Was het geen droom dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk over zelfmoord gesproken, dus die deal staat vast...![]()
Ik hoop maar dat het alleen maar hoog van de toren geblaas is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je hebt wel eerder "gedreigt" met zelfmoord als 2012 niets blijkt te zijn, ben benieuwd, maar het zal wel weer standaadr BG praat zijn, hoog van de toren, maar als puntje bij paaltje komt....
Gezien de hoeveelheid topics en websites over dit onderwerp, denk ik dat er een boel teleurgestelde mensen zijn op 21-12-2012quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik hoop echt niet dat mensen hun leven in gaan stellen op die datum maar ze zullen er ongetwijfeld zijn.
Ja, gek is dat hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Als er in 2012 niets gebeurd dan komen er een heel stel sceps hier in TRU "Ik zei het toch" roepen.
Bedoel je niet 20-12-2012?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid topics en websites over dit onderwerp, denk ik dat er een boel teleurgestelde mensen zijn op 21-12-2012
Edit: Ow en mocht er toch iets wereldschokkends gebeuren in de lijn van de "voorspellingen" dan zal ik ook een heer zijn en mijn ongelijk toegeven.
Meh er schijnt zelfs een speling te zijn van drie dagen. (En tuurlijk er zal ergens wel iets gebeuren waardoor de 2012 aanhangers schreeuwen dat ze gelijk hebben)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bedoel je niet 20-12-2012?
En tja, als er niks gebeurt dan zal er vast wel ergens weer een of andere pipo opstaan die de signalen "anders interpreteerd" en zegt dat we in 2050 dood gaan![]()
Waar moet ik anders voor leven? De maatschappij? De economie? Dont make me laugh, zou nog eerder een seriemoordenaar worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het alleen maar hoog van de toren geblaas is.
Wat een raar gesprek zo zeg![]()
Als er in 2012 niets gebeurd dan komen er een heel stel sceps hier in TRU "Ik zei het toch" roepen.
Ik hoop echt niet dat mensen hun leven in gaan stellen op die datum maar ze zullen er ongetwijfeld zijn.
Ja, dat je niet spoort hadden we al langer doorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar moet ik anders voor leven? De maatschappij? De economie? Dont make me laugh, zou nog eerder een seriemoordenaar worden.
WEWEWEEEEWEWE OEAUEAUEAU buubububu!! oe-e oe-e.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, dat je niet spoort hadden we al langer door
Ehm. Ik hou van je, BG maar zie je zelf de tegenstelling niet in die zin?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Dan moet die simpele slaaf maar zn domme kop houden met die denegrerende opmerkingen
Het is denigrerend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Dan moet die simpele slaaf maar zn domme kop houden met die denegrerende opmerkingen
Dude, ga even weg van het toetsenbord als je er niet tegen kan. Je vecht het niet uit in dit of welk ander topic dan ook. Klaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Je doet maar ik ben boos, je moet hem straffen want hij zit mij te ridiculiseren.
Je moet niet mij straffen je weet dat ik gelijk heb, of mag ik hem ook zeggen dat hij niet spoort?
Jogy:edit
Omdat het topicverklotend werkt en ik heb een hekel aan verklootte topics. Daarom.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom niet.
Een globaal 'iets' gebeurt er waardoor bepaalde 'dingen' voor altijd 'veranderen' !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:02 schreef Gunner het volgende:
Dit topic begint nogal abrupt, maar kan iemand me in jip-en-janneke taal uitleggen wat er volgens deze theorien precies gaat gebeuren op 21-12-2012?
Of:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Een globaal 'iets' gebeurt er waardoor bepaalde 'dingen' voor altijd 'veranderen' !
Er zijn best een hoop topics en informatie op internet te vinden over 2012, hier wat linkjes:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:02 schreef Gunner het volgende:
Dit topic begint nogal abrupt, maar kan iemand me in jip-en-janneke taal uitleggen wat er volgens deze theorien precies gaat gebeuren op 21-12-2012?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |