Wow, tof!! Doe je goedquote:Op maandag 5 november 2007 00:13 schreef thaduck het volgende:
@uniekhoorn: het lijkt stom, maar op je werk zal je alleen maar trots zijn dat je gestopt bent denk ik! Ik wel in ieder geval, ik lach iedereen hard uit die nu in de kou moet gaan staan
Maar je moet er niet bang voor zijn, dat is nergens voor nodig. Je gaat niet dood van stoppen.
Overigens zit ik zelf nu op:
One month, one week, five days, 2 hours, 14 minutes and 6 seconds. 799 cigarettes not smoked, saving ¤ 159,61. Life saved: 2 days, 18 hours, 35 minutes.
Het voelt helemaal nog niet aan als zolang! Ben echt trots op mezelf dat ik het volhoud, zelfs bij vrienden die stug doorroken heb ik er weinig tot geen moeite mee. Best wel ok!
Thx voor compliment stukkie hierbovenquote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds niet gerookt vanaf vrijdagavond.
Mijn man, die steunt me door in de garage te roken, dat vind ik lief van hem.. Hij heeft vandaag ook nog maar 3 peuken gehad trouwens.
Morgen werken, ben erg benieuwd hoe dat gaat. Ben al 3 dagen aan het kauwen op een plastic lollie dingetje, dat helpt wel. Straks maar lekker koken, dat is nu een bezigheidstherapie, groentes snijden
Ik dankt uquote:Op maandag 5 november 2007 12:14 schreef schatje het volgende:
Succes met stoppen Crafty-FoX, je staat in de lijst.
Ja, stoppen met roken is goed voor de productiviteit. En je spaart geld, dus de uren die je nu extra werkt kun je opnemen als je genoeg hebt om op vakantie te gaan. Ideaal toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:33 schreef Sanne het volgende:
Ik ben van ellende vrijdag, op mijn vrije dag gaan werken, omdat ik thuis tegen de muren op vlieg als ik niet rook. Ik word er gek van, wil mezelf steeds belonen met iets waar ik vanaf wil. Dom dom dom!
Niet meer? Ben je ook gelijk van die meuk af!quote:Op woensdag 7 november 2007 07:52 schreef Sanne het volgende:
Wanneer zou je weer veilig een jointje kunnen opsteken?
Moet ik dan denken een weken of aan maanden?
Die sigaret doet me niet eens zoveel. Daar heb ik niet veel aan.
Wie is er zo lief om mij nog wat hoger in de lijst te zetten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:09 schreef DarkElf het volgende:
Meer dan 6 mnd gestopt:
Angel_of_Dth (7 november, 2006)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wie is er zo lief om mij nog wat hoger in de lijst te zetten?
Ik had ook de hele dag niet gerookt vandaag, eigenlijk zonder moeite, maar ik dacht net: fuck, peuken halenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:50 schreef Darklight het volgende:
Ik ga ook stoppen, heb vandaag nog geen sigaret aangeraakt, tewrijl ik hier wel peuken heb liggen
Per 7 November dus, al heb ik het nu wel ff moeilijk, en zin in een peuk
Oh, wacht, dat kan ik zelft natuurlijk ookquote:Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wie is er zo lief om mij nog wat hoger in de lijst te zetten?
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:51 schreef eer-ik het volgende:
Oh, wacht, dat kan ik zelft natuurlijk ook
I'm on it
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:08 schreef thaduck het volgende:
[..]
Niet meer? Ben je ook gelijk van die meuk af!
Als je het dan echt niet kan laten: koop een pijpje
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Im still going strong.... Ik verbaas mezelf moet ik zeggen
Gisteren een paar flesje bier gedronken en toen viel het wel onzettend moeilijk!
Angel_of_Dth, gefeliciteerd met deze mijlpaal!
Heb je alweer gerookt Eer-ik?
Succes Darklight !
Wow 2 jaar en dan nog soms zo moeilijk? Pff als ik daar aan denk dan zakt mijn moed me in mijn schoenen...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Zeker met een partner die rookt (ook al is het in de garage/balkon/tuin... ).
Ik ben blij dat ik het de laatste paar dagen redelijk rustig heb gehad. Blijf het met momenten moeilijk vinden, maar toch ben ik vastbesloten om niet meer te roken. Ook niet na 2 jaar gestopt te zijn... (blijft bij mij dus een zwakke plek...).
Ik had ook verwacht dat ik tijdens het bier drinken er het meest moeite mee zou hebben, maar het viel mij juist wel mee.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Im still going strong.... Ik verbaas mezelf moet ik zeggen
Gisteren een paar flesje bier gedronken en toen viel het wel onzettend moeilijk!
Angel_of_Dth, gefeliciteerd met deze mijlpaal!
Zijn wij tegelijk gestopt?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben nu precies een jaar geleden gestopt.
Ik heb gelukkig niks over gehouden aan mijn verslaving. Ook geen geld trouwens.quote:Destijds rookte ik er ongeveer 40 per dag, dus het moest maar eens afgelopen zijn. Om het wat makkelijker te maken ben ik menthol snoepjes en sportlife kauwgom gaan eten. Het viel me namelijk op dat de drang om te roken afneemt als ik zo'n snoepje had gegeten. Het werkte perfect. Eigenlijk alleen op dag 1 even moeite gehad. Daarna was het zonder moeite. Probleem is dat ik nu zo'n beetje niet meer zonder die snoepjes en kauwgom kan. Ik eet ze dus nog steeds de hele dag door. Het is suikervrij, dus echt slecht is het niet, maar nou moet ik eigenlijk ook nog even van die snoepjes/kauwgom gewoonte af.
| 1 |
Kijk, dit zijn de berichtenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:48 schreef KraZj het volgende:
pff bijna 2 maanden, koekje is et!! Als iedereen wist hoe makkelijk et was zouden er nu heelveel mensen stoppenGewoon de eerste week is ff rot geweest maar daarna een paar buien gehad waarbij mn wil om te stoppen vele malen groter was dan mijn drang na een sigaret
Wowquote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef DaneV het volgende:
* DaneV kan met trots zeggen dat hij morgen 2 maanden gestopt is
Je denkt dat je er echt afblijft??quote:Op maandag 12 november 2007 22:20 schreef DaneV het volgende:
Goed!
Ik denk steeds minder aan het roken, en wanneer ik er wel aan denk is het vooral in positieve zin (blij zijn om er vanaf te zijn). Ik wordt ook beloond met een gavere huid en het fitnessen gaat me ook al een stuk makkelijker af!
Allemaal met een beetje van mezelf, en een beetje van Allen Carr![]()
Ik denkt het wel. Sterker nog: Ik weet het!quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je denkt dat je er echt afblijft??
Pfff, ik moet nog een nieuwe hobby hebben, en die hobby moet sporten heten... Ik was al niet de dunste maar ben nu al een 1 kg aangekomen binnen een week, en dat kan dus echt niet.
Ik ga maar weer fietsen op de hometrainer, misschien dat ik wat conditie op kan bouwen...
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:39 schreef grasmat het volgende:
haal mij er maar uit, ik ben een week geleden weer begonnen
Ik ben overigens al die tijd niet zwaarder geworden oid, ik begon wel meer te etenquote:De_Groentenboer (17 maart, 2007)
quote:Op donderdag 15 november 2007 06:43 schreef De_Groentenboer het volgende:
Volgens mij ben ik wel wat langer dan 2 maanden gestopt, aye?
[..]
Dat schijnt maar voor een beperkt groepje te werken... Maar je weet zelf het best wat je kan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef Lyzio het volgende:
Helpt het om als je begint met stoppen alleen in het weekend te roken, en doordeweeks niet of is dat een fabeltje?
Koop een bijl, zoek een boomstronk... Leef je uitquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij wordt het steeds wat moeilijker... niet alleen voor mij maar ook voor mijn man
Ik wil hem niet meer kwaad doen, hij doet juist zo zijn best.... Iemand tips om niet zo stressvol en "agressief" te reageren?![]()
Been there, done that. Ik werd een feestjes/terrasjes/restaurant rookster. Briljant idee vond ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef Lyzio het volgende:
Helpt het om als je begint met stoppen alleen in het weekend te roken, en doordeweeks niet of is dat een fabeltje?
Ja best okay! IK denk echt zelden meer aan het roken. Ben wel benieuwd hoe ik ga reageren als ik weer in Nederland land 26 januari en het dan ook blijf vol houdenquote:
Wow!!quote:
Wrom?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:32 schreef King_of_Kool het volgende:
kben net weer begonnen godverdomme
Na hoe lang? en inderdaad waarom?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:32 schreef King_of_Kool het volgende:
kben net weer begonnen godverdomme
2 maanden, maar ik ben op stage in het buitenland en kmis me vriendin. En dat is zo erg geworden dat ik me vrienden er maar weer bij heb gehaald. Maar k'rook net weer een week. Hoe groot is m'n kans van slagen als ik morgen weer stopquote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Na hoe lang? en inderdaad waarom?
2 keer de helft.quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef King_of_Kool het volgende:
Hoe groot is m'n kans van slagen als ik morgen weer stop
waarom overmorgen en niet gewoon nu?quote:Op maandag 26 november 2007 22:16 schreef King_of_Kool het volgende:
Overmorgen ga ik na een week gerookt te hebben het maar weer proberen..
Suc6 !quote:Op maandag 26 november 2007 10:41 schreef Riann het volgende:
ik ben zaterDagavond om half 11 gestopt. Tot nu toe gaat het nog vrij goed
Ja: het werkelijk niet erg vinden dat je gestopt bent. Bij mijn vorige stoppoging reageerde ik net als een bloedhond maar deze keer (vanaf afg. donderdag) gaat het goed. Steeds als ik agressief dreig te worden ga ik voor mezelf nog eventjes na waarom ik gestopt ben. Dat zet ik af tegen waarom ik weer zou beginnen en ieder weldenkend mens komt dan tot de conclusie beter af te zijn zonder sigaretten. Waarom zou ik daar dan agressief van worden? Dan word ik eerder blij zelfs dat ik niet meer hoef te rokenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat schijnt maar voor een beperkt groepje te werken... Maar je weet zelf het best wat je kan.
2 week, 2 hele week geen sigaret gehad... Blij? nee Gelukkig? nee
Pffff, wat is dit zwaar zeg. En om de spanning nog maar eens hoger te maken... we schuiven meubels overal en nergens want volgende week alles binnen verven... Dus als ik over een week nog niet rook, dan zal het nog wel eens kunnen lukken![]()
Volgens mij wordt het steeds wat moeilijker... niet alleen voor mij maar ook voor mijn man
Ik wil hem niet meer kwaad doen, hij doet juist zo zijn best.... Iemand tips om niet zo stressvol en "agressief" te reageren?![]()
Ow AOD, dit is DE valkuil!! trap er niet in, dat zal zo zonde zijn, al kan ik je zo goed begrijpen! Waaaaaaaaaaaaaaaah niet doen!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb erg de neiging om maar weer te beginnen. Ik heb geen moeite die neiging te weerstaan, ik denk dat op dit moment de barrière om weer te beginnen groter is, maar ik heb nooit echt een reden gehad om te stoppen, dus vraag me wel eens af waarom ik niet weer gewoon zou beginnen.
En ja, het is slecht, vies enzo. Maar het boeit me op het moment eigenlijk geen moer. Het is namelijk ook lekker en ik heb er jaren best wel van genoten.
wel grappig ik lloop ook stage in et buitenland(ben ook hier gestop)quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:30 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik word en blijf altijd zo lang rusteloos en heb gewoon een tijd nergens zin in als ik ben gestopt. Maar ik weet wel dat je een voor jezelf sterk moment moet uitkiezen om te stoppen om er zo een beetje tegen te kunnen. En daar kan je naartoe werken.
dankje schatquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:12 schreef schatje het volgende:
Succes met stoppen Catch22-.
Je staat in de lijst.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:12 schreef schatje het volgende:
Succes met stoppen Catch22-.
Je staat in de lijst.
Precies. Hoe meer moeite het kost, hoe meer motivatie in principe.. maar jezelf niet gaan haten.. dan krijg je alleen maar zin in een peukquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow AOD, dit is DE valkuil!! trap er niet in, dat zal zo zonde zijn, al kan ik je zo goed begrijpen! Waaaaaaaaaaaaaaaah niet doen!!!![]()
Thanks JaZekerZIk probeer het ook heel erg maar die woede die opkomt is onterecht en zeker niet de moeite waard en dat besef ik me wel op dat moment maar ik moet dan nog een stapje verder gaan
Echt dan haat ik mezelf.... Ik hoop dat het ooit goed komt.. Zaterdag mag ik in het lijstje van een maand gestopt en ik ga zeker niet meer beginnen, heb hier al teveel moeite voor gedaan!
Exact de datum dat ik gestopt ben, in 2006. Ongelooflijk dat er al een jaar voorbij is.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:25 schreef JaZekerZ het volgende:
22 november.. als in afgelopen donderdag
Gek genoeg, sommige mensen kunnen dat. Ik ken er een paar die maar een half pakje in de week roken, lees: Bij het uitgaan. Dat pakje ook gewoon een week laten liggen. En dat al tien jaar lang als het niet anders is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef Lyzio het volgende:
heb ik over nagedacht, maar dat lijkt me niet echt de manier...quote:
je staat erbij, heb morgen als startdatum erbij gezetquote:Op woensdag 28 november 2007 11:10 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik zal proberen me bevindingen te delen op het forum. Ook hoop dat een Mod mijn naam kan toevoegen in de lijst. Dan is dat weer een extra motivatie om te zorgen dat ik in die lijst blijf staan.
Dank je wel... Dan gaat de nachtmerrie toch echt beginnenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je staat erbij, heb morgen als startdatum erbij gezet
nu moet je welquote:Op woensdag 28 november 2007 11:29 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dank je wel... Dan gaat de nachtmerrie toch echt beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |