abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53669386
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:17 schreef popolon het volgende:

Verwaarlozing van je kinderen lijkt me een prima reden om ze bij haar weg te halen.
Vind ik dus ook. vind hier helemaal niets zieligs aan eerlijk gezegd.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_53669426
1000% meer websites over een gevallen kindersterretje dan over een zaak die wél belangrijk is.

Hits: Britney Spears :± 22.000.0000

Hits: Hunger Africa : ± 2.000.000
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:36:12 #83
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53669491
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:33 schreef StallionJack het volgende:
1000% meer websites over een gevallen kindersterretje dan over een zaak die wél belangrijk is.

Hits: Britney Spears : 22.000.0000

Hits: Hunger Africa : 2.000.000
Ja erg interessant alleen niet erg relevant in dit topic. Open er een nieuw topic over.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53669532
!!
pi_53669544
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja erg interessant alleen niet erg relevant in dit topic. Open er een nieuw topic over.
Het gaat over Britney Spears die haar kinderen kwijt raakt.

Er zijn ook andere moeders die hun kinderen kwijt raken, omdat hun kind te weinig eten heeft.

ps.

a.u.b. niet in gebiedende vorm tegen mij spreken, popolon...
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:39:24 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53669579
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef StallionJack het volgende:

Er zijn ook andere moeders die hun kinderen kwijt raken, omdat hun kind te weinig eten heeft.
Ja. En er zijn ook moeders die hun kinderen kwijt raken omdat ze worden ontvoerd. Of onder een vrachtwagen terecht komen op weg naar school.
Totaal niet relevante appels en peren vergelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:44:23 #87
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53669699
quote:

[..]

ps.

Je loopt idiote' voorbeelden' erbij te halen. Zo kun je namelijk in elk topic wel van die gare vergelijkingen gaan maken. Gaat nergens over.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:44:25 #88
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53669700
quote:

[..]

Ja, het gaat over Britney, en het enige waar jij het over hebt is over dat andere mensen het ook zwaar hebben. Net zo zwaar als Britney. Waarom Britney zoveel aandacht en al die andere moeders niets? Je bent duidelijk geweest, SJ. We snappen wat je bedoelt, maar dit topic gaat niet over 'die andere moeders' maar over Britney. Popolon heeft gelijk.
quote:

ps.

Denk dat popolon dat zelf wel bepaalt.
(Un)masking for the greater good.
pi_53669733
Dat kan popolon wel zelf bepalen, maar ik accepteer dat niet. Zo makkelijk is dat.
pi_53669777
Succes met Britney en al die andere onbelangrijke zaken...Dag!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:49:06 #91
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53669796
ik vind het terecht dat die kinders bij haar weg zijn gehaald, ook egzien het feit dat ze schijnbaar na de zitting lachend een hotelkamer bezocht en diezelfde avond weer ging stappen. iets minder vind ik dat de kinder nu bij die K-fed terecht komen... is ook al niet zon geweldige vaste-grond-onder-je-voeten-dude
put
your
clothes
on!
pi_53669799
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:46 schreef StallionJack het volgende:
Dat kan popolon wel zelf bepalen, maar ik accepteer dat niet. Zo makkelijk is dat.
Je maakt jezelf wel een beetje belachelijk nu.
Beetje maar hoor.
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:48 schreef StallionJack het volgende:
Succes met Britney en al die andere onbelangrijke zaken...Dag!
Waar ook jij een deel van je dag aan besteed hebt inmiddels. On noooes!!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:49:11 #93
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53669801
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:46 schreef StallionJack het volgende:
Er staat drie inhoudelijke posts boven. Ga daar ook even op in, wil je.
Of is dat te gebiedend?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:49:53 #94
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53669819
Ja leuk voor je Jack.

Maar goed, we gaan verder: Dat de rechter 'corporal punishment' moest verbieden zegt ook al wel iets natuurlijk.
pi_53669835
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef Natalie het volgende:

[..]

Er staat drie inhoudelijke posts boven. Ga daar ook even op in, wil je.
Of is dat te gebiedend?
Als je een persoonsvorm in een zin gebruikt is dat niet gebiedend.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:50:44 #96
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53669846
Pffft

Ontopic: Het zat eraan te komen, hopelijk realiseert ze nu dat ze zo niet verder kan en betert ze haar leven of ze valt in een nog dieper dal natuurlijk...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:54:33 #97
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53669929
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Pffft

Ontopic: Het zat eraan te komen, hopelijk realiseert ze nu dat ze zo niet verder kan en betert ze haar leven of ze valt in een nog dieper dal natuurlijk...
Zover ik begreep heeft ze de eisen van de rechter genegeerd en zo sterk stond ze al niet, gezien die afkickkliniek en haar labiele gedrag. Vind het sneu voor haar, maar door de uitspraak van de rechter te negeren vroeg ze er wel om. Verantwoordelijk was het iig niet.
Lijkt wel of het nu pas doordringt. Zo van: 'Oh, hij meende het.'
Misschien had ze er nooit serieus bij stilgestaan dat ze de jongens kon verliezen.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:02:42 #98
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53670115
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:54 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zover ik begreep heeft ze de eisen van de rechter genegeerd en zo sterk stond ze al niet, gezien die afkickkliniek en haar labiele gedrag. Vind het sneu voor haar, maar door de uitspraak van de rechter te negeren vroeg ze er wel om. Verantwoordelijk was het iig niet.
Lijkt wel of het nu pas doordringt. Zo van: 'Oh, hij meende het.'
Misschien had ze er nooit serieus bij stilgestaan dat ze de jongens kon verliezen.
Terwijl de rest vd wereld er een beetje op zat te wachten... Er moeten toch ook mensen in haar omgeving zijn die haar waarschuwden?
Welke eisen heeft ze genegeerd? (zó goed volg ik het allemaal niet )
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:06:07 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53670192
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 14:45 schreef StallionJack het volgende:

[..]

Ben je een heilig boontje?
Volgens mij weet jij gewoon niet wat "hypocriet" betekent
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53673561
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef Jerruh het volgende:
ik vind het terecht dat die kinders bij haar weg zijn gehaald, ook egzien het feit dat ze schijnbaar na de zitting lachend een hotelkamer bezocht en diezelfde avond weer ging stappen. iets minder vind ik dat de kinder nu bij die K-fed terecht komen... is ook al niet zon geweldige vaste-grond-onder-je-voeten-dude
ik snap dat dus echt niet, hè... die fotgrafen zijn ratten, dat weet iedereen, ze volgen je overal zolang je hot nieuws bent.... maar is het nu echt zo lastig om NIET steeds hen te voeden, en toch weer de straat op te gaan om een ijsje te kopen bij een buurtsuper/tankstation? is het nu echt nodig om je kont zo tegen de krib te gooien om meteen na de uitspraak een zonnecentrum op te zoeken, of watdanook? is het niet mogelijk om je eens een week of wat ongezien te laten? waarom lukt dat iedereen die dat wil om wat voor reden ook, nu wel, en haar niet?

ze kan zo haar spullen pakken en een maandje weetikwaar zich gedeisd houden, zonder dat ook maar iemand weet waar ze zit, ze kan ook een weekje of 2 thuisblijven, niet gaan stappen, geen ijsjes om de hoek gaan halen, gewoon doen wat je doet als je griep hebt, thuisblijven, geen bezoek, geen gedoe, enkel maar rust en bijkomen.

die fotografen zijn gek, maar dat is hun beroep, dat is de vraag, daarvoor posten wij hier ook, en dat het zo werkt is ons allen bekend, dus vast ook BS, waarom dan zelf steeds weer in mijn ogen toch provoceren?

wat is er nu belangrijker, je eigen fuckyouall of je kids bij je houden, er voor hèn zijn, door er even niet voor de rest vd wereld te zijn... met zoveel poen kun je je echt wel schaars maken, hoor, als je dat echt wil, dat is heel wat andere celebs die daar behoefte aan hadden ook gelukt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 3 oktober 2007 @ 19:03:40 #101
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53673938
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef milagro het volgende:

[..]

ik snap dat dus echt niet, hè... die fotgrafen zijn ratten, dat weet iedereen, ze volgen je overal zolang je hot nieuws bent.... maar is het nu echt zo lastig om NIET steeds hen te voeden, en toch weer de straat op te gaan om een ijsje te kopen bij een buurtsuper/tankstation? is het nu echt nodig om je kont zo tegen de krib te gooien om meteen na de uitspraak een zonnecentrum op te zoeken, of watdanook? is het niet mogelijk om je eens een week of wat ongezien te laten? waarom lukt dat iedereen die dat wil om wat voor reden ook, nu wel, en haar niet?

ze kan zo haar spullen pakken en een maandje weetikwaar zich gedeisd houden, zonder dat ook maar iemand weet waar ze zit, ze kan ook een weekje of 2 thuisblijven, niet gaan stappen, geen ijsjes om de hoek gaan halen, gewoon doen wat je doet als je griep hebt, thuisblijven, geen bezoek, geen gedoe, enkel maar rust en bijkomen.

die fotografen zijn gek, maar dat is hun beroep, dat is de vraag, daarvoor posten wij hier ook, en dat het zo werkt is ons allen bekend, dus vast ook BS, waarom dan zelf steeds weer in mijn ogen toch provoceren?

wat is er nu belangrijker, je eigen fuckyouall of je kids bij je houden, er voor hèn zijn, door er even niet voor de rest vd wereld te zijn... met zoveel poen kun je je echt wel schaars maken, hoor, als je dat echt wil, dat is heel wat andere celebs die daar behoefte aan hadden ook gelukt.
oh milagro, ik hou van jou! . dit is dus wat ik bedoel.
put
your
clothes
on!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 08:33:13 #102
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53685381
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef milagro het volgende:

[..]

AMEN!!

die foto's dat ze jankend met zo'n hoedje op de foto staat, is dat na de uitspraak? zag gisteren op shownieuws ( ) namelijk geen traantje bij dezelfde scene.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53685655
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 08:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

AMEN!!

die foto's dat ze jankend met zo'n hoedje op de foto staat, is dat na de uitspraak? zag gisteren op shownieuws ( ) namelijk geen traantje bij dezelfde scene.
Nee, die jankfoto is van daarvoor; is nl. al hier gepost.
Dit zijn foto's van na de uitspraak:

Ze is zo van streek dat ze vergeet een broek aan te trekken.
O, wacht; dat deed ze daarvoor ook al!
pi_53685862
Uit de Telegraaf:
quote:
update: Mam wil Britneys koters
door onze redactie
AMSTERDAM - De moeder van Britney, Lynne Spears heeft bij de opening vannacht van het vervolg van het proces over de definitieve toewijzing van de kinderen, laten weten dat zij zich ook wel kandidaat wil stellen voor het moederschap.

update: Mam wil Britneys koters

Bij het begin van het proces schitterde Britney door afwezigheid en was alleen Kevin Federline aanwezig. Buiten de rechtszaal gonsde het van de geruchten. Zo zei een tante van Britney te vrezen dat zij nu uit wraak een overdosis drugs zal nemen.

"Zonder de kinderen heeft Britneys leven geen zin". Wat de rechter zal beslissen over de definitieve voogdij is niet duidelijk. Weliswaar kon de advocaat van Britney nu een geldig rijbewijs tonen, nog steeds is niet helder waarom Brit zich niet aan de drugstests onderwierp.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:50:35 #105
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53686604
Denk dat Kevin meer kans maakt op de definitieve voogdij dan mamma Spears.
pi_53686644
Oh, Brit's moeder, dat zal een succes worden. Heeft ze die jochies al ingeschreven voor de eerstvolgende beauty pageant?
pi_53688190
Ja, volgens mij heeft juist zíj de aanzet gegeven voor het beroemd worden van Britney, en daarmee automatisch voor de ellende waar Britney nu, jaren later, in verkeert.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2007 11:14:01 ]
pi_53688560
Ik las net op nu.nl dat Kevin wel bij de hoorzitting was en Britney niet. Zij was aan het wandelen met haar hondje ofzo. Ze mag de kids bezoeken maar Kevin houdt de voorlopige voogdij.
De zaak wordt in oktober weer bekeken.

Bizar man. Waarom zou je niet bij de rechtszaak zijn???
Tralalalaaa
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:33:47 #109
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53688701
ow now she's done it!

of moet ik zeggen:

Oops she did it again!

wat een ongelooflijk mongolide actie om niet bij die hoorzitting/rechtszaak te zijn. het gaat wel om je kids toch?!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53688719
Britney is nog erger aan het worden dan Anna Nicole Smith en Courtney Love.

Jezus, de hele wereld kan meegenieten met dit drama, blijkbaar vind ze het prima.
pi_53689843
Erg sneu allemaal.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:41:59 #112
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53690308
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik las net op nu.nl dat Kevin wel bij de hoorzitting was en Britney niet. Zij was aan het wandelen met haar hondje ofzo. Ze mag de kids bezoeken maar Kevin houdt de voorlopige voogdij.
De zaak wordt in oktober weer bekeken.

Bizar man. Waarom zou je niet bij de rechtszaak zijn???
Las net hetzelfde in Telegraaf.
De rechter doet uitspraak over de voogdij van je kinderen, en zij gaat wandelen met haar hond. Het is toch niet te geloven
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:42:55 #113
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53690326
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:34 schreef carpediem23 het volgende:
Britney is nog erger aan het worden dan Anna Nicole Smith en Courtney Love.

Jezus, de hele wereld kan meegenieten met dit drama, blijkbaar vind ze het prima.
Denk niet dat ze ervoor kiest.
Maar goed, idd zoals Milagro zei: Britney kan ook binnenblijven en zich ervoor afzonderen.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:57:06 #114
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_53690644
quote:
Britney mag kids enkel zien met sociaal assistent erbij.

Gisteravond vond Britney Spears het niet nodig zelf aanwezig te zijn op de hoorzitting over het hoederecht over haar twee kinderen. Kevin Federline was er wel, in maatpak en met een ooglap onder zijn zonnebril. De rechter gunde Britney bezoekrecht, maar daar moet dan wel een sociaal assistent bij zijn.

"Administratief misverstand"
Britney stuurde echter haar advocaat Sorrell Trope, hoewel de rechter haar had aangeraden in persoon op te dagen. Haar advocaat argumenteerde dat Britney eerder deze week geen geldig rijbewijs kon voorleggen door "een administratief misverstand".

"Het kan haar allemaal niet schelen"
Rechter Scott Gordon was teleurgesteld dat Britney niet was komen opdagen, en prees Federline omdat die er wél was. Een bron op de rechtbank: "Het lijkt erop dat het Britney allemaal niet kan schelen. Ze was weliswaar niet verplicht de hoorzitting bij te wonen, maar ze werd wel verwacht met een geldig rijbewijs. Zo had ze wel kunnen tonen dat ze haar kinderen echt wel terug onder haar hoede wil. Door niet te komen, heeft ze haar kansen om ooit weer het hoederecht over de kinderen te verwerven, knap verkleind".

Niets aan de hand
Intussen liet Britney het niet aan haar hart komen. Ze ging naar de zonnebank, sliep sinds maandag in twee verschillende vijfsterrenhotels en maakte uitjes naar Starbuck's voor grote bakken troost met veel slagroom. Bij dit alles steevast achtervolgd door paparazzi, uiteraard. Niet dat dit haar stoort, ze poseerde gewillig. Er is per slot van rekening een nieuw album op komst en elke vorm van promotie is welkom.

Britneys advocaat is er gisteravond wel in geslaagd bezoekrecht voor Britney uit de brand te slepen. Ze mag Jayden James en Sean Preston echter enkel zien in het bijzijn van een sociaal assistent.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:58:23 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53690671
quote:
Well, kiss our grits, Britney is finally going to rehab...again.

OK! magazine is reporting that Britney Spears is in early preparation to check herself into the Eric Clapton-owned Crossroads, a rehabilitation center in the Caribbean, this weekend.

But make no mistake, Spears is nobody's fool. It's only Wednesday, bitch! That's at least 48 more hours of car-garitas, Nobu teriyaki, tanning beds and cousin firing!
Call it a new trend: Pre-hab is now the joyous and excessive period leading up to detoxification and 12 step-eratization. Chug it while you can, B!
(Eonline.com)

Britney met car-garita .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:03:39 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53690782
You're lost, little girl..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:41:21 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53693059
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 08:55 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nee, die jankfoto is van daarvoor; is nl. al hier gepost.
Dit zijn foto's van na de uitspraak:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat dit de foto was van Britney na de uitspraak:

donderdag 4 oktober 2007 @ 14:49:15 #118
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53693264
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:04:36 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53733351
“BRITNEY MISSES THE FIRST VISITATION WITH HER BOYS!

What an idiot! CLICK HERE to read the article accompanying this headline.

Britney Spears was supposed to get her first, supervised visitation with her boys, Preston, 2, and Jayden James, 1, on the morning of Oct. 4 – three days after she last saw them. But an insider tells Life & Style that things tragically fell apart because of a faulty intercom!

The night before, “She checked into the Beverly Wilshire hotel. But early that morning, she realized it wouldn’t be right to have her first visit with the boys in a hotel. She needed to see them at home, with their things around them,”says the insider.

“She and Alli [Sims] headed to Brit’s Malibu house. They went to sleep as soon as they got there. Brit was up in plenty of time to prepare for the boys’ visit at 10 a.m.”

“But she waited, and waited, and they didn’t show up. Alli’s cellphone rang, and it was Kevin’s people, saying that the boys were going back to Kevin because she hadn’t answered the intercom at the gate!

“Brit didn’t realize the intercom wasn’t working. She begged them to bring the boys back. But they wouldn’t. She was devastated that they wouldn’t turn around.”
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:42:07 #120
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53734288
M.a.w. ze lag weer laveloos op de bank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')