Waar heb je die Neu! elpee's vandaan? Die zoek ik al een tijdje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuw vinyl....
[ afbeelding ]
van linksboven naar rechtsonder:
Leng Tch'e - Marasmus, Monster Magnet - Tab...25, Circle - Katapult, Boris & Michio Kurihara - Rainbow, 35007 - Liquid
Steve Reich - Music for 18 musicians, Casa sui - Free ride, Fear Factory - Demanufacture, Life of agony - River runs red, Mono - You are there
Kyuss - Welcome to sky valley, Omega Massif - Geisterstadt, Jimi Hendrix - Electric Ladyland (met naakte vrouwen uitklaphoes), The Beatles - Abbey Road (met Obi Strip), Grails - Burning of impurities
Neu! - Neu! 2 (eerste druk), Earthless - Rhythms From The Cosmic Sky, Neu! - Neu! 2, Fear Falls Burning - Once wel walk through solid objects 5xLP set
Die Leng Tch'e heeft echt een fucking mooie hoes:
[ afbeelding ]
En laatst nog binnen gekregen:
Nick Drake - Bryter Layter Japanse 200 grams vinyl Ltd edition
[ afbeelding ]
Vinylarchief in Nijmegen. Niet de goedkoopste zaak maar ze hebben veel zeldzaam spul, ik heb nu alle 3 de LP's van Neu!. Er ligt meer leuk krautrock spul trouwens, ik heb vandaag ook een LP van Klaus Schulze (Cyborg) en een LP van Can gereserveerd daar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:03 schreef Gewas het volgende:
[..]
Waar heb je die Neu! elpee's vandaan?Die zoek ik al een tijdje.
Nijmegen is iets te ver. Maar toch bedankt voor de tips.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:06 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vinylarchief in Nijmegen. Niet de goedkoopste zaak maar ze hebben veel zeldzaam spul, ik heb nu alle 3 de LP's van Neu!. Er ligt meer leuk krautrock spul trouwens, ik heb vandaag ook een LP van Klaus Schulze (Cyborg) en een LP van Can gereserveerd daar.
Wat een TOP-plaat is dat zeg.quote:Op zondag 18 november 2007 13:20 schreef n0r het volgende:
*Bob Dylan - Blood On The Tracks cover*
Op CD? Ik zou hem namelijk dolgraag op vinyl hebben, maar volgens mij is dat er niet eensquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nijmegen is iets te ver. Maar toch bedankt voor de tips.
Ik heb laatst Boudewijn de Groot - Een Nieuwe Herfst gehaald.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Die heb ik gisteren live gezien! Met een aantal leden van A Silver Mt. Zion.quote:Op zondag 25 november 2007 11:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
[ afbeelding ]
Vic Chesnutt - North Star Deserter
En hoe was dat?quote:Op maandag 26 november 2007 17:25 schreef nipeng het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren live gezien! Met een aantal leden van A Silver Mt. Zion.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:15 schreef bartrid het volgende:
Is dat een nieuwe release?
Is het een dubbel dvd versie? Ik heb nl een 2dvd versie goedkoop gevonden (£5) nog niet zo heel lang geleden maar als hier meer extras opstaan ga ik deze maar aanschaffenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Nu betaalbaar op DVD (geen import ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |