Zeg dat dan doideliekquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Hohoho, ik wil wel graag het personage bij het instrument, anders kan je de hele orkestbak wel opnoemen...
Ik buig nederig, maar wil toch dat antwoord hebben.quote:
Je haalt er een paar door elkaar, maar je bent een heel eind op de goede weg...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:25 schreef PhysicsRules het volgende:
fluit = peter
fagot = opa![]()
hoorn = jager
cello = wolf
picolo = vogel
Peter = Vioolquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:28 schreef PhysicsRules het volgende:
fluit is vogel![]()
hoorn = wolf![]()
cello = jager
en natuurlijk fagot = opa![]()
viool is peter![]()
Ja het sprookje is algemeen bekend, maar de details niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik buig nederig, maar wil toch dat antwoord hebben.
En ja, Peter en de Wolf is dusdanig bekend dat dat volgens mij wel degelijk onder algemene kennis valt.
Want?quote:
Kat is clarinet overigens...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:29 schreef PhysicsRules het volgende:
cello = kat? dan
Da's niet zo ongebruikelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:43 schreef StallionJack het volgende:
viool
Da's Spinning Wheel van Blood, Sweat & tears...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Draaiorgel?
Ik weet niet wat dat andere is wat jij denkt, maar tot nu toe is er geen een antwoord correctquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Klavecimbel of is het dat andere wat ik denk?
Het is dat andere wat jij denktquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Fagot
Oei!! Wordt heel veel gebruikt in popmuziek eigenlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
dwarsfluit?
Ik hoor het zelden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Da's niet zo ongebruikelijk.
serieus? oh.. okaiquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oei!! Wordt heel veel gebruikt in popmuziek eigenlijk.
Strijkinstrumenten = o.a. Electric Light Orchestra, Apocalypticaquote:
Check, met de gelijknamige hoofdstad...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef starla het volgende:
kandahar?
oohw, niets bijzonders, is gewoon niet mijn ding; musicals, opera's, toneelstukken, sprookjes enzoquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:03 schreef MadMaster het volgende:
(heb nog geen antwoord van je gehad n.a.v. mijn vorige vraag)
Ok, ik snap de hedendaagse taal niet altijd, geloof ik...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:06 schreef starla het volgende:
[..]
oohw, niets bijzonders, is gewoon niet mijn ding; musicals, opera's, toneelstukken, sprookjes enzo![]()
(heel erg breed inderdaad)
Daarom vond IK het matig, maar dat anderen het een geweldig leuke vraag vinden is te snappen.
Vandaar...
-edit- Hoewel ik Monteverdi vanochtend wel goed had!!![]()
OPAquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok, ik snap de hedendaagse taal niet altijd, geloof ik...
Termen als 'vet, cool, matig, lauw, kicken, heftig' en weet ik veel wat voor turbo-taal hebben voor mij een heel andere betekenis en dat kan soms wel wat 'ruis' geven...![]()
Dat valt op zich wel mee, maar als iemand 'matige vraag' schrijft, weet ik niet in welke context ik dat moet plaatsen...quote:
Rodania is de 5de goede, RB + 1quote:
volgens mij maakte RB hem af, stond ook niet bij dat het in één post moestquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:17 schreef steekbal het volgende:
had ik geen vijf zwitserse merken ?
volgens mij wel, maar hoefde niet in één postquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:17 schreef steekbal het volgende:
had ik geen vijf zwitserse merken ?
nee, hij had mijn foute antwoord overgenomen, dus hij had 4 goede antwoorden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:18 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
volgens mij maakte RB hem af, stond ook niet bij dat het in één post moest
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:18 schreef ChopperMick het volgende:
F1 coureur
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:19 schreef StallionJack het volgende:
[..]
nee, hij had mijn foute antwoord overgenomen, dus hij had 4 goede antwoorden.
ja, inderdaad. Mijn fout. Mijn excuses.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:21 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
jij had 2 goede antwoorden: Breitling en Rolex
Toen had PPL nog 2 goede: swatch en tag heuer
en RB maakte het af
Wouter Klootwijk to be precise. Gewldige programmas maakt deze man, heb net nog een aflevering van Klootwijk aan Zee zitten kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |