abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54488834
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:53 schreef chansadres het volgende:
Zoals op de frontpage valt te lezen:
Hind gaat meedoen met het songfestival voor Nederland
Lijkt me niet meer dan een gerucht. Om te beginnen zit Hind nu in Lissabon, dus het lijkt me vreemd om zoiets dan nu bekend te maken. Verder loopt de nieuwe theatertour van Hind nog door tot juni, en het lijkt me niet dat ze dat wil laten doorkruisen door een songfestival (op 22 en 24 mei 2008, terwijl er voor 23 mei 2008 een optreden is gepland in Sittard). Hind is overigens al eerder benaderd door de NOS om mee te doen maar heeft toen geweigerd, o.m. vanwege haar toenmalige theatertour, dus ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:20:23 #122
57497 happyme28
I'm so happy
pi_54488890
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:18 schreef Riparius het volgende:

[..]

Lijkt me niet meer dan een gerucht. Om te beginnen zit Hind nu in Lissabon, dus het lijkt me vreemd om zoiets dan nu bekend te maken. Verder loopt de nieuwe theatertour van Hind nog door tot juni, en het lijkt me niet dat ze dat wil laten doorkruisen door een songfestival (op 22 en 24 mei 2008, terwijl er voor 23 mei 2008 een optreden is gepland in Sittard). Hind is overigens al eerder benaderd door de NOS om mee te doen maar heeft toen geweigerd, o.m. vanwege haar toenmalige theatertour, dus ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn.
Toch schijnt het bevestigd te zijn door vader en zus. Geloof niet dat de theatertour uitverkocht is ofzo, dus er kunnen best een aantal shows gecancelled worden.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:21:49 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54488923
Sterker nog, vooral omdat het zo'n circus was. Vanwege een ietwat nieuwe opzet kan dat nu veranderd zijn. Ze heeft het nu trouwens niet zelf bekend gemaakt:
quote:
Verlinde heeft vele Nederlandse producers gebeld met een vraag waarin hij vroeg hoe het stond met de productie van het nummer voor het songfestival. Kennelijk hebben managers rond Hind daarop een bevestigend antwoord gegeven. Ook de familie van Hind zou gezegd hebben dat Hind meedoet aan het programma.
De theatertour kan verplaatst worden natuurlijk, gedeeltes ervan. Ik zou het wel aardig vinden mocht het waar zijn, met een sterk nummer kan dat een geweldige stimulans zijn voor haar carriere. Ze kan ook door het ijs zakken tussen de clownsacts, maarja kwaliteit levert ze hoe dan ook.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:23:00 #124
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54488954
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:20 schreef happyme28 het volgende:
Geloof niet dat de theatertour uitverkocht is ofzo, dus er kunnen best een aantal shows gecancelled worden.
Wat een heerlijk dikke duim heb je toch. Hij is hier zelfs nog niet eens in de verkoop, zoals het merendeel van het programma dat niet is. Dus het is stemmingmakerij die nergens op gebaseerd is, deze opmerking .
pi_54488958
Wat tof!
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:24:14 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54488996
Nou het songfestival, wat een geweldig corrupt zooitje is het daar altijd . Ik wens d'r veel succes.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:25:38 #127
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54489034
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:24 schreef Fir3fly het volgende:
Nou het songfestival, wat een geweldig corrupt zooitje is het daar altijd . Ik wens d'r veel succes.
Dat vind ik altijd zo'n gezeik. Elk jaar won nog altijd een van de beste liedjes. En dat Nederland er zo snel uitlag... tja, ze kwamen ook met prut.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:26:12 #128
134538 chansadres
Black & White
pi_54489052
En als we dan toch voor de 1e plaats willen gaan. Stuur dan een Arabisch achtig nummer. Die oostersound doet het elk jaar toch goed.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:27:53 #129
57497 happyme28
I'm so happy
pi_54489089
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:23 schreef BVO het volgende:

[..]

Wat een heerlijk dikke duim heb je toch. Hij is hier zelfs nog niet eens in de verkoop, zoals het merendeel van het programma dat niet is. Dus het is stemmingmakerij die nergens op gebaseerd is, deze opmerking .
Ik zei niets wat niet waar is , maar kijk eens aan, als ze nog niet eens in de verkoop zijn, kunnen ze dus nog makkelijker gecancelled worden. Niet zo op de kast gelijk , wilde alleen maar aangeven dat die theatertour geen struikelblok hoeft te zijn.
pi_54489094
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:23 schreef BVO het volgende:

[..]

Mmm... Ik heb anders al kaartjes (voor een optreden in maart).
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:28:39 #131
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54489106
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:28 schreef Riparius het volgende:

[..]

Mmm... Ik heb anders al kaartjes (voor een optreden in maart).
Hier is het eind april en die muts van de informatiebalie zei dat ik later maar terug moest komen .
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:27 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik zei niets wat niet waar is , maar kijk eens aan, als ze nog niet eens in de verkoop zijn, kunnen ze dus nog makkelijker gecancelled worden. Niet zo op de kast gelijk , wilde alleen maar aangeven dat die theatertour geen struikelblok hoeft te zijn.
Ik bedoelde het ook maar met een hoor . Nee, tuurlijk is het geen struikelblok. Hoeft het niet te zijn. Ik weet niet hoe zij er zelf tegenaan kijkt.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:32:24 #132
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54489191
Qua songkeuze graag óf een geweldig mooie ballad zoal alleen Hind dat kan ( ) of een arabisch getint, stevig popnummer.
pi_54489205
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:28 schreef BVO het volgende:

[..]

Hier is het eind april en die muts van de informatiebalie zei dat ik later maar terug moest komen .
[..]
Dan zou ik als ik jou was er maar snel achteraan gaan, want de kaartjes voor Dordrecht worden al lang verkocht, de voorste rijen zijn al weg, kijk maar.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:37:24 #134
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54489309
Ah, dank je, zal ik morgen nog eens informeren .
pi_54500373
niet helemaal idols, maar hadden we deze al?

Roef: 'Ik ben al zeven jaar seksslaaf'
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:15:38 #136
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54504245
Boulevard-filmpje: http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)lnemer.avi_plain.xml

Nouja, als zowel haar vader als zus ( ) het bevestigen lijkt het me duidelijk.
pi_54507135
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:15 schreef BVO het volgende:
Boulevard-filmpje: http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)lnemer.avi_plain.xml

Nouja, als zowel haar vader als zus ( ) het bevestigen lijkt het me duidelijk.
Toch maar even afwachten totdat we het zwart op wit krijgen van Hind zelf. Het valt me op in het filmpje dat Albert zijn huiswerk niet goed heeft gedaan want hij beweert dat ze in Lissabon zit voor een programma van BNN. Dat is niet zo, het programma 3 op reis is een gezamelijke productie van LLiNK en de KRO. Als de rest van zijn informatie net zo betrouwbaar is ...

P.S. Nog gelukt met de kaartjes?
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:59:48 #138
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54509828
Vandaag gebeld, verkoop was net open, dus dat zit goed . Is eind april hier, dus kan gewoon met het songdfestival samen lijkt me.
  donderdag 15 november 2007 @ 14:24:51 #139
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54625602
Het lijkt definitief!
Telegraaf van vandaag:
quote:
Hind naar Eurovisie Songfestival
door Ronneke van der Genugten
AMSTERDAM - Hind Laroussi Tahiri, beter bekend als Hind, zal ons land vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2008. De zangeres werd vooral bekend door haar plaats in de halve finale bij de eerste editie van Idols.

De NOS, die het liedjesfestijn uitzendt, was van plan het nieuws pas op 16 december naar buiten brengen, maar insiders bevestigen haar deelname.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar georganiseerd door het winnende land van 2007: Servië. De finale op 24 mei in Belgrado wordt voorafgegaan door twee halve finales, in plaats van één. Het is nog niet duidelijk of er in ons land een Nationaal Songfestival gehouden waarop de kijkers het winnende liedje van Hind kunnen kiezen.
pi_54625826
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:24 schreef BVO het volgende:
Het lijkt definitief!
Telegraaf van vandaag:
[..]
En we maken daarmee denk ik een redelijke kans.
Maar god, asjeblieft geen ballad. Daar hebben we toch wel van geleerd...
Steppin out tonight
  donderdag 15 november 2007 @ 14:37:06 #141
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54625865
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:35 schreef chansadres het volgende:

[..]

Nou, dat valt wel mee. De laatste ballads waren gewoon niet goed. Een echt mooie ballad kan gewoon winnen, zie dit jaar. Wat ik al eerder zei; of ze moet voor een échte ballad gaan (dus niet dat halve suffe gedoe) of voor een Arabisch getint stevig popnummer. Lijkt me nu de enige twee juiste keuzes.
pi_54625995
Met een slecht Arabisch getint stevig popnummer heb je meer kans om in het linker rijtje te komen dan met een slechte ballad.
Steppin out tonight
  donderdag 15 november 2007 @ 14:43:45 #143
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54626027
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:42 schreef chansadres het volgende:
Met een slecht Arabisch getint stevig popnummer heb je meer kans om in het linker rijtje te komen dan met een slechte ballad.
Dat klopt. Maar ik ga helemaal niet uit van slechte nummers, dus het is niet relevant .

En goed of slecht, het is Hind. Die eindigt sowieso hoog. Kom op zeg .
pi_54626074
quote:

[..]

Nederland + ESF + leren .

Niet dat Hind slecht zal zijn, maar we zullen weer finaal afgaan. Ik verwacht niet een inzending dat op welke manier dan ook zal uitsteken boven de rest...
  donderdag 15 november 2007 @ 14:46:59 #145
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54626126
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:45 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Nederland + ESF + leren .

Niet dat Hind slecht zal zijn, maar we zullen weer finaal afgaan. Ik verwacht niet een inzending dat op welke manier dan ook zal uitsteken boven de rest...
Waarom weer finaal afgaan? Het begint bij het liedje. Nederland heeft sinds 1998 geen enkele keer een echt goed nummer ingestuurd. Ja gek he, dat je dan niet hoog eindigt.
Het hoeft niet altijd gek te zijn, dat is zulke bullshit. Kijk die winnares van dit jaar, die Griekse van 2 jaar terug... gek doen om het gek doen win je niet mee. Kwaliteit wel.
pi_54626616
Mmm... De server van de Telegraaf ligt plat (Too many incoming HTTP requests). Zou dat zijn vanwege Hind?
  donderdag 15 november 2007 @ 16:23:53 #147
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54628738
quote:

[..]

Als we geen ballad willen dan sturen we wel de verkeerde want Hind kan alleen maar ballads zingen.

Ook dit gaat weer niets worden. Ze komt nu misschien wel door de voorronde maar het is weer een zangeres met een kleurtje en dat pruimen ze niet in het oostblok dus die krijgt daar geen stemmen van.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:27:09 #148
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54628803
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:23 schreef marky het volgende:

[..]

Als we geen ballad willen dan sturen we wel de verkeerde want Hind kan alleen maar ballads zingen.
Bullshit. Maarja, praten tegen een muur is zinloos dus ik laat het hier bij.
quote:
Ook dit gaat weer niets worden. Ze komt nu misschien wel door de voorronde maar het is weer een zangeres met een kleurtje en dat pruimen ze niet in het oostblok dus die krijgt daar geen stemmen van.
Selecteren op huidskleur "omdat je dan misschien wel wint" . Als je je tot dat niveau gaat vrlagen kun je er beter mee stoppen.
pi_54628938
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Waarom weer finaal afgaan? Het begint bij het liedje. Nederland heeft sinds 1998 geen enkele keer een echt goed nummer ingestuurd. Ja gek he, dat je dan niet hoog eindigt.
Het hoeft niet altijd gek te zijn, dat is zulke bullshit. Kijk die winnares van dit jaar, die Griekse van 2 jaar terug... gek doen om het gek doen win je niet mee. Kwaliteit wel.
Omdat steeds weer het sufste nummer naar het ESF gestuurd wordt. Om nog enigszins op te vallen bij het ESF moet je meer in huis hebben dan een goeie stem en een aardig nummertje en ditto act. En dat is al -heel- lang niet meer gebeurd voor NL . En ik zou ook niet weten waarom het komend jaar anders zou zijn.. daarvoor is het te lang geleden . Maargoed, misschien kom ik hier nog op terug als ik de uiteindelijke keus gezien heb Hind heeft de stem wel
  donderdag 15 november 2007 @ 16:32:36 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54628953
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:46 schreef BVO het volgende:

[..]

En je meent dit ook echt, aan de PI te zien.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:35:20 #151
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54629019
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En je meent dit ook echt, aan de PI te zien.
Wat is er zo opmerkelijk aan? Dat Nederland kutnummers stuurde die het niet verdienden om hoog te eindigen? Niets meer dan de waarheid. Dat de winnaars gewoon terecht waren? Tja, noem me dan maar eens op wie er dán hadden moeten winnen. De afgelopen jaren won telkens een nummer dat vele malen beter in elkaar stak dan de Nederlandse inzending. Dit jaar won kwaliteit, vorig jaar - oke, ze waren apart met hun maskers, maar so be it - won ook gewoon het beste nummer. Dus wat is er zo vreemd aan, specificeer je eens?
  donderdag 15 november 2007 @ 16:39:54 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54629129
Ik heb het een paar keer gezien de laatste paar jaar, en het is alleen maar vriendjespolitiek. Er zijn landen die hoe dan ook op elkaar stemmen, en dan maakt de kwaliteit niet uit. Het gaat alleen om de show.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:46:51 #153
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54629280
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb het een paar keer gezien de laatste paar jaar, en het is alleen maar vriendjespolitiek. Er zijn landen die hoe dan ook op elkaar stemmen, en dan maakt de kwaliteit niet uit. Het gaat alleen om de show.
Die vriendjespolitiekhuilies altijd .
Tuurlijk is dat er, maar goede liedjes komen uiteindelijk altijd bovendrijven (België werd enkele jaren terug nog 2e). Dus ja, een slecht nummer uit Nederland eindigt lager dan een slecht nummer uit Kroatië, maar de echte kwaliteit eindigt elk jaar - ook afgelopen mei - gewoon bovenin. Dat die ranglijst hier en daar wat uitschieters kent doordat er veel Turken en Armenen verspreid wonen doet daar niks aan af; met een echt goed liedje heeft ook Nederland gewoon kans op een goede eindrangschikking. Bij dat goede liedje gaat het echter elk jaar fout . Dat Tjeerd van Zanen het voor Hind gaat schrijven is alweer een slecht voorteken .

edit: "Kwaliteit" en "goed liedje" is natuurlijk allemaal relatief he, dat dat duidelijk is .
  donderdag 15 november 2007 @ 17:04:15 #154
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54629631
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:46 schreef BVO het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat er, maar goede liedjes komen uiteindelijk altijd bovendrijven (België werd enkele jaren terug nog 2e). Dus ja, een slecht nummer uit Nederland eindigt lager dan een slecht nummer uit Kroatië, maar de echte kwaliteit eindigt elk jaar - ook afgelopen mei - gewoon bovenin. Dat die ranglijst hier en daar wat uitschieters kent doordat er veel Turken en Armenen verspreid wonen doet daar niks aan af; met een echt goed liedje heeft ook Nederland gewoon kans op een goede eindrangschikking. Bij dat goede liedje gaat het echter elk jaar fout . Dat Tjeerd van Zanen het voor Hind gaat schrijven is alweer een slecht voorteken .

edit: "Kwaliteit" en "goed liedje" is natuurlijk allemaal relatief he, dat dat duidelijk is .
En dat laatste is dan het belangrijkste. Hind mag dan een uitstekende zangeres zijn, ik denk niet dat ze een kans maakt op dat songfestival. Het zal wel weer een ballad worden, en dan ben je bij voorbaat kansloos als Nederland zijnde .
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:47:09 #155
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54738904
Van Wiki:
quote:
Officieel zou de NOS het pas half december 2007 bekend maken, maar tijdens een optreden op 17 november 2007 in Drunen bevestigde Hind zelf al dat zij het Eurovisie Songfestival in Servië gaat vertegenwoordigen.
Officieel dus.
pi_54739669
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:46 schreef BVO het volgende:

[..]

nee die liedjes uit het oostblok zijn goed
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_54765121
Hind komt zo mooi tot haar recht in de theaters. Alles tot in de puntjes verzorgd echt super
pi_54786786
De NOS komt morgen (vrijdag) met een officiële bekendmaking over de deelname van Hind aan het songfestival. Aanvankelijk was het de bedoeling de kandidatuur pas op 16 december naar buiten te brengen, maar ze zien nu zelf kennelijk ook in dat het geen zin meer heeft zo lang te wachten.

Nu maar hopen op een prachtig lied, dan heb ik er alle vertrouwen in dat ze het goed gaat doen. Het mooiste zou zijn als Anthony James en Yiorgos Bellapaisiotis van Songemporium nog een nummer in de geest van Give me a sign voor haar zouden kunnen maken (ja, dit is een Hint voor iedereen die hier meeleest en bij de organisatie van het songfestival is betrokken!).
  donderdag 22 november 2007 @ 23:52:00 #159
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54792313
Morgen bij Pauw en Witteman is ze te gast in verband mer haar deelname.
  vrijdag 23 november 2007 @ 05:12:55 #160
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54794581
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:52 schreef BVO het volgende:
Morgen bij Pauw en Witteman is ze te gast in verband
Ach wat zielig, heeft ze haar been gebroken bij het skieen dat ze in het verband zit?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 23 november 2007 @ 11:55:35 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54798731
Nouja, nu dus écht officieel. Open inschrijving voor de liedjes.
Dus, als iemand wat heeft.... .
quote:
Nos bevestigt deelname Hind

De NOS heeft tijdens de persconferentie in Amsterdam bevestigd dat zangeres Hind Laroussi Nederland gaat vertegenwoordigen op het komende Eurovisie Songfestival in Belgrado.
Hind zal deelnemen aan de halve finale op 20 of 22 mei a.s. Er zijn nog geen liedjes bekend, er wordt een open inschrijving gestart. Hind zelf zal ook nummers gaan schrijven. Ze vermeldt dat ze het liefst in het Engels wil zingen omdat dat het dichtst bij haarzelf ligt. Er zal een e-mail adres bekend worden gemaakt waar tekstschrijvers hun teksten kunnen inzenden. Hind liet weten dat ze verrast was over de vraag van de NOS of ze Nederland wilde vertegenwoordigen tijdens het ESF in 2008.

NOS is blij met de nieuwe opzet, zoals de EBU deze week heeft besloten. Voor de nationale finale komt er wellicht een aparte show; echter niet met Paul de Leeuw. De NOS zendt wel beide voorrondes uit; maar de voorronde waar Hind niet aan mee zal doen zal niet live worden uitgezonden, maar later die avond.

Vanavond om 23.00 uur is de zangeres één van de gasten in de talkshow van Pauw en Witteman op Nederland 1.
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:01:58 #162
134538 chansadres
Black & White
pi_54798877
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:55 schreef BVO het volgende:
Nouja, nu dus écht officieel. Open inschrijving voor de liedjes.
Dus, als iemand wat heeft.... [afbeelding].
[..]
Op zich zou ik voor de grap best iets willen inzenden. Misschien toch even aan denken.
Steppin out tonight
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:14:21 #163
134538 chansadres
Black & White
pi_54799084
Meer info over wat ze wilt insturen

Engels

“Hoe dan ook zal ik nauw betrokken zijn bij de uiteindelijke tekst”, zegt Hind. “Het moet immers echt mijn liedje worden, waarin ik mijn gevoel en emoties kwijt kan. Om die reden kies ik ook voor de Engelse taal, omdat ik me daarin het beste kan verwoorden. Wat voor genre liedje het wordt, weet ik nog niet. Alles is wat dat betreft nog mogelijk. Maar het zal wel in lijn zijn met andere nummers voor mijn nieuwe album waar ik momenteel aan werk en dat in het voorjaar van 2008 uitkomt.”

Een extra reden voor Hind om mee te doen aan het Eurovisie Songfestival is ook de nieuwe opzet vanaf 2008. Er komen nu twee halve finales met elk 20 landen die strijden om een finaleplaats. Vanuit iedere poule gaan er 10 landen door. “Door die opzet”, aldus Hind, “heb je nu veel meer kans om in de finale terecht te komen. Dat is in eerste instantie het belangrijkste doel. Daarvoor wil ik helemaal gaan.”

Meer informatie over het insturen van een song voor Hind is te vinden op haar website www.hind.nl.

Haar website geeft nog geen info maar dat zal wel komen.
Steppin out tonight
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:18:40 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54799174
HHHHHiiiiinnnnnnnddddddddddddddddd!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:48:18 #165
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54799787
quote:
Wat voor genre liedje het wordt, weet ik nog niet. Alles is wat dat betreft nog mogelijk. Maar het zal wel in lijn zijn met andere nummers voor mijn nieuwe album waar ik momenteel aan werk en dat in het voorjaar van 2008 uitkomt.''
pi_54799909
als ze in het engels gaat zingen, dan redden we het wee rniet. Gooi er wat arabische woorden doorheen, dan hebben we misschien nog wel een kans!
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:59:19 #167
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54800019
quote:
New album
After her Pop Idol adventure, Summer All Over Again was released as Hind's debute singel. Her first album reached the gold status, with more than 40,000 copies sold. She won a prestigeous Edison Music Award and performed for the Dutch Queen on Liberation Day this year. In the run towards Hind's Eurovision Song Contest adventure, a new album will be released.
Whehe.
  vrijdag 23 november 2007 @ 23:34:21 #168
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54813620
Ik lees net dat Weak, single van Hinds eerste album, veel gedraaid wordt op de Maltese radio en op weg is om daar door te breken .

En ook in Spanje zijn ze positief over Hind en dat nummer:
quote:
esta muy bien la cancion Weak, no para Eurovision, pero la chica se ve muy fresca y con ese vozarrón...
Oftewel; erg goed, niet een nummer voor het Songfesival maar ze ziet er erg leuk uit en met zo'n stem....
quote:
He visto algunos videoclips suyos en internet, no canta nada mal la chica
Heb wat van haar bekeken op internet, en dat meisje zingt echt niet verkeerd.

[ Bericht 9% gewijzigd door BVO op 24-11-2007 00:16:20 ]
pi_54814879
Maar goed... Leuk dat de spanjaarden positief zijn. De oostbloklanden moeten positief zijn
pi_54815036
Stukje uit RTL Boulevard over Hind en het Songfestival.
  zaterdag 24 november 2007 @ 00:22:02 #171
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54815104
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed... Leuk dat de spanjaarden positief zijn. De oostbloklanden moeten positief zijn
Dat zal wel minder zijn, alleen al omdat ze een kleur heeft.

Maar die Spaanse reacties vallen me wel op, die zijn echt állemaal heel enthousiast, weet ze gelijk waar ze carriere kan gaan maken .
pi_54815813
Gewoon een beetje Arabisch doorheen doen hebben we gelijk de meeste stemmen van alle Arabieren ( en wellicht Turken) in Zwitserland, Duitsland, Belgie, Turkije, Noorwegen, Zweden, Frankrijk .
pi_54860989
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
Gewoon een beetje Arabisch doorheen doen hebben we gelijk de meeste stemmen van alle Arabieren (en wellicht Turken) in Zwitserland, Duitsland, Belgie, Turkije, Noorwegen, Zweden, Frankrijk .
Lijkt me vrij onzinnig. Waar haal je het idee vandaan dat er in alle door jou genoemde landen zoveel sprekers van het Arabisch zouden zijn? Dat is bij mijn weten alleen in Frankrijk het geval, en dan nog gaat het om een kleine minderheid van de bevolking. Gewoon Engels zoals Hind zelf ook wil is de beste keuze, dat wordt vrijwel overal begrepen.
pi_54863061
Ik las zojuist dat Nick & Simon op 1 staan in de Single Top 100. Nick haalde in serie 2 nét niet de liveshows.

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2007 06:45:35 ]
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:42:12 #175
134538 chansadres
Black & White
pi_54864607
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 06:44 schreef female81 het volgende:
Ik las zojuist dat Nick & Simon op 1 staan in de Single Top 100. Nick haalde in serie 2 nét niet de liveshows.
Dat heb ik nooit begrepen. Ik vond Nick toen echt één van de tofste er uit. Al ben ik blij dat hij er uit lag, het Nederlandse repertoire ligt hem wel goed.
Steppin out tonight
pi_54872701
Tialda, die het bij Idols I en II bracht tot de workshops (en een herkansing kreeg in de wildcardshow van Idols II) doet het momenteel erg goed in Duitsland bij het programma Popstars On Stage, uitgezonden door ProSieben. In dit programma draait het allemaal om de samenstelling van een band waarvan zowel zangers (c.q. zangeressen) als dansers (c.q. danseressen) deel gaan uitmaken.

Na haar voortijdige uitschakeling bij Idols II (waar ze het aflegde tegen Alice, of all people) dacht ik dat we wel niets meer van haar zouden horen en dat ze haar pensioen zou gaan halen in de schoenwinkel waar ze werkte. Ze heeft ook al jaren niets meer aan haar website gedaan. Maar niets blijkt minder waar. Ze is zelfs aanzienlijk beter gaan zingen. Hoe ze in Duitsland terecht is gekomen is mij niet duidelijk, maar hier en hier vertelt ze wat over zichzelf. Ik krijg nog flink kromme tenen van haar Duits, maar ook daar heeft ze hard aan gewerkt. Een paar dagen geleden wist ze nog een concurrente uit te schakelen met haar vertolking van My Immortal van Evanescence. Ze staat nu op 6 december a.s. in de finale van het programma, waar ze het alleen nog moet opnemen tegen ene Marcella McCrae. Maar afgaande op de vrijwel unaniem lovende reacties op Duitse internetfora en de commentaren van de jury lijkt het een uitgemaakte zaak dat Tialda gaat winnen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:33:40 #177
134538 chansadres
Black & White
pi_54873003
Ik heb My Immortal geluisterd en als dat het beste is wat ze hebben...
Meer woorden maak ik er niet aan vuil...
Steppin out tonight
pi_54873071
Tialda.

Eerste nummer 1-hit voor Nick & Simon
quote:
23 November 2007
Afgelopen zomer ging het op een haar na mis met Kijk Omhoog, dat vanuit het niets op 2 binnenkwam. Maar deze week is het wel gelukt voor Nick & Simon. De titeltrack van bioscoophit De Scheepsjongens van Bontekoe komt vanuit het niets op 1 binnen. Pak Maar M'n Hand stoot daarmee plaatsgenoot Jan Smit van de eerste plaats af. Hoe lang de zegetocht van Nick & Simon duurt, is moeilijk te zeggen. De concurrentie is namelijk moordend.

dinsdag 27 november 2007 @ 18:20:54 #179
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54873701
Nick en Simon .
pi_54873728
Ik vind het ook niks .
pi_54998886
Volgens een poll van ProSieben wil 76% van de stemmers dat Tialda a.s. donderdag wint (en dus de zangeres wordt van de nog te formeren band Room 2012).
pi_55059482
Zo meteeen Hind bij Aperitivo (RTL4, 16:34 uur).

Update: de aflevering van Aperitivo met Hind is al terug te kijken: Medium of High.

[ Bericht 81% gewijzigd door Riparius op 05-12-2007 18:20:55 ]
  vrijdag 7 december 2007 @ 01:04:35 #183
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_55092261
Tialda heeft de duitse popstar gewonnen! Zij is nu de leadsinger van de band Room2012.
http://www.prosieben.de/i(...)er_S___ProSieben.jpg
http://www.prosieben.de/i(...)er_S___ProSieben.jpg
pi_55092414
Ja, die Tialda hat es geschafft!

En gefeliciteerd (als je hier meeleest).
pi_55097040
Tialda Zie je het wel dat ze het kan!

Kan je de finale online terugzien toevallig?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2007 11:16:32 ]
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:59:48 #186
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_55099511
hier een foto van de groep..... een paar filmpjes staan op:
http://www.prosieben.de/music_cd/popstars_on_stage/index.php

vrijdag 7 december 2007 @ 13:00:35 #187
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_55099532
zit ze in de band?
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:07:02 #188
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_55099691
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:00 schreef Woelli het volgende:
zit ze in de band?
ja
pi_55115024
Nauwelijks een idol.. maar goed:
quote:
Haarlemse wint Duitse talentenshow
De Nederlandse Tialda van Slogteren is verkozen tot een van de winnaars van het Duitse Popstars on Stage. Ze verworf hiermee een plekje in de band Room 2012.

De Nederlandse Tialda van Slogteren is verkozen tot een van de winnaars van de Duitse talentenjacht Popstars on Stage. De 22-jarige brunette uit Haarlem heeft met haar winst een plekje in de nieuwe band Room 2012 verworven.

Tialda is het enige meisje in de band. Haar medefinalisten Julian, Sacha en Christobal werden uitgeroepen tot haar collega's. De eveneens Nederlandse Norman moest het tegen deze Duitse jongens afleggen in de finale van donderdag.

Tialda heeft in Duitsland meer geluk dan in eigen land. Ze deed ook al mee aan de eerste en de tweede editie van de Nederlandse versie van Idols, maar viel beide keren af voordat de liveshows begonnen.
[Novum]
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:53:35 #191
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_55123676
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:49 schreef suuzepluus het volgende:
"Strung Out"
http://www.youtube.com/watch?v=8ox2gD6fXZ4

en dit is de officiële clip van het 1e nummer "Haunted"
http://www.youtube.com/watch?v=jUulnYHoMsI
pi_55139683
Hind is zondag 9 december te gast in een speciale uitzending van Koffietijd op RTL4. De gehele uitzending zal in het teken staan van Cordaid Mensen in Nood en duurt van 11:00 tot 14:00 uur.

(Bron: www.hind.nl)
  donderdag 13 december 2007 @ 20:13:07 #193
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55253362
Van de Hyves van Raffaela:

22-12 Eerste Live show IDOLS
Ik kan er nog niks over zeggen maar het word echt spectaculair!! En dan zullen jullie ook mijn NIEUWE SINGEL horen!! Ik heb nu al zenuwen..

http://raffaelap.hyves.nl/
pi_55254366
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef marky het volgende:

Ik kan er nog niks over zeggen maar het word echt spectaculair!! En dan zullen jullie ook mijn NIEUWE SINGEL horen!! Ik heb nu al zenuwen..

Super idee. Als het een beetje een goede single is en het wordt een goed optreden dan veegt ze meteen de vloer aan met al die misers die zo goed wisten te vertellen dat het door haar zwangerschap nooit meer wat zou worden met haar zangcarriere.

En wat een foto.
  vrijdag 14 december 2007 @ 08:26:46 #195
109180 Woelli
pi_55261590
Raffaëla kennede word het een goed nummer.
Hoop dat ze HJ versteld kan laten staan
pi_55262802
Hind's management heeft een aantal niet eerder bekende filmpjes van haar vorige theatertour op YouTube gezet: Summer all over again, Give me a sign en Light of love.
pi_55263381
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef marky het volgende:

vrijdag 14 december 2007 @ 10:35:29 #198
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55263839
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:55 schreef Riparius het volgende:

[..]

Super idee. Als het een beetje een goede single is en het wordt een goed optreden dan veegt ze meteen de vloer aan met al die misers die zo goed wisten te vertellen dat het door haar zwangerschap nooit meer wat zou worden met haar zangcarriere.

En wat een foto.
Die foto !
Even een toevoeging:
quote:
Als het een beetje een goede single is en het wordt een goed optreden dan veegt ze meteen de vloer aan met de 12 Idols4-kandidaten.
En tof, die filmpjes van Hind!
pi_55267699
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:55 schreef Riparius het volgende:
En wat een foto.
!

!!!
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:01:03 #200
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55267776
T, nu doe je we heel eng en niet des WithMe hoor.
pi_55267899
Kan ze haar haar niet eens normaal doen.
That's all folks!
pi_55267912
vind ik juist grappig dat haar zo
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:45:25 #203
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_55271539
Weet iemand wie de single van Raf heeft gedaan?
Ik zou haar best met Alain Clark iets willen zien doen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_55272677
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:47 schreef Riparius het volgende:
Hind's management heeft een aantal niet eerder bekende filmpjes van haar vorige theatertour op YouTube gezet: Summer all over again, Give me a sign en Light of love.
Die choreografie bij Give me a Sign

Als ze dat voor haar songfestivalnummer ook kan presteren heb ik er alle vertrouwen in... Give me a Sign was sowieso al uitermate geschikt als inzending....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 14 december 2007 @ 17:00:51 #205
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55273341
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die choreografie bij Give me a Sign

Als ze dat voor haar songfestivalnummer ook kan presteren heb ik er alle vertrouwen in... Give me a Sign was sowieso al uitermate geschikt als inzending....
Die hele show was .
Light of Love is trouwens ook erg tof.
pi_55293779
Hind is zo meteen te zien bij de finale van VARA's Kinderen voor kinderen Songfestival 2007, waar ze jureert (NED3, 19:00 uur).

(bron: www.hind.nl)
  woensdag 19 december 2007 @ 23:38:12 #207
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55404544
quote:
Henkjan Smits pissig op Albert Verlinde

AMSTERDAM - Albert Verlinde heeft weer een BN'er tegen zich in het harnas gejaagd. Deze week is Henkjan Smits de gelukkige..

Voormalig Idols-jurylid Henkjan Smits (46) is kwaad op Albert omdat hij zijn professionaliteit in twijfel trekt. Toen Idols-afvaller Tialda van Slogteren het Duitse Popstar won, vond Albert dat een afgang voor de Idols-jury.

Henkjan zegt in weekblad Party; "Je bent echt gek en dom als je op televisie durft te roepen dat de jury van Idols niet deskundig genoeg is." Want volgens Henkjan wil Albert´s conclusie zeggen dat hij zijn huiswerk niet heeft gedaan, omdat Tialda er door de stem van het publiek uit lag. De jury had daar geen handje in.
quote:
Raffaela presenteert nieuwe single!

Aankomende zaterdag (22 december) is de eerste liveshow van het vierde seizoen van het tv-talentenjacht Idols!Naast optredens van de 12 kandidaten zal ook Raffaëla Paton, de winnares van het vorige seizoen haar opwachting maken. De zangeres zal namelijk haar nieuwe single komen zingen.

Paton, die in augustus 2006 beviel van haar dochtertje Beautifull Hope maakt dus aankomende weekend haar comeback in de muziek. Wel was ze tussendoor af en toe te bewonderen op de televisie en trad ze ook op in het land, maar een echte comeback bleef echter uit. Maar daar zal vanaf zaterdag verandering inkomen.

Meer informatie over de single is niet bekend, wie benieuwd is naar de nieuwe single van Raffaëla moet dus naar Idols kijken. De eerste liveshow van Idols staat in het teken van het thema Las Vegas!
pi_55423592
Raffaëla!!
pi_55423865
leuk gestoord mens die raffaela, de gekke boerin uit emmen
pi_55449892
Die band van Tialda hebben zo'n nummer dat heet Haunted en dat nummer komt zo bekend voor. Dat andere nummer Strung Out hebben ze leuk gecoverd. Alleen al dat hoge pff.
pi_55464194
Er staat een nieuw nummer op de Hyves van Raffaela. Het heet The Breakup Song en ik vind 'm echt geweldig. Weet niet of dat de single wordt, maar van mij mag het.

pi_55464750
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Er staat een nieuw nummer op de Hyves van Raffaela. Het heet The Breakup Song en ik vind 'm echt geweldig. Weet niet of dat de single wordt, maar van mij mag het.

hij is goed
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:16:42 #213
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55465058
Klinkt niet slecht idd!
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:43:52 #214
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55465577
Jezus, hadden ze dat nummer niet wat beter kunnen afmixen? Ze klinkt wel erg schel en schreeuwerig zo. Het nummer zelf kan er op zich mee door, maar is niet mijn genre. Waar blijft de powerpop die haar zo goed ligt? (a la Disco Inferno)
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_55465623
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:43 schreef Marble het volgende:
Jezus, hadden ze dat nummer niet wat beter kunnen afmixen? Ze klinkt wel erg schel en schreeuwerig zo. Het nummer zelf kan er op zich mee door, maar is niet mijn genre. Waar blijft de powerpop die haar zo goed ligt? (a la Disco Inferno)
Vraag me ook af of dit de afgemixte versie is, denk dat het live beter zal klinken maar het nummer vind ik goed.
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:47:15 #216
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55465647
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:43 schreef Marble het volgende:
Het is idd niet de gekke Raffa, maar na dat clownesque Voor eeuwig en altijd komt dit al wat serieuzer over.
pi_55466323
Best een leuk nummer, haar stem klinkt nog steeds erg lekker .
  zondag 23 december 2007 @ 10:47:15 #218
109180 Woelli
pi_55484928
Vind het ook een leuk nummer, hoop dat er binnenkort weer eens een lekker up-tempo van haar komt
  zondag 23 december 2007 @ 11:05:20 #219
57497 happyme28
I'm so happy
pi_55485154
Is het optreden van Raffaela gister bij Idols nergens terug te kijken? Heb het helaas gemist.
pi_55485217
Uitvoering van Raffaela gisteravond vond ik niet best met veel valse noten. Misschien toch de spanning...
  zondag 23 december 2007 @ 11:22:01 #221
57497 happyme28
I'm so happy
pi_55485362
Heb net begrepen dat Jamai komt optreden in de Idols Liveshow van 19 januari.
pi_55494750
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef happyme28 het volgende:
Is het optreden van Raffaela gister bij Idols nergens terug te kijken? Heb het helaas gemist.
Nee, de backstage show wordt door RTL niet online gezet. Had ik al voor gewaarschuwd in het feedback topic.
pi_55494806
Zo direct in 3 op reis beelden van Hind in Lissabon (NED3, 19:55 uur).

(Bron: www.hind.nl)
  zondag 23 december 2007 @ 17:51:07 #224
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55494905
Tissues klaar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55495141
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 23 december 2007 @ 19:19:09 #226
109180 Woelli
pi_55497229
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef happyme28 het volgende:
Heb net begrepen dat Jamai komt optreden in de Idols Liveshow van 19 januari.
Boris hoeven we zeker niet te verwachten
pi_55504034
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef happyme28 het volgende:
je heb niks gemist... was erg slecht en een kutnummer
pi_55504075
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

je heb niks gemist... was erg slecht en een kutnummer
Amen.
pi_55508670
Ik vind het nummer juist wel erg goed dat ik op haar hyves gehoord heb, daarom verbazen de reacties me. Maar goed, als het al bij BMG wordt uitgebracht, maken ze er weer een zooitje van. Geen normale website voor Raffaela, onbekend wanneer het uitkomt, geen media-offensief voor de presentatie van het nummer, dus alleen het Idols publiek hoort het.. .gedoemd te mislukken dus weer, wat ik haar niet gun overigens.
  maandag 24 december 2007 @ 13:30:05 #230
88233 Steve
Still the best.
pi_55512792
Christon staat nu een kerstlied te zingen bij het glazen huis met zijn bandje. EN zijn gitaar natuurlijk.
edit: nu zijn ze weer weg.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2007 @ 14:38:35 #231
163650 Greys
pi_55514398
Christon vond ik leuk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 december 2007 @ 20:40:18 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55520072
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Christon staat nu een kerstlied te zingen bij het glazen huis met zijn bandje. EN zijn gitaar natuurlijk.
edit: nu zijn ze weer weg.
Wat schattig. Jammer dat ik mijn geluidskaart niet aan de praat krijg, dat had ik graag willen horen/zien.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2007 @ 22:13:05 #233
163650 Greys
pi_55522234
Nick (en Simon, maar die zat niet in Idols ) nu in smoking bij All You Need
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 december 2007 @ 22:19:54 #234
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_55522410
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:13 schreef Greys het volgende:
Nick (en Simon, maar die zat niet in Idols ) nu in smoking bij All You Need
Het heeft niks met Idols te maken, maar:

SIMON
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2007 @ 22:21:09 #235
163650 Greys
pi_55522435
Oh ja echt, vind je die leuker dan Nick? Had ik niet verwacht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 december 2007 @ 22:25:34 #236
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_55522543
En toch is het zo. Nick kijkt altijd zo suf.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2007 @ 22:28:08 #237
163650 Greys
pi_55522625
Nou dáár heb je wel een beetje gelijk in ja!
Ik denk altijd dat hij een poging tot 'slaapkamer-ogen' doet, maar dat dat altijd ietsje mislukt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 december 2007 @ 22:33:25 #238
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_55522764
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:28 schreef Greys het volgende:
Nou dáár heb je wel een beetje gelijk in ja!
Ik denk altijd dat hij een poging tot 'slaapkamer-ogen' doet, maar dat dat altijd ietsje mislukt
Tja, volgens mij heeft hij gewoon een suf hoofd.

Die Simon daarentegen. Meow.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_55527514
Hind was vanavond (in kerstpakje ) te zien en te horen in de kerstshow van Karin Bloemen op Nederland 1.
  dinsdag 25 december 2007 @ 11:08:19 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55529916
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 02:11 schreef Together het volgende:
Hind was vanavond (in kerstpakje ) te zien en te horen in de kerstshow van Karin Bloemen op Nederland 1.
Hoe ze Beautiful zong... ! Dat was toch wel iets beter dan Dewi destijds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')