quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, maar Hamilton is van jongs af aan altijd optimaal begeleidt. Dat is bij andere coureurs wel anders. Buiten dat heeft McLaren veruit de beste simulator van alle teams. Dat geeft hem wel degelijk een voorsprong tov Sutil, Vettel, Kovalainen enzo.
Neemt ook niet weg dat het ook bij het coureur zijn hoort om de goede mensen en mogelijkheden om je heen te verzamelen (en dat is juist waar Schumi zo goed in was).
geef die link per PM dan straks komt bernie zijn club weer langs om die site te sluitenquote:
Heb hem wegge-edit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:45 schreef WEST het volgende:
[..]
geef die link per PM dan straks komt bernie zijn club weer langs om die site te sluiten
Zeggeh... je dacht zeker: "Die leest het toch niet?"quote:Op zondag 30 september 2007 07:30 schreef WEST het volgende:
[..]
jup.., snap niet dat sommigen daar na kijken (lees: Sally etc)
Das makkelijk toch? Je komt uit Belgiëquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeggeh... je dacht zeker: "Die leest het toch niet?"
MISPOES.
En ik ga niet nog eens uitleggen waarom ik wel graag Sporza kijk en luister!!!
Nou, zou ik willen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
Das makkelijk toch? Je komt uit België
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |