En jij bent? Optyfenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:17 schreef FeyNickRooz het volgende:
Malibu wat ben je toch ook zo'n zeiksnor, ga aub Derksen beffen ofzo.
liefst zovaak mogelijk op zaterdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zo wel best een keer of 6 op zaterdag en de rest op zondag, maar wel om 14.30 uur. Ik speel namelijk zelf op zaterdag![]()
Idd, eigenlijk zouden we hem moeten vereren en een "visionair" moeten noemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Die gast zit hier pas een dag en vind jou nou al een zeikert, dat zegt voldoende toch.![]()
Las je uberhaupt wel waar het over ging?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Die gast zit hier pas een dag en vind jou nou al een zeikert, dat zegt voldoende toch.![]()
Doe jij wel lezen dan voor je wat zegt Babyboy??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Las je uberhaupt wel waar het over ging?
Altijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Doe jij wel lezen dan voor je wat zegt Babyboy??
Hij had vroeger mooie FR kleding, maar die verkoopt hij toch niet meer? Nu alleen nog maar Stone Island en dat soort merken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:43 schreef TerroRobbie het volgende:
De echte Feyenoord haalt zn casual clothes natuurlijk in Den Bosch, mooi winkeltje gerund door een echte Feyenoorder.
Mag hij niet meer verkopen van Feijenoord, terwijjl hij er veel eerder mee op de markt kwam.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 06:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij had vroeger mooie FR kleding, maar die verkoopt hij toch niet meer? Nu alleen nog maar Stone Island en dat soort merken?
Klopt, ken hem, heb hem trouwens al een tijd niet gezien, hij had toen mooie spullen, veel mooier dan die collectie van Feyenoord. Er is een smerig spelletje gespeeld door Feyenoord.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag hij niet meer verkopen van Feijenoord, terwijjl hij er veel eerder mee op de markt kwam.
http://www.casualfw.nl/s/home.phpquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag hij niet meer verkopen van Feijenoord, terwijjl hij er veel eerder mee op de markt kwam.
Maar inderdaad, verkoopt nu alleen maar SI en dergelijke. Had ook een site, maar die ken ik niet meer vinden.
Zit bij mij op het vak, spreek hem regelmatig. Komt alleen niet meer zo vaak naar DHZ.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Klopt, ken hem, heb hem trouwens al een tijd niet gezien, hij had toen mooie spullen, veel mooier dan die collectie van Feyenoord. Er is een smerig spelletje gespeeld door Feyenoord.
Teveel, maar dat geld ook voor Hofs, Castelen en zo hebben we vroeger wel meer spelers gehad!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:58 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel blessures heeft Vincken nu gehad?
Hofs en Castelen hebben lang zo veel blessures niet gehad als Vincken. Wel waren hun blessures in een keer heel langdurig. Een paar lange blessures komen minder vervelend over dan altijd en eeuwig een kleinigheidje, daarom wordt er zo veel commentaar gegeven over Vincken. 1 voordeel; Hofs zal z'n kruisbanden zo snel niet meer scheuren; die zijn van stevig rubberquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Teveel, maar dat geld ook voor Hofs, Castelen en zo hebben we vroeger wel meer spelers gehad!!
okquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit bij mij op het vak, spreek hem regelmatig. Komt alleen niet meer zo vaak naar DHZ.
net alsof je uit brabant komtquote:
Jaloers op mijn swietert?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
net alsof je uit brabant komt![]()
en ik vind lyle & scott wel mooi.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef Nashje het volgende:
He iedereen gefeliciteerd he.
Ja ik denk ik feliciteer jullie toch maar. Blijft toch een speciale dag dat dierendag.
quote:Feyenoord wil ook dameselftal
Feyenoord wil zich per volgend seizoen aansluiten met een dameselftal bij de Eredivisie voor vrouwen. De Rotterdammers hebben de conceptplannen klaar, maar die moeten nog goedgekeurd worden.
"De conceptplannen liggen bij de directie, die binnen een aantal weken moet beslissen of we de plannen verder kunnen gaan uitwerken", zegt Ton Strooband, voorzitter van de werkgroep vrouwenvoetbal van Feyenoord tegen Novum. "Mocht er groen licht komen, dan gaan we meteen aan de slag en kunnen we de volgende zomer mogelijk al meedoen."
Dit seizoen ging de Vrouwen-Eredivisie van start. Alle topclubs vonden het nog een te groot risico en Feyenoord zou dus de eerste topclub met een damesteam kunnen gaan worden. Momenteel nemen enkel ADO Den Haag, AZ, FC Twente, FC Utrecht, sc Heerenveen en Willem II deel aan de profcompetitie.
Best zielig dat jullie op jullie dag gaan verliezen!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef Nashje het volgende:
Ja ik denk ik feliciteer jullie toch maar. Blijft toch een speciale dag dat dierendag.
quote:
Weer zo een 'geweldig' initiatief. Ik snap niet wat de toegevoegde waarde van zoiets moet zijn. Financieel heeft de club er geen reet aan, qua voetbal is het nog erger dan het 13de van FC Lutjebroek en het publiek zal er echt niet voor warmlopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik hoop dat meer clubs dat gaan doen, wordt het misschien nog wat
Ja... Jij ook hè.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef Nashje het volgende:
Quote hem ook maar ffquote:
Alleen het Noorden en het oosten nog..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:16 schreef Steven184 het volgende:
De rest van Nederland heeft dalijk ook geen last meer van die lastige doordeweekse wedstrijdjes..
Het enige leuke aan vrouwenvoetbal is dat je op een voetbalfeest al wijven kennen neuken in kleedkamer 2..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Weer zo een 'geweldig' initiatief. Ik snap niet wat de toegevoegde waarde van zoiets moet zijn. Financieel heeft de club er geen reet aan, qua voetbal is het nog erger dan het 13de van FC Lutjebroek en het publiek zal er echt niet voor warmlopen.
Maar ja, als de vrouwen maar kunnen voetballen. Geloof dat ze wel betere dingen hebben te doen, binnenshuis.
Ah kick! Teenslippers zijn nu ook casual?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.casualfw.nl/s/home.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |