Nova-uitzendingen met geurtvtm?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:47 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb wel eens het idee dat Clairy Polak stinkt
Deze is ook under construction: http://www.tangercitycentre.com/project.htmlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik niets, maar het straalt kapitalisme uit, dus dat wordt door jaloerse islamietjes gedaan.
*Putoptiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ben je van plan dan? De Twin Towers van Casa staan er anders ook nog![]()
Die is er toch al. Onder de deskundige hoede van sjun.quote:
Hij wil (niet wilt) lid worden, begrijp dat nou, wijs hem de weg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die is er toch al. Onder de deskundige hoede van sjun.
Als je kijkt naar Dubai, zou je het haast zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Apropos het volgende:
Kapitalisme is Islamitisch.
En de cheque, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar Dubai, zou je het haast zeggen.
Communisme wijst in principe iedere religie af, toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Apropos het volgende:
Kapitalisme is Islamitisch.
Lid waarvan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij wil (niet wilt) lid worden, begrijp dat nou, wijs hem de weg..
Ja, das waar ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die is er toch al. Onder de deskundige hoede van sjun.
Ja ja, ach so.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lid Autodidact. Van die site die je bedoelde.
Ach, nee zeg, dat wil ik niet hebben nee, wij zijn hier Pieter Baan en zij juist niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, das waar ook.![]()
Pieter Baan Centrum of zo iets geloof ik![]()
Javales van Kickie gehad?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat ik heel Fok kan vol tetteren zonder ook maar een woord te typen.![]()
Waar komen al die orthodoxe kerkgenootschappen vandaan in Rusland dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Communisme wijst in principe iedere religie af, toch?
Dus ja, lijkt me waar.
Hoor je het ook terug?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat ik heel Fok kan vol tetteren zonder ook maar een woord te typen.![]()
Rusland is communistisch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waar komen al die orthodoxe kerkgenootschappen vandaan in Rusland dan?
Was soll der Quatsch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |