maar ook Suzan Seegersquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
wij gaan in mei naar Les Miserables. Jamai speelt daarin een van de hoofdrollen
Jamai kan geweldig zingen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
wij gaan in mei naar Les Miserables. Jamai speelt daarin een van de hoofdrollen
de laatste keer dat ik Les Mis zag speelde Danny de Munk die rol (en dan is er natuurlijk Michael Ball voor de Engelse versie) en ik vrees dat Jamai's stem te hoog is en iets te weinig powerrrrr heeft. Maar we zullen zien...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:19 schreef Cee het volgende:
Ik zag 'm in Jesus Christ Superstar en was prettig verrast door Jamai! Dus dat moet goedkomen, alhoewel de rol in Les Misérables weer helemaal anders is dan de rol die hij in JCS speelde. En een ander soort zingen komt erbij kijken. We shall see. And hear.
oftopicquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:19 schreef Danny het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik Les Mis zag speelde Danny de Munk die rol (en dan is er natuurlijk Michael Ball voor de Engelse versie) en ik vrees dat Jamai's stem te hoog is en iets te weinig powerrrrr heeft. Maar we zullen zien...
Op de een of andere manier vind ik musical niets voor jou. En dan nog wel van die overdreven musikale kitch als Les Miserable.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:19 schreef Danny het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik Les Mis zag speelde Danny de Munk die rol (en dan is er natuurlijk Michael Ball voor de Engelse versie) en ik vrees dat Jamai's stem te hoog is en iets te weinig powerrrrr heeft. Maar we zullen zien...
Les Mis is zo ongeveer de bestlopende musical ever. Daarnaast heb ik een tattoo van het logo op m'n linkerarm. Je kunt je vergissen in een mens hequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik musical niets voor jou. En dan nog wel van die overdreven musikale kitch als Les Miserable.
Blijkbaar... zo heeft elk huisje zijn kruisjequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Les Mis is zo ongeveer de bestlopende musical ever. Daarnaast heb ik een tattoo van het logo op m'n linkerarm. Je kunt je vergissen in een mens he
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Les Mis is zo ongeveer de bestlopende musical ever. Daarnaast heb ik een tattoo van het logo op m'n linkerarm. Je kunt je vergissen in een mens he
Het was écht hilarisch. De enige die er nog een beetje als idool stond was Raffa..quote:Op maandag 31 december 2007 23:13 schreef Cee het volgende:
Marieke, Raffaëla en
Alice
nu, dolly dots en luv liedjes zingende op rtl4. M'n 2007 kan nu echt eindigen.
Ik herkende die blonde nietquote:Op maandag 31 december 2007 23:13 schreef Cee het volgende:
Marieke, Raffaëla en
Alice
nu, dolly dots en luv liedjes zingende op rtl4. M'n 2007 kan nu echt eindigen.
Eerlijk waar BVO, ik had niks gedronken, hallucineerde niet en zat met m'n volle verstandquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:27 schreef BVO het volgende:
Was dat serieus Alice? Na even goed turen en met hulp van me buurvrouwtje herkende ik Marieke, en toen dacht ik "die blonde moet ook van Idols zijn!". Dus ik denken, kijken, wie zou dat nou zijn. Ja, ik mag dan IDO-veelposter/baggeraar (haal maa door wat niet vn toepassing is) zijn, maar ik herkende Alice zelfs na veel turen niet. Maar was dat haar joh? later een srtrugzien.
Irma werkt nu in restaurant Humphrey's in Tilburg. Is niet veel veranderd maar wel wat knapper geworden. Is nog wel goed te herkennen maar wat minder alternatief lijkt ze te zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ben eigenlijk heel benieuwd hoe zij is veranderd
Je zou zeggen dat je zelf het beste weet wie het is als je een screenshot uit haar clip post?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:40 schreef thloreg het volgende:
Zag laatste een clip van deze blonde die haar clip in Turkije heeft opgenomen bij een bekend resort. Wie is het weer?
[ afbeelding ]
Ze is echt gewooon heel goed! Haar eerste album, around the world, luister ik nu af en toe nog wel, het blijft gewoon mooi!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:43 schreef Riparius het volgende:
Een beetje laat misschien, maar ik wil de liefhebbers dit niet onthouden aangezien ik de link nog nergens ben tegengekomen. Op 19 december j.l. werden in Theater Odeon in Zwolle opnamen gemaakt voor het Volgspot Kerstconcert, dat is uitgezonden op Kerstavond op Radio 2. Aan dit jaarlijks terugkerend radioprogramma deed ook Hind mee. Er is deze keer ook een videoregistratie gemaakt, die rond de kerstdagen op het themakanaal Geloven was te zien, maar nu blijkt dat het hele programma ook online is terug te kijken. Het gedeelte waarin Hind optreedt is hier te zien.
Niet overdrijven er zijn er echt beterquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:13 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ze is echt gewooon heel goed! Haar eerste album, around the world, luister ik nu af en toe nog wel, het blijft gewoon mooi!
http://youtube.com/watch?v=bhXWZGFXD4Uquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:27 schreef BVO het volgende:
later een srtrugzien.
Komt deze opgepijpte tekst uit een krant of gewoon uit de koker van zijn fansite?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:50 schreef ssilvia1 het volgende:
En wat is Boris op het moment aan het doen?
Boris en Band naar Suriname
Op 9 januari vertrokken Boris en zijn Band naar Suriname.
De TROS is bezig met een documentaire rond Lieve Hugo, King of Kaseko , die in 1975 helaas te jong overleed.
Boris en zijn band zullen daar aan mee werken. Berget Lewis, Angela Groothuizen en De Dijk werkten al eerder mee aan deze documentaire.
Boris trad op 12 januari op tijdens een streetparty ter gelegenheid van het 240 jarig bestaan van Kersten en Co het oudste warenhuis van Paramaribo. Dat tegenwoordig meer als overdekt winkelcentrum in gebruik is.
Aan de Domineestraat werd een podium neergezet en de straat werd gedeeltelijk afgesloten voor alle verkeer. Aan het begin van de avond kwam de regen met bakken uit de hemel zetten, maar de weergoden waren het festival goed gezind want de rest van de avond bleef het droog.
Het publiek kon genieten van een heerlijke avond met een groot gedeelte opzwepende Kaseko muziek, die het publiek aan het heupwiegen en zwingen brachten.
Dit feestelijk gebeuren was tegelijkertijd ook verbonden aan een documentaire die gemaakt wordt rond Lieve Hugo, de ongekroonde King of Kaseko, vandaar de naam van dit festival, "a tribute to the King of Kaseko". Kaseko is een zeer populaire muziekstijl onder de Creoolse bevolking van Suriname.
Buiten Boris traden ook South South West, die het festival openden, Naks Kaseko Loco en Oscar Harris op.
Boris zong eerst een aantal nummers uit zijn eigen repertoir, die door het publiek heel goed ontvangen werden.
Na enkele nummers gaf Boris de microfoon over aan Oscar Harris die een drietal nummers van Lieve Hugo ten gehore bracht onder leiding van Boris band die zich de Kaseko stijl net als Boris in twee dagen eigen hadden gemaakt. Ze dwongen groot respect af voor hun muzikale kwaliteiten.
Daarna was het de beurt aan Boris om zijn Kaseko kwaliteiten te laten horen, en dat deed hij. Met verve bracht hij het nummer "Mi seni a booi" van de King of Kaseko dat Boris en zijn Boys naadloos lieten overgaan in "never to much" een nummer van Luther Vandross.
Het publiek ging helemaal los en zongen uit volle borst met hem mee. Het plaatselijke muziekstation, Radio10, magic FM, waardeerde het optreden met een dikke 9.
Er waren na het optreden alleen maar positieve geluiden te horen over het optreden van Boris en zijn band. De STVS meldde dat het publiek het optreden van Boris en band zeer op prijs stelden.
Iets waar zij uiteraard heel trots op mogen zijn.
Voor foto's en krantenartikelen uit Suriname:
www.bo-rush.com
Ik moest wel heel ver heen zijn, want nu herken ik Alice zo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef Marble het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=bhXWZGFXD4U
Ik vind het echt ontzettend leuk!
Raffa blijft gewoon een megaster.
Dit gaat toch over oud-Idols Burdiequote:Op maandag 28 januari 2008 14:59 schreef Burdie het volgende:
En dit heeft met Idols te maken omdat...?
Twee karaoke-zangeresjes met een superster ernaastquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef Marble het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=bhXWZGFXD4U
Ik vind het echt ontzettend leuk!
Raffa blijft gewoon een megaster.
Niet iedereen kan ruiken waar de afkorting EFS voor staat, ik dacht dat het iets met voetbal te maken had (dat volg ik nl ook niet) en bovendien legde je geen link met idolsquote:Op maandag 28 januari 2008 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit gaat toch over oud-Idols Burdie.
Nu schijnt er een oud-Idol (die in haar begintijd altijd een heel goed contact had met haar fansitebeheerders) te zijn die daaraan meedoet. En er is geen ESFtopic dus plemp ik het hier
.
Als je goed naar de voorfilmpjes van de pre-liveshow van Idols had gekeken, dan had je haar wel gezienquote:Op maandag 28 januari 2008 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Ellenis één van de zangcoaches dit jaar
![]()
Dat wist ik niet...
Dat is onjuist.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:54 schreef marky het volgende:
aangezien het geen happydepeppy nummer zal zijn maar een ballad
Vast die van Tiffany en Neilquote:Op maandag 28 januari 2008 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Ellenis één van de zangcoaches dit jaar
![]()
Dat wist ik niet...
Zullen we wedden dan dat het geen happydepeppy nummer wordt?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is onjuist.
En nu kom jij met: leker is dat, ze kn helemaal geen uptempo, waarna ik dat ontken. Dus laten we die stap overslaan.
Hugo zong meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef SSJKliko het volgende:
Oh My God.
http://www.youtube.com/watch?v=zVB1p2nRtmo
Ja ik kom er nu pas achter, oh god wat erg. Ik wil een bezem pakken en Herman z'n hoofd inbeuken zo gru-we-lijk zingt hij. Ik wist dat het erg was maar hoe erg had ik verdrongen :|
Z'n engels is ZO tenenkrommend en dat is gewoon niet eens zíngen meer :|
Ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hugo zong mee![]()
Ik mis wel een beetje de kat, het bakje met nootjes en de cola
Gerechtigheid. Nick alsnog een keer in de liveshows.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:30 schreef BVO het volgende:
Nick van Simon vanavond in de intro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |