quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mooi bruggetje!
Wat gaat het worden mannen?
Steek
Ogararu-Stam/Heitinga-vd Wiel-;( Colin/Emanuelson
Gabri-Heitinga-Maduro-Emanuelson/Vertonghen
Rommedahl/Suarez-Huntelaar
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ouderwets is op dinsdag of woensdag om 20.45 voetballen.
Ja vind ik eigenlijk ook wel. Niet dat het perse roze moet blijven maar gekleurd licht maakt het wel een mooier stadion imho.quote:
Henk Ten Cate: 'Opstelling maakt niet uit, als Colin maar speelt.'quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:44 schreef BonJovi het volgende:
Opstelling maakt niet uit, als Collin maar niet speelt.
Ik heb er ook echt zin in. Donderdag al vroeg de stad in. Daarna nog even verder bier drinken in het supportershome en daarna even die Kroaten inmakenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:34 schreef Silenus het volgende:
Heb er wel zin in, een ouderwets Europacupavondje.
Agreequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:34 schreef Silenus het volgende:
Heb er wel zin in, een ouderwets Europacupavondje.
quote:Ajax rekent op Stam tegen Dinamo Zagreb
02 oktober 2007
Goed nieuws voor Ajax: de Amsterdamse ploeg kan donderdag, in de belangrijke UEFA Cup-return tegen Dinamo Zagreb, weer beschikken over Jaap Stam. De centrale verdediger is voldoende hersteld van een knieblessure.
Stam trainde dinsdag voluit mee met de selectie van Ajax en doorstond deze test glansrijk. "Het ging erg goed. Ik had tijdens de training nergens last meer van en kan zoals het er nu naar uitziet donderdag meedoen", liet hij vervolgens weten.
Ajax verdedigt tegen Dinamo een 1-0 voorsprong. Dat is een goede uitgangspositie, maar volgens Stam gaat zijn ploeg een loodzware avond tegemoet. "We moeten niet denken dat we er al zijn met een 0-1 voorsprong. Zij zullen op de aanval gaan spelen. Dat betekent dat ik het druk krijg maar dat vind ik, zoals de meeste verdedigers, eigenlijk alleen maar prettig", zegt hij op de website van Ajax.
Precies en Stam is terug dus hopelijl valt Collin buiten de boot.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Als HtC Colin opstelt issie echt meteen 100% door de mand gevallen. Die gast moest tot het gaatje gaan om niet te blunderen van het weekend, tegen VVV!
Als ie al vrij stond gaf ie weer een balletje breed of terug. Totaal geen spelinzicht, geen durf, lef of eigenlijk talent te bekennen.
Het was al kansloos om Colin aan te trekken, dus ik zie HTC nog wel in staat om hem op te stellen ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:11 schreef Urquhart het volgende:
Hij moet gewoon Vertonghen of Schilder op de linksback zetten, het zou gewoon zwaar kansloos zijn om nu met Colin aan te komen zetten.
Als dat 10 minuten minder Colin betekend ben ik voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Stam erbij zou erg fijn zijn, maar alleen als ie 100% fit is, anders ligt ie er na 10 min weer uit ten koste van een wissel.
Collin staat niet in de basis donderdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Als HtC Colin opstelt issie echt meteen 100% door de mand gevallen. Die gast moest tot het gaatje gaan om niet te blunderen van het weekend, tegen VVV!
Als ie al vrij stond gaf ie weer een balletje breed of terug. Totaal geen spelinzicht, geen durf, lef of eigenlijk talent te bekennen.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Donderdag UEFA Cup!
Ik vind het nog best meevalleen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Arena is echt achterlijk lelijk. Maar goed, het is voor een goed doel.
Maak een kerstboom van de Arena, wij een nieuw stadion!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat De Toppers deze verlichting volgend jaar bij hun concerten ook wel zien zitten
Same here, donderdag is het helaas niet mogelijk voor mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Naja, dan donderdag maar niet naar Amsterdam toe...
Volgende ronde weer.
Ho ho. We moeten de volgende ronde eerst nog wel even halen hč. Of zoals een onbekende user in het vorige topic 'treffend' zei: "we moeten niet juichen voordat de appel van de boom is gevallen".quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Naja, dan donderdag maar niet naar Amsterdam toe...
Volgende ronde weer.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:49 schreef toma het volgende:
ik zie de combinatie: roze en borstkanker niet echt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef Blight het volgende:
Urzaiz gaat vlammen donderdag.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee. El-Tanque is als wijn: hoe ouder, hoe beter.
Erg trots dat die spelers bij ons cluppie hebben gespeeldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef StarGazer het volgende:
Chivu, Zlatan en Maxwell
Ajax had in 2002-2003 zomaar de CL kunnen winnen
als opvolger van Jaapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oh oh oh.. Chrisje toch.. geen haar veranderd..
Volgend jaar dus maar weer in het heilige rood wit
quote:Miel Brinkhuis lijkt de nieuwe perschef van Ajax te zijn geworden. De Supportersvereniging Ajax meldt dat op haar digitale huis. Miel Brinkhuis zal daarmee de opvolger worden van de opgestapte Marcel Baas.
Eerder werden Evert ten Napel en Jan Roelfs al gepolst om de functie van perschef bij Ajax te vervullen. Ten Napel en Roelfs, allebei werkzaam als voetbalcommentator bij de NOS, gingen niet op het aanbod van Ajax in.
Brinkhuis is hoofdredacteur van het blad De Ajacied. Tevens is hij als analist werkzaam voor het televisieprogramma FC Godenzonen. Bovendien werd Brinkhuis met ingang van 1 juli 2007 toegelaten door Ajax als lid. Brinkhuis heeft zodoende al heel wat met de Amsterdamse club te maken gehad.
Ze wilden eerst de dekselse Evert ten Napel hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he. Wat een wanbeleid.
Hoho, wij maken Urzaiz niet tot een cultheld. Urzaiz heeft zichzelf tot een cultheld gemaakt. Wij verkondigen die boodschap alleen maar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Girth het volgende:
Haha, die Ursaiz verheffen tot cultheld komt wel een beetje gemaakt over. Folkert Velten en Martin Drent; dát zijn culthelden!
Want?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he. Wat een wanbeleid.
die moet ik onthouden voor donderdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:28 schreef Roflbroek het volgende:
Urzaiz wie kent hem niet.
Urzaiz Urzaiz is een echte Ajaciez.
VAMOS DE SEVILLA, VAMOS CAMPEOOOOONquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Die kop van Zlatan bij die doelpunten. GENIAAL.
Samen met Sneijder en VDVquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:53 schreef zjroentje het volgende:
Als dat trio van Inter nou eens over een jaartje of 4/5 terug naar Amsterdam zou komen.![]()
quote:3/10/2007 - Luque twee tot vier weken out
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
Ajax zal aanvaller Albert Luque ongeveer twee tot vier weken moeten missen. Een mri-scan toonde gisteren aan dat Luque zondag bij het maken van een doelpunt tegen VVV een verrekking in zijn lies heeft opgelopen. In het meest gunstige geval mist hij maximaal drie duels.
quote:2/10/2007 - Beker: Ajax op 31 oktober tegen Heerenveen
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
De KNVB heeft bekendgemaakt dat de bekerwedstrijd tussen Ajax en sc Heerenveen op woensdag 31 oktober om 20.45 zal worden gespeeld.
quote:2/10/2007 - Stam mogelijk inzetbaar tegen Dinamo Zagreb
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Ajax kan donderdag in de thuiswedtsrijd tegen Dinamo Zagreb wellicht weer beschikken over Jaap Stam. De aanvoerder kon vandaag (dinsdag) weer voluit met de groep mee trainen. ,,Het ging erg goed. Ik had tijdens de training nergens last meer van en kan zoals het er nu naar uitziet donderdag meedoen.”, aldus Stam op de officiële clubsite.
Niet echt Lucky Luque dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:45 schreef Sethje het volgende:
Wel kut voor Luque.....
neej die komt niet.. die zit nog beter bij AC dan Chrisje bij Interquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:34 schreef Nashje het volgende:
Chivu komt echt nog niet hoor. Zit dan net een jaar in Milaan. Denk dat ie rond z'n 31e terugkomt.
Lopen er eigenlijk nog een stel Nederlandse routiniers rond die 'haalbaar' zijn voor volgend jaar? Ik kom alleen bij Seedorf.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maar even serieus.. het zou toch wel het informeren waard zijn bij Chrisje! Met oog op het feit dat zowel Jaap als Sjonnie er niet meer zijn volgend jaar..
Anders hebben we een centrum met vd Wiel - Vermaelen..
Ik zie Seedorf op dit moment nog eerder komen dan Chivu hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
neej die komt niet.. die zit nog beter bij AC dan Chrisje bij Inter![]()
Clarence Seedorf moet helemaal niet terugkomen naar Ajax, dat kan alleen maar tegenvallen. Als ik hem was zou ik lekker bij AC Milan blijven totdat daar geen plaats meer voor hem is, daarna gewoon lekker met voetbal-pensioen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie Seedorf op dit moment nog eerder komen dan Chivu hoor.
Over een speler met een rood wit hartquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:50 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Gast! Serieus! Chivu is 26, de top van z'n carriere moet nog komen! Heeft net een nieuw contract bij Inter!
Waar hebben we het over zeg....
Die nog niet toe is aan Amsterdam, over 3 jaar misschien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over een speler met een rood wit hart![]()
Hij is iig welkomquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die nog niet toe is aan Amsterdam, over 3 jaar misschien.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Luque, paar weken maar.
Fucking prutsers...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Girth het volgende:
Haha, die Ursaiz verheffen tot cultheld komt wel een beetje gemaakt over. Folkert Velten en Martin Drent; dát zijn culthelden!
hey hallo... we zijn op weg naar de #800quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:25 schreef Blight het volgende:
Zal ik gewoon stiekem elke negatieve post over Urzaiz verwijderen?
Lekker belangrijk hoe die beker heet. Als het morgen maar gezellig wordtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:47 schreef koningdavid het volgende:
Morgen UEFA Cup!
quote:'Chelsea wil Ten Cate als veldtrainer'
Uitgegeven: 3 oktober 2007 11:39
AMSTERDAM - Henk ten Cate is bij Chelsea in beeld als veldtrainer. De Amsterdammer zou het trainingswerk voor zijn rekening moeten gaan nemen bij de Londense club.
In de papieren versie van Voetbal International is te lezen dat Frank Arnesen, technisch directeur van Chelsea, vorige week met de Ajax-coach gesproken heeft over een dienstverband bij de Blues.
De nieuwe trainer Avram Grant zou in deze constructie de trainer zijn die het team aanstuurt rondom de wedstrijden, Ten Cate's functie ligt dan op de oefenvelden.
Wat een laag niveau!!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef Patrick2289 het volgende:
Wat een homotent !!!
Ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zit je echt te wachten op Van Basten als nieuwe coach dan?
Ik in elk geval niet!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zit je echt te wachten op Van Basten als nieuwe coach dan?
Is Chelsea groter dan Barca dan? Bij Barca was hij ook een gewaardeerde en succesvolle veldtrainer. Ik zou niet weten waarom hij na dit seizoen niet naar Chelsea kan gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:11 schreef Jnk18 het volgende:
Ten cate en Chelseaals hem dat lukt.. nou petje af!
Ik heb ook voorgevoel dat het Van Basten wordt, en anders Rijkaard.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef Cordoba32 het volgende:
Ik hou er echt ernstig rekening mee, dat Van Basten de nieuwe coach wordt... Ten Cate is een beetje een huilie, maar helemaal niet zo slecht als coach vind ik. Als je het bij de directie voor elkaar kunt krijgen om Colin te mogen kopen.....
Ik zie Colin idd niet zo snel coach van Ajax worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:41 schreef Rumille het volgende:
Van Basten naar Ajax zou misschien wel werken.
Geen Collin in ieder geval (hoop ik).
Gevoel heb ik ook.. Louis als laatste klus.. Rijkaard omdat ie klaar is bij Barca..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:54 schreef super-mario het volgende:
Ik denk dat of Louis van Gaal of Frank Rijkaard komen naar Ajax...waarom? Geen idee....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie Colin idd niet zo snel coach van Ajax worden.![]()
Hoezo niet? Zo goed staat AZ er niet voor en Louis van Gaal wil nog eens prijzen winnen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef Urquhart het volgende:
Van Gaal zie ik ook niet meer komen, hoewel ik het wel zou willen.
Henniequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:33 schreef BoNi het volgende:
Spijkerman en Groenendijk voor de groep tot en met april!![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Basten, Van Gaal of Rijkaard. Ik vind het alledrie beide prima.
Lazovic was het niet, het was Culina.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:36 schreef Jasza het volgende:
Gatverdamme die Lazovic, Chivu ging gewoon voor de bal
blijft mijn voorbeeld trainer.. geweldige manquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:25 schreef Blight het volgende:
Robert Maaskant!
Liever niet zeg. Als ik zie wat hij soms oproept, ik moet er niet aan denken dat hij het aankoopbeleid doet.quote:
Hou je ook van SM?quote:
Misschien wel beter dan hetgeen MvG dit seizoen heeft gepresteerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever niet zeg. Als ik zie wat hij soms oproept, ik moet er niet aan denken dat hij het aankoopbeleid doet.
Morgen verliezen en de komende weken ook wat puntjes verspelen en van Gaal is vrij man.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Van Gaal krijg je nooit weg bij az man![]()
Groenendijk ja, die degradeerde al bijna met Katwijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:33 schreef BoNi het volgende:
Spijkerman en Groenendijk voor de groep tot en met april!![]()
Rijkaard degradeerde zelfs met Sparta, what's your point...?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Groenendijk ja, die degradeerde al bijna met Katwijk.
quote:Nóg meer geruchten over Ten Cate en Chelsea
Eerder vandaag berichtte VI al dat Henk ten Cate zou hebben onderhandeld met Chelsea over een positie als veldtrainer. Sportweek weet te melden dat Chelsea Ten Cate zo snel mogelijk in Londen wil hebben. Peter Kenyon, algemeen directeur van Chelsea zou volgende week naar Nederland komen om te onderzoeken of Ajax het contract van Ten Cate wil laten afkopen.
Er doen nog steeds allemaal verschillende verhalen de ronde. Ik heb dus geen idee. Ik ga uit van zo'n 2000 nazi's.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Bullebak het volgende:
Wooot, gelukkig 2 uurtjes vrij gekregen morgen. Kan ik wat eerder de stad in.
Al bekend hoeveel uitsupporters we kunnen verwachten?
In het stadion 1350, waarvan 1150 uitvak en zo'n 200 hoofdtribune.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Bullebak het volgende:
Wooot, gelukkig 2 uurtjes vrij gekregen morgen. Kan ik wat eerder de stad in.
Al bekend hoeveel uitsupporters we kunnen verwachten?
Bron?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
In het stadion 1350, waarvan 1150 uitvak en zo'n 200 hoofdtribune.
ik ben vanmiddag naar amsterdam geweest, maar niks gezien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
Niks te zien nog net in de stad
naja een aantal bij museumplein, met bbb truien
Ik ook, ik hoop dat hij er vanavond voor een keertje niks van bakt.quote:
Oh jee.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ok. Heb nu zoveel verschillende verhalen gehoord. Maar dit lijkt me dan wel betrouwbaar.
200 man op 108? Net als Brugge thuis?
quote:‘Geen commentaar over Chelsea’
“Ik wil alleen vragen beantwoorden over de wedstrijd van Ajax tegen Dinamo Zagreb''. Met duidelijke woorden liet Henk ten Cate woensdagmiddag na de training blijken niet willen reageren op de vermeende belangstelling van Chelsea.
Volgens verschillende media onderzoekt de club uit Londen of het de oefenmeester van Ajax op korte termijn als veldtrainer aan kan stellen. Avram Grant, de opvolger van de vorige maand vertrokken José Mourinho, zou in dat geval puur als manager blijven functioneren.
Andere bronnen melden weer dat Ten Cate niet de enige kandidaat voor de functie is, maar dat hij vorige week al wel met vertegenwoordigers van de club uit Londen heeft gesproken. De geboren Amsterdammer heeft een aflopend contract in de Amsterdam ArenA.
Ten Cate heeft al ervaring in het buitenland. Zo was hij werkzaam als hoofdcoach bij KFC Uerdingen in Duitsland en het Hongaarse MTK Boedapest. Voor zijn baan als trainer bij Ajax was hij de assistent-trainer van Frank Rijkaard bij Barcelona.
Als ze het niet ontkrachten dan weet je wel hoe laat het is.quote:
Ja, of ze ontkrachten het en binnen 3 dagen is-ie weg. Vinden ze ook leuk bij Ajaxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Als ze het niet ontkrachten dan weet je wel hoe laat het is.
Niet zo vreemd. 4-0 en 4-1quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:37 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Positief als HTC zou vertrekken. Ik ben nooit zo'n fan van hem geweest.
Ik vind het ook best.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:32 schreef devv05 het volgende:
Van mij mag ie weg...
Wordt raar, een Ajax shirt met Fortis!quote:Fortis mag ABN Amro overnemen
De Belgisch-Nederlandse verzekeraar Fortis mag delen van ABN Amro overnemen. De Europese Commissie heeft daarvoor vandaag het groene licht gegeven.
Eurocommissaris Neelie Kroes (mededinging) verbindt wel voorwaarden aan de overname: de factoringdochter van ABN moet volledig worden afgestoten en de Nederlandse divisie zakenbankieren moet gedeeltelijk worden afgestoten. Na toezeggingen van Fortis kon de Europese Commissie woensdag instemmen met de plannen.
Fortis wil samen met Banco Santander en Royal Bank of Scotland (RBS) voor 71 miljard euro ABN Amro overnemen. Banco Santander en RBS hadden twee weken geleden al goedkeuring gekregen voor hun deel van de overname.
De Britse bank Barclays, rivaal van het consortium, kreeg begin augustus al goedkeuring van 'Brussel'. Barclays biedt 58 miljard euro.
Gaat niet gebeuren. De overname wel, maar de merknaam ABN AMRO blijft bestaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wordt raar, een Ajax shirt met Fortis!
Ja en Sneijder zou ook nog een seizoen bij Ajax blijvenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. De overname wel, maar de merknaam ABN AMRO blijft bestaan.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef Suijk het volgende:
De hoofdprijs voor een trainer die na dit seizoen toch weggaat en ook al behoorlijke blunders heeft gemaakt? Hoeveel zou dat dan zijn?
En Henk gaat ook niet naar Chelsea...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en Sneijder zou ook nog een seizoen bij Ajax blijven![]()
Je sigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en Sneijder zou ook nog een seizoen bij Ajax blijven![]()
Als ik afgelopen zomer op Babel een prijskaartje had moeten plakken had ik daar geen 17 miljoen opgezet...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef Suijk het volgende:
De hoofdprijs voor een trainer die na dit seizoen toch weggaat en ook al behoorlijke blunders heeft gemaakt? Hoeveel zou dat dan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |