Laatst was er een gemaakt maar de code is nooit ergens neergezetquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:18 schreef broer het volgende:
Zet er gerust zelf een in elkaar, Battlefan.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:06 schreef Battlefan het volgende:
Zou onze mooie OP dan ooit nog komen?
Nog geen idee, eerlijk gezegd ook niet uitgeprobeerd, maar ik zal binnenkort wel moeten als ik over naar Leopard wil.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:36 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand intussen al een idee hoe je foto's uit een oude iPhone library in een nieuwe krijgt?
Als er een HDMI aansluiting aan zit wel, dan kan je een HDMI > DVI verloop halen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef super-muffin het volgende:
Kun je een Wii ook aansluiten op een Cinema Display?
Maar die zit er helaas niet op..quote:Op zondag 30 september 2007 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er een HDMI aansluiting aan zit wel, dan kan je een HDMI > DVI verloop halen.
Yep, drie tulpjes, composite. Evt kun je nog wel een component kabel kopen, maar daar kom je met een ACD ook niet zo ver mee.quote:Op zondag 30 september 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
Wat poept het ding dan uit? Tulpjes?
Dat is wel zuur want een ACD slikt toch alleen DVI?
Dan had je een Dell 2007 WFP of 2407 WFP moeten koepen, mwoehaha...
Nietz! Lang niet gezien. Alles goed?quote:Op zondag 30 september 2007 12:20 schreef nietzman het volgende:
Hai.
Component to DVI Cablesquote:Op zondag 30 september 2007 12:28 schreef Svyatagor het volgende:
Yep, drie tulpjes, composite. Evt kun je nog wel een component kabel kopen, maar daar kom je met een ACD ook niet zo ver mee.
Probleem is wel dat je ook een converter moet hebben naar component-vrouwtje...uit de Wii komt nl (als je de speciale kabel koopt) component-M. Dus eigenlijk moet je component-V naar DVI hebben, dan kan het wel.quote:Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef Junkie het volgende:
[..]
Component to DVI Cables
http://store.a2zcable.com/cotodvica.html
http://www.amazon.com/Dvi(...)dapter/dp/B000BSHHY8
Als je niet online wilt kopen. Dan zou je even langs een hifi-speciaalzaak moeten gaan.
Oke, ondertussen na 3 uurtjes z'n gang laten gaan blijft ie nog steeds hetzelfde doen. Hij start niet meer verder, ook niet nadat ik em al een keer helemaal heb uitgezet. Lekker zo die bonk aan updates..quote:Op zondag 30 september 2007 13:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goh, ik heb ook een aantal weken m'n Mac niet geupdate.. 500MB aan downloads in de queue voor de software update...
Hoe lang duurt dat voordat je Mac weer opnieuw opgestart is na al die updates, dat macje van mij staat nu 7 minuten in het wit scherm met grijs Apple logo en het rond spinnendcirkeltje te draaien en verder niks..
Wii Component:quote:Op zondag 30 september 2007 17:50 schreef Svyatagor het volgende:
Probleem is wel dat je ook een converter moet hebben naar component-vrouwtje...uit de Wii komt nl (als je de speciale kabel koopt) component-M. Dus eigenlijk moet je component-V naar DVI hebben, dan kan het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |