Was toch eigen goal van Begois?quote:Op zondag 30 september 2007 21:55 schreef Chadi het volgende:
Die goal van Rommeldahl... hoe krijgt hij ze er ook in![]()
![]()
![]()
Die keeper schoot hem er aardig inquote:Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Was toch eigen goal van Begois?
Maand of 1,5 maand dacht ik?!quote:Op zondag 30 september 2007 21:55 schreef Houniet het volgende:
wanneer komt Leonardo nou eens terug
duurt helaas nog wel evenquote:Op zondag 30 september 2007 22:05 schreef TornadoDK het volgende:
Let op mijn woorden, als Davids weer terug is en weer op zijn niveau komt: Dan gaan we vlammen.
Matig.quote:Op zondag 30 september 2007 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
duurt helaas nog wel even![]()
Ik las in de Kick off dat hij komende maand weer naar Amerika gaat?
quote:Op zondag 30 september 2007 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niemand kan ons stoppen!
Boeren gaan eraanquote:Op zondag 30 september 2007 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niemand kan ons stoppen!
Rommedahl valt niet tegen nee. En Vertonghen is toch meer een verdedigende speler. Tegen VVV wat minder nodig denk ik.quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Rommedahl me allerzins meevalt voor iemand die voor de breedte is gehaald. Dit itt eem Colin bijv. Die was vandaag ook weer abominabel..
En WAAROM speelde Vertonghen niet? Die speelde echt goed tegen AZ... ?
Desnoods linksback ipv Colin.quote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rommedahl valt niet tegen nee. En Vertonghen is toch meer een verdedigende speler. Tegen VVV wat minder nodig denk ik.
Ben ik het mee eens. van de 4 breedte aankopen vallen Rommedahl en Delorge me 100%quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Rommedahl mij alleszins meevalt voor iemand die voor de breedte is gehaald.. Ik begreep er niets van toen ie gehaald werd, maar hij is soms best dreigend.
Dit itt een Colin bijv. Die was vandaag ook weer abominabel..
En WAAROM speelde Vertonghen niet? Die speelde echt goed tegen AZ... ?
Leer ze naam schrijven en ga je mond spoelen.quote:Op zondag 30 september 2007 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar Colin en Ursaiz vallen 100% tegen
Urzaiz wil ik nog niet afschrijven, die heeft bij lange na nog niet de kansen gehad die Colin wel krijgt.quote:Op zondag 30 september 2007 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. van de 4 breedte aankopen vallen Rommedahl en Delorge me 100%
Maar Colin en Ursaiz vallen 100% tegen
Waarom dan, al die prachtige goalen van hem of die bergen assistsquote:Op zondag 30 september 2007 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leer ze naam schrijven en ga je mond spoelen.
El Tanque is onze held!
Afschrijven wil ik hem ook nog niet, maar tot nog toe valt ie me 100% tegen,quote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Urzaiz wil ik nog niet afschrijven, die heeft bij lange na nog niet de kansen gehad die Colin wel krijgt.
En daar is ie ook helemaal niet voor gehaald.
We doen niet net alsof hoor. Hij is gewoon een held.quote:Op zondag 30 september 2007 22:34 schreef TornadoDK het volgende:
Doe maar net alsof hij een held is.
Lekker boeiend tegen Nac maakte hij ook aan een fout.quote:Op zondag 30 september 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Begois slaapt volgens mij ook onder een Ajax-dekbedje.
Zo gek was die opmerking van Henk niet eens.quote:Op zondag 30 september 2007 22:29 schreef M0NTANA het volgende:
6-1 winnen, terwijl je kut speelt. Wat wordt het als we goed gaan spelen?
Dit was dan ook niet sarcastisch, De Graafschap-uit hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 30 september 2007 22:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo gek was die opmerking van Henk niet eens..
Hou je bek joh. Weet je hoe goed Urzaiz is. Huntelaar mag blij zijn dat hij toch elke week weer speelt.quote:Op zondag 30 september 2007 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarom dan, al die prachtige goalen van hem of die bergen assists![]()
Hij zal best kunnen voetballen, maar wat ik van hem bij Ajax heb gezien is het gewoon een eersteklas prutser.
Dan moet ik volgend keer toch eens wat beter oplettenquote:Op zondag 30 september 2007 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou je bek joh. Weet je hoe goed Urzaiz is. Huntelaar mag blij zijn dat hij toch elke week weer speelt.
Hij is zo flitsend snel, een keer knipperen met je ogen en je bent te laatquote:Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan moet ik volgend keer toch eens wat beter opletten![]()
Als we dit vasthouden worden we kampioen!quote:Op zondag 30 september 2007 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij staan we eerste!
Precies ja. Kan me nog iets van vorig jaar herinneren tegen Sparta.quote:Op zondag 30 september 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Zou mooi zijn als we volgende wedstrijden met 3 doelpunten meer winnen dan hebben we 20 voor. Ok is wel te veel gevraagd als we maar winnen.
sparta uit, 1230quote:Op zondag 30 september 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Zou mooi zijn als we volgende wedstrijden met 3 doelpunten meer winnen dan hebben we 20 voor. Ok is wel te veel gevraagd als we maar winnen.
quote:Henk Ten Cate begrijpt het niet. De uitspraken van de beste man zijn niet Ajax waardig. HTC vindt de kritiek op Ajax niet zo slecht. “Je zou ook kunnen zeggen dat Ajax gezien de omstandigheden best aardig presteert. We hebben namelijk nu 9 blessuregevallen”. Ja, zeker daardoor is het logisch dat Ajax moeite heeft met Kozakken Boys. Ook de uitspraak dat Ajax 1 keer in de 2 jaar mee moet doen om het kampioenschap, valt bij ons verkeerd. HTC lijkt zich meer bezig te houden met het bedenken van excuses, ipv. met Ajax. HTC, een winnaar heeft een plan. Een verliezer excuses.
quote:Henk ten Cate is niet blij met alle kritiek die zijn elftal te verwerken kreeg. Op de persconferentie na de wedstrijd tegen VVV, die met 6-1 gewonnen werd, uitte de oefenmeester zijn ongenoegen. "Het was niet fantastisch, het veel beter. Maar hoe slecht spelen die andere clubs dan wel niet".
"Ik word een beetje moe van al die kritiek in de media. Je zou ook kunnen zeggen dat Ajax gezien de omstandigheden best aardig presteert. We hebben namelijk nu 9 blessuregevallen".
Vandaag zag Ten Cate ook Alberto Luque wegvallen. De Spanjaard scoorde in een tijdsbestek van 30 minuten nog wel 2 doelpunten, maar moest daarna uitvallen met een liesblessure. "Ik ga ervan uit dat hij enkele weken uitgeschakeld is. Dat kunnen we zeker niet gebruiken", doelde Ten Cate op de wedstrijd aankomende donderdag, als Ajax tegen Dinamo Zagreb aantreedt.
quote:Trainer Henk ten Cate kan voorlopig niet beschikken over Albert Luque. De Spanjaard verrekte zondag zijn lies in de met 6-1 gewonnen wedstrijd tegen VVV.
"Ik ga uit van enkele weken", verzuchtte Ten Cate. "Dat kan er ook wel weer bij. "
Luque, die twee keer scoorde tegen VVV, mist onder meer de return in de UEFAbeker tegen Dinamo Zagreb. Ajax verdedigt donderdag een voorsprong van 1-0 tegen de kampioen van Kroatië. Ten Cate hoopt dat Jaap Stam wel op tijd fit is voor het duel met Dinamo Zagreb.
Ging iig wel dreiging vanuit vandaagquote:Op zondag 30 september 2007 23:30 schreef BonJovi het volgende:
Rommedahl degelijke speler om er bij te hebben.
Was een eigen doelpunt, helaas voor hemquote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef BonJovi het volgende:
Vergeet niet de weergaloze goal tegen Kozakken boys en vandaag
Behalve Henk...quote:Op zondag 30 september 2007 23:25 schreef F1Bas het volgende:
Tsja, Collin...denk dat we dat nu wel weten allemaal.
die was wel goed jaquote:Op zondag 30 september 2007 23:53 schreef StarGazer het volgende:
Spandoek vandaag in De Arena: 'Boer zoekt beker'
Opties, lay-out wijzigen, nee was gewoon veranderdquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:20 schreef Silenus het volgende:
He wtf is er met fok gebeurt of ligt dit aan mn computer?
Goed dat je het zegt, meteen weer de oude teruggezet, die nieuwe lijkt echt nergens op.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Opties, lay-out wijzigen, nee was gewoon veranderd![]()
Welke layout gebruiken jullie?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Opties, lay-out wijzigen, nee was gewoon veranderd![]()
Maarten Stekelenburg, George Ogararu, Gregory v/d Wiel, Johnny Heitinga, Urby Emanuelson, Gabri, Hedwiges Maduro, Jan Vertonghen/Robbert Schilder, Dennis Rommedahl, Klaas Jan Huntelaar en Luis Suarez.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:39 schreef Sethje het volgende:
Kunnen we donderdag nog wel 11 spelers opstellen ?
Neuh, herstel valt tegen en moet misschien zelfs geopereerd worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Rumille het volgende:
Waar is Kennedy trouwens, al weer gezond?
Sparen voor donderdag.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:52 schreef Nashje het volgende:
Waarom werden Gabri en Suarez gister gewisseld?
Mag ik je glazen bol een keertje lenen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:55 schreef Rumille het volgende:
Gabri gaat dit seizoen maar 1 rode kaart halen in de competitie.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:06 schreef BoNi het volgende:
Vak 410: een voorbeeld voor de fans van Al Jazeera.
Check de pogo vanaf seconde 18!
Luque heeft zelf echter gezegd dat hij hoopt donderdag alweer te spelen. Afwachten wat de medische staf (quote:
Jammer genoeg niet. Als hij een kaart had gepakt had unibet.nl mij flink mogen betalen,quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:54 schreef BoNi het volgende:
[..]
Sparen voor donderdag.
Ik was gister even bang dat Gabri binnen een kwartier zijn eerst rood van het seizoen ging binnenhalen...!
Alsof AZ uberhaupt mee doet om de titel,quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:31 schreef Cordoba32 het volgende:
Weer uitgelopen op AZ !!! Matte pot gister. Maar een grote uitslag was alweer ff geleden....
Ach, vorig jaar waren ze dichtbij en men dacht de voorhoede versterkt te hebben, dus zo'n terugval als nu had ik zeker niet verwacht. Maar goed, het zet de boertjes uit Alkmaar wel weer even met beide benen op aarde, na drie jaar lang boven hun stand geleefd te hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Alsof AZ uberhaupt mee doet om de titel,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |