mag PSV neit met een idee komen? Er waren ook mensen die met het achterlijke idee van de play offs kwamen waar alle clubs behalve één voor warenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:01 schreef DrDentz het volgende:
PSV moet niet zeuren
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:12 schreef DrDentz het volgende:
van Raaij liet toch ook steeds balonnetjes op, met zn euroleague enzo.. wat is dat toch daar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat ze het een beetje saai vinden, ze zijn de afgelopen acht jaar maar liefst zesmaal kampioen (van de armoede, dat wel) geworden.
Elke dag patat is ook niet meer lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:04 schreef rubbereend het volgende:
voordeel van dit plan is dat de topclubs vaker tegen elkaar spelen, dat maakt de uitzendrechten meer waard.
inderdaad, maar in de beslissende fase van de competitie is Ajax - Feyenoord interessanter dan Ajax - VVVquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Elke dag patat is ook niet meer lekker.
Alsof er in een BeneLiga geen grotere en kleinere clubs (of clubs die geen prijzen meer kunnen winnen) zullen zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, maar in de beslissende fase van de competitie is Ajax - Feyenoord interessanter dan Ajax - VVV
Ik kom uit Nederlands Limburg, geboren en getogen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:59 schreef Stpan het volgende:
Jij bent Belg DarkShine, KV Mechelen als avatar. We hebben het nu over het Nederlandse volk.
Maar ik ben van overtuiging dat er misschien maar iets van 6 Belgische ploegen een toevoeging zouden zijn, is het dat allemaal wel waard?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zit in Nederlands Limburg, geboren en getogen.
Maar een BeNeliga is wel een oplossing om in de toekomst, voor beide landen, een sterkere competitie te krijgen.
Als je in de toekomst niet nog verder achterop wilt komen is het dat wel waard inderdaad. Tenzij je natuurlijk al blij bent met de resultaten in de nationale competitie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik ben van overtuiging dat er misschien maar iets van 6 Belgische ploegen een toevoeging zouden zijn, is het dat allemaal wel waard?
Het resultaat is wel dat het eerste deel van het seizoen voor 60% van de liefhebbers niet meer interessant is. Dat Ajax, PSV en Feyenoord de bovenste 8 gaan halen dat staat wel vast. De onderlinge wedstrijden worden wedstrijden waarin je het verschil niet meer hoeft te maken want alles gaat om de laatste 7 wedstrijden. Of je daarin 8e of 1e wordt maakt geen ruk meer uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:26 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, maar in de beslissende fase van de competitie is Ajax - Feyenoord interessanter dan Ajax - VVV
En internationaal word het steeds minder...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij gaat het steeds beter hier in Nederland.. Stadions worden groter, subtop wordt sterker.
Gewoon een nederlandse competitie houden! Ik zit echt niet te wachten op belgische ploegen in onze competitie. Ik heb echt HELEMAAL niets met de belgische competitie.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij gaat het steeds beter hier in Nederland.. Stadions worden groter, subtop wordt sterker.
Gewoon een nederlandse competitie houden! Ik zit echt niet te wachten op belgische ploegen in onze competitie. Ik heb echt HE-LE-MAAL niets met de belgische competitie.
Maar nog steeds niet echt veel te zoeken in Europa...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon een nederlandse competitie houden! Ik zit echt niet te wachten op belgische ploegen in onze competitie. Ik heb echt HE-LE-MAAL niets met de belgische competitie.
Jullie zijn nou het grote voorbeeld dat het Internationaal met de Nederlandse clubs niet meer echt geweldig gaat (Kopenhagen, Slavia).quote:
Ik vind dat Nederland het best aardig doet de laatste jaren in Europa.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet echt veel te zoeken in Europa...
Een sterkere competitie, met wekelijks serieuze tegenstand kan ervoor zorgen dat de clubs sterker worden en ook in Europa een (grotere) rol van betekenis kunnen gaan spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie zijn nou het grote voorbeeld dat het Internationaal met de Nederlandse clubs niet meer echt geweldig gaat (Kopenhagen, Slavia).
Dat is dus wat ik bedoel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een sterkere competitie, met wekelijks serieuze tegenstand kan ervoor zorgen dat de clubs sterker worden en ook in Europa een (grotere) rol van betekenis kunnen gaan spelen.
Ik zie clubs die de laatste jaren toch echt minder hebben gepresteerd dan Roda. AZ komt er dan juist weer alleen bij vanwege die laatste jaren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:
^^ hehe, zal DarkShine blij mee zijn..![]()
Ik mis De Graafschapquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:
^^ hehe, zal DarkShine blij mee zijn..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |