Als dit het humorforum was zou ik wel grappen posten, dit is politiek. Jij beweert iets dus moet je het verdedigen zo simpel is het.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
En linkse mensen zijn altijd zo SERIEUS. Totaal geen relativeringsvermogen.
Ik verdedig niks; mijn gelijk toont zich.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:52 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Als dit het humorforum was zou ik wel grappen posten, dit is politiek. Jij beweert iets dus moet je het verdedigen zo simpel is het.
Oh ja, dat rechts is er ook nog. Iedere groep heeft last van uitschot.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
Dus het grote perspectief is dat we overgenomen worden door Islamieten?.
Jij verklaart iets als zekerheid wat alleen maar im frage staat. Ik vind het constante idee dat je denkt dat je op het punt staat om te worden overgenomen door Islamieten paranoïa. Absoluut niets dat in die richting wijst.
Op economisch gebied blijken liberalisme en conservatisme vaak hand in hand te gaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:24 schreef sneakypete het volgende:
Vasthouden aan normen en waarden (conservatisme) heeft toch niets met vrijheid (liberalisme) te maken?
Ik heb altijd geleerd dat dat confessionelen zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:39 schreef sneakypete het volgende:
Toch zie je dat conservatieven maar al te vaak met het vingertje wijzen naar 'geldzucht', kijk naar bijv de CU en SGP.
Liberaal zijn betekent niet dat je zonder regels kunt hoor. Zo geldt binnen het liberalisme de opvatting dat het gedrag dat je vertoond niet schadelijk moet zijn voor anderen, om dat in goede banen te leiden zijn er weldegelijk afspraken nodig over wat wel kan en wat niet.quote:En veiligheid? Conservatieven zijn vaak voor een uitgebreid pakket strenge regels, liberalen voor zo min mogelijk regels. De enige overeenkomst zit hem in het willen toezien op strikte naleving van die regels.
Ik ook, maar dat is een beetje off-topic.quote:En ik weet ook wel wat voor beeld veel mensen hebben van 'links' en 'rechts', maar ik vind het gewoon te beperkt.
dat zie ik sowieso niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:24 schreef StefanP het volgende:
LAAT me niet lachen.
zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is dat echt zo, of is het een heao-er?
als we serieus gaan praten ga jij jammeren dat je 't niet begrijpt, dus dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
en kunnen we hopelijk eindelijk 'ns serieus praten.
erg onherkenbaar. heb jij wel eens een Geert-stemmer zien lachen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:05 schreef Ringo het volgende:
Echte linkseriken hebben (belangrijk!) een nijpend gebrek aan humor.
N goeie vriend van mij stemde PVV en ik kan met niemand zo lachen als die man, dus ja dat kan, net zo goed als dat je ook met een SP'er een goede tijd kan hebben,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:20 schreef Tarantallegra het volgende:
[..]
erg onherkenbaar. heb jij wel eens een Geert-stemmer zien lachen?
Ga je nou de hele links-rechts indeling zoals die op Fok! van toepassing is omgooien?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:10 schreef sneakypete het volgende:
Ik weet ook wel dat liberalen voor bepaalde regels zijn, maar dan wel zo min mogelijk. Precies zoals je het zelf stelt: pas daar waar jij direct de vrijheid van een ander inperkt. Dus niet op voorhand een jointje verbieden omdat je wel eens verslaafd kon raken, geen euthanasieverbod omdat er misschien wel iemand door een dokter vermoord wordt onder het mom van, etc. Niet onder het mom van 'tegen jezelf in bescherming nemen' of 'omdat het niet hoort' of, de ergste van allemaal: 'omdat anderen het aanstootgevend vinden'.
Ik durf te stellen dat volgens mij de meesten het helemaal niet weten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
iedereen weet wel zo'n beetje wat links is en wat rechts is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |