Nova-uitzendingen met geurtvtm?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:47 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb wel eens het idee dat Clairy Polak stinkt
Deze is ook under construction: http://www.tangercitycentre.com/project.htmlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik niets, maar het straalt kapitalisme uit, dus dat wordt door jaloerse islamietjes gedaan.
*Putoptiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ben je van plan dan? De Twin Towers van Casa staan er anders ook nog![]()
Die is er toch al. Onder de deskundige hoede van sjun.quote:
Hij wil (niet wilt) lid worden, begrijp dat nou, wijs hem de weg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die is er toch al. Onder de deskundige hoede van sjun.
Als je kijkt naar Dubai, zou je het haast zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Apropos het volgende:
Kapitalisme is Islamitisch.
En de cheque, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar Dubai, zou je het haast zeggen.
Communisme wijst in principe iedere religie af, toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Apropos het volgende:
Kapitalisme is Islamitisch.
Lid waarvan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij wil (niet wilt) lid worden, begrijp dat nou, wijs hem de weg..
Ja, das waar ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die is er toch al. Onder de deskundige hoede van sjun.
Ja ja, ach so.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lid Autodidact. Van die site die je bedoelde.
Ach, nee zeg, dat wil ik niet hebben nee, wij zijn hier Pieter Baan en zij juist niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, das waar ook.![]()
Pieter Baan Centrum of zo iets geloof ik![]()
Javales van Kickie gehad?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat ik heel Fok kan vol tetteren zonder ook maar een woord te typen.![]()
Waar komen al die orthodoxe kerkgenootschappen vandaan in Rusland dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Communisme wijst in principe iedere religie af, toch?
Dus ja, lijkt me waar.
Hoor je het ook terug?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk dat ik heel Fok kan vol tetteren zonder ook maar een woord te typen.![]()
Rusland is communistisch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waar komen al die orthodoxe kerkgenootschappen vandaan in Rusland dan?
Was soll der Quatsch?quote:
ooit wel ja, toen had je al heel veel van die vrome Russen. Volgens mij vertolkten ze vooral de middenklasse en kon het daarom niet uitgeroeid worden.quote:
Ik heb tenminste iets van Floripas gehad.quote:
Nou, vertel het maar danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb tenminste iets van Floripas gehad.
Heb je pianoles gehad?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb tenminste iets van Floripas gehad.
Hop, weer 5 gewonden, ze maken het goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat verstandig, militairen in Uruzgan worden verstoken van al het wereldnieuws. Mensen die vechten horen niets te leren
Dat is Elseetje, die andere dikke reet.quote:
Ik denk dat je vast nogwel wat filmpjes op inet kunt vinden van hoe Stalin met de orthodoxe kerken omging. Maar communisme, zoals wij dat kennen vanuit het Marxisme, staat wezensvijandig tov iedere vorm van religie. Andersom is er ook nooit een diepe liefde ontstaan tussen iedere vorm van religie en het communisme.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ooit wel ja, toen had je al heel veel van die vrome Russen. Volgens mij vertolkten ze vooral de middenklasse en kon het daarom niet uitgeroeid worden.
De instructies zijn : Hard werken en kijk goed om je heen, buk af en toe, maar wat er ook gebeurt, ren nooit weg! Ze mogen alleen terugkoppelen wat er fout is gegaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hop, weer 5 gewonden, ze maken het goed.
Ja ja, ze maken het goed. Je maakt het goed als de kogels je om de oren vliegen.![]()
Bah, ik wist het wel. Alleen lelijke vrouwen komen op fok!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is Elseetje, die andere dikke reet.
Daarom zou de USSR ook nooit kunnen winnen denk ik. Je had het eerder al over het convergeren naar Amerikaanse waarden, maar ik denk dat de kerk ism de Bilderberglobby de boel heeft vernietigd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vast nogwel wat filmpjes op inet kunt vinden van hoe Stalin met de orthodoxe kerken omging. Maar communisme zoals wij dat kennen vanuit het Marxisme staat wezensvijandig tov iedere vorm van religie. Andersom is er ook nooit een diepe liefde ontstaan tussen iedere vorm van religie en het communisme.
Jij houdt van alles wat vrouw is toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bah, ik wist het wel. Alleen lelijke vrouwen komen op fok!![]()
Moest je daarna naar de dokter of niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:17 schreef Aoristus het volgende:
Jehan, we hebben allemaal wel eens wat van Floripas gehad. Stel je niet zo aan alsjeblieft.
Duurde het bij jou ook vijf weken voor je er weer vanaf was? (M., spatiegebruik!)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:17 schreef Aoristus het volgende:
Jehan, we hebben allemaal wel eens wat van Floripas gehad. Stel je niet zo aan alsjeblieft.
Vraag dat maar aan Jehan, die kwam veel later na mijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Moest je daarna naar de dokter of niet?
Neen. Dikke wijven mot ik niet in bed, maar ze kunnen gezellig zijn hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij houdt van alles wat vrouw is toch?.
Ook van lelijke vrouwen dus.
Communisme komt via Kant en Hegel van het Duits Idealisme dus filosofisch gezien is de vraag of communisme in feite ook een geloof is, of heilsleer, kwestieus. Toch wil ik het meer zien als afstammeling van de Verlichting, en verlichting = ratio, = andere kennisbronnen en dus tegengesteld aan 'geloof'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom zou de USSR ook nooit kunnen winnen denk ik. Je had het eerder al over het convergeren naar Amerikaanse waarden, maar ik denk dat de kerk ism de Bilderberglobby de boel heeft vernietigd.
Geloof is opium voor het volk. Ja, dat zal best. Die psychiater die in buitenhof zei dat hij onderzoek deed naar zingeving onder het dubbeltjesvolk in Londen vertelde : communism is transcendend, it gives lives purposes.
Als je communisme als hoger plan ziet, dan kun je het best als religie beschouwen en religies onderling zijn nooit tolerant tegen elkaar, het anderszijn is zelfs een motivatie om elkaar uit te roeien!
Ik denk dat genoemd persoon niet gezellie is, ook al kun je op haar reet veertien dagen overleven in het Andes gebergte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neen. Dikke wijven mot ik niet in bed, maar ze kunnen gezellig zijn hoor.
Dat denk ik ook, de Marseillaise was kort het strijdlied voordat de internationale gemeengoed werd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Communisme komt via Kant en Hegel van het Duits Idealisme dus filosofisch gezien is de vraag of communisme in feite ook een geloof is, of heilsleer, kwestieus. Toch wil ik het meer zien als afstammeling van de Verlichting, en verlichting = ratio, = andere kennisbronnen en dus tegengesteld aan 'geloof'.
Franse revolutie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, de Marseillaise was kort het strijdlied voordat de internationale gemeengoed werd.
Da's pas een lied. ''Verzadig onze akkers van vergiftig bloed''.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, de Marseillaise was kort het strijdlied voordat de internationale gemeengoed werd.
Het wachten is dan op Pietverdriet, ben ik bangquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Franse revolutie?
Maar goed best een topic waard of communisme geloof is, kun je nog aardig over discussiėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |