oh milagro, ik hou van jou!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap dat dus echt niet, hè... die fotgrafen zijn ratten, dat weet iedereen, ze volgen je overal zolang je hot nieuws bent.... maar is het nu echt zo lastig om NIET steeds hen te voeden, en toch weer de straat op te gaan om een ijsje te kopen bij een buurtsuper/tankstation? is het nu echt nodig om je kont zo tegen de krib te gooien om meteen na de uitspraak een zonnecentrum op te zoeken, of watdanook? is het niet mogelijk om je eens een week of wat ongezien te laten? waarom lukt dat iedereen die dat wil om wat voor reden ook, nu wel, en haar niet?
ze kan zo haar spullen pakken en een maandje weetikwaar zich gedeisd houden, zonder dat ook maar iemand weet waar ze zit, ze kan ook een weekje of 2 thuisblijven, niet gaan stappen, geen ijsjes om de hoek gaan halen, gewoon doen wat je doet als je griep hebt, thuisblijven, geen bezoek, geen gedoe, enkel maar rust en bijkomen.
die fotografen zijn gek, maar dat is hun beroep, dat is de vraag, daarvoor posten wij hier ook, en dat het zo werkt is ons allen bekend, dus vast ook BS, waarom dan zelf steeds weer in mijn ogen toch provoceren?
wat is er nu belangrijker, je eigen fuckyouall of je kids bij je houden, er voor hèn zijn, door er even niet voor de rest vd wereld te zijn... met zoveel poen kun je je echt wel schaars maken, hoor, als je dat echt wil, dat is heel wat andere celebs die daar behoefte aan hadden ook gelukt.
AMEN!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap dat dus echt niet, hè... die fotgrafen zijn ratten, dat weet iedereen, ze volgen je overal zolang je hot nieuws bent.... maar is het nu echt zo lastig om NIET steeds hen te voeden, en toch weer de straat op te gaan om een ijsje te kopen bij een buurtsuper/tankstation? is het nu echt nodig om je kont zo tegen de krib te gooien om meteen na de uitspraak een zonnecentrum op te zoeken, of watdanook? is het niet mogelijk om je eens een week of wat ongezien te laten? waarom lukt dat iedereen die dat wil om wat voor reden ook, nu wel, en haar niet?
ze kan zo haar spullen pakken en een maandje weetikwaar zich gedeisd houden, zonder dat ook maar iemand weet waar ze zit, ze kan ook een weekje of 2 thuisblijven, niet gaan stappen, geen ijsjes om de hoek gaan halen, gewoon doen wat je doet als je griep hebt, thuisblijven, geen bezoek, geen gedoe, enkel maar rust en bijkomen.
die fotografen zijn gek, maar dat is hun beroep, dat is de vraag, daarvoor posten wij hier ook, en dat het zo werkt is ons allen bekend, dus vast ook BS, waarom dan zelf steeds weer in mijn ogen toch provoceren?
wat is er nu belangrijker, je eigen fuckyouall of je kids bij je houden, er voor hèn zijn, door er even niet voor de rest vd wereld te zijn... met zoveel poen kun je je echt wel schaars maken, hoor, als je dat echt wil, dat is heel wat andere celebs die daar behoefte aan hadden ook gelukt.
Nee, die jankfoto is van daarvoor; is nl. al hier gepost.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
AMEN!!
die foto's dat ze jankend met zo'n hoedje op de foto staat, is dat na de uitspraak? zag gisteren op shownieuws () namelijk geen traantje bij dezelfde scene.
quote:update: Mam wil Britneys koters
door onze redactie
AMSTERDAM - De moeder van Britney, Lynne Spears heeft bij de opening vannacht van het vervolg van het proces over de definitieve toewijzing van de kinderen, laten weten dat zij zich ook wel kandidaat wil stellen voor het moederschap.
update: Mam wil Britneys koters
Bij het begin van het proces schitterde Britney door afwezigheid en was alleen Kevin Federline aanwezig. Buiten de rechtszaal gonsde het van de geruchten. Zo zei een tante van Britney te vrezen dat zij nu uit wraak een overdosis drugs zal nemen.
"Zonder de kinderen heeft Britneys leven geen zin". Wat de rechter zal beslissen over de definitieve voogdij is niet duidelijk. Weliswaar kon de advocaat van Britney nu een geldig rijbewijs tonen, nog steeds is niet helder waarom Brit zich niet aan de drugstests onderwierp.
Las net hetzelfde in Telegraaf.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik las net op nu.nl dat Kevin wel bij de hoorzitting was en Britney niet. Zij was aan het wandelen met haar hondje ofzo. Ze mag de kids bezoeken maar Kevin houdt de voorlopige voogdij.
De zaak wordt in oktober weer bekeken.
Bizar man. Waarom zou je niet bij de rechtszaak zijn???
Denk niet dat ze ervoor kiest.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:34 schreef carpediem23 het volgende:
Britney is nog erger aan het worden dan Anna Nicole Smith en Courtney Love.
Jezus, de hele wereld kan meegenieten met dit drama, blijkbaar vind ze het prima.
quote:Britney mag kids enkel zien met sociaal assistent erbij.
Gisteravond vond Britney Spears het niet nodig zelf aanwezig te zijn op de hoorzitting over het hoederecht over haar twee kinderen. Kevin Federline was er wel, in maatpak en met een ooglap onder zijn zonnebril. De rechter gunde Britney bezoekrecht, maar daar moet dan wel een sociaal assistent bij zijn.
"Administratief misverstand"
Britney stuurde echter haar advocaat Sorrell Trope, hoewel de rechter haar had aangeraden in persoon op te dagen. Haar advocaat argumenteerde dat Britney eerder deze week geen geldig rijbewijs kon voorleggen door "een administratief misverstand".
"Het kan haar allemaal niet schelen"
Rechter Scott Gordon was teleurgesteld dat Britney niet was komen opdagen, en prees Federline omdat die er wél was. Een bron op de rechtbank: "Het lijkt erop dat het Britney allemaal niet kan schelen. Ze was weliswaar niet verplicht de hoorzitting bij te wonen, maar ze werd wel verwacht met een geldig rijbewijs. Zo had ze wel kunnen tonen dat ze haar kinderen echt wel terug onder haar hoede wil. Door niet te komen, heeft ze haar kansen om ooit weer het hoederecht over de kinderen te verwerven, knap verkleind".
Niets aan de hand
Intussen liet Britney het niet aan haar hart komen. Ze ging naar de zonnebank, sliep sinds maandag in twee verschillende vijfsterrenhotels en maakte uitjes naar Starbuck's voor grote bakken troost met veel slagroom. Bij dit alles steevast achtervolgd door paparazzi, uiteraard. Niet dat dit haar stoort, ze poseerde gewillig. Er is per slot van rekening een nieuw album op komst en elke vorm van promotie is welkom.
Britneys advocaat is er gisteravond wel in geslaagd bezoekrecht voor Britney uit de brand te slepen. Ze mag Jayden James en Sean Preston echter enkel zien in het bijzijn van een sociaal assistent.
(Eonline.com)quote:Well, kiss our grits, Britney is finally going to rehab...again.
OK! magazine is reporting that Britney Spears is in early preparation to check herself into the Eric Clapton-owned Crossroads, a rehabilitation center in the Caribbean, this weekend.
But make no mistake, Spears is nobody's fool. It's only Wednesday, bitch! That's at least 48 more hours of car-garitas, Nobu teriyaki, tanning beds and cousin firing!
Call it a new trend: Pre-hab is now the joyous and excessive period leading up to detoxification and 12 step-eratization. Chug it while you can, B!
Ik dacht dat dit de foto was van Britney na de uitspraak:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, die jankfoto is van daarvoor; is nl. al hier gepost.
Dit zijn foto's van na de uitspraak:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Dr. Phil wil Britney helpen.
Phil McGraw, beter bekend als dr. Phil, wil Britney Spears helpen haar leven weer op de rails te krijgen. De beroemde psycholoog, die een eigen talkshow heeft, is bang dat de zangeres zelfmoord gaat plegen, zeker nu ze de voogdij over haar kinderen kwijt is.
McGraw meent dat de 25-jarige zangeres op dit moment compleet losgeslagen is. "Misschien wil Britney haar leven weer op de rails krijgen, maar lukt het haar niet", aldus de televisiedokter. McGraw zegt daarnaast bang te zijn dat haar problemen zo groot zijn, dat ze zelfmoord overweegt.
McGraw denkt dat de problemen van de zangeres alleen maar groter worden, omdat ze deze week de voogdij over haar twee zoontjes kwijtraakte.
Winkelen
Ook het feit dat Spears woensdag niet kwam opdagen bij de rechtbank, duidt volgens McGraw op grote problemen. "Het is natuurlijk vreemd dat Britney met haar hondje aan het winkelen is, terwijl de rechter beslist over het lot van haar kinderen."
De psycholoog liet donderdag in zijn show weten de zangeres graag te willen helpen. "Als ik met haar kon praten, zouden we samen kunnen bekijken wat het beste voor haar is. Ik zou haar pittige vragen gaan stellen."
Kliniek
Verder is McGraw van mening dat Spears gedwongen moet worden opgenomen in een kliniek. "Ze moet behandeld worden voor haar drugs- en drankverslaving. Ook moet ze uit de schijnwerpers treden en zich volledig gaan richten op haar kinderen."
Kindermisbruik
De afgelopen maanden is Spears voortdurend in het nieuws geweest vanwege onder meer haar bizarre gedrag. Nadat de zangeres woensdag de voogdij over Sean Preston en Jayden James verloor, besloot de rechter donderdag ook nog eens dat er een onderzoek komt naar aanklachten tegen Spear wegens kindermisbruik.
Drugs
De voormalige lijfwacht van Spears beschuldigt haar ervan haar kinderen te hebben misbruikt en verwaarloosd. Zo zou ze bijvoorbeeld drugs gebruiken in aanwezigheid van haar zoontjes. Het is niet de eerste keer dat de zangeres met de kinderbescherming in aanraking komt.
quote:Britney terug naar afkickkliniek.
Britney gaat terug naar de afkickkliniek op het Caribische eiland Antigua. Zou de gevallen popprinses dan eindelijk haar goede wil tonen?
Het ontwenningscentrum, dat door Eric Clapton is opgericht, is bekend bij Brit die de kliniek eerder dit jaar al eens een bezoek heeft gebracht. Dat beviel haar echter niet zo goed, want na 24 uur keerde de zangeres al terug naar de VS en schoor ze haar hoofd kaal.
Britney deed een nieuwe tevergeefse poging om van de drugs af te komen in een kliniek in Malibu. De diva ziet misschien eindelijk in dat er echt iets moet veranderen als ze haar kinderen ooit nog wil zien zonder sociaal assistent erbij. Volgens diverse Amerikaanse nieuwssites gaat Brit dus weer proberen te stoppen met de pilletjes, of probeert ze hier in ieder geval de schijn van op te houden.
Brit en haar ex Federline worden op 26 oktober opnieuw voor de rechter verwacht. Dat geeft haar dus drie weken om af te kicken. Kinderen veilig bij Federline, Britney op de Caribean, en Brit's troetelhondjes dan?
Spears heeft voor zover bekend vier hondjes in haar bezit: London, een Yorkshire terrier-puppy, en de chihuahua's Bit Bit, Lacy Loo en Lucky. Gelukkig bekommert PETA zich over de beestjes en heeft de dierenrechtenorganisatie Federline een brief geschreven.
"In het belang van jouw kinderen en de dieren die onder het toezicht van Spears vallen, hopen we dat je de juiste beslissing neemt en de verzorging van de dieren ook op je neemt", aldus Peta. "Zo kunnen je zonen blijven genieten van het gezelschap van de honden waar ze van houden" .
jep en bij gebrek of een teveel kan dat gevaarlijk zijn, niet zelf mee gaan kloten dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:18 schreef Toeps het volgende:
Potassium, da's gewoon kalium in het Nederlands.
Ik vind dit Britney op haar bestquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:57 schreef Koningin het volgende:
Ik had in het gesloten topic deze foto geplaatst, om even terug te denken aan hoe het was:
[ afbeelding ]
quote:Britney: "Ik geef niet om mijn kids, ik heb ze nooit gewild".
De nacht nadat Britney Spears het hoederecht over haar zonen verloor, heeft de mama het op een hevig feesten gezet. Die nacht checkte ze in in het Peninsula Hotel en gaf ze een medewerker 1.000 dollar om wat dvd's te gaan kopen en een feestje in haar hotelsuite te organiseren.
"I don't give a flying f**k"
Een bron in het magazine OK!: "Toen het over het hoederecht over haar kinderen ging, zei een van de gasten 'maak je geen zorgen, je krijgt je kinderen wel terug'. Waarop Britney antwoordde: 'Het kan me geen reet meer schelen. Ik wilde die kinderen al niet om mee te beginnen'".
Intussen kwam ook aan het licht dat Britney de nacht voordat ze het eerst haar zonen op bezoek kreeg doorfeestte tot drie uur 's nachts. Toen de jongens om tien uur 's ochtends gebracht werden, kwam niemand de deur opendoen.
Ruimer bezoekrecht
Inmiddels heeft Britney wel een dringend verzoekschrift ingediend waarin ze een ruimer bezoekrecht eist. Ze wil daarmee bekomen dat de kinderen bij haar mogen blijven slapen. Maar de advocaat van Kevin Federline, Mark Kaplan, houdt het been stijf. "Ik zie geen dringendheid of nieuwe feiten. Wij gaan hiertegen in verzet".
Gelukkig .......quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef MisterO het volgende:
Ze mag haar kinderen weer zien, heeft de rechter vandaag bepaald![]()
Onder begeleiding, mag ik hopen???quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef static het volgende:
Eénmaal per week.
Si.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:34 schreef Elounda het volgende:
[..]
Onder begeleiding, mag ik hopen???
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:34 schreef Elounda het volgende:
[..]
Onder begeleiding, mag ik hopen???
Hopelijk grijpt ze deze kans nu om zichzelf te bewijzen...quote:Commish to Brit -- Nighttime Is the Right Time
Britney Spears will get one overnight visit with her kids per week -- at least for now.
L.A. County Court Commissioner Scott Gordon partially accepted her lawyer's plea to give Spears monitored overnight visitation. Spears, who was in court, was sworn in as the afternoon hearing began. She testified, but we don't know what she said.
Spears left the courtroom visibly upset. The overnight visits will be monitored. The parties have not reached an agreement on choosing a different monitor than the one who is already in place.
A court spokesman said today was the result of a compromise between the two sides -- Brit wanted more, K-Fed didn't want her to have any overnights.
K-Fed's lawyer, Mark Vincent Kaplan, said after the hearing that he met with Brit's lawyers during the lunch hour. The attorneys told the court that they all agreed to "slightly increase" Brit's visitation. In other words, K-Fed agreed to give Brit a break, and a chance.
Kaplan said protections were in place for the kids.
Okquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef static het volgende:
Deze gaat over de kinders, de andere over de dirt.
Hilarischquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Haar platenmaatschappij heeft Perezhilton.com aangeklaagd omdat hij 10 nummers online had gezet..maar hij liet alleen streaming audio horen en je kon ze niet downloaden..dus ben benieuwd wat dat gaat worden.
Anyway: Dit is mijn favoriete Britney filmpje:
Als je alles een beetje volgt met Britney, de paraplu-aanval, Cousin Alli en Rumer Willis dan vind je dit erg leuk.
Vooral het stukje als Britney tegen Dakota Fanning (eng kindsterretje) zegt: hey creepy little girl..wanna be my new baby?
http://www.youtube.com/watch?v=op9YF_OZAGQ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |