das een leukequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:
Leuk die oude cd's uit de kast halen
Storm - Time to Burn
geen hotel op de Kalverstraat ?quote:
quote:
als Gomez bij die penaltyquote:
Zijn we wel eindelijk van die troep afquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef borisz het volgende:
PH duikt zo zijn dvd kast om
wat een herrie
Kan je beter naar een restaurant gaan dan naar 3fmquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:26 schreef Grulez het volgende:
ff eten
weet je nog een adresje?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan je beter naar een restaurant gaan dan naar 3fm
Will wonders never cease.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan je beter naar een restaurant gaan dan naar 3fm
ik had het natuurlijk over mezelf en niet als antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Will wonders never cease.
VoreG heeft een keer gelijk.
oja die hangt boven mij bedquote:
quote:
ik 7.30uquote:
Marc is van AgainZender.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut heb ik wat gemist? (Van) Wie is Marc?
* pascalheister loopt per ongeluk tegen de bos81kast met cd's van queen en iron maiden erin en ziet alles naar beneden donderenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn we wel eindelijk van die troep af
3FM meet houden tijdens Met Michielquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
wat ga je daar doen?
Jij was dus de man naast Ushi de hele tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef Suijk het volgende:
Hai.
Wel even hard schreeuwen als jullie on-air zijn hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:00 schreef borisz het volgende:
misschien tot vanmiddag of anders tot vanavond of vannacht![]()
![]()
Wij kregen vanmorgen al telefoon voor een bakkerij in de buurt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:01 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb vandaag echt zo'n kerst gevoel.. zo grauw en grijs als het buiten is..
he sjimmie, je collega's waren erg druk in de buurt van station Lelylaan vanochtend. Waren de donuts in de aanbieding?quote:
sloterdijk waren ze er ook. Ze stonden ook auto's te controleren bij hornhaven.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
he sjimmie, je collega's waren erg druk in de buurt van station Lelylaan vanochtend. Waren de donuts in de aanbieding?
Geen idee, maar als dat zo is ga ik dalijk ook even wat donuts scorenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
he sjimmie, je collega's waren erg druk in de buurt van station Lelylaan vanochtend. Waren de donuts in de aanbieding?
vroger had ik de scanner even aangezet, maar ja, daar heb ik niets meer aan sinds kortquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee, maar als dat zo is ga ik dalijk ook even wat donuts scoren![]()
versier ff zo'n eend voor me! Ik zal het vanavond in het topic nog ff een paar keer herhalenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:15 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM meet houden tijdens Met Michiel![]()
borisz neemt er ook een voor mij mee als het goed isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
versier ff zo'n eend voor me! Ik zal het vanavond in het topic nog ff een paar keer herhalen
Is twee straten verderop.quote:In het postkantoor aan de Reinier Engelmanstraat in Slotervaart is woensdagmorgen ingebroken.
Twee mannen sloegen rond 08.30 uur met mokers een gepantserd raam in en zijn vervolgens naar binnen geklommen. Op het moment van de inbraak was daar niemand aanwezig. De daders zijn met een onbekend geldbedrag op een scooter gevlucht. Bij de kraak raakte niemand gewond.
De recherche heeft de zaak in onderzoek. Getuigen of mensen die informatie hebben over de inbraak kunnen contact opnemen met de politie via het nummer 0900-8844.
ik heb er lekker al eent(d)je!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
borisz neemt er ook een voor mij mee als het goed is
Tsja... alhoewel duitsers houden ook van vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef rubbereend het volgende:ik zap langs de WDR en wat zie ik, de Kölnarena bomvol, grote lichtshow met alles erop en eraan....... en wat komt er, een handbalwedstrijd
. Maargoed wel een hele belangrijke competitiewedstrijd. Maar toch
dit bomvol dus
[afbeelding]
Wow, ik wist dat die sport hot was daar, maar zo'n zaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef rubbereend het volgende:ik zap langs de WDR en wat zie ik, de Kölnarena bomvol, grote lichtshow met alles erop en eraan....... en wat komt er, een handbalwedstrijd
. Maargoed wel een hele belangrijke competitiewedstrijd. Maar toch
dit bomvol dus
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |