Je kan er dan ook van uitgaan dat er geen andere mogelijkheden meer waren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef NED het volgende:
Wat moet een kind van 9 jaar met een depressie?! Die moet argeloos met de blokkendoos spelen ofzo
Het niet niet gekker worden zeg
ja het kan erfelijk belast zijn,al is hier in dit geval niet echt sprake ervanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef Ticootje het volgende:
Is het zo dat aanleg voor een depressie erfelijk is??
Kan, en van depressie is bekend dat heet ook familiairs kan zijn, dat wil zeggen dat het in de ene famiele vaker voorkomt dan in de andere. Daar hoeven geen erfelijke factoren een rol te spelen. Overigens betkent dat weer niet dat depressies ALTIJD erfelijk of familiar zijn, ze komen ook (vaak overigens, in veruit de meeste gevallen) zomaar in het wild voor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef Ticootje het volgende:
Is het zo dat aanleg voor een depressie erfelijk is??
wat moet een kind met een gebroken been, die moet rondrennen in het bosquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef NED het volgende:
Wat moet een kind van 9 jaar met een depressie?! Die moet argeloos met de blokkendoos spelen ofzo
Het niet niet gekker worden zeg
Thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb het vorige topic vandeweek helemaal gelezen en ik vind dat je echt ontzettend dappere keuzes maakt Candygirl. Ook al voelt het misschien niet altijd zo, ik vind dat je een heel goede moeder bent omdat je deze beslissingen maakt voor je kind.
Hoe gaat het nu met de prozac? Heeft dat al gewenste resultaten? En de misselijkheid?
Wat Scandy zegt. Erg geschrokken van je ingrijpende verhaal. Hoop dat door alle behandelingen en AD het iig beter met hem zal gaan/komen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:42 schreef Scandalous het volgende:
Heb het vorige topic gelezen, wat moet dat moeilijk zijn voor jullieVeel sterkte ermee.
![]()
Ja hij kon dus nu ook daar blijven op de crisis opvang.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:31 schreef Dupje het volgende:
Dus het is nu zo dat K weer 4 weken thuis is en dan opgenomen kan worden in de oudere groep?
Tevens TVP
Ik heb Touch for Health therapie gehad voor vanalles en nogwat. En ook daar kwamen chakra's bij kijken. Nog veel meer (met kleuren, bachbloesems en stenen), maar het hielp altijd wel iets.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:08 schreef candygirl het volgende:
Vrijdag ga ik met hem naar een man die eenm Chakrabehandeling doet.
Baat het niet dan schaad het niet denk ik maar.
Wie weet helpt dit ook een beetje
Iemand hier ervaring mee?
De mensen die er naar toe zijn gegaan zeiden dat het echt wel geholpen heeft.
daar zit idd ook echt wel wat in wat je zegt,nu hij zich beetje kan ontspannen van alle spanning ,kan natuurlijk ook de moeheid toeslaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef phileine het volgende:
Candygirl, fijn dat het een beetje lijkt aan te slaan. In ieder geval even een adempauze, ook dat is belangrijk. Die moeheid is ook echt wel een bijwerking die bij het wennen aan de medicatie hoort, dat verdwijnt meestal ook weer na een tijdje. Het heeft er ook mee te maken dat je bijvoorbeeld na een lange tijd een beetje begint te ontspannen, als je dat begint toe te laten voel je opeens pas hoe ongelofelijk moe je bent. Maar het kan vast geen kwaad eens te kijken of die misselijkheids-medicatie nog wel nodig is. Wat hoop ik voor jullie dat dit nu eindelijk echt het begin van die lange opgaande lijn is!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef candygirl het volgende:
het is idd primperan, in de vorm of naam van metoclopramide primperan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |