Heb ik ook wel zin in.quote:Op zondag 30 september 2007 07:01 schreef Treveo het volgende:
Ferrari gaat nu alweer pitten....
Ach, WEST is altijd al pro-McLaren en anti-Ferrari geweest dus hij kan niet logisch nadenkenquote:Op zondag 30 september 2007 08:43 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alsof McLaren dat niet deed dit jaar... denk aan Monaco en Hongarije
Idd...quote:Op zondag 30 september 2007 08:44 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ach, WEST is altijd al pro-McLaren en anti-Ferrari geweest dus hij kan niet logisch nadenken
Het gebeurt, dat is waar, maar toch...quote:Op zondag 30 september 2007 08:43 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alsof McLaren dat niet deed dit jaar... denk aan Monaco en Hongarije
en jij neukt jean todt het liefst wat is het verschilquote:Op zondag 30 september 2007 08:44 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ach, WEST is altijd al pro-McLaren en anti-Ferrari geweest dus hij kan niet logisch nadenken
Weer zo'n volwassen reactiequote:Op zondag 30 september 2007 08:45 schreef WEST het volgende:
[..]
en jij neukt jean todt het liefst wat is het verschil
Whehe..quote:
tis nog vroegquote:Op zondag 30 september 2007 08:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Weer zo'n volwassen reactieWhat else is new
![]()
Hamilton ==>quote:
Ja. Ik ga maar afwassen ofzo...quote:Op zondag 30 september 2007 08:51 schreef TommyGun het volgende:
Nou, beter wakker blijven nu en vanavond wat vroeger naar bed. Nu gaan slapen is weer zo ritme verneukend
Wtf? Hoe kan dit?quote:Op zondag 30 september 2007 08:51 schreef roelofjan het volgende:
Kimi vertelt dat de FIA vergeten is om Ferrari te vertellen dat hij op Extreme wets moest starten, en dat Ferrari daarom gedwongen werd om binnen te komen om die extreme wets op te halen.
Vreemde gang van zaken, benieuwd of dat nog een staartje krijgt.
pijpbekquote:
sure vergetenquote:Op zondag 30 september 2007 08:51 schreef roelofjan het volgende:
Kimi vertelt dat de FIA vergeten is om Ferrari te vertellen dat hij op Extreme wets moest starten, en dat Ferrari daarom gedwongen werd om binnen te komen om die extreme wets op te halen.
Vreemde gang van zaken, benieuwd of dat nog een staartje krijgt.
Wellicht één van de gaatjes waar gebruik van wordt gemaakt...quote:
ja bij mijn weten moeten ze dat doen ja.quote:Op zondag 30 september 2007 08:59 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht één van de gaatjes waar gebruik van wordt gemaakt...
Moet de FIA daadwerkelijk deze mededeling doen?
Staat dit niet in het regelement dan?quote:Op zondag 30 september 2007 09:00 schreef WEST het volgende:
[..]
ja bij mijn weten moeten ze dat doen ja.
Welterusten!quote:Op zondag 30 september 2007 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
Tot volgende week bij de Chinese Grand Prix in Shanghai![]()
Ze worden dus totaal niet gestraft, want ze mochten wel gewoon tanken.quote:Op zondag 30 september 2007 09:08 schreef twentemeisje het volgende:
Lijkt me dat wanneer ze toen verplicht werden om de full wets te gaan halen er nu achteraf geen sancties meer zullen volgen... Althans als ik Kimi's uitleg zo hoor. Maar misschien is dat ook wel wishful thinking mijnerzijds![]()
Ferrari wordt nooit gestraft.., want dat wil teambaas Max Mosley niet en vooral technisch directeur Charlie Whitingquote:Op zondag 30 september 2007 09:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze worden dus totaal niet gestraft, want ze mochten wel gewoon tanken.
niks ervan tis gewoon de waarheid. Dat komt gewoon door het verleden. Ze hebben alle schijn tegen gewoon.quote:Op zondag 30 september 2007 09:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tjeezus West, zelfs op zondagochtend ben je nog aan het janken
Ik ben sowiewso de belg meer gaan waarderen dit jaar.quote:
* Belg saai (gelukkig zenden gelijk na de race wel de persconferentie uit)quote:Op zondag 30 september 2007 09:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ben sowiewso de belg meer gaan waarderen dit jaar.
Zo af en toe wordt ik gek van het gejengel van Olav en zo slecht is het Vlaamse commentaar niet eens dit jaar.
Verder zat voor mij de race er vandaag op toen Vettel zichzelf en Webber uitschakelde. Ik had hem (Vettel) echt graag op het podium gezien.
Andere conclusies van vandaag:
- Zoals Olav al zei; regeninstallaties op circuits waar altijd de zon schijnt. Als het een kut race dreigt te worden drukt Bernie op een grote rode knop waardoor de hel uitbreekt.En als extraatje zou ik er mistmachines aan toe willen voegen.
- Die asfaltplakken naast het circuit zijn leuk om coureurs in de race te houden na een fout, maar het kan natuurlijk nooit zo zijn dat je voordeel haalt uit dat stuk asfalt tov. een concurrent. En dan heb ik het over het Massa / Kubica gevecht, Chris zei in de studio dat degene die naast de baan beland het voordeel heeft met uitacceleren omdat het asfalt veel stroever is naast de baan.
Dat lijkt mij een beetje de omgekeerde wereld, degene die z'n auto op de baan weet te houden zou juist in het voordeel moeten zijn. Volgende keer die uitloopzones maar insmeren met vet of groene zeep?(geweldig gevecht btw
)
dan moet je niet op msn komen. In Spa kon ik hem niet zien maar zodra ik thuis was heb ik gelijk gekeken zonder de pc aan te slingerenquote:Op zondag 30 september 2007 10:08 schreef Sally het volgende:
hey WEST, zet eens niet zo pontifikaal als onderschrift in MSN de raceuitslag... Ik zou 'm nog eens moeten kijken in de hh... dan weet ik meteen al wie 'm heeft gewonnen?!![]()
Pc'tje bleef en blijft aanquote:Op zondag 30 september 2007 10:38 schreef WEST het volgende:
[..]
dan moet je niet op msn komen. In Spa kon ik hem niet zien maar zodra ik thuis was heb ik gelijk gekeken zonder de pc aan te slingeren
hehequote:Op zondag 30 september 2007 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Pc'tje bleef en blijft aan
Maar ik had toch de uitslag allang gelezen op FOK!psort![]()
![]()
Voor je weet wel wie
![]()
Joh, dat zou mooi zijn: Sutil is toch een uitstekend coureur gebleken.quote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef MIster911 het volgende:
Sutil toch misschien nog een puntje door inhalen onder gele vlag van Liuzzi.
Hallo, Hansquote:Op zondag 30 september 2007 12:23 schreef -Hans- het volgende:
Wat een race man !![]()
Alonso
Hamilton![]()
Herhaling begint zometeen op RTL 7 !!!
omdat straks A1GP begint, en omdat de eerste 18 rondjes achter de SC was.quote:Op zondag 30 september 2007 12:34 schreef Bart_NL het volgende:
Ueh, waarom begint de herhaling op RTL7 halverwege de race?![]()
![]()
![]()
![]()
Geloofwaardig...quote:Jean Todt, Team Principal: "The race was held in weather conditions so extreme that the start had to be given behind the safety car and it stayed on track for no less than 19 laps. In light of the weather forecast we had obtained, we chose to start on standard wet tyres but, after a few laps, we were informed of a decision of the stewards that demanded the use of extreme wets. The team had not been informed and only after the race, did we find that an e-mail had been sent to Stefano Domenicali which arrived after the start of the race. We were amazed and had to immediately call in the drivers to the pits to change tyres. From then on, our target was to make up for lost ground in a manner that was somewhat perplexing. After a strong climb up the order both drivers managed to get back into the points, with Kimi ending up on the podium in third place. Clearly, given the result, the situation in the Drivers' Championship is now compromised with only Kimi still in the hunt. It will need a miracle, but what is certain is that we will do our utmost to win the final two races of the season."
Ja, vanwege de hoeveelheid regenquote:Op zondag 30 september 2007 12:38 schreef Bart_NL het volgende:
En waarom zaten ze achter de safetycar? Meestal is daar een reden voor, toch?
dat kon je toch wel zienquote:Op zondag 30 september 2007 12:38 schreef Bart_NL het volgende:
En waarom zaten ze achter de safetycar? Meestal is daar een reden voor, toch?
die regen is gister eerst hier geweest de hele dagquote:Op zondag 30 september 2007 12:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ja, vanwege de hoeveelheid regen
[afbeelding]
het bewijs is geleverdquote:Op zondag 30 september 2007 12:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een jankbal; ik heb het altijd al gezegd.![]()
edit: laat maar straks krijg ik die rooie rakkers weer op me dakquote:
quote:
Heej hoi Walter! wat een geweldige race he?! hier doen we het voor.quote:Op zondag 30 september 2007 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hallo, Hans![]()
Kubica en Massa filmpje: briljant! Zo hoort F1 te zijn.![]()
nee vandaag niet.., ga vanavond wel wat eerder scheelt dat ik er morgen ook weer om 5:45 uit moet.quote:
Hij staat daar toch in de regen.quote:Op zondag 30 september 2007 12:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een jankbal; ik heb het altijd al gezegd.![]()
Ik vind het geen flikker aan, die reclame de hele tijd, ik download de wedstrijd wel ergens, kan ik hem iig volledig bekijken.quote:Op zondag 30 september 2007 12:51 schreef Bart_NL het volgende:
Nou, ik vond het begin in ieder geval slecht... Dat ze dan op zijn minst zeggen of tekst langs laten scrollen met meer info.. Maar nee hoor, je valt gewoon in de race alsof je de helft gemist hebt.
Eikels
Heb je ook die crash van Fernando op de video?quote:Op zondag 30 september 2007 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hallo, Hans![]()
Al hadden we deze foto daar eigenlijk niet voor nodig. Neemt niet weg dat hij inlijstwaardig is.quote:
OMG wat een geweldig gevecht man! HEERLIJKquote:Op zondag 30 september 2007 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
binnenkort komt de DVD van EnzoF1 weer in de nieuwsgroepen moet je die downloaden die zijn erg gaaf.quote:Op zondag 30 september 2007 13:32 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik vind het geen flikker aan, die reclame de hele tijd, ik download de wedstrijd wel ergens, kan ik hem iig volledig bekijken.
als het goed is schuif ik weer een plekje in de manager op ten koste van jou ff wachten wat de uitvalreden van williams was van rosbergquote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al hadden we deze foto daar eigenlijk niet voor nodig. Neemt niet weg dat hij inlijstwaardig is.
Als je dan ook leest wat Vettel allemaal roept dan komt dat op mij niet al te slim over.quote:Scuderia Toro Rosso driver has been given a ten-place grid penalty for the Chinese Grand Prix as a result of his accident with Mark Webber during the Japanese GP today. Vettel ran into the back of Webber's RB3 which resulted in the retirement of the Aussie. Vettel made it to the pit, where he also was forced to retire. The stewards decided, after an investigation, that the rookie driver breached Article 16.1 of the Sporting Regulations for causing a collision.
quote:Vettel apologised to Mark Webber for the incident, but is still stuck with the penalty for next week's race. The rookie said: "With the final safety car, I was behind Lewis and Mark and exiting Turn 13, I looked to the right and saw Lewis going really slowly, I don't know why, but I thought he had a problem. Probably he was heating his brakes. Then, by the time I looked forward again, I was already in the back of Mark's car and I think he had also reacted to Lewis. I apologise now to Mark because I ruined both our races."
http://www.f1technical.net/news/7247
Bandenwissel.quote:Op zondag 30 september 2007 13:57 schreef Animal22 het volgende:
kan iemand mij zeggen wat er met de ferrari's is gebeurd tijdens de start?
Intermediates meenemen naar een zwembadquote:Op zondag 30 september 2007 13:57 schreef Animal22 het volgende:
waren illegaalquote:Op zondag 30 september 2007 13:57 schreef Animal22 het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 10:00 zei Norbert Haug het volgende:
"Ferrari windt zich altijd op wanneer ze niet winnen. Dat is niet nieuw."
"Er zijn al straffen geweest die ten uitvoer werden gebracht met minder bewijsmateriaal."
"Het bericht bereikte wel de andere tien teams."
Prachtigquote:Op zondag 30 september 2007 14:08 schreef WEST het volgende:
[..]
waren illegaal![]()
om nog maar een quote tegen aan te gooien
[..]
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 30 september 2007 14:11 schreef -Hans- het volgende:
Ferrari heeft gewoon verkeerd gegokt en moet dus niet zo lopen te janken. Sowieso onbegrijpelijk hun bandenkeuze. Gegokt en verloren, punt.![]()
Ik mag een half uurtje langer blijven liggenquote:Op zondag 30 september 2007 13:07 schreef WEST het volgende:
[..]
nee vandaag niet.., ga vanavond wel wat eerder scheelt dat ik er morgen ook weer om 5:45 uit moet.![]()
Truequote:Op zondag 30 september 2007 14:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bandenwissel.
Ze wisten niet dat het regende
ik mag dat eigenlijk ook wel, omdat ik 6:45 wordt opgepikt door een collega, maar ik stap er meestal eerder uit dan kan ik namelijk nog ff lekker achter de laptop laatste nieuws ff doorkijken.quote:Op zondag 30 september 2007 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik mag een half uurtje langer blijven liggen![]()
Dankzij Alonso.quote:Op zondag 30 september 2007 13:50 schreef WEST het volgende:
[..]
als het goed is schuif ik weer een plekje in de manager op ten koste van jou ff wachten wat de uitvalreden van williams was van rosberg
inderdaad.quote:Op zondag 30 september 2007 14:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Precies, zo denk ik er ook over.
Zelfs half wakker, liggend op de bank, kan ik nog wel zien dat dit geen weer voor intermidiates is
quote:Liuzzi bestraft, punt voor Spyker
Spyker heeft tijdens de Grand Prix van Japan haar eerste punt in de Formule 1 weten te bemachtigen. De Nederlandse renstal, waarvan gisteren de aandeelhouders instemden met een verkoop, sloot de race op Fuji af met Adrian Sutil op de negende plaats. Na de race kreeg Vitantonio Liuzzi echter een tijdstraf. Hij kon daardoor zijn behaalde wk-punt inleveren bij Spyker-coureur Sutil.
http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-punt-voor-spyker/s
Max Mosley heeft toch in Spa (na de straf vanMcLaren) nog gezegd dat niemand te groot is voor F1, behalve Ferrari, want zonder Ferrarii s er geen F1quote:Op zondag 30 september 2007 09:22 schreef WEST het volgende:
niks ervan tis gewoon de waarheid. Dat komt gewoon door het verleden. Ze hebben alle schijn tegen gewoon.
Voorlopig wel, maar dat zou misschien nog kunnen veranderen:quote:
Racefreaks.nlquote:Toro Rosso gaat straf Liuzzi aanvechten
Toro Rosso leek een geweldig weekend tegemoet te gaan, maar het eindigde in een drama. Waar de crash van Vettel, die zich daarmee uitschakelde voor eefoton podiumplek, een domper van jewelste was, wist Liuzzi dat enigszins te compenseren door een punt binnen te slepen.
Zes uur na de race is het Italiaanse team echter ook dit punt afgenomen, omdat Liuzzi ingehaald zou hebben terwijl er gele vlaggen gezwaaid werden. Liuzzi kreeg daarom een tijdstraf van 25 seconden, wat betekent dat dat punt naar Spyker-coureur Adrian Sutil gaat.
Toro Rosso heeft nu echter aan de stewards laten weten het er niet bij te laten zitten. De Italiaanse renstal gaat de straf die Liuzzi is opgelegd, aanvechten.
dat hebben ze in het verleden wel vaker gezegd.quote:Op zondag 30 september 2007 15:58 schreef Alleskids het volgende:
[..]
Max Mosley heeft toch in Spa (na de straf vanMcLaren) nog gezegd dat niemand te groot is voor F1, behalve Ferrari, want zonder Ferrarii s er geen F1![]()
Ik mag hopen van welquote:Op zondag 30 september 2007 20:49 schreef Gitanki het volgende:
Hamilton, bijna wereldkampioen, in z'n eerste seizoen...![]()
Zou ie Schumi's records uit de boeken gaan rijden alsof het niets is??
Alles.quote:Op zondag 30 september 2007 20:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Snap niet wat je tegen die gozer kan hebben ^_^
Geen race-liefhebber? De goede man komt uit de goede hoek en doet nagenoeg alles perfect.quote:
Nee, Hamilton heeft de maffia niet nodig om te winnenquote:Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik mag hopen van welhet begin is er in ieder geval.
En hopelijk gaat ie ook nooit voor Ferrari rijden.
Ik vind het een vervelend zeurend mannetje. Daarbij komt die hele hype over hem me de strot uit.quote:Op zondag 30 september 2007 20:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen race-liefhebber? De goede man komt uit de goede hoek en doet nagenoeg alles perfect.
Van mij mag ie zo 10 jaar doorgaan.
Helemaal mee eens,quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelend zeurend mannetje. Daarbij komt die hele hype over hem me de strot uit.
Hij is inderdaad zwaar overrated.quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarbij komt die hele hype over hem me de strot uit.
Natuurlijk doet hij het super goed, maar hij heeft dan ook een veeeeeeel betere training/opleiding gehad dan de gemiddelde rookie..quote:Op zondag 30 september 2007 21:13 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zwaar overrated.
Zo'n heisa om een coureur die in z'n eerste seizoen gelijk wereldkampioen wordt, met een tweevoudig kampioen als teamgenoot![]()
Eigenlijk kon je ook niets anders verwachten met zo'n opleiding en zo'n auto.quote:Op zondag 30 september 2007 21:13 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zwaar overrated.
Zo'n heisa om een coureur die in z'n eerste seizoen gelijk wereldkampioen wordt, met een tweevoudig kampioen als teamgenoot![]()
En dan? ik kan me niet voorstellen dat enkel een goede opleiding en een goede wagen garantie geeft dat een coureur gelijk meerijdt voor de wereldtitel.quote:Op zondag 30 september 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eigenlijk kon je ook niets anders verwachten met zo'n opleiding en zo'n auto.
Nou je kunt het maar beter geloven want dit jaar gebeurt het. Ik durf met zekerheid te stellen dat Alonso een betere coureur is. Veel beter zelfs.quote:Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef Gitanki het volgende:
[..]
En dan? ik kan me niet voorstellen dat enkel een goede opleiding en een goede wagen garantie geeft dat een coureur gelijk meerijdt voor de wereldtitel.
Idd, ik ook... alleen kan ie dat gewoon niet laten zien omdat het hem altijd tegen zit en Lewis niet...quote:Op zondag 30 september 2007 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou je kunt het maar beter geloven want dit jaar gebeurt het. Ik durf met zekerheid te stellen dat Alonso een betere coureur is. Veel beter zelfs.
quote:Op zondag 30 september 2007 21:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, ik ook... alleen kan ie dat gewoon niet laten zien omdat het hem altijd tegen zit en Lewis niet...
En daar heb je het misquote:Op zondag 30 september 2007 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou je kunt het maar beter geloven want dit jaar gebeurt het. Ik durf met zekerheid te stellen dat Alonso een betere coureur is. Veel beter zelfs.
Het zou goed kunnen, omdat ik moet toegeven de F1 tegenwoordig ook matig te volgen, omdat het veel te berekenend en zakelijk is geworden, in plaats van het echte racen (de race van vandaag uitgezonderd).quote:Op zondag 30 september 2007 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
tis al erg genoeg dat Ferrari het kampioenschap heeft gekregen ipv op de baan verdiend.quote:
Helemaal mee eens, ze liepen de kantjes er van af, ik schakelde pas half 1 in en toen hadden ze toch al 26 ronden geredenquote:Op zondag 30 september 2007 22:28 schreef kepler het volgende:
weet iemand waar ik een klacht bij RTL kan indienen? Want ik vind de uitzending van vanmiddag echt belachelijk. Zomaar halverwege invallen, rondes 'doorspoelen', niet aangeven wat er aan de hand is... Ze hebben gewoon een soort van mislukte samenvatting uitgezonden vanmiddag, terwijl ze altijd de gehele race opnieuw uitzenden in de middag.
de persconferentie smorgens liepen ze de kantjes er ook af door alleen Kovalainen te laten horen. Gelukkig had de ik de hele persconferentie op de belg al gezien.quote:Op zondag 30 september 2007 22:28 schreef kepler het volgende:
weet iemand waar ik een klacht bij RTL kan indienen? Want ik vind de uitzending van vanmiddag echt belachelijk. Zomaar halverwege invallen, rondes 'doorspoelen', niet aangeven wat er aan de hand is... Ze hebben gewoon een soort van mislukte samenvatting uitgezonden vanmiddag, terwijl ze altijd de gehele race opnieuw uitzenden in de middag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |