Bron URL: http://www.xerson.nl/content/view/410/quote:Gigantische mysterieuze ring gezien aan de zon
Saturday, 29 September 2007
SHUBARKUDUK - Tijdens een excursie in Kazachstan hebben een groep mensen een bizar fenomeen waargenomen aan de hemel. Daar was een enorme ring in de lucht te zien, die de zon en 4 andere heldere objecten met elkaar verbond. Het fenomeen is gefilmd.
In Shubarkaduk, Kazachstan hebben een groep ooggetuigen een vreemd fenomeen gefilmd met de gsm. In de lucht was een enorme ring te zien die de zon en vier andere heldere objecten met elkaar verbond. Volgens degene die het filmpje geplaatst heeft op mail.ru, vond dit plaats in februari 2007.
Volgens mij werd er in dat topic niet gerept over 'marsmannetjes' (quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:54 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Op dit topic: Ring om de zon en meerdere zon achtige objecten denken ze volgens mij gelijk weer aan marsmannetje en conspiracies.![]()
Word niet letterlijk gezegd, maar daar associeer ik dat subforum eigenlijk wel meequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij werd er in dat topic niet gerept over 'marsmannetjes' (mensen die het zo noemen)
Iemand die weet wat die grote bollen zijn? Ze lijken wel te gloeien.
Mijn grap, wat doe je?!?!quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:55 schreef Seneca het volgende:
Zal wel weer een reclamestunt zijn van Bungie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |