Is Chelsea groter dan Barca dan? Bij Barca was hij ook een gewaardeerde en succesvolle veldtrainer. Ik zou niet weten waarom hij na dit seizoen niet naar Chelsea kan gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:11 schreef Jnk18 het volgende:
Ten cate en Chelseaals hem dat lukt.. nou petje af!
Ik heb ook voorgevoel dat het Van Basten wordt, en anders Rijkaard.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef Cordoba32 het volgende:
Ik hou er echt ernstig rekening mee, dat Van Basten de nieuwe coach wordt... Ten Cate is een beetje een huilie, maar helemaal niet zo slecht als coach vind ik. Als je het bij de directie voor elkaar kunt krijgen om Colin te mogen kopen.....
Ik zie Colin idd niet zo snel coach van Ajax worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:41 schreef Rumille het volgende:
Van Basten naar Ajax zou misschien wel werken.
Geen Collin in ieder geval (hoop ik).
Gevoel heb ik ook.. Louis als laatste klus.. Rijkaard omdat ie klaar is bij Barca..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:54 schreef super-mario het volgende:
Ik denk dat of Louis van Gaal of Frank Rijkaard komen naar Ajax...waarom? Geen idee....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie Colin idd niet zo snel coach van Ajax worden.![]()
Hoezo niet? Zo goed staat AZ er niet voor en Louis van Gaal wil nog eens prijzen winnen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef Urquhart het volgende:
Van Gaal zie ik ook niet meer komen, hoewel ik het wel zou willen.
Henniequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:33 schreef BoNi het volgende:
Spijkerman en Groenendijk voor de groep tot en met april!![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Basten, Van Gaal of Rijkaard. Ik vind het alledrie beide prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |