft ajax voor het eerst sinds 18 (achttien) jaar geen europees voetbal laten spelen en heeft nog slechter ingekocht dan in het tijdperk kinkladse. Toch vindt een of andere wereldclub hem zo'n goede veldtrainer dat ze hem willen heben. Deze club (Chelsea FC) streeft aanvallend voetbal na.
Trn cate heeft in de afgelopen 8 europese wedstrijden alleen maar zielig en laf countervoetbal gespeeld. Toch heeft hij blijkbaar zo'n goede indruk met het vertoonde spel achtergelaten dat hij werd benaderd voor de positie van veldtrainer van chelsea.
Hij spreekt nog slechter engels dan de gemiddelde nederlander. Ik vraag mij dus af hoe hij training gaat geven:
He you, you must daarheen!! And then the ball vragen. Comprende?

het zou trouwens wel een stunt zijn als ten cate de aanbieding van chelsea in de wind slaat om met ajax verder te gaan en dat het bestuur van ajax hem vervolgens ontslaat.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_53763698
Dag Henk. Wel leuk voor je dat je nog een wereldwissel deed in je laatste wedstrijd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 21:17:10 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53775270
nou hij gaat dus, dat bleek in iedergeval duidelijk uit zn woorden
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')