Dan lees jij zeker nooit wat er in de kleine uurtjes gepost wordt hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet eens met tt
Als ik kijk naar de projecten die ik de afgelopen jaren heb gedaan dan blijkt gewoon dat ik vrijwel altijd gelijk heb. Alleen doen mijn projectgenootjes daar dan nog een week over om daar ook achter te komen.quote:
Je hebt niet veel gemist de afgelopen 1327 delen, wees gerust.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:25 schreef G.Fawkes het volgende:
ik tvp eens even. Eerste keer dat ik dit topic zie
quote:
dat zegt echter niets over de praktijk en maakt je bewering dat de mensen achterlijker worden nog niet waar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de projecten die ik de afgelopen jaren heb gedaan dan blijkt gewoon dat ik vrijwel altijd gelijk heb. Alleen doen mijn projectgenootjes daar dan nog een week over om daar ook achter te komen.
Eens. Maar als je 9 zetels weet te halen, moeten er wel opeens veel meer lager opgeleiden zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar wel in de peilingen groot enzo. Spelen op de emoties van de lager opgeleiden scoort nu eenmaal vaak goed.
Kon me het ook haast niet voorstellen. Zoveel kun je toch niet bespreken in 1327 delen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist de afgelopen 1327 delen, wees gerust.
Wat ik al zei: selectieve waarneming.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:26 schreef Fastmatti het volgende:
Als ik kijk naar de projecten die ik de afgelopen jaren heb gedaan dan blijkt gewoon dat ik vrijwel altijd gelijk heb. Alleen doen mijn projectgenootjes daar dan nog een week over om daar ook achter te komen.
Ach je kan het ook zien als afname na de Fortuyn ellende.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens. Maar als je 9 zetels weet te halen, moeten er wel opeens veel meer lager opgeleiden zijn.
Je kijkt er nogal snel overheen als je niet zo vaak in POL komt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:25 schreef G.Fawkes het volgende:
ik tvp eens even. Eerste keer dat ik dit topic zie
Maakt niet uit of het hoog- of laagopgeleiden zijn. Het blijft heel erg eng natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens. Maar als je 9 zetels weet te halen, moeten er wel opeens veel meer lager opgeleiden zijn.
Achterlijkheid is redelijk subjectief natuurlijk. Maar het feit dat ze niet meer in staat zijn examenvragen te begrijpen is natuurlijk wel een teken dat het absoluut niet goed zit. We hebben het hier wel over de helft (!) van de bevolking. Zoveel zijn er inmiddels al afgegleden naar het afvalputje dat VMBO heet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat zegt echter niets over de praktijk en maakt je bewering dat de mensen achterlijker worden nog niet waar.
Dat die ellende ooit zoiets als 9 zetels voor Wilders tot iets positiefs heeft gemaakt. Wie had dat gedacht.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach je kan het ook zien als afname na de Fortuyn ellende.
Ik kom in POL vaak door TT's niet door de lijst te bekijken, vandaar...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je kijkt er nogal snel overheen als je niet zo vaak in POL komt.
Misschien toch even teruglezen in het vorige deeltje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het hoog- of laagopgeleiden zijn. Het blijft heel erg eng natuurlijk.
Dat moet dan vanavond, zit op me werk. Heb tijd, maar niet zoveelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien toch even teruglezen in het vorige deeltje.
Foto meiske! en wel rap!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef Elseetje het volgende:
Kut. Ik moet zo fietsen. Het regent. En m'n haar zit nou net vandaag eindelijk weer 'ns goed.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Foto meiske! en wel rap!
Na het fietsen? Zonder jas?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Foto meiske! en wel rap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |