Heb je een AK? Vet.quote:Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:
Zal ik naar school gaan of in de achtertuin gaan zitten met een AK in de lucht gericht?
Misschien een toetsenbord ergens.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:13 schreef Buschetta het volgende:
Is er al iets gebroken op CNN ?
Vergeet niet dat de Maandag pas om 13:00 dinsdagmiddag nederlandse tijd op de gehele wereld voorbij is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:03 schreef Bommenlegger het volgende:
12 uur geweest..
Nog steeds geen schokkend nieuws geweest...
Dag is nog lang dus we wachten het nog maar ff af.
God is nooit wetenschappelijk aantoonbaar, dit gaat over dingen die ALS ze uitkomen wel gewoon wetenschappelijk aantoonbaar zijn met fysiek bewijs. Ik vind dit soort dingen interessant, maar geloof er niet in, lijkt me wel leuk als er iets zou gebeuren, maar pas dan geloof ik het ook echt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:29 schreef Electro-Worm het volgende:
Ho wacht nee. Ik maak ze niet belachelijk, het is gewoon belachelijk dat ze hun conclusies gaan trekken zonder enkel bewijs. Ze geloven in iets wat anderen hun vertellen, dat kan helemaal niet! PRECIES zoals god dus, en in satan, en in hemel en hel. tadaa! Het spirituele is niet iets waar iedereen in hoeft te geloven, het is iets voor jezelf.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat je die Brian Ladd belachelijk maakt, snap ik nog. Hij steekt wel zijn nek uit voor iets waar hij in geloofd. Maar laten we de users die het hier komen vermelden niet gaan uitschelden en/of belachelijk maken..
says who ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:32 schreef Electro-Worm het volgende:
Tevens zijn dromen een weerspiegeling van dingen die je zou willen zien of dingen waar je aan denkt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |