Wat is er zo opmerkelijk aan? Dat Nederland kutnummers stuurde die het niet verdienden om hoog te eindigen? Niets meer dan de waarheid. Dat de winnaars gewoon terecht waren? Tja, noem me dan maar eens op wie er dán hadden moeten winnen. De afgelopen jaren won telkens een nummer dat vele malen beter in elkaar stak dan de Nederlandse inzending. Dit jaar won kwaliteit, vorig jaar - oke, ze waren apart met hun maskers, maar so be it - won ook gewoon het beste nummer. Dus wat is er zo vreemd aan, specificeer je eens?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En je meent dit ook echt, aan de PI te zien.
Die vriendjespolitiekhuilies altijdquote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb het een paar keer gezien de laatste paar jaar, en het is alleen maar vriendjespolitiek. Er zijn landen die hoe dan ook op elkaar stemmen, en dan maakt de kwaliteit niet uit. Het gaat alleen om de show.
En dat laatste is dan het belangrijkste. Hind mag dan een uitstekende zangeres zijn, ik denk niet dat ze een kans maakt op dat songfestival. Het zal wel weer een ballad worden, en dan ben je bij voorbaat kansloos als Nederland zijndequote:Op donderdag 15 november 2007 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vriendjespolitiekhuilies altijd.
Tuurlijk is dat er, maar goede liedjes komen uiteindelijk altijd bovendrijven (België werd enkele jaren terug nog 2e). Dus ja, een slecht nummer uit Nederland eindigt lager dan een slecht nummer uit Kroatië, maar de echte kwaliteit eindigt elk jaar - ook afgelopen mei - gewoon bovenin. Dat die ranglijst hier en daar wat uitschieters kent doordat er veel Turken en Armenen verspreid wonen doet daar niks aan af; met een echt goed liedje heeft ook Nederland gewoon kans op een goede eindrangschikking. Bij dat goede liedje gaat het echter elk jaar fout. Dat Tjeerd van Zanen het voor Hind gaat schrijven is alweer een slecht voorteken
.
edit: "Kwaliteit" en "goed liedje" is natuurlijk allemaal relatief he, dat dat duidelijk is.
Officieel dus.quote:Officieel zou de NOS het pas half december 2007 bekend maken, maar tijdens een optreden op 17 november 2007 in Drunen bevestigde Hind zelf al dat zij het Eurovisie Songfestival in Servië gaat vertegenwoordigen.
nee die liedjes uit het oostblok zijn goedquote:Op donderdag 15 november 2007 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vriendjespolitiekhuilies altijd.
Tuurlijk is dat er, maar goede liedjes komen uiteindelijk altijd bovendrijven (België werd enkele jaren terug nog 2e). Dus ja, een slecht nummer uit Nederland eindigt lager dan een slecht nummer uit Kroatië, maar de echte kwaliteit eindigt elk jaar - ook afgelopen mei - gewoon bovenin. Dat die ranglijst hier en daar wat uitschieters kent doordat er veel Turken en Armenen verspreid wonen doet daar niks aan af; met een echt goed liedje heeft ook Nederland gewoon kans op een goede eindrangschikking. Bij dat goede liedje gaat het echter elk jaar fout. Dat Tjeerd van Zanen het voor Hind gaat schrijven is alweer een slecht voorteken
.
edit: "Kwaliteit" en "goed liedje" is natuurlijk allemaal relatief he, dat dat duidelijk is.
Ach wat zielig, heeft ze haar been gebroken bij het skieen dat ze in het verband zit?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:52 schreef BVO het volgende:
Morgen bij Pauw en Witteman is ze te gast in verband
quote:Nos bevestigt deelname Hind
De NOS heeft tijdens de persconferentie in Amsterdam bevestigd dat zangeres Hind Laroussi Nederland gaat vertegenwoordigen op het komende Eurovisie Songfestival in Belgrado. Hind zal deelnemen aan de halve finale op 20 of 22 mei a.s. Er zijn nog geen liedjes bekend, er wordt een open inschrijving gestart. Hind zelf zal ook nummers gaan schrijven. Ze vermeldt dat ze het liefst in het Engels wil zingen omdat dat het dichtst bij haarzelf ligt. Er zal een e-mail adres bekend worden gemaakt waar tekstschrijvers hun teksten kunnen inzenden. Hind liet weten dat ze verrast was over de vraag van de NOS of ze Nederland wilde vertegenwoordigen tijdens het ESF in 2008.
NOS is blij met de nieuwe opzet, zoals de EBU deze week heeft besloten. Voor de nationale finale komt er wellicht een aparte show; echter niet met Paul de Leeuw. De NOS zendt wel beide voorrondes uit; maar de voorronde waar Hind niet aan mee zal doen zal niet live worden uitgezonden, maar later die avond.
Vanavond om 23.00 uur is de zangeres één van de gasten in de talkshow van Pauw en Witteman op Nederland 1.
Op zich zou ik voor de grap best iets willen inzenden. Misschien toch even aan denken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:55 schreef BVO het volgende:
Nouja, nu dus écht officieel. Open inschrijving voor de liedjes.
Dus, als iemand wat heeft.... [afbeelding].
[..]
quote:Wat voor genre liedje het wordt, weet ik nog niet. Alles is wat dat betreft nog mogelijk. Maar het zal wel in lijn zijn met andere nummers voor mijn nieuwe album waar ik momenteel aan werk en dat in het voorjaar van 2008 uitkomt.''
Whehe.quote:New album
After her Pop Idol adventure, Summer All Over Again was released as Hind's debute singel. Her first album reached the gold status, with more than 40,000 copies sold. She won a prestigeous Edison Music Award and performed for the Dutch Queen on Liberation Day this year. In the run towards Hind's Eurovision Song Contest adventure, a new album will be released.
Oftewel; erg goed, niet een nummer voor het Songfesival maar ze ziet er erg leuk uit en met zo'n stem....quote:esta muy bien la cancion Weak, no para Eurovision, pero la chica se ve muy fresca y con ese vozarrón...
Heb wat van haar bekeken op internet, en dat meisje zingt echt niet verkeerd.quote:He visto algunos videoclips suyos en internet, no canta nada mal la chica
Dat zal wel minder zijn, alleen al omdat ze een kleur heeft.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed... Leuk dat de spanjaarden positief zijn. De oostbloklanden moeten positief zijn
Lijkt me vrij onzinnig. Waar haal je het idee vandaan dat er in alle door jou genoemde landen zoveel sprekers van het Arabisch zouden zijn? Dat is bij mijn weten alleen in Frankrijk het geval, en dan nog gaat het om een kleine minderheid van de bevolking. Gewoon Engels zoals Hind zelf ook wil is de beste keuze, dat wordt vrijwel overal begrepen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
Gewoon een beetje Arabisch doorheen doen hebben we gelijk de meeste stemmen van alle Arabieren (en wellicht Turken) in Zwitserland, Duitsland, Belgie, Turkije, Noorwegen, Zweden, Frankrijk.
Dat heb ik nooit begrepen. Ik vond Nick toen echt één van de tofste er uit. Al ben ik blij dat hij er uit lag, het Nederlandse repertoire ligt hem wel goed.quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:44 schreef female81 het volgende:
Ik las zojuist dat Nick & Simon op 1 staan in de Single Top 100. Nick haalde in serie 2 nét niet de liveshows.
quote:23 November 2007
Afgelopen zomer ging het op een haar na mis met Kijk Omhoog, dat vanuit het niets op 2 binnenkwam. Maar deze week is het wel gelukt voor Nick & Simon. De titeltrack van bioscoophit De Scheepsjongens van Bontekoe komt vanuit het niets op 1 binnen. Pak Maar M'n Hand stoot daarmee plaatsgenoot Jan Smit van de eerste plaats af. Hoe lang de zegetocht van Nick & Simon duurt, is moeilijk te zeggen. De concurrentie is namelijk moordend.
quote:Haarlemse wint Duitse talentenshow
De Nederlandse Tialda van Slogteren is verkozen tot een van de winnaars van het Duitse Popstars on Stage. Ze verworf hiermee een plekje in de band Room 2012.
De Nederlandse Tialda van Slogteren is verkozen tot een van de winnaars van de Duitse talentenjacht Popstars on Stage. De 22-jarige brunette uit Haarlem heeft met haar winst een plekje in de nieuwe band Room 2012 verworven.
Tialda is het enige meisje in de band. Haar medefinalisten Julian, Sacha en Christobal werden uitgeroepen tot haar collega's. De eveneens Nederlandse Norman moest het tegen deze Duitse jongens afleggen in de finale van donderdag.
Tialda heeft in Duitsland meer geluk dan in eigen land. Ze deed ook al mee aan de eerste en de tweede editie van de Nederlandse versie van Idols, maar viel beide keren af voordat de liveshows begonnen.
[Novum]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:49 schreef suuzepluus het volgende:
"Strung Out"
http://www.youtube.com/watch?v=8ox2gD6fXZ4
en dit is de officiële clip van het 1e nummer "Haunted"
http://www.youtube.com/watch?v=jUulnYHoMsI
Super idee. Als het een beetje een goede single is en het wordt een goed optreden dan veegt ze meteen de vloer aan met al die misers die zo goed wisten te vertellen dat het door haar zwangerschap nooit meer wat zou worden met haar zangcarriere.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef marky het volgende:
Van de Hyves van Raffaela:
22-12 Eerste Live show IDOLS
Ik kan er nog niks over zeggen maar het word echt spectaculair!! En dan zullen jullie ook mijn NIEUWE SINGEL horen!! Ik heb nu al zenuwen..
http://raffaelap.hyves.nl/
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef marky het volgende:
Van de Hyves van Raffaela:
22-12 Eerste Live show IDOLS
Ik kan er nog niks over zeggen maar het word echt spectaculair!! En dan zullen jullie ook mijn NIEUWE SINGEL horen!! Ik heb nu al zenuwen..
http://raffaelap.hyves.nl/
Die fotoquote:Op donderdag 13 december 2007 20:55 schreef Riparius het volgende:
[..]
Super idee. Als het een beetje een goede single is en het wordt een goed optreden dan veegt ze meteen de vloer aan met al die misers die zo goed wisten te vertellen dat het door haar zwangerschap nooit meer wat zou worden met haar zangcarriere.
En wat eenfoto.
En tof, die filmpjes van Hind!quote:Als het een beetje een goede single is en het wordt een goed optreden dan veegt ze meteen de vloer aan met de 12 Idols4-kandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |