Ook hallo.quote:
Zo doen we dat hier niet he?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:30 schreef Roi het volgende:
Yalla yalla
Jouw avatar! 'There's an evil monkey in my closet!'quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
TVPtje dan maar, baggerusers van me
Laniboekje kan het heel goed en ze heeft te veel vrije tijd.quote:
Wie!! Wij?!?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
TVPtje dan maar, baggerusers van me
Ik woon in Amsterdam-Oost en daar gaat dat wel zoquote:
Ik zeg heul niet dat ik teveel vrije tijd heb, ik heb gewoon veel tijd waarin ik niets uitvoer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Laniboekje kan het heel goed en ze heeft te veel vrije tijd.
Eventueel wil ik jou ook nog wel masseren.
Gebruik hem goed, je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zeg heul niet dat ik teveel vrije tijd heb, ik heb gewoon veel tijd waarin ik niets uitvoer.
![]()
Wijze raad! Daarom ga ik nu verder met Rogue Galaxy gamenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gebruik hem goed, je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.
Werken.
Als masseuse?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, net de post gehad. Volgende week woensdag mag ik op sollicitatiegesprek komen.
Haha, gelukkig niet! Als mogelijke woonbegeleider voor mensen met psychiatrische problematieken. In Zeist.quote:
Hey, daar woon ik!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet! Als mogelijke woonbegeleider voor mensen met psychiatrische problematieken. In Zeist.
Jij zou inderdaad wel goed in het rijtje passen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, daar woon ik!
Ohnee, daar hoor ik te wonen
Nou, Foei Poit, daar mag je niet mee spotten...
Ik kan hem vrijdag pas kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:30 schreef Chanty87 het volgende:
HeroesNieuwste aflevering net gekeken, hij was tof
![]()
Ik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij zou inderdaad wel goed in het rijtje passen.
![]()
Oeh, kan niet wachten tot ik thuis benquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:30 schreef Chanty87 het volgende:
HeroesNieuwste aflevering net gekeken, hij was tof
![]()
Weledele mordradead. U bent u er zich toch wel van bewust dat uwer bescheidenheid totaal overbodig is in het gezelschap van de GAM SC?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:54 schreef mordradead het volgende:
Mag ik hier ook posten?
Filmpjes gezien? Ziet er niet slecht!quote:
Het ziet er ook niet echt slecht uit maar ik vind het hele concept gewoon raar. Halo behoort niet op een DS.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Filmpjes gezien? Ziet er niet slecht!
(Ik heb trouwens een R4 voor de DS.)
Welke organisatie is dat? Mn moeder werkt daar ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet! Als mogelijke woonbegeleider voor mensen met psychiatrische problematieken. In Zeist.
JOUW MOEDER!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welke organisatie is dat? Mn moeder werkt daar ook.
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welke organisatie is dat? Mn moeder werkt daar ook.
Goed, alleen ben ik heel druk met schoolquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef Laniboekje het volgende:
Het gaat best goed met mij. Ik wens alleen dat het gaat stoppen met regenen. Ik ben niet in een herfst-bui. Hoe is het met Bernie dan?
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leeft de SC nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |