Verder is mn lijstje:quote:My eclectic score is currently
[align=center][size=18]95/100[/size][/align]
The 95 related artists for my profile are 50 Cent, AZ, About, Alanis Morissette, Aphex Twin, Autechre, Bad Religion, Black Sun Empire, Blink-182, Blood or Whiskey, C-Mon & Kypski, Chapeaumelon, Corrupt Souls, DJ Duro, DMX, De Jeugd van Tegenwoordig, Disturbed, Donkey Rollers, Doormouse, Dr. Dre, Dropkick Murphys, Duran Duran Duran, Duvelduvel, Enduser, Esplendor Geómetrico, Evol Intent, Ewun, Extince, Farin Urlaub, Flogging Molly (2), Frei.Wild, Garbage, Ghostigital, Green Day, Gridlock, Jadakiss, Jawat!, Juelz Santana, Kano, Konflict, Lady Sovereign, Lange Frans & Baas B, Lars Frederiksen and the Bastards, Lethal Bizzle, Limp Bizkit, Linkin Park, Miscere, Miss Universe, NOFX, No Doubt, Noisia, Nordend Antistars, Opgeduveld, P.O.D., Pennywise, Petro Loa, Phace (2), R.E.M., Rancid, Revolverheld, Roger Miret and the Disasters (2), SPL, Saigon, Sheek Louch, Shitmat, Showtek, Sickboy, Snoop Dogg, Spor, Sportfreunde Stiller, Squarepusher, Staind, Street Dogs (2), Sum 41, Swingin' Utters, Technoboy, The Bouncing Souls, The Briggs, The Ducky Boys, The Game, The Offspring, The Opposites (2), The Partysquad, The Streets, The Unseen, The Welch Boys, Titán, U.S. Bombs, U2, Wiley, Yes-R, kid606, max enforcer, zZz, µ-Ziq
de relevantie met dit topic is?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef Martinovibes het volgende:
ik hoef geen spyware op mijn pc
Dat hij Last.fm als spyware ziet...quote:
Ik zou als ik jou was snel een tin foil hat aanschaffenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef Martinovibes het volgende:
ik hoef geen spyware op mijn pc
De Foo Fighters hebben maar 1 goede cd gemaakt en dat is hun eerste, daarna is het hard bergaf gegaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:18 schreef Reena het volgende:
10. Nieuwe album van de Foo Fighters geluisterd...valt zoals de vorige albums weer behoorlijk tegen. De eerste twee nummers zijn wel goed, maar de restIk vraag me af waarom ze zulke mediocre top 40 rock blijven maken, terwijl Grohl echt wel een goede muzikant is...hij heeft bewezen dat hij echt kan rocken (met Probot o.a.), waarom doet hij dat dan gewoon niet? Erg jammer....misschien moet ik het nog een kans geven...maar denk niet dat mijn mening heel veel zal veranderen...
Ja, dat klopt, maar toch moet ik het elke keer nog even proberen...je weet maar nooitquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:15 schreef trebremmit het volgende:
[..]
De Foo Fighters hebben maar 1 goede cd gemaakt en dat is hun eerste, daarna is het hard bergaf gegaan.
Beirut maakt een boel goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:11 schreef BloodyLotte het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/lastfmplain/artists/BloodyLotte.gif]afbeelding] [/url]
Don't ask.
Some tracks you submitted have not been added to your profile for the following reason:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:34 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb al bijna 3 dagen geen nummer meer gezien in mijn Recently Listened lijst. Hij gaf laatst wel aan dat een aantal nummers geblokkeerd waren ivm spam ofzo? Iemand een idee waar dit aan ligt/Meer mensen last van gehad?
gebruik dan Foobarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:19 schreef Nosh het volgende:
Weet iemand hoe je last.fm werkend krijgt met itunes? Winamp blijft crashen, dus nu maar noodgedwongen overgestapt..
Itunes deed er net een goede minuut over om de boel opgestart te krijgen, dus ja.quote:
Met je pruts-laptop.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Itunes deed er net een goede minuut over om de boel opgestart te krijgen, dus ja.
Welnee, die van jou is gewoon ervoor gemáákt om een Wacbook te zijn!quote:
Ja!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Welnee, die van jou is gewoon ervoor gemáákt om een Wacbook te zijn!.
Oh, deze week trouwens (even klikken enzo):
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Welnee, die van jou is gewoon ervoor gemáákt om een Wacbook te zijn!.
Oh, deze week trouwens (even klikken enzo):
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:36 schreef HAL9000S het volgende:
Doen er veel mensen hier aan taggen btw?
Doen er veel mensen hier aan taggen btw? M'n favouriete tags:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:46 schreef edejong het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, alleen vind ik het vaak nogal moeilijk in te schatten, wat voor tag ik per artiest zou moeten gebruiken!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geen last van, ik ben echt een genres/hokjes-sletVoordeel is dat je meerdere tags aan een artiest kan hangen, en je kunt ook de meest gebruikte tags bekijken bij een artiest om je beetje een idee te geven in welk genre een artiest valt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:44 schreef Huppelei het volgende:
Ik ga ook maar meedoen! Ik gok dat ik binnenkort wel bij de top luisteraars sta van Pete Philly en Perquisite!
http://www.last.fm/user/Huppelei/
quote:Tracks played: 4,301
Doen er veel mensen hier aan taggen btw? M'n favouriete tags:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:07 schreef Reena het volgende:
[..]
[..]
Heb jij in 1 dag zoveel tracks geluisterd?
Dat zou wel heel knap zijn...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:23 schreef Jojogirl het volgende:
Alles maar 10 seconden geluisterd ofzo?
Alles met oplopende getallen zien mensen als wedstrijd.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben een last.fm n00b hèMaar waarom zou iemand willen valsspelen hiermee? Het is niet echt alsof je daar beter van wordt
![]()
Waar komt dat laatste grafiekje vandaan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:32 schreef MarsX het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/LastfmSuicideGirls/artists/MarsX.gif]afbeelding] [/url]
Hi-Hi-Hi
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:26 schreef Quarks het volgende:
Dat kan niet. Minimaal 31 seconden dacht ik.
Zo doen de valsspelers het: liedje van 31 seconde op repeat en dan met een script automatisch de tags veranderen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wtf is het nut van vansspelen bij last.fm? Als je de meeste liedjes hebt geluisterd, dan heb je gewonnen oid?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:30 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ik luister natuurlijk wel expres obscure shit om indruk te maken
Daarom stond het ook cursief.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wtf is het nut van vansspelen bij last.fm? Als je de meeste liedjes hebt geluisterd, dan heb je gewonnen oid?
Aaah, ja, daar dacht ik later aan...das logisch...niet dat ik je wilde beschuldigen van valsspelenquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:55 schreef Huppelei het volgende:
Nee, ik heb niet valsgespeeld ofzo. Bij de installatie vroeg die of ik de stats van me iTunes wou meenemen in me Last.fm stats. Dus zo.
The Smiths, dat heb ik lang niet meer geluistert, volgens mij had ik toen nog geen eens een last.fm!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:41 schreef Nepthys het volgende:
1 Morrissey 169
2 The Smiths 116
3 The Clash 19
4 Joy Division 14
5 The Beatles 13
5 T. Rex 13
7 CocoRosie 12
8 Jarvis Cocker 11
9 The Mars Volta 10
10 The Doors 9
De Beatles plays komen van Sgt. Pepper, maar eigenlijk vond ik daar niet zo heel veel aan.
T. Rex is toffe muziek.
CocoRosie was ook op aanraden van een last.fm vriend. Mooie dromerige muziek![]()
En verder Jarvis Cockers soloalbum nog eens geprobeerd, maar dat maakte nog steeds niet zo veel indruk op me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |