Was toch eigen goal van Begois?quote:Op zondag 30 september 2007 21:55 schreef Chadi het volgende:
Die goal van Rommeldahl... hoe krijgt hij ze er ook in![]()
![]()
![]()
Die keeper schoot hem er aardig inquote:Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Was toch eigen goal van Begois?
Maand of 1,5 maand dacht ik?!quote:Op zondag 30 september 2007 21:55 schreef Houniet het volgende:
wanneer komt Leonardo nou eens terug
duurt helaas nog wel evenquote:Op zondag 30 september 2007 22:05 schreef TornadoDK het volgende:
Let op mijn woorden, als Davids weer terug is en weer op zijn niveau komt: Dan gaan we vlammen.
Matig.quote:Op zondag 30 september 2007 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
duurt helaas nog wel even![]()
Ik las in de Kick off dat hij komende maand weer naar Amerika gaat?
quote:Op zondag 30 september 2007 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niemand kan ons stoppen!
Boeren gaan eraanquote:Op zondag 30 september 2007 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niemand kan ons stoppen!
Rommedahl valt niet tegen nee. En Vertonghen is toch meer een verdedigende speler. Tegen VVV wat minder nodig denk ik.quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Rommedahl me allerzins meevalt voor iemand die voor de breedte is gehaald. Dit itt eem Colin bijv. Die was vandaag ook weer abominabel..
En WAAROM speelde Vertonghen niet? Die speelde echt goed tegen AZ... ?
Desnoods linksback ipv Colin.quote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rommedahl valt niet tegen nee. En Vertonghen is toch meer een verdedigende speler. Tegen VVV wat minder nodig denk ik.
Ben ik het mee eens. van de 4 breedte aankopen vallen Rommedahl en Delorge me 100%quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Rommedahl mij alleszins meevalt voor iemand die voor de breedte is gehaald.. Ik begreep er niets van toen ie gehaald werd, maar hij is soms best dreigend.
Dit itt een Colin bijv. Die was vandaag ook weer abominabel..
En WAAROM speelde Vertonghen niet? Die speelde echt goed tegen AZ... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |