abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53619073
quote:
Hirsi Ali terug in Nederland

DEN HAAG (ANP) - Ayaan Hirsi Ali is maandag teruggekeerd in Nederland. Ze moest vertrekken uit de Verenigde Staten omdat haar beveiliging daar niet langer gegarandeerd was. Dat hebben betrouwbare bronnen bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover in NRC Handelsblad.

Volgens de ingewijden wil Nederland niet langer opdraaien voor de beveiligingskosten in de VS. De Amerikanen zouden weigeren de bescherming over te nemen. Hirsi Ali, die wegens haar uitlatingen over de islam al tijden wordt bedreigd, vertrok vorig jaar naar Washington. Het oud-VVD-Tweede Kamerlid ging daar aan de slag bij het American Enterprise Institute (AEI).

Volgens NRC zal ze die activiteiten vanuit Nederland voortzetten omdat ze hier als bedreigd persoon verzekerd is van persoonsbeveiliging. Na het vertrek van Hirsi Ali liet minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) weten dat de VS in principe voor de beveiliging van Hirsi Ali moeten zorgen. Om een goede overgang te verzekeren, was Nederland daar echter nog wel bij betrokken.

Om veiligheidsredenen kon de minister niet concreet aangeven op welke manier. Hij gaf wel aan dat Nederland voor adequate beveiliging van Hirsi Ali zal zorgen als ze zich hier bevindt.

Een woordvoerder van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) kon niets over de kwestie zeggen.
quote:
GroenLinks: spoeddebat over beveiliging Hirsi Ali

DEN HAAG (ANP) - De Tweede Kamerfractie van GroenLinks wil in een spoeddebat opheldering krijgen over de problemen die zijn ontstaan rond de beveiliging van Ayaan Hirsi Ali. De partij vraagt zich af of de Nederlandse regering alles heeft gedaan om de beveiligingskwestie adequaat op te lossen.

Fractievoorzitter Femke Halsema wil de ministers van Justitie en van Binnenlandse Zaken naar de Tweede Kamer roepen om antwoord te krijgen op die vragen. Ze zei maandag zich af te vragen of de regering voor Hirsi Ali geen uitzondering moet maken op het standpunt dat personen beschermd moeten worden door het land waarin zij zich bevinden.
Vreemde zaak. Waarom zou de VS haar niet kunnen beveiligen?

[ Bericht 7% gewijzigd door SCH op 01-10-2007 15:47:26 ]
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:42:44 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53619262
Amerika is failliet. Ze kunnen zich AHA niet veroorloven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53619490
Ik snap überhaupt niet dat er iemand beveiligd moet worden.
pi_53619602
Die reactie van GL laat zich echt lezen als een hele slechte grap. En zo is het ook bedoeld volgens mij.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:58:15 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53619618
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat er iemand beveiligd moet worden.
Heeft iets te maken met de vrijheid van meningsuiting en dat de overheid dat moet garanderen of zo.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:01:23 #6
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_53619685
Ik kan me weer zo kwaad maken om dit soort personen. Die Hirsi Ali moet echt even optieven, ga maar naar een lekker warm landje o.i.d. dat ze hier DURFT terug te komen! ik zou me ontzettend schamen, en elders mijn heil zoeken.
Wat wil ze hier bereiken?!

En die slissende trut van een Femke, shut the fuck up! Ga coke snuiven! Get high.. get lost!

Zo, nu ff bakje koffie pakken
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_53619773
Het lijkt me dat Hirsi Ali in de VS genoeg verdiend om zelf haar beveiliging te betalen.
pi_53619844
Ik denk dat hier een aardig diplomatiek conflict over geld achter zit.
Volgens mij is er een afspraak met haar instituut in de VS over de betaling van haar beveiliging en het zou best kunnen dat daar nu gedonder over is.
pi_53619853
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:57 schreef TomTancr3do het volgende:
Die reactie van GL laat zich echt lezen als een hele slechte grap. En zo is het ook bedoeld volgens mij.
Leg uit.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:13:36 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53619957
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:57 schreef TomTancr3do het volgende:
GL heeft zich altijd ingezet voor AHA, vrijheid van meningsuiting en beveiliging waar nodig.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:14:27 #11
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_53619989
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:34 schreef SCH het volgende:
Misschien willen de VS zich geen problemen op de hals halen, gezien de uitspraken die ze hier gedaan heeft en de films die ze gemaakt heeft. Het is altijd makkelijk om met het vingertje naar iemand anders te wijzen als er iets gebeurd.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:19:40 #12
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53620112

Ayaan Hirsi Ali, onherkenbaar gemaakt uit privacyoverwegingen.
pi_53620163
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef Sidekick het volgende:

[..]

GL heeft zich altijd ingezet voor AHA
Dat lijkt me onzin. Waarom zou GL zich inzetten voor een kamerlid van een andere partij, met ideeën die helemaal niet aansluiten bij het gedachtegoed van GL? En waaruit blijkt die 'inzet' dan concreet, behalve uit enkele grappig bedoelde losse flodders in de Tweede Kamer zoals de bovenstaande?

Als GL het echt zo goed voorheeft met AHA, dan stel ik voor dat die partij haar beveiliging zelf betaalt uit de partijkas.
pi_53620196
Ze had niet moeten liegen, maar het is natuurlijk superkut zo voor haar.
Nerderland moet gewoon kosten noch moeite besparen om haar te beveiligen. En laat ze nu niet gaan zeiken over een verblijfsvergunning, maar dat mens eens wat rust gunnen. Ze moet gewoon de komende jaren buiten de picture blijven en nu niet de onrust verder aan gaat wakkeren.
pi_53620210
Niemand snapt er iets van. Er zijn internationale afspraken dat het land waar iemand zich bevindt verantwoordelijk is voor de beveiliging. Maar kennelijk trekt de VS zich daar niets van aan....
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 16:24:02 #16
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53620247
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:19 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
Ayaan Hirsi Ali, onherkenbaar gemaakt uit privacyoverwegingen.
Carpe Libertatem
pi_53620312
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:22 schreef Toad het volgende:
Er zijn internationale afspraken dat het land waar iemand zich bevindt verantwoordelijk is voor de beveiliging.
Ohja? Dat hoor ik voor het eerst, en dat is dan ook meteen de meest stupide 'internationale afspraak' die ik ooit ben tegengekomen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:31:12 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53620415
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:21 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Dat lijkt me onzin. Waarom zou GL zich inzetten voor een kamerlid van een andere partij, met ideeën die helemaal niet aansluiten bij het gedachtegoed van GL? En waaruit blijkt die 'inzet' dan concreet, behalve uit enkele grappig bedoelde losse flodders in de Tweede Kamer zoals de bovenstaande?
Het het debat, anderhalf jaar geleden:
quote:
Ayaan Hirsi Ali is voor mijn fractie een geduchte politieke tegenstander. Iemand met wie wij soms idealen delen, maar die wij even vaak nodeloos kwetsend en provocerend vinden. De afgelopen jaren was zij voor ons ook een symbool van de verharding tegen vreemdelingen en nieuwe Nederlanders, waarvan zij zelf – met een heel wrede speling van het lot – nu het meest prominente slachtoffer wordt. Zoals de vreemdelingenpolitiek van de VVD nu ook in het eigen gezicht explodeert.

Maar Ayaan Hirsi Ali is ook iemand die met bovenmenselijke moed haar omstreden opvattingen verdedigt, terwijl zij daar een hoge prijs voor betaalt: zes beveiligers vier jaar lang, opgejaagd, bedreigd en ondergedoken en nu uit haar huis gezet. Zoals een groep prominente Nederlanders schrijvers vanmiddag in NRC-Handelsblad schrijft: ‘Aanvankelijk was zij misschien geen echte vluchteling (..) de laatste vier jaar is zij dat zeker geworden’.

(...)

Tot slot,
Onze allereerste zorg moet zijn dat Ayaan Hirsi Ali veilig is en veilig blijft. Ik wil aan minister Donner vragen of hij garanties kan geven dat ongeacht de status van Ayaan Hirsi Ali – Nederlander of niet, kamerlid of niet – haar veiligheid optimaal gegarandeerd wordt, in het rijksdomein, voor zolang als dat om veiligheidsredenen nodig is.

http://www.volkskrantblog.nl/bericht/51561
pi_53620569
Nieuwste bericht
quote:
Hirsi Ali terug in Nederland (3)

Hirsi Ali terug in Nederland (3)

HIRSI ALI

N i e u w bericht, meer informatie over onder meer achtergronden

DEN HAAG (ANP) - Ayaan Hirsi Ali is maandag teruggekeerd in Nederland. Ze moest vertrekken uit de Verenigde Staten omdat haar beveiliging daar niet langer was gegarandeerd. Dat hebben betrouwbare bronnen bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover in NRC Handelsblad.

Volgens ingewijden wil Nederland niet langer opdraaien voor de beveiligingskosten in de VS. Nederland betaalde de beveiliging voor Hirsi Ali in de VS. Vanaf 1 oktober is de financiële steun daarvoor gestopt. De Amerikaanse autoriteiten zelf nemen de bescherming niet over, omdat daar wettelijk geen mogelijkheden zijn voor bescherming van burgers door de overheid zelf.

De oud-politica, die wegens haar uitlatingen over de islam al tijden wordt bedreigd, vertrok vorig jaar naar Washington. Ze ging daar aan de slag bij het American Enterprise Institute (AEI).

Hirsi Ali is inmiddels naar een geheim adres overgebracht. Ze wil hier haar werkzaamheden die ze in de VS had zo goed en zo kwaad als het kan voortzetten. Zolang haar beveiliging in de VS niet is geregeld, zal ze niet terugkeren.

Hirsi Ali krijgt in Nederland wel persoonsbeveiliging. Na haar vertrek liet minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) weten dat de VS in principe voor de beveiliging van Hirsi Ali moeten zorgen. Om een goede overgang te verzekeren, was Nederland daar echter nog wel bij betrokken.

Om veiligheidsredenen kon de minister niet concreet aangeven op welke manier. Hij gaf wel aan dat Nederland voor adequate beveiliging van Hirsi Ali zal zorgen als ze zich hier bevindt.

Een woordvoerder van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) kon niets over de kwestie zeggen. Ook de Nederlandse advocaat van Hirsi Ali, Britta Böhler, wil niet op de terugkeer van haar cliënte ingaan.
.
pi_53620629
Waarom terugkomen als ze in de V.S. relatief anoniem een beroep kan uitoefenen. De periode van beveiling zit erop, dus dan keer je terug naar Nederland? Nee, dan blijf je juist daar, want ze is toch vertrokken omdat de toestand hier onhoudbaar was en de verblijfsvergunning miste. Heeft ze die nu opeens wel dan?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_53620635
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het het debat, anderhalf jaar geleden:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik kan het allemaal niet erg serieus nemen. Het komt op mij toch een beetje over als Adje Melkert die naar Italië afreist om een grote bos bloemen bij het graf van Pim Fortuyn neer te leggen, en de rekening van dat reisje en die bos bloemen vervolgens aan de belastingbetaler presenteert. Bijzonder hypocriet en doorzichtig, en daardoor totaal niet geloofwaardig.

En dat niet alleen: de hele houding van GL in deze kwestie, of deze nu oprecht is of geveinsd, is weer typisch de houding van iemand die niet goed nagedacht heeft over de consequenties. Zoals je dat wel vaker ziet bij Groen Links. Als we AHA gaan beveiligen in het buitenland, dan kunnen we elke Nederlander in het buitenland wel gaan beveiligen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:44:17 #22
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53620692
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:41 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, maar ik kan het allemaal niet erg serieus nemen. Het komt op mij toch een beetje over als Adje Melkert die naar Italië afreist om een grote bos bloemen bij het graf van Pim Fortuyn neer te leggen, en de rekening van dat reisje en die bos bloemen vervolgens aan de belastingbetaler presenteert. Bijzonder hypocriet en doorzichtig, en daardoor totaal niet geloofwaardig.
Mja, dat ligt meer aan jouw vooroordeel.
pi_53620697
Ze willen haar zo graag hebben dat ze niet voor haar bescherming willen betalen.
Ik dacht dat ze blij was weg te gaan uit Nederland..

Het is mij nog steeds een raadsel waarom Nederland voor zo'n leugenaar betaalde, zelfs toen ze niet meer in NL woonde.

Enkeltje Somalië.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:44:40 #24
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53620708
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:41 schreef Serendips het volgende:
Waarom terugkomen als ze in de V.S. relatief anoniem een beroep kan uitoefenen. De periode van beveiling zit erop, dus dan keer je terug naar Nederland? Nee, dan blijf je juist daar, want ze is toch vertrokken omdat de toestand hier onhoudbaar was en de verblijfsvergunning miste. Heeft ze die nu opeens wel dan?
Ja, Verdonk is in al haar onmetelijke wijsheid teruggekomen op het besluit om haar paspoort af te pakken. Ze is gewoon een Nederlands staatsburger.

Dat ze terugkeert als ze niet beveiligd wordt is niet zo raar, aangezien ze ook in Amerika bedreigd wordt. Kut-sitatie natuurlijk, die vrouw is nu al jarenlang op de vlucht.
pi_53620720
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:41 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

En dat niet alleen: de hele houding van GL in deze kwestie, of deze nu oprecht is of geveinsd, is weer typisch de houding van iemand die niet goed nagedacht heeft over de consequenties. Zoals je dat wel vaker ziet bij Groen Links. Als we AHA gaan beveiligen in het buitenland, dan kunnen we elke Nederlander in het buitenland wel gaan beveiligen.
Femke en Ayaan waren vrij close met elkaar. Ze hebben ook lang gecorrespondeerd, wekelijks in Vrij Nederland. Ze zijn erg op elkaar gesteld. Is niks hypocriets aan.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:45:36 #26
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53620730
Toch blijven er enkele dingen vaag in mijn ogen; het is duidelijk dat de Amerikaanse overheid juridische gezien haar beveiliging niet kan betalen, maar het lijkt me bijvoorbeeld dat het instituut dat haar naar de VS heeft gehaald, dan haar beveiliging kan betalen. Weigert dit instituut dat, of zit er iets anders achter?
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:48:32 #27
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53620799
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:45 schreef Reya het volgende:
Toch blijven er enkele dingen vaag in mijn ogen; het is duidelijk dat de Amerikaanse overheid juridische gezien haar beveiliging niet kan betalen, maar het lijkt me bijvoorbeeld dat het instituut dat haar naar de VS heeft gehaald, dan haar beveiliging kan betalen. Weigert dit instituut dat, of zit er iets anders achter?
Hoe zit dat juridisch dan? Het lijkt mij niet meer dan normaal dat je als overheid zorg draagt voor de veiligheid van iedereen die in jouw land verblijft. Wij proberen toch ook een uitwisselingsstudent of toerist even goed te beschermen als een Nederlander?
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:50:07 #28
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53620847
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hoe zit dat juridisch dan? Het lijkt mij niet meer dan normaal dat je als overheid zorg draagt voor de veiligheid van iedereen die in jouw land verblijft. Wij proberen toch ook een uitwisselingsstudent of toerist even goed te beschermen als een Nederlander?
Ja, maar dat is dezelfde bescherming als elke burger geniet. In het geval van AHA is er (schijnbaar) persoonlijke 24-uursbeveiliging noodzakelijk, en daar voorziet de Amerikaanse overheid niet in.
pi_53620874
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Femke en Ayaan waren vrij close met elkaar. Ze hebben ook lang gecorrespondeerd, wekelijks in Vrij Nederland. Ze zijn erg op elkaar gesteld. Is niks hypocriets aan.
Er is natuurlijk een groot verschil tussen persoonlijk erg op elkaar gesteld zijn, en de politieke relatie die zeker niet best was. En we hebben het hier toch over politiek?

Dat zou ik overigens helemaal een kwalijke zaak vinden, als Halsema haar persoonlijke voorkeuren voor een bepaald persoon een beslissende rol zou laten spelen bij het aanvragen van een volkomen idioot spoeddebat. En dat uiteraard allemaal van onze belastingcenten.
pi_53620900
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:34 schreef SCH het volgende:
Dat is zeker vreemd.
Vorige week zei immigratiedienstdirecteur Emilio Gonzalez bij de uitreiking van haar greencard het volgende:
quote:
‘Vandaag verwelkomen we haar in Amerika als permanente ingezetene. We verwelkomen haar met de bescherming die de Amerikaanse grondwet biedt en moedigen haar aan te blijven spreken over onderwerpen die haar passioneren.’
Bron.
De Amerikaanse grondwet kan haar dus geen bescherming bieden.
Maar wist ze dat niet? Zo stom is ze toch ook niet?
En geen van haar adviseurs heeft haar dat duidelijk gemaakt?
Blijkbaar niet, want bij het in ontvangst nemen van haar greencard zei ze:
quote:
Hirsi Ali zelf zei in een korte toelichting overweldigd te zijn met emoties, grote trots en dankbaarheid om tot een van de vele immigranten in dat land te worden gerekend die zich hard maakt voor het vrije woord zonder angst voor vervolging.
Bron.
Nu is Nederland dus weer helemaal toppie.
Hoe comfortabel.
pi_53620980
quote:
maar het lijkt me bijvoorbeeld dat het instituut dat haar naar de VS heeft gehaald, dan haar beveiliging kan betalen. Weigert dit instituut dat, of zit er iets anders achter?
Ze is trouwens ook behoorlijk binnengelopen met haar boek.
Een eigen bijdrage, voor zover die er nog niet is, lijkt me op zijn plaats.
pi_53621007
quote:
maar het lijkt me bijvoorbeeld dat het instituut dat haar naar de VS heeft gehaald, dan haar beveiliging kan betalen.
Dat lijkt mij inderdaad ook de enige zinnige, logische en werkbare oplossing.

Op zich kan het in enkele gevallen verdedigbaar zijn dat de Nederlandse overheid de beveiliging van een bepaald persoon betaalt, maar dan mag die overheid natuurlijk wel logische randvoorwaarden stellen, bijvoorbeeld met betrekking tot de verblijfplaats van die persoon. In Nederland dus.

Als AHA zonodig door de Nederlandse belastingbetaler opgebrachte beveiliging wil genieten, dan heeft ze zich ook maar aan te passen aan de gestelde randvoorwaarden. Blijkbaar doet ze dat nu, en dat lijkt me niet meer dan logisch en een hele goede zaak. Zoals de situatie voorheen was, was deze verkeerd. Goed dat dit nu blijkbaar eindelijk is rechtgedraaid.
quote:
Weigert dit instituut dat, of zit er iets anders achter?
Er zal wel weer één of ander smerig politiek spelletje gespeeld worden.
pi_53621076
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:58 schreef TomTancr3do het volgende:
Er zal wel weer één of ander smerig politiek spelletje gespeeld worden.
100%.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:01:51 #34
191124 Gladio
Vol scherpe kanten.
pi_53621083
Hoe je het wendt of keert, Nederland kan niet tot haar dood beveiligingskosten voor haar betalen gedurende haar verblijf in het buitenland. Daar geef ik Ernst Hirsch-Ballin volkomen gelijk in.

De VS weigert beveiliging of kunnen het juridisch niet niet rondkrijgen? Zou kunnen, ze is immers geen Amerikaan. Hangt dus van de grondwet af.

Ik denk dat we politici vaker op hun eigen verantwoordelijkheid moeten wijzen. Frits Bolkenstein deed ook gedurfde uitspraken destijds rond het thema integratie en immigratie maar hoefde bij mij weten nooit te worden beveiligd.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:02:37 #35
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53621102
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:57 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ze is trouwens ook behoorlijk binnengelopen met haar boek.
Een eigen bijdrage, voor zover die er nog niet is, lijkt me op zijn plaats.
Als je haar laat betalen impliceert dat dat je haar ook verantwoordelijkheid voor de bedreigingen toedicht. Dat is wat mij betreft echt belachelijk, niemand zou bedreigd mogen worden voor de dingen die zij roept. Gebeurt dat toch dan is het de taak van de overheid om haar te beschermen.
pi_53621316
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je haar laat betalen impliceert dat dat je haar ook verantwoordelijkheid voor de bedreigingen toedicht.
Nee hoor.
quote:

Dat is wat mij betreft echt belachelijk, niemand zou bedreigd mogen worden voor de dingen die zij roept.
Helemaal mee eens.
quote:
Gebeurt dat toch dan is het de taak van de overheid om haar te beschermen.
Mjah, tot het einde der tijden en all over the world?
Ergens houdt het op wat mij betreft.
pi_53621324
We hoeven geen leugenaars die alleen op geld uit zijn.
Kaats de bal van Amerika direct door naar Somalië.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:15:23 #38
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53621380
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:12 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Nee hoor.
Hoezo niet dan? Je treft iemand in de portemonnee als een direct gevolg van uitspraken over moslims. Dat is een flinke ondermijning van het recht op meningsuiting, je mag wel dingen over moslims roepen maar dan moet je wel duizenden euro's per jaar betalen. Zou je dat serieus een goede situatie vinden?
pi_53621421
Groen Links stelt een speciale status voor:
quote:
Volgens GroenLinks is nu de vraag of de regering daarop in zeer bijzondere omstandigheden niet een uitzondering moet maken. "Net zoals de Britse overheid in het geval van Salman Rushdie ook buiten haar landsgrenzen over zijn veiligheid waakt, zou dat ook in het geval van Hirsi Ali kunnen gebeuren", stelt Halsema.

Het gaat volgens haar in beide gevallen om bedreigde personen die "waarschijnlijk nog vele jaren lang overal ter wereld een groot risico lopen en potentieel doelwit van een aanslag blijven".
bron
pi_53621490
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:17 schreef schatje het volgende:
Groen Links stelt een speciale status voor:
[..]

bron
Halsema kan optiefen.
Niks daarvan, geen geld weggooien aan deze pauperfiguur. Eén vliegticket van een prijsvechter is het enige wat ze kan krijgen, enkele reis welteverstaan.
pi_53621619
Ze moeten haar in Nederland ook niet meer beveiligen. Het is gewoon haar eigen schuld door het debat zo op scherp te spelen.
pi_53621757
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Ze moeten haar in Nederland ook niet meer beveiligen. Het is gewoon haar eigen schuld door het debat zo op scherp te spelen.
Het was dan ook een 'politica' van niks dat gewoon teveel media-aandacht kreeg na want onsubtiele, ondoordachte uitspraken net zoals dat Jami kind dat net uit de luiers komt en nu zich een groots politiek figuur waant.

Zeg krijgt niks, ze moet haar verblijfsvergunning opnieuw aanvragen waarna zal blijken dat ze gelogen heeft en tóch wordt uitgezet. Want zó gaat dat in Nederland. Ja.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:32:04 #43
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_53621775
Welkom terug AHA, dat je nog op vele lange moslimtenen moge gaan staan.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53621893
Ik heb echt een aversie tegen dat mens. Van links tot rechts lopen ze met haar weg en komen ze superlatieven tekort om haar 'grootse daden' te beschrijven, terwijl ze alleen maar de problemen mbt de behandeling van de vrouw in bepaalde culturen (en/of geloven) op een zeer onhandige wijze aan de orde stelt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_53621978
ban zo'n asielzoeker als die kom je nooit meer af, vreselijk mens.

En maar zielig doen dat kunne ze wel daar, ondertussen loeren wat voor effect haar woorden hebben op je. smerige stiekemerd.
pi_53622132
Ze is tcoh geeneens Nederlandse? Ik niet begrijp hoor. Dus Nederland heeft al die tijd de kosten betaald voor iemand die alles aan zichzelf te danken heeft en niet eens een staatsburger is?
pi_53622238
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:48 schreef Tarabass het volgende:
Ze is tcoh geeneens Nederlandse? Ik niet begrijp hoor. Dus Nederland heeft al die tijd de kosten betaald voor iemand die alles aan zichzelf te danken heeft en niet eens een staatsburger is?
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Verdonk is in al haar onmetelijke wijsheid teruggekomen op het besluit om haar paspoort af te pakken. Ze is gewoon een Nederlands staatsburger.

Dat ze terugkeert als ze niet beveiligd wordt is niet zo raar, aangezien ze ook in Amerika bedreigd wordt. Kut-sitatie natuurlijk, die vrouw is nu al jarenlang op de vlucht.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:53:11 #48
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53622246
quote:
Ze is tcoh geeneens Nederlandse? Ik niet begrijp hoor.
Jawel, Verdonk heeft haar constatering moeten terugdraaien waardoor ze Nederlandse is gebleven.
pi_53622326
quote:
Maakt niet eens uit wmb. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat Nederland überhaupt die kosten voor beveiliging in de VS heeft betaald.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:58:51 #50
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_53622418
Het is treurig dat je voor het uiten van je mening in Nederland beveiliging nodig bent.
pi_53622444
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat Nederland überhaupt die kosten voor beveiliging in de VS heeft betaald.
Volkomen geschift.
pi_53622472
Het is inderdaad tragisch dat je niet eens jouw mening mag geven als het over de Islam gaat. Toen de Christenen vroeger zo extreem - al dan niet extremer - door het slijk werden gehaald, kwamen er 0 bedreigingen binnen bij die personen die de Christenen en hun God beledigd hadden. Heel apart dus.
Dus in principe heeft Wilders een goed punt wat betreft die Tsunami van Islamisering.

En iedereen die bedreigt en moord uit naam van God/Allah/etc, die beledigt zwaar hun leider, want daarmee geven die bedreigers/moordenaars aan dat ze hun God niet capabel vinden, terwijl hun God zelf als enige echt kan afrekenen met die beledigende goddelozen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53622540
quote:

Dus ligt de schuld niet bij de bedreiger maar bij het slachoffer.

Mijngod
pi_53622587
quote:
Dat heeft ze te danken aan muzelmannen met korte lontjes.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:09:30 #55
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_53622662
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En zeer, zeer lange teentjes
pi_53622667
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:32 schreef Het_hupt het volgende:
Welkom terug AHA, dat je nog op vele lange moslimtenen moge gaan staan.
[14.gif]
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:11:13 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53622710
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee aan haar grote bek en het feit dat ze goed kan liegen. Elke andere vluchteling was er normaal gesproken al lang uitgegooid.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_53622742
naar mijn mening zou hirsi ali zelf beveiligen moeten betalen..
anders had zij niet andere moeten "pesten" met haar uitspraken.
bovendien is zij niet policius meer.

Btw zij loog toen ook al over zijn paspoort gedoe.. jammer dat zij weer nederlands paspoort terug heeft.

hoewel iedereen mag nooit de andere pijn geven/bezorgen op welk manier dan ook is. tenzij echt nodig is. (niet volgens god reden ofzo)

ik moet wel zeggen dat zij voor gedeelte gelijk heeft, maar zij moet niet aldoor doorgaan afzeiken. Zij moeten hen juist helpen verbeteren ipv naar toe wijzen en zeiken..

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Ghost op 01-10-2007 18:17:37 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_53622771
Opdonderen met dat hysterische wijf zeg...hoe haalt ze het in haar hoofd om terug te komen. Kutwijf.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53622784
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mijngod
Wacht effe.
Dus je bent hier politica, je wordt bedreigd. Dat is erg, maarrrr, de Nederlandse regering beschermt je tot en met en vervolgens besluit je naar een buitenland te verhuizen. Tot in de hoeveelste macht moet die beveiliging dan precies doorgaan? Tot het einde der tijden, all over the world? Of is het redelijk de beveiliging alleen in Nederland te bieden en de politica die op persoonlijke titel, dus niet in functie als kamerlid of via overheidswege, naar het buitenland verkast zelf private beveiliging te laten regelen?

Zeg het maar.
pi_53622787
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee aan haar grote bek en het feit dat ze goed kan liegen. Elke andere vluchteling was er normaal gesproken al lang uitgegooid.
Onzin! ik refereer even aan het generaal pardon (zelfs vluchtelingen die veroordeeld zijn voor misdaden krijgen volgens deze regeling een permanente status).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_53622819
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als je een grote bek hebt is het terecht dat je moet vrezen voor je leven?
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:16:19 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53622858
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:13 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Onzin! ik refereer even aan het generaal pardon (zelfs vluchtelingen die veroordeeld zijn voor misdaden krijgen volgens deze regeling een permanente status).
Daar had zij normaal gesproken dus niet aan mee kunnen doen als ze haar leugens hadden doorgeprikt. Maar de IND is daarover al in opspraak.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_53622880
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:13 schreef Flashwin het volgende:
Opdonderen met dat hysterische wijf zeg...hoe haalt ze het in haar hoofd om terug te komen. Kutwijf.
hysterische moslims kunnen beter opdonderen. vind je niet?
pi_53622922
Dit topic gaat hard....
Gelukkig is iedereen het eens met mij
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53622936
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

Daar had zij normaal gesproken dus niet aan mee kunnen doen als ze haar leugens hadden doorgeprikt. Maar de IND is daarover al in opspraak.
Het generaal pardon voorziet daaraan ook. Vluchtelingen mogen een keertje hebben gelogen en maken vervolgens toch nog kans onder deze regeling te vallen.
pi_53622974
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:13 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Wacht effe.
Dus je bent hier politica, je wordt bedreigd. Dat is erg, maarrrr, de Nederlandse regering beschermt je tot en met en vervolgens besluit je naar een buitenland te verhuizen. Tot in de hoeveelste macht moet die beveiliging dan precies doorgaan? Tot het einde der tijden, all over the world? Of is het redelijk de beveiliging alleen in Nederland te bieden en de politica die op persoonlijke titel, dus niet in functie als kamerlid of via overheidswege, naar het buitenland verkast zelf private beveiliging te laten regelen?

Zeg het maar.

Ze is in hoofde van haar functie bedreigd. Verder verwijs ik je naar Artilel 1 van het wetboek.
pi_53623014
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ze is in hoofde van haar functie bedreigd. Verder verwijs ik je naar Artilel 1 van het wetboek.
Lekker makkelijk, ben ik wel van je gewend.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:22:17 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53623035
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:19 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het generaal pardon voorziet daaraan ook. Vluchtelingen mogen een keertje hebben gelogen en maken vervolgens toch nog kans onder deze regeling te vallen.
Ja maar in de tijd dat zij de boel belazerde bestond dat generaal pardon niet en had ze dus gewoon uitgezet moeten worden. Ze had dus niet mogen liegen.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 18:24:12 #70
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53623078
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef JohnDope het volgende:
Toen de Christenen vroeger zo extreem - al dan niet extremer - door het slijk werden gehaald, kwamen er 0 bedreigingen binnen bij die personen die de Christenen en hun God beledigd hadden.
Die vredelievende gristentjes toch, nooit geweld gebruikend en altijd lief voor de ander.
Carpe Libertatem
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:24:40 #71
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53623091
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ja maar in de tijd dat zij de boel belazerde bestond dat generaal pardon niet en had ze dus gewoon uitgezet moeten worden. Ze had dus niet mogen liegen.
Er zijn zoveel allochtonen die 'eigenlijk uitgezet hadden moeten worden' maar nu toch een verblijfsvergunning hebben gekregen. Dat is nu juist het hele punt van het generaal pardon.
pi_53623124
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

hysterische moslims kunnen beter opdonderen. vind je niet?
Zeker. Maar wat is de relevantie daarvan in dit topic?
pi_53623142
quote:

[..]

Jouw punt was, dat behoudens Hirsi Ali ieder willekeurige andere vluchteling na te zijn betrapt op een leugen het land zou zijn uitgezet.
Dát klopt pertinent niet.
pi_53623158
quote:

[..]

Wat zal het stil worden in NL als je elke liegende en criminele allochtoon uitzet. Toch?
pi_53623261
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat zal het stil worden in NL als je elke liegende en criminele allochtoon uitzet. Toch?
Iemand die bij de intake van de asielprocedure liegt wordt doorgaans uitgezet. Een gewone gang van zaken hoor.
pi_53623289
quote:

[..]

Jouw leven zal in ieder geval behoorlijk leeg worden.
pi_53623316
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:26 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Zeker. Maar wat is de relevantie daarvan in dit topic?

Als ze door fundamentalistische Staphorsters was bedreigd, niets.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Nikita op 01-10-2007 18:36:29 (typo) ]
pi_53623369
Opvallend dat GroenLinks het het meest voor haar opneemt en vooral het CDA en de VVD er veel vragen bij hebben.
pi_53623377
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef OldJeller het volgende:
Een gewone gang van zaken hoor.
Maar Ayaan is speciaal, begrijp dat nou toch.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:35:21 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53623395
quote:

[..]

Eerder zou het land veiliger worden denk ik.
pi_53623396
Wat een onzin. De beveiliging nu stoppen, ze zoekt het maar uit
stupidity has become as common as common sense was before
pi_53623410
quote:
Oneens. Tuurlijk moet ze beveiligd worden als het nodig wordt geacht.

Het is alleen de vraag of dat hier moet of daar. En het is wel erg raar dat de VS het laat afweten terwijl ze daar woont en verblijft. Het schijnt iets met de wet te maken te hebben. Dit soort beveiliging geldt daar alleen voor oud-presidenten.
pi_53623418
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Iemand die bij de intake van de asielprocedure liegt wordt doorgaans uitgezet. Een gewone gang van zaken hoor.
Een groep die onder de jongste eenmalige regeling valt zijn de vluchtelingen die eenmaal over hun identiteit hebben gelogen.
Ik denk, dat de bedoeling goed is (om via de intake spijkers met koppen te slaan), maar de uitvoering is wat minder...
pi_53623441
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:34 schreef SCH het volgende:
Opvallend dat GroenLinks het het meest voor haar opneemt
Jah.

Heel opvallend, van opportunisme is dan ook totaal geen sprake.
pi_53623444
..., maar goed; het onderwerp is Hirsi Ali
pi_53623460
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Die vredelievende gristentjes toch, nooit geweld gebruikend en altijd lief voor de ander.
Inderdaad.
pi_53623461
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:37 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Jah.

Heel opvallend, van opportunisme is dan ook totaal geen sprake.
Hoezo opportunisme? Ze hebben altijd op deze lijn gezeten.
pi_53623490
Dit is het verhaal uit het NRC waar het mee begon vandaag, lees het even goed, ook dr. Nikita, die nu weer wat in de ruimte wauwelt en de feiten niet zo interessant vindt.
quote:
Ayaan Hirsi Ali terug in Nederland

Door onze redacteur Joost Oranje

Amsterdam, 1 okt. Ayaan Hirsi Ali keert terug naar Nederland omdat minister Hirsch Ballin (Justitie, CDA) niet meer bereid is de kosten voor haar beveiliging in de Verenigde Staten te betalen.
De bescherming van het voormalige VVD-Kamerlid in Amerika is per vandaag vervallen. Dat blijkt uit vertrouwelijke documenten van het ministerie van Justitie.

Hirsi Ali, die al jaren zwaar wordt bedreigd wegens haar kritische uitlatingen over de islam, is vanmorgen vanuit Washington op Schiphol aangekomen en naar een geheim adres gebracht. Ze zal vanuit Nederland de activiteiten voor haar werkgever, de denktank American Enterprise Institute (AEI) voortzetten omdat ze hier, als bedreigd persoon, verzekerd is van overheidsbeveiliging. Daarom wil ze zich in Nederland vestigen.

De autoriteiten in de VS kunnen de bescherming niet overnemen omdat de wet zich daartegen verzet. Alleen privépersonen als oud-presidenten mogen door de Amerikaanse overheid worden beveiligd. Hirsi Ali kan geen aanspraak maken op deze regel.

Hirsi Ali vertrok in september 2006 naar de VS. Tot vandaag werd haar beveiliging verzorgd door de Nederlandse staat, aanvankelijk via de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging, later door het inhuren van een particulier beveiligingsbedrijf in de VS. Nu Nederland niet meer voor de beveiligingskosten wil betalen, vindt Hirsi Ali het onverantwoord om in de VS te zijn. Onlangs werden de veiligheidsmaatregelen bij haar publieke optredens verhoogd na nieuwe bedreigingen, vooral na de verschijning van de Amerikaanse uitgave van haar autobiografie.

Het stoppen van de financiering komt na maandenlang overleg tussen Hirsi Ali, haar advocaten en haar persoonlijk adviseur en het ministerie van justitie en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb). Al in mei 2006 zei een NCTb-woordvoerder „dat beveiliging in de VS geen verantwoordelijkheid is van Nederland”. Wel liet toenmalig minster van justitie Donner (CDA) de Tweede Kamer op 28 juni 2006 weten dat hij het tot zijn verantwoordelijkheid rekende om bij het vertrek van Hirsi Ali naar de VS „zorg te dragen voor een verantwoorde overdracht van beveiligingsmaatregelen aan de Amerikaanse autoriteiten”.

De financiering van de beveiliging zag het departement als een overgangssituatie. Hirsi Ali heeft de afgelopen maanden aangeboden zelf fondsen te werven om zo in de toekomst haar beveiliging te kunnen financieren. Dat kan evenwel pas nadat ze een zogenoemde ‘greencard’ heeft ontvangen, een permanente verblijfsvergunning voor de VS.

Hirsi Ali kreeg deze greencard vorige week uitgereikt. Maar het ministerie staat op het standpunt dat de overgangssituatie lang genoeg geduurd heeft en stopt daarom de betaling aan het Amerikaanse beveiligingsbedrijf.

Een NCTb-woordvoerder zei vanmiddag „zowel over het stopzetten van de financiering als de eventuele aanwezigheid van mevrouw Hirsi Ali in Nederland niets te willen bevestigen of ontkennen”.

Ayaan Hirsi Ali wordt bedreigd vanwege haar kritiek op de islam, waaronder de film Submission die zij samen met Theo van Gogh maakte.
pi_53623496
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:32 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Jouw leven zal in ieder geval behoorlijk leeg worden.
Mis.
Juist voller daar er minder van mij gejat wordt.
pi_53623575
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mis.
Juist voller daar er minder van mij gejat wordt.
Woon je niet in [insert willekeurg pauper Oostblok land]?
Wat loop je altijd te lullen zeg, doos.
pi_53623640
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:40 schreef SCH het volgende:
Dit is het verhaal uit het NRC waar het mee begon vandaag, lees het even goed, ook dr. Nikita, die nu weer wat in de ruimte wauwelt en de feiten niet zo interessant vindt.
[..]

Wat nou in de ruimte gewauwel, feit is dat ze gewoon beveiligd moet blijven worden. Is dat zo moelijk?
pi_53623663
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Tsja, eigen schuld van AHA dus, daar had ze zich wel beter in mogen verdiepen voordat ze die baan aannam. En dan nu met hangende pootjes terugkomen naar Nederland, ergens toch wel enorm zwak.

Magoed, zolang ze zich in Nederland bevindt dient ze als Nederlands staatsburger bescherming te krijgen als de situatie daarom vraagt en de overheid niet op andere manieren ingrijpt. Dat dan weer wel, daar kan ik helaas niks tegenin brengen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:48:19 #93
81237 releaze
best of both worlds
pi_53623665
lees ik net in de elsevier dat AHA een paar dagen geleden permanent amerikaans inwonerschap heeft verworven, komt ze gelijk terug naar nederland. wat een enorm ziekend wijf is dat zeg.
pi_53623702
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:39 schreef SCH het volgende:
Ze hebben altijd op deze lijn gezeten.
Nou, GL is altijd bijzonder gecharmeerd van Ayaan geweest.
Misschien kan ze bij Femke in huis, of beter, bij Tofik Dibi of Naïma Azough.
pi_53623707
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef JohnDope het volgende:
Het is inderdaad tragisch dat je niet eens jouw mening mag geven als het over de Islam gaat. Toen de Christenen vroeger zo extreem - al dan niet extremer - door het slijk werden gehaald, kwamen er 0 bedreigingen binnen bij die personen die de Christenen en hun God beledigd hadden. Heel apart dus.
Dus in principe heeft Wilders een goed punt wat betreft die Tsunami van Islamisering.
Zeg dat maar tegen Madonna.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53623721
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:44 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Woon je niet in [insert willekeurg pauper Oostblok land]?
Wat loop je altijd te lullen zeg, doos.
Doet mijn vaste woon en verblijfplaats toe terwijl ik mijn bedrijfjes in NL run op een andere plek?

Krietiek is moelijk te verteren door langetenen piepeltjes..
pi_53623723
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat nou in de ruimte gewauwel, feit is dat ze gewoon beveiligd moet blijven worden. Is dat zo moelijk?
Ja dus. Lees het anders even. Het is een probleem. Daar gaat het hier over. Het is niet zo gewoon, er is veel gedoe over. Misschien kan je daar gewoon iets zinnigs over zeggen in plaats van maar te blijven wauwelen dat iedere moslim een crimineel is
pi_53623799
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja dus. Lees het anders even. Het is een probleem.
Wat is precies het probleem dan? Ze is met hangende pootjes teruggekomen naar Nederland en krijgt hier weer gewoon de beveiliging waar ze recht op heeft.

Case closed, lijkt me.
pi_53623802
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen Madonna.
Inderdaad:
quote:
Britney Spears en Madonna zijn met de dood bedreigd door Muhammad Abdel-Al, de leider van de Palestijnse terreurgroepering Popular Resistance Committees. De man deed zijn uitspraken tijdens een interiew met de Israëlische journalist Aaron Klein.

De man vertelde dat hij het als een eer zal beschouwen als hij "de hoeren" als eerste kan onthoofden. Hij waarschuwde dat beide popsterren niet lang meer zullen leven tenzij ze zich bekeren tot de islam. Indien ze dat niet doen zullen ze gestenigd of vermoord worden want ze verdienen het om gestenigd te worden of 80 slagen van een riem te krijgen, aldus de Palestijnse terrorist.
pi_53623856
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:55 schreef damian5700 het volgende:
80 slagen van een riem
Dat vind ik dan weer te mild.
Wat wil die baard nou? Onthoofden ( ) of een beetje rondmeppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')