Die choreografie bij Give me a Signquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:47 schreef Riparius het volgende:
Hind's management heeft een aantal niet eerder bekende filmpjes van haar vorige theatertour op YouTube gezet: Summer all over again, Give me a sign en Light of love.
Die hele show wasquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die choreografie bij Give me a Sign
Als ze dat voor haar songfestivalnummer ook kan presteren heb ik er alle vertrouwen in... Give me a Sign was sowieso al uitermate geschikt als inzending....
quote:Henkjan Smits pissig op Albert Verlinde
AMSTERDAM - Albert Verlinde heeft weer een BN'er tegen zich in het harnas gejaagd. Deze week is Henkjan Smits de gelukkige..
Voormalig Idols-jurylid Henkjan Smits (46) is kwaad op Albert omdat hij zijn professionaliteit in twijfel trekt. Toen Idols-afvaller Tialda van Slogteren het Duitse Popstar won, vond Albert dat een afgang voor de Idols-jury.
Henkjan zegt in weekblad Party; "Je bent echt gek en dom als je op televisie durft te roepen dat de jury van Idols niet deskundig genoeg is." Want volgens Henkjan wil Albert´s conclusie zeggen dat hij zijn huiswerk niet heeft gedaan, omdat Tialda er door de stem van het publiek uit lag. De jury had daar geen handje in.
quote:Raffaela presenteert nieuwe single!
Aankomende zaterdag (22 december) is de eerste liveshow van het vierde seizoen van het tv-talentenjacht Idols!Naast optredens van de 12 kandidaten zal ook Raffaëla Paton, de winnares van het vorige seizoen haar opwachting maken. De zangeres zal namelijk haar nieuwe single komen zingen.
Paton, die in augustus 2006 beviel van haar dochtertje Beautifull Hope maakt dus aankomende weekend haar comeback in de muziek. Wel was ze tussendoor af en toe te bewonderen op de televisie en trad ze ook op in het land, maar een echte comeback bleef echter uit. Maar daar zal vanaf zaterdag verandering inkomen.
Meer informatie over de single is niet bekend, wie benieuwd is naar de nieuwe single van Raffaëla moet dus naar Idols kijken. De eerste liveshow van Idols staat in het teken van het thema Las Vegas!
hij is goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Er staat een nieuw nummer op de Hyves van Raffaela. Het heet The Breakup Song en ik vind 'm echt geweldig. Weet niet of dat de single wordt, maar van mij mag het.
http://raffaelap.hyves.nl/
Vraag me ook af of dit de afgemixte versie is, denk dat het live beter zal klinken maar het nummer vind ik goed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:43 schreef Marble het volgende:
Jezus, hadden ze dat nummer niet wat beter kunnen afmixen? Ze klinkt wel erg schel en schreeuwerig zo. Het nummer zelf kan er op zich mee door, maar is niet mijn genre. Waar blijft de powerpop die haar zo goed ligt? (a la Disco Inferno)
Het is idd niet de gekke Raffa, maar na dat clownesque Voor eeuwig en altijd komt dit al wat serieuzer over.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:43 schreef Marble het volgende:
Jezus, hadden ze dat nummer niet wat beter kunnen afmixen? Ze klinkt wel erg schel en schreeuwerig zo. Het nummer zelf kan er op zich mee door, maar is niet mijn genre. Waar blijft de powerpop die haar zo goed ligt? (a la Disco Inferno)
Nee, de backstage show wordt door RTL niet online gezet. Had ik al voor gewaarschuwd in het feedback topic.quote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef happyme28 het volgende:
Is het optreden van Raffaela gister bij Idols nergens terug te kijken? Heb het helaas gemist.
Boris hoeven we zeker niet te verwachtenquote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef happyme28 het volgende:
Heb net begrepen dat Jamai komt optreden in de Idols Liveshow van 19 januari.
je heb niks gemist... was erg slecht en een kutnummerquote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef happyme28 het volgende:
Is het optreden van Raffaela gister bij Idols nergens terug te kijken? Heb het helaas gemist.
Amen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je heb niks gemist... was erg slecht en een kutnummer
Wat schattig.quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Christon staat nu een kerstlied te zingen bij het glazen huis met zijn bandje. EN zijn gitaar natuurlijk.
edit: nu zijn ze weer weg.
Het heeft niks met Idols te maken, maar:quote:Op maandag 24 december 2007 22:13 schreef Greys het volgende:
Nick (en Simon, maar die zat niet in Idols) nu in smoking bij All You Need
Tja, volgens mij heeft hij gewoon een suf hoofd.quote:Op maandag 24 december 2007 22:28 schreef Greys het volgende:
Nou dáár heb je wel een beetje gelijk in ja!
Ik denk altijd dat hij een poging tot 'slaapkamer-ogen' doet, maar dat dat altijd ietsje mislukt
Hoe ze Beautiful zong...quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:11 schreef Together het volgende:
Hind was vanavond (in kerstpakje) te zien en te horen in de kerstshow van Karin Bloemen op Nederland 1.
maar ook Suzan Seegersquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
wij gaan in mei naar Les Miserables. Jamai speelt daarin een van de hoofdrollen
Jamai kan geweldig zingen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
wij gaan in mei naar Les Miserables. Jamai speelt daarin een van de hoofdrollen
de laatste keer dat ik Les Mis zag speelde Danny de Munk die rol (en dan is er natuurlijk Michael Ball voor de Engelse versie) en ik vrees dat Jamai's stem te hoog is en iets te weinig powerrrrr heeft. Maar we zullen zien...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:19 schreef Cee het volgende:
Ik zag 'm in Jesus Christ Superstar en was prettig verrast door Jamai! Dus dat moet goedkomen, alhoewel de rol in Les Misérables weer helemaal anders is dan de rol die hij in JCS speelde. En een ander soort zingen komt erbij kijken. We shall see. And hear.
oftopicquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:19 schreef Danny het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik Les Mis zag speelde Danny de Munk die rol (en dan is er natuurlijk Michael Ball voor de Engelse versie) en ik vrees dat Jamai's stem te hoog is en iets te weinig powerrrrr heeft. Maar we zullen zien...
Op de een of andere manier vind ik musical niets voor jou. En dan nog wel van die overdreven musikale kitch als Les Miserable.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:19 schreef Danny het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik Les Mis zag speelde Danny de Munk die rol (en dan is er natuurlijk Michael Ball voor de Engelse versie) en ik vrees dat Jamai's stem te hoog is en iets te weinig powerrrrr heeft. Maar we zullen zien...
Les Mis is zo ongeveer de bestlopende musical ever. Daarnaast heb ik een tattoo van het logo op m'n linkerarm. Je kunt je vergissen in een mens hequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik musical niets voor jou. En dan nog wel van die overdreven musikale kitch als Les Miserable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |