quote:
Je antwoord heb je hierboven!!! Ik bedoelde eigenlijk dat RTL ervan verdacht werd en dat alle popolls nog via Talpa/tien liepen dus zij buiten de verdenking vielen. En dat het verhaal van Jaap niet opgaat!!!quote:Op zondag 30 september 2007 11:32 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met die belspelletjes en die geld wolferige astrologen. (oa astrotv) Deze hebben ook een smslijn
ik snap wat je bedoeld...maar ik heb veel vaker bij Huub gezien dat hij even heel blij raakt als hij is weggeweest en bij terugkomst in dat huis is dat vaak weer heel snel verdwenen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat snap ik maar moest dat uitgerekend gisteravond? Huub zat vol verhalen maar kon die niet kwijt bij Lieke, ze had best een dagje kunnen wachten met plannen maken imo.
Die komt para terug van alle verhalen die hij te horen krijgt over Nadia, Dennis en Jaapquote:
We verschillen hier duidelijk in van mening ( het is niet ergquote:Op zondag 30 september 2007 11:37 schreef riri het volgende:
[..]
Huub moet wakker worden en niet blijven hangen in iets wat daar in het huis niet is,daar dragen ze hem niet op handen maar willen ze hem eruit hebben....Lieke benadrukt dat en laat hem snel met beide voeten op de grond landen en dat is maar goed ook.
ik denk het ookquote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Die komt para terug van alle verhalen die hij te horen krijgt over Nadia, Dennis en Jaap
Ik snap jou ook maar ik blijf erbij, plannen maken had een dagje kunnen wachten.quote:
En vergeet z'n eigen Amanda niet, wat ze allemaal met Nadia bespreekt!quote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Die komt para terug van alle verhalen die hij te horen krijgt over Nadia, Dennis en Jaap
Ik hoop met je mee!!!quote:Op zondag 30 september 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vergeet z'n eigen Amanda niet, wat ze allemaal met Nadia bespreekt!
Ik hoop écht op vuurwerk vanavond![]()
Krengquote:Op zondag 30 september 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vergeet z'n eigen Amanda niet, wat ze allemaal met Nadia bespreekt!
Ik hoop écht op vuurwerk vanavond![]()
Och, ik denk dat het nog wel een poosje nasuddert hoorquote:Op zondag 30 september 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kreng![]()
Verdomme, ik ben er niet als hij terugkomt, schoonvader is jarig. Ik vertrouw er op dat ik het allemaal na kan lezen hier.
Dat betwijfel ik.. ze zien hoe Dennis in z'n broek schijt voor Brian.. en zulke mensen zien ze het liefst om hem heen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:42 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
De familie van Brian heeft een hekel aan Dennix en volgens mij ook aan Nadia
Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.. ze zien hoe Dennis in z'n broek schijt voor Brian.. en zulke mensen zien ze het liefst om hem heen.
Dat denk ik ook wel, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, ik denk dat het nog wel een poosje nasuddert hoor
Iig een prettige verjaardag vandaag!
T blijft de mooiste fotoquote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.
Vooral The Mother from Hell is een bitch van het zuiverste water.
[afbeelding]
Echt waar hoor deze foto verdient de Pulitzer prize voor fotografie. Ik heb zelden zo'n sprekende foto van Jabba de Hutt gezien als dezequote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.
[afbeelding]
Eigenlijk moet er een standaard OP komen waarbij dit de welkomfoto gaat worden met de tekst.quote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Top ideequote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een standaard OP komen waarbij dit de welkomstfoto gaat worden met de tekst.
'Dag lieve kleine miezerige kutstreamertjes!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |