Ook hallo.quote:
Zo doen we dat hier niet he?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:30 schreef Roi het volgende:
Yalla yalla
Jouw avatar! 'There's an evil monkey in my closet!'quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
TVPtje dan maar, baggerusers van me
Laniboekje kan het heel goed en ze heeft te veel vrije tijd.quote:
Wie!! Wij?!?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
TVPtje dan maar, baggerusers van me
Ik woon in Amsterdam-Oost en daar gaat dat wel zoquote:
Ik zeg heul niet dat ik teveel vrije tijd heb, ik heb gewoon veel tijd waarin ik niets uitvoer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Laniboekje kan het heel goed en ze heeft te veel vrije tijd.
Eventueel wil ik jou ook nog wel masseren.
Gebruik hem goed, je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zeg heul niet dat ik teveel vrije tijd heb, ik heb gewoon veel tijd waarin ik niets uitvoer.
![]()
Wijze raad! Daarom ga ik nu verder met Rogue Galaxy gamenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gebruik hem goed, je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.
Werken.
Als masseuse?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, net de post gehad. Volgende week woensdag mag ik op sollicitatiegesprek komen.
Haha, gelukkig niet! Als mogelijke woonbegeleider voor mensen met psychiatrische problematieken. In Zeist.quote:
Hey, daar woon ik!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet! Als mogelijke woonbegeleider voor mensen met psychiatrische problematieken. In Zeist.
Jij zou inderdaad wel goed in het rijtje passen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, daar woon ik!
Ohnee, daar hoor ik te wonen
Nou, Foei Poit, daar mag je niet mee spotten...
Ik kan hem vrijdag pas kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:30 schreef Chanty87 het volgende:
HeroesNieuwste aflevering net gekeken, hij was tof
![]()
Ik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij zou inderdaad wel goed in het rijtje passen.
![]()
Oeh, kan niet wachten tot ik thuis benquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:30 schreef Chanty87 het volgende:
HeroesNieuwste aflevering net gekeken, hij was tof
![]()
Weledele mordradead. U bent u er zich toch wel van bewust dat uwer bescheidenheid totaal overbodig is in het gezelschap van de GAM SC?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:54 schreef mordradead het volgende:
Mag ik hier ook posten?
Filmpjes gezien? Ziet er niet slecht!quote:
Het ziet er ook niet echt slecht uit maar ik vind het hele concept gewoon raar. Halo behoort niet op een DS.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Filmpjes gezien? Ziet er niet slecht!
(Ik heb trouwens een R4 voor de DS.)
Welke organisatie is dat? Mn moeder werkt daar ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet! Als mogelijke woonbegeleider voor mensen met psychiatrische problematieken. In Zeist.
JOUW MOEDER!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welke organisatie is dat? Mn moeder werkt daar ook.
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welke organisatie is dat? Mn moeder werkt daar ook.
Goed, alleen ben ik heel druk met schoolquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef Laniboekje het volgende:
Het gaat best goed met mij. Ik wens alleen dat het gaat stoppen met regenen. Ik ben niet in een herfst-bui. Hoe is het met Bernie dan?
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leeft de SC nog?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
Antec NSK2480
M2A-VM HDMI
AMD Athlon X2 5600+
2 * 1gb DDR2
2* 160gb hd in RAID 1
Zeg Broes, wat heb jij een geweldige Media Center zeg!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn geweldige Media Center totaal genegeerd?
![]()
![]()
streel m'n ego
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zeg Broes, wat heb jij een geweldige Media Center zeg!!
![]()
Die van mij NIET!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
Mediacenter zuigt, slotje
Echte mannen gebruiken hun 360 voor mediacenterquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
dankje, hihi
[..]
Die van mij NIET!![]()
ik zit met een draadloos netwerk en zet ik de HD film liever eerst op een harde schijf voor ik ze afspeel. En ik heb nu een HDMI uitgang...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken hun 360 voor mediacenter
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat kan ik best begrijpen. Poit schrikt ook iedereen af.
quote:
Och meis, was ist lös?quote:
Maandelijkse periode van de vrouwen!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:20 schreef Poit het volgende:
Och meis toch.. Verkouden of grieperig?
Beterschap![]()
Whaha, maaster!quote:
Je meent het?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Whaha, maaster!
Op de een of andere manier worden mensen uit de GAM SC altijd collegas van mijn familie, Tain was eerst ook al de systeembeheerder van mn broer.
Haha, ooh, heb ik ook altijd last vanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maandelijkse periode van de vrouwen!![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef Poit het volgende:
[..]
M'n papa is vandaag jarig trouwens, vanavond feestje
Ah joh, ik heb vertrouwen in je.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je meent het?
Haha, dat is leuk. Maar niet dat ik al collega's wordt hoor, moet eerst nog op gesprek. Doe maar een goed woordje voor me.
Gisteravond Wax Tailor en le Peuple de l'Herbe in Doornroosje. Was vet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:19 schreef Poit het volgende:
Thnx
Van mij mag het trouwens alweer weekend zijn..![]()
Afgelopen weekend niet gefeest dus heb wat in te halen![]()
Dankjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gisteravond Wax Tailor en le Peuple de l'Herbe in Doornroosje. Was vet!
Best relaxed zo'n doordeweeks feestje.
Gefeliciteerd trouwens.
Doornroosje in Nijmegen, mooi pop-podium.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dankje
Zegt met trouwens helemaal niets van waar je heen geweest bent![]()
Ga zelf maandag avond even stappen in het altijd gezellige Utrecht denk ik. Toch vrij dinsdag
Ik ben de ninja van je vaderquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Whaha, maaster!
Op de een of andere manier worden mensen uit de GAM SC altijd collegas van mijn familie, Tain was eerst ook al de systeembeheerder van mn broer.
Hmm, yes, that kinda makes sense.quote:
Mogguh,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:26 schreef Laniboekje het volgende:
Goodmornin', Goodmornin', How are you today?
Ben ik even blij dat ik vanochtend vertrokken ben uit Utrecht en weer veilig in Breda ben!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:28 schreef Poit het volgende:
Kutzooi, is het weekend alweer voorbij
Maar goed dat ik morgenavond Utrecht weer onveilig mag maken
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik vanochtend vertrokken ben uit Utrecht en weer veilig in Breda ben!
Da's dan wel weer heel erg goed nieuws.quote:
C++quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:12 schreef BroesWillems het volgende:
C++ met z'n akelige stink pointers...
Alleen jij bent van buiten een echte gamenerd terwijl van buiten buitengewoon cool zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Diep van binnen zijn jullie allemaal gamenerds. Behalve ik. Ik ben cool.
Duidelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
Alleen jij bent van buiten een echte gamenerd terwijl wij van buiten buitengewoon cool zijn.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
Alleen jij bent van buiten een echte gamenerd terwijl van buiten buitengewoon cool zijn ben.
Anders kom je nergens natuurlijk... Duh..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
En meeliften natuurlijk, dat hoort erbij.
* Poit zoekt naar honing, thee en rum!quote:
* Sharkdoggie geeft kusje op Chanty's keel.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie geeft kusje op Chanty's keel.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:05 schreef peristilius het volgende:
* peristilius is zojuist ontslagen.
und warum?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:05 schreef peristilius het volgende:
* peristilius is zojuist ontslagen.
Werkte voor de helpdesk van digitenne, kwam niet zo heel gemotiveerd over, was ik ook niet.quote:
Misschien heb ik jouw dan wel aan de lijn gehad met het activeren van m'n pasje.... ik vond het al zo chagrijnig overkomen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Werkte voor de helpdesk van digitenne, kwam niet zo heel gemotiveerd over, was ik ook niet.Kon me niet zo goed vinden in de manier waarop sommige klanten behandeld werden. Gesprek gehad over mn motivatie, vroegen of die motivatie de komende maanden zou verbeteren of dat ik eigenlijk liever ergens anders zou werken. Eerlijk geantwoord dat de motivatie waarschijnlijk niet echt zal toenemen en dat ik niet verwacht dat ik dan wel met veel plezier naar het werk zou gaan. Toen maar besloten dat ik wat anders moet gaan zoeken.
Ja ik was dus helemaal niet chagrijnig aan de telefoon, als ik iemand aan de lijn had wilde ik die best helpen. Ik werd alleen chagrijnig van de organisatie van KPN. Zelf had ik het idee dat de meeste klanten best blij met me waren, ze werken daar de mensen die ze eigenlijk willen houden het snelst weg. Voornamelijk mensen met verstand en een geweten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien heb ik jouw dan wel aan de lijn gehad met het activeren van m'n pasje.... ik vond het al zo chagrijnig overkomen...![]()
Yup, zal het niet snel nog een keer gaan doen. Alleen een beetje jammer dat ik nu geen inkomsten meer heb, maandag maar weer langs het uitzendbureau.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als je er niet treurig om ben is het geen ramp. Neem aan dat je het wel heb gehad met helpdeskwerk?
Kontje verkopen achter het stationquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, zal het niet snel nog een keer gaan doen. Alleen een beetje jammer dat ik nu geen inkomsten meer heb, maandag maar weer langs het uitzendbureau.
Iets later maar tochquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:54 schreef Roi het volgende:
Verwacht morgen trouwens een episch topic van mijn hand over een Marokkaan met een mes van 10cm en mijn beste vrienden, de politie.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:28 schreef BroesWillems het volgende:
stink 3FM... Metallica afkappen....![]()
Hier staan zequote:Op maandag 15 oktober 2007 09:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoi schatjes van BG.
Heeft iemand toevallig een lijst van de spellen die nu al available zijn in nederland voor de Ps3?
En waarom is er geen DW/SW fantopic
Een greep uit mijn spamfilter.quote:
Gewoon maar ff tussendoor.. Je verveelde je??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb vandaag maar een nieuwe laptop gekocht
En die koop je dan niet bij mij....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb vandaag maar een nieuwe laptop gekocht
Nee, bij mijzelfquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
En die koop je dan niet bij mij....
Dixonsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, bij mijzelfEen toffe HP laptop, met vista.
Berniequote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:05 schreef Poit het volgende:
Och joh, niet allemaal Bernie plagen. Da's niej lief!
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Een toffe HP laptop, met vista.
quote:
Ja, het klinkt raar maar ik ben toch wel heeeeel erg liev hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
GAM & Liev?
Ineens heb je het! Je wordt niet grappig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:59 schreef Poit het volgende:
Misschien heeft Scotty je (Star) Trek fiets wel upgebeamed![]()
Ineens heb je het! Je raakt je gevoel voor humor kwijt (zit misschien nog in je fiets)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ineens heb je het! Je wordt niet grappig.
2 keer mis. Als het spreekwoord klopt is de volgende wel grappig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ineens heb je het! Je raakt je gevoel voor humor kwijt (zit misschien nog in je fiets)
Gecondoleerd dude...quote:
Aangezien je vet bent kun je geen biertje meer gebruiken, krijg je nog een bollere (bier)buik van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:18 schreef Poit het volgende:
Pfff... Pro Evo is vet! En ik ook!!!
Biertje??
We hebben niet allemaal het figuur van een Ethiopiër natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Aangezien je vet bent kun je geen biertje meer gebruiken, krijg je nog een bollere (bier)buik van.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal het figuur van een Ethiopiër natuurlijk!
Alhoewel... die hebben ook altijd van die buikjes...
Racist!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal het figuur van een Ethiopiër natuurlijk!
Alhoewel... die hebben ook altijd van die buikjes...
Alles goed. Druk geweest met helemaal niets doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:23 schreef Poit het volgende:
Haha
Helemaal waar
Zag laatst een filmpje waar ik in zat van februari.. Ben blij dat ik inmiddels toch wat pondjes lichter ben
Maar hoe is het met Laniboefje? Tijd niet meer gezien hier in de altijd gezellig SC!
Wat ga je er precies doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Racist!
[..]
Alles goed. Druk geweest met helemaal niets doen.
Morgen meelopen bij die instelling in Zeist. Als alles goed gaat dan mag ik daar vanaf 1 december zo'n 24u gaan werken.
Naar het gesticht gebrachtquote:
Koffieleuten.quote:
Kijk, dat klinkt goed! Alvast gefeliciteerd!! Ben benieuwd of je me daar nog tegen gaat komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
Alles goed. Druk geweest met helemaal niets doen.
Morgen meelopen bij die instelling in Zeist. Als alles goed gaat dan mag ik daar vanaf 1 december zo'n 24u gaan werken.
Eensch.. Ons drugsbeleid is na cabaret zo'n beetje het enige échte nederlandse, in mijn ogen dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:21 schreef peristilius het volgende:
Wat vinden jullie van de plannen om paddo's te verbieden?
Ik vind het dieptriest.
Jij was in Zwolle vrijdagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:08 schreef mordradead het volgende:
Heeft iemand mijn pony gezien? Het betreft een witte.
Hij zag een bericht van mij op Youtube onder een filmpje, en toen vonden we elkaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef mordradead het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van.
Hebben jullie al een datum geprikt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij zag een bericht van mij op Youtube onder een filmpje, en toen vonden we elkaarEn nu is sie hier.
En mag ik de bruidsjonker zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hebben jullie al een datum geprikt?
Champignons.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:54 schreef peristilius het volgende:
Mijn NES staat hier ook nog op de kamer.
Vakantie?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:46 schreef Chanty87 het volgende:
En ik ben weer terug van vakantie 14.gif
Komende week verwachten we trouwens taart van je. Liefst chocolade, geen slagroom.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:46 schreef Chanty87 het volgende:
En ik ben weer terug van vakantie 14.gif
Die is toch nog niet uit???quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:07 schreef Poit het volgende:
Nice
Ik moet nog even een halve dag werken en dan Guitar Hero III zien te masteren.. Hij's een stuk lastiger dan de eerder twee...
Ik wil metallica spelen....quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:16 schreef Poit het volgende:
Kon niet wachten
![]()
Boef die ik ben.. Heb hem nu voor de PS2, wil hem uiteindelijk aan gaan schaffen voor de PS3, puur om de tijd te doden tot Rock Band komt.. Heb daar zo'n ontiegelijk veel zin in.
* Poit loves rhythm games..
P.s. Metallica - One Geweldig![]()
Ach, je mag wel langskomen hoor.. kunnen we een battle spelenquote:
nee, laat maar portal is op 99%...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, je mag wel langskomen hoor.. kunnen we een battle spelen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:45 schreef Laniboekje het volgende:
Hai!
Ik heb werk in december. En dat is tof.
Hey gefeliciteerd meissie!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:45 schreef Laniboekje het volgende:
Hai!
Ik heb werk in december. En dat is tof.
Het jeukt en het wordt rood en dik en en en... het is verschrikkelijk! Allergie... Helaasch.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:32 schreef Poit het volgende:
OMG, Laniboekjes huid, wat doe je!!
Ik zou het niet doen... zo leuk is het nou ook weer nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het jeukt en het wordt rood en dik en en en... het is verschrikkelijk! Allergie... Helaasch.
Ik zit in twijfel, zal ik Final Fantasy XII weer opnieuw beginnen om een goede start te maken? Ik zit namelijk vast bij een baas en ben zwaar underleveled.
This calls for a sexy party!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef Roi het volgende:
kut kut kut mijn ipod is gecrasht. kan wel janken.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
This calls for a sexy party!
[ afbeelding ]
* Poit lacht meequote:
Als Guitar Hero III uit is voor de wii wil ik het wel een keer tegen de hypehoer proberen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil wel eensch andere GAMers pwnen in een online spel ofzo. Ik zie zo vaak sommige mensen posten en discussiëren over games maar ik wil zelf wel eensch zien wat jullie allemaal kunnen.
Opzich niet zo spannend omdat ik toch altijd winmaar ik blijf nieuwsgierig.
SECOND!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als Guitar Hero III uit is voor de wii wil ik het wel een keer tegen de hypehoer proberen...![]()
NoE is sowieso naar de klote. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk een game localiseren, laat staan iets leuks doen met merchandise.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:33 schreef Chanty87 het volgende:
Klote NoE, waarom hebben wij dit soort dingen nou niet gewoon hier![]()
Alle Games merchandise te koop bij Hot Topicquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Game kleding is wel cool maar aan de andere kant eigelijk best wel voor nerds.
[..]
NoE is sowieso naar de klote. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk een game localiseren, laat staan iets leuks doen met merchandise.
* Ruzbeh Bernie's traantjes droogt.quote:
Dat denken die nerds vast ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alle Games merchandise te koop bij Hot Topic
Ik vind die zooi zo tof dat het voor mij niet eens nerdy meer is... Star Wars t-shirts vind ik dan weer wel erg nerdy.
Morgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb liever kleding met helemaal niks erop of eraan. Kleding met teksten, verwijzingen of statements = nerd kleding.
MAAR JA DAT IS MIJN MENING
[..]
* Ruzbeh Bernie's traantjes droogt.
Er zijn wel vast wat online flash die je samen kan spelen, als je zo graag online wilt spelen.
Ga jij maar voor me zoeken.
Ik heb het altijd al gezegd. Slaan op apparatuur om het weer te laten werken, werkt gewoon! Weer eens bewijs voor mijn theorie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:50 schreef Roi het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn iPOD LEEFT WEER![]()
![]()
![]()
![]()
!
Heb er gewoon (hard) mee op te tafel staan rammen![]()
!! (tip vond ik hier http://www.spillingcoffee(...)h-the-sad-ipod-icon/ )
Ik ben BLIJ!
Weltrusten! Goodnight, don't let the bedbugs bite!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga slapen.
En ik heb 30 uur niet geslapen dus wens me a.u.b. een goede nachtrust toe.
nintendo fanboys die zeggen dat dbz voor kinderen isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee dat DBZ shit is voor kinderen.
Nou ja het gaat hoe dan ook gebeuren. Als Super Smash Brothers Brawl uitkomt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:50 schreef Roi het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn iPOD LEEFT WEER![]()
![]()
![]()
![]()
!
Heb er gewoon (hard) mee op te tafel staan rammen![]()
!! (tip vond ik hier http://www.spillingcoffee(...)h-the-sad-ipod-icon/ )
Ik ben BLIJ!
Nee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
nintendo fanboys die zeggen dat dbz voor kinderen is
mario, pokemon etc niet natuurlijk![]()
![]()
Stiekem zit je hier wel gewoon mee te lurken he!quote:
Op de een of andere manier klik ik er af en toe op. Dit keer ging mn Mario alarm af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stiekem zit je hier wel gewoon mee te lurken he!
Hehe, ben wel benieuwd naar die nieuwe mario on acid, gameplay sprak me nog niet echt aan, maar de setting is wel sweet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klik ik er af en toe op. Dit keer ging mn Mario alarm af.
Ik ga zo zettenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar is Bernie ik wil mijn fucking koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |