Bron: http://www.xerson.nl/content/view/410/quote:Gigantische mysterieuze ring gezien aan de zon
Saturday, 29 September 2007
SHUBARKUDUK - Tijdens een excursie in Kazachstan hebben een groep mensen een bizar fenomeen waargenomen aan de hemel. Daar was een enorme ring in de lucht te zien, die de zon en 4 andere heldere objecten met elkaar verbond. Het fenomeen is gefilmd.
In Shubarkaduk, Kazachstan hebben een groep ooggetuigen een vreemd fenomeen gefilmd met de gsm. In de lucht was een enorme ring te zien die de zon en vier andere heldere objecten met elkaar verbond. Volgens degene die het filmpje geplaatst heeft op mail.ru, vond dit plaats in februari 2007.
Post je in het verkeerde draadje? Vergelijk de 2 nou eens, of heb je het filmpje niet eens bekeken. Ik wil best aan nemen dat dit een weer fenomeen is, maar dan moet het wel hetzelfde zijn, dit komt niet eens in de buurt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:28 schreef Keiichi het volgende:
http://www.atoptics.co.uk/halo/alaska2.htm
Schopje naar het weerforum maar. Is niets vreemds aan, niets TRU.
Ik zie exact hetzelfde als op die sitequote:Op maandag 1 oktober 2007 10:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Post je in het verkeerde draadje? Vergelijk de 2 nou eens, of heb je het filmpje niet eens bekeken. Ik wil best aan nemen dat dit een weer fenomeen is, maar dan moet het wel hetzelfde zijn, dit komt niet eens in de buurt.
Rare snuiters die overal een antwoord op willen geven.
Hmm.. ja juist?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:50 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik zie exact hetzelfde als op die site![]()
Is zoiets dan overdag met het blote oog te zien? Of worden die dingen pas gezien op de opnamens of foto's?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:18 schreef DonGorgon het volgende:
Ik denk toch echt dat dit een gedeeltelijke halo is hoor
Een tweede optie is dat het een circumzenitale boog is ....?
Lijkt er wel wat meer op inderdaad!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:34 schreef DonGorgon het volgende:
En een parhelia dan?
Ook een goede link: http://www.urania.be/ster(...)heverschijnselen.php
Is een vrij zeldzaam verschijnsel. Heb het verleden jaar in Mexico ook mogen meemaken. Nabij Chichin Itza. Schijnt dat het een bepaalde betekenis had bij de oude Maya's/Inca'squote:
Het lijkt idd op een 1200 Parheliaquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:34 schreef DonGorgon het volgende:
En een parhelia dan?
Ook een goede link: http://www.urania.be/ster(...)heverschijnselen.php
Ik had er voor dit topic helemaal nog nooit van gehoord terwijl het er inderdaad heel erg spectaculair uitzietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:30 schreef NED het volgende:
Het ziet er best blits uit enzo, maar als dit echt iets heel heftigs geweest zou zijn, dan hadden we er toch allang iets over gehoord?!
Ik bedoel, dat filmpje is een half jaar oud?!
Mwa... naar mijn mening is dit nog wel redelijk gegaan....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit is nu een archetypisch voorbeeld van wat er mis is met TRU.
Een prima te verklaren verschijnsel wordt in de hoek van konspirresies gepropt en skeptici mogen bewijzen dat hun verklaring de juiste is.
Terwijl TS ook zou kunnen starten met het aandragen van redenen waarom alle voorkomende en makkelijk te vinden verklaringen, die hij voor het toeschrijven van dit fenomeen aan bovennatuurlijk geneuzel natuurlijk heeft doorgenomen, niet voldoende verklaren.
Het ís iets natuurlijks en er is geen enkele reden om er vanuit te gaan dat dat niet zo is. Dat is het hele punt. Daarom is het verwerpelijk dat dit topic in TRU is geopend en niet in GC of weetikveel waar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mwa... naar mijn mening is dit nog wel redelijk gegaan....
Vreemd iets -> bewijs maar dat het natuurlijk is/kan zijn.
Dat kan. Het is echter niet mogelijk te bewijzen dat het NIET iets natuurlijks is.
Er was ook een topic in De Elementenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het ís iets natuurlijks en er is geen enkele reden om er vanuit te gaan dat dat niet zo is. Dat is het hele punt. Daarom is het verwerpelijk dat dit topic in TRU is geopend en niet in GC of weetikveel waar.
quote:Op dit topic: Ring om de zon en meerdere zon achtige objecten denken ze volgens mij gelijk weer aan marsmannetje en conspiracies.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit is nu een archetypisch voorbeeld van wat er mis is met TRU.
Een prima te verklaren verschijnsel wordt in de hoek van konspirresies gepropt en skeptici mogen bewijzen dat hun verklaring de juiste is.
Terwijl TS ook zou kunnen starten met het aandragen van redenen waarom alle voorkomende en makkelijk te vinden verklaringen, die hij voor het toeschrijven van dit fenomeen aan bovennatuurlijk geneuzel natuurlijk heeft doorgenomen, niet voldoende verklaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |