quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:39 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Enig idee waar ik een dienstregeling kan vinden van de cargo'tjes hierlangs HS enzo..ze rijden wel af en toe..kan ik ze op de plaat leggen. Overigens zie ik af en toe bij moerdijk nog een belgische loc rijden ( gister weer) dies dan ook ver van huis![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is planmatig hoor!Ik zie ook regelmatig Belgische diesellocs door Utrecht komen, ook planmatig.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:01 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Nou hat ik het over elektrieke
Wat is er onoverzichtelijk aan dan? Er is een duidelijke gebruiksaanwijzing en afkortingenlijst voor de beginners. Daarmee kan je de hele TDR bergijpen. Verder leert men in de loop van de tijd dat je er mee bezig bent steeds meer bij.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:15 schreef Wadloper het volgende:
www.rolandrail.nl ?
Overigens vind ik dat een erg onoverzichtelijke site
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:59 schreef Q. het volgende:
Mooie platen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
Leuke foto's Zug-Chef!
Klopt inderdaad, vrijwel alle treinen tussen Kijfhoek en België rijden met de serie 25.5. Enkele voorbeelden:quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is ook planmatig, als het een blauwe 25.5 was tenminste!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:06 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Is dat na die plotselinge " Breakdown" van somda gebeurd eigenlijk?
Niemand die er aan gedacht heeft dat dit wel eens een viral-ad van NS kan zijn? Ze hebben toch die gezondheidscampagne?quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
http://opeenshadikhetforum.nl/viewtopic.php?t=7329
![]()
Best een prestatie om de trein precies achter het aankondigingsbord te fotograferen!quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:17 schreef Socios het volgende:
[afbeelding]
Trein 30050 even na vertrek uit Workum opweg naar Leeuwarden om 13.11u.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
http://opeenshadikhetforum.nl/viewtopic.php?t=7329
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]![]()
Wel een kilometer of 13-14 voor moeten lopen, maar okee
Moet ik me nu aangesproken voelen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja dat is na die breakdown gebeurd idd. Daarna hebben een boel 14 jarige kneusjes het hele spoorboekje overgeschreven om alle treinen weer in somda te krijgen. UIteraard weten ze daarbij alleen de halteringen van treinen, en niet de doorkomsttijden... En over 2 maanden mogen ze weer overnieuw beginnen ivm de nieuwe dienstregelingBen je dan een sukkel of ben je dan een sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |