maar ook Suzan Seegersquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
wij gaan in mei naar Les Miserables. Jamai speelt daarin een van de hoofdrollen
Jamai kan geweldig zingen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
wij gaan in mei naar Les Miserables. Jamai speelt daarin een van de hoofdrollen
de laatste keer dat ik Les Mis zag speelde Danny de Munk die rol (en dan is er natuurlijk Michael Ball voor de Engelse versie) en ik vrees dat Jamai's stem te hoog is en iets te weinig powerrrrr heeft. Maar we zullen zien...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:19 schreef Cee het volgende:
Ik zag 'm in Jesus Christ Superstar en was prettig verrast door Jamai! Dus dat moet goedkomen, alhoewel de rol in Les Misérables weer helemaal anders is dan de rol die hij in JCS speelde. En een ander soort zingen komt erbij kijken. We shall see. And hear.
oftopicquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:19 schreef Danny het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik Les Mis zag speelde Danny de Munk die rol (en dan is er natuurlijk Michael Ball voor de Engelse versie) en ik vrees dat Jamai's stem te hoog is en iets te weinig powerrrrr heeft. Maar we zullen zien...
Op de een of andere manier vind ik musical niets voor jou. En dan nog wel van die overdreven musikale kitch als Les Miserable.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:19 schreef Danny het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik Les Mis zag speelde Danny de Munk die rol (en dan is er natuurlijk Michael Ball voor de Engelse versie) en ik vrees dat Jamai's stem te hoog is en iets te weinig powerrrrr heeft. Maar we zullen zien...
Les Mis is zo ongeveer de bestlopende musical ever. Daarnaast heb ik een tattoo van het logo op m'n linkerarm. Je kunt je vergissen in een mens hequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik musical niets voor jou. En dan nog wel van die overdreven musikale kitch als Les Miserable.
Blijkbaar... zo heeft elk huisje zijn kruisjequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Les Mis is zo ongeveer de bestlopende musical ever. Daarnaast heb ik een tattoo van het logo op m'n linkerarm. Je kunt je vergissen in een mens he
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Les Mis is zo ongeveer de bestlopende musical ever. Daarnaast heb ik een tattoo van het logo op m'n linkerarm. Je kunt je vergissen in een mens he
Het was écht hilarisch. De enige die er nog een beetje als idool stond was Raffa..quote:Op maandag 31 december 2007 23:13 schreef Cee het volgende:
Marieke, Raffaëla en
Alice
nu, dolly dots en luv liedjes zingende op rtl4. M'n 2007 kan nu echt eindigen.
Ik herkende die blonde nietquote:Op maandag 31 december 2007 23:13 schreef Cee het volgende:
Marieke, Raffaëla en
Alice
nu, dolly dots en luv liedjes zingende op rtl4. M'n 2007 kan nu echt eindigen.
Eerlijk waar BVO, ik had niks gedronken, hallucineerde niet en zat met m'n volle verstandquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:27 schreef BVO het volgende:
Was dat serieus Alice? Na even goed turen en met hulp van me buurvrouwtje herkende ik Marieke, en toen dacht ik "die blonde moet ook van Idols zijn!". Dus ik denken, kijken, wie zou dat nou zijn. Ja, ik mag dan IDO-veelposter/baggeraar (haal maa door wat niet vn toepassing is) zijn, maar ik herkende Alice zelfs na veel turen niet. Maar was dat haar joh? later een srtrugzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |