Over voetnoten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:00 schreef Gabry het volgende:
Floripas, geef je mening.
Hier bijna ook, nog ff snel 'n Senseootje wegslubberenquote:
die heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Goedemorgen.
Waar de neuk is de preview knop gebleven op de quick-reply.![]()
Kan je handmatig toevoegen in je instellingen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Goedemorgen.
Waar de neuk is de preview knop gebleven op de quick-reply.![]()
Die had je nog vóórdat je mod was.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezien.
Opzetquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan het maken van een layout die wel op z'n plaats blijft wanneer iemand de ads blockt? De header blijft qua tekst toch staan, dus waarom dan de inhoud niet de juiste gegevens meegeven zodat 'ie onafhankelijk van de ads op de goede plaats staat?
Hide ads en niet block ads kiezen voor *.fok.nl/*quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:29 schreef Elseetje het volgende:
Kan je handmatig toevoegen in je instellingen.
Wat is er nou zo moeilijk aan het maken van een layout die wel op z'n plaats blijft wanneer iemand de ads blockt? De header blijft qua tekst toch staan, dus waarom dan de inhoud niet de juiste gegevens meegeven zodat 'ie onafhankelijk van de ads op de goede plaats staat?
Geen flauw idee wat onze firewall doet, maar ik heb thuis in ieder geval een ruklayout nu.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hide ads en niet block ads kiezen voor *.fok.nl/*![]()
Oh, jeej, allemaal opties.![]()
Firewall.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:51 schreef Elseetje het volgende:
Geen flauw idee wat onze firewall doet, maar ik heb thuis in ieder geval een ruklayout nu.
Hallo foksilver.
Die discussie hebben we al 'ns gehad, en ga ik niet opnieuw voeren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Firewall.![]()
Je adblocker blockt ads, je firewall heeft daar geen ruk mee te maken.
Dan zou je beter moeten weten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:59 schreef Elseetje het volgende:
Die discussie hebben we al 'ns gehad
De hoger opgeleide heeft bij de commerciëlen al helemaal niets te zoeken. En uiteraard is de PO voor een breder publiek geprogrammeerd.quote:Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Dus .... als je niet naar de PO kijkt, maar iets anders dan ben je niet hogeropgeleid? Films bv. gemaakt door die verderfelijke commercie zijn per definitie slecht, tenzij het een film is die subsidie heeft gekregen zoals een Shouf Shouf Habibi, of beter gezegd ELKE Nederlandse film?
Is Lingo ook voor hogeropgeleiden? GROEEEEEEEEEEN GROEEEEEEEEEEEEEEN GROEEEEEEEEEEEEEEEEN!
En dan zeggen dat je gespeend bent van vooroordelen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De hoger opgeleide heeft bij de commerciëlen al helemaal niets te zoeken. En uiteraard is de PO voor een breder publiek geprogrammeerd.
Ik herinner mij dat ik slechts ooit 1 interessante doc bij RTL heb gezien. Uiteraard een Amerikaans inkoopproduct. Ze zullen zelf de moeite niet eens nemen om er zelf eentje te maken. Want stel je voor dat het geld kost en het van de winst af moet.![]()
wel ff wennen met die layout.
Wat is er niet waar aan wat ik zei?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je gespeend bent van vooroordelen.Je bent geen haar beter dan de mensen waar je mee 'discussieert'.
Stelling voor EchtGaaf: Hogeropgeleiden hebben 'betere' vooroordelen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je gespeend bent van vooroordelen.Je bent geen haar beter dan de mensen waar je mee 'discussieert'.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Stelling voor EchtGaaf: Hogeropgeleiden hebben genuanceerdere 'betere' vooroordelen.
Dat klopt. Generaliseren is tof!quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedereen heeft oordelen. Of ze "voor" zijn of niet. Zonder oordelen is geen discussie mogelijk.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:36 schreef gronk het volgende:
Als bonen, en nu moet je op zoek naar een koffiemaalmachine?
Inderdaad,quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Stelling voor EchtGaaf: Hogeropgeleiden hebben 'betere' vooroordelen.
Zo'n zinquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan wat ik zei?
Iedereen heeft oordelen. Of ze "voor" zijn of niet. Zonder oordelen is geen discussie mogelijk.
maakt eigenlijk dat iedereen je in zo'n discussie verder moet negeren.quote:De hoger opgeleide heeft bij de commerciëlen al helemaal niets te zoeken.
Klasse. Komt vast van een lager opgeleide.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Stelling voor EchtGaaf: Hogeropgeleiden hebben 'betere' vooroordelen.
Die heb ik. En zo'n Italiaanse gietijzeren geval voor op je gasfornhuis.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:36 schreef gronk het volgende:
Als bonen, en nu moet je op zoek naar een koffiemaalmachine?
Zo'n espresso dingetje?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die heb ik. En zo'n Italiaanse gietijzeren geval voor op je gasfornhuis.
Dood aan senseo.
Ah, werkverschaffingquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die heb ik. En zo'n Italiaanse gietijzeren geval voor op je gasfornhuis.
Dood aan senseo.
Ik ben het Italiaanse woord ervoor vergeten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
hoe heet dat ding? Ik zoek ook nog steeds iets fatsoenlijks.
Waar te koop?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80080535quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben het Italiaanse woord ervoor vergeten.![]()
Je koopt 'm in Italie, ik toen voor iets meer dan een euro.
Ik heb er eentje uit Spanje gekregen!quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80080535
Teveel werk. Duurt te lang.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80080535
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |