Laatst was er een gemaakt maar de code is nooit ergens neergezetquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:18 schreef broer het volgende:
Zet er gerust zelf een in elkaar, Battlefan.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:06 schreef Battlefan het volgende:
Zou onze mooie OP dan ooit nog komen?
Nog geen idee, eerlijk gezegd ook niet uitgeprobeerd, maar ik zal binnenkort wel moeten als ik over naar Leopard wil.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:36 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand intussen al een idee hoe je foto's uit een oude iPhone library in een nieuwe krijgt?
Als er een HDMI aansluiting aan zit wel, dan kan je een HDMI > DVI verloop halen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef super-muffin het volgende:
Kun je een Wii ook aansluiten op een Cinema Display?
Maar die zit er helaas niet op..quote:Op zondag 30 september 2007 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er een HDMI aansluiting aan zit wel, dan kan je een HDMI > DVI verloop halen.
Yep, drie tulpjes, composite. Evt kun je nog wel een component kabel kopen, maar daar kom je met een ACD ook niet zo ver mee.quote:Op zondag 30 september 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
Wat poept het ding dan uit? Tulpjes?
Dat is wel zuur want een ACD slikt toch alleen DVI?
Dan had je een Dell 2007 WFP of 2407 WFP moeten koepen, mwoehaha...
Nietz! Lang niet gezien. Alles goed?quote:Op zondag 30 september 2007 12:20 schreef nietzman het volgende:
Hai.
Component to DVI Cablesquote:Op zondag 30 september 2007 12:28 schreef Svyatagor het volgende:
Yep, drie tulpjes, composite. Evt kun je nog wel een component kabel kopen, maar daar kom je met een ACD ook niet zo ver mee.
Probleem is wel dat je ook een converter moet hebben naar component-vrouwtje...uit de Wii komt nl (als je de speciale kabel koopt) component-M. Dus eigenlijk moet je component-V naar DVI hebben, dan kan het wel.quote:Op zondag 30 september 2007 17:31 schreef Junkie het volgende:
[..]
Component to DVI Cables
http://store.a2zcable.com/cotodvica.html
http://www.amazon.com/Dvi(...)dapter/dp/B000BSHHY8
Als je niet online wilt kopen. Dan zou je even langs een hifi-speciaalzaak moeten gaan.
Oke, ondertussen na 3 uurtjes z'n gang laten gaan blijft ie nog steeds hetzelfde doen. Hij start niet meer verder, ook niet nadat ik em al een keer helemaal heb uitgezet. Lekker zo die bonk aan updates..quote:Op zondag 30 september 2007 13:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goh, ik heb ook een aantal weken m'n Mac niet geupdate.. 500MB aan downloads in de queue voor de software update...
Hoe lang duurt dat voordat je Mac weer opnieuw opgestart is na al die updates, dat macje van mij staat nu 7 minuten in het wit scherm met grijs Apple logo en het rond spinnendcirkeltje te draaien en verder niks..
Wii Component:quote:Op zondag 30 september 2007 17:50 schreef Svyatagor het volgende:
Probleem is wel dat je ook een converter moet hebben naar component-vrouwtje...uit de Wii komt nl (als je de speciale kabel koopt) component-M. Dus eigenlijk moet je component-V naar DVI hebben, dan kan het wel.
Opstarten van CD en Disk Utility en dan Verify Disk Permissions en PRAM resetten helpt niet?quote:Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, ondertussen na 3 uurtjes z'n gang laten gaan blijft ie nog steeds hetzelfde doen. Hij start niet meer verder, ook niet nadat ik em al een keer helemaal heb uitgezet. Lekker zo die bonk aan updates..![]()
Ja, precies!quote:Op zondag 30 september 2007 18:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
Wii Component:
[afbeelding]
En dan deze tog?
[afbeelding]
of
[afbeelding]
tog?![]()
Ben effe bezig, met disk verifiëren. Eigenlijk nooit echt problemen met die updates gehad tot vandaag dus..quote:Op zondag 30 september 2007 18:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
Opstarten van CD en Disk Utility en dan Verify Disk Permissions en PRAM resetten helpt niet?
Ik ken alleen: SuperDuperquote:Op zondag 30 september 2007 19:33 schreef DutchErrorist het volgende:
waarmee kan ik mijn hele hardeschijf in 1 keer kopieren?
Carbon Copy Cloner werkt ook goed.quote:Op zondag 30 september 2007 19:33 schreef DutchErrorist het volgende:
waarmee kan ik mijn hele hardeschijf in 1 keer kopieren?
Heb je USB zaken aangesloten, behalve je toetsenbord/muis? Ik heb dat nl. ook wel 's als mijn iPod nog aan de iMac hangt. Even alle usb-poorten loskoppelen wil wellicht helpen..?quote:Op zondag 30 september 2007 18:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ben effe bezig, met disk verifiëren. Eigenlijk nooit echt problemen met die updates gehad tot vandaag dus..
Nu alles verified via start up-disk disk utility, nog steeds spinning circle of death.
PRAM reset ondertussen ook uitgevoerd... Spinning gear of Death, aufwiederschnitzel..![]()
![]()
![]()
Nee alleen voedingskabel zit erin. En ik heb de accu ook even eruit gehaald om te kijken of het hielp. Maar het gekke is, tussen al die updates zat er geen 1 firmware update bij. Alleen maar iTunes, iWork en iLife toepassingen. Na reboot deed ie dus niks meer, vind het nog steeds vreemd..quote:Op zondag 30 september 2007 19:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb je USB zaken aangesloten, behalve je toetsenbord/muis? Ik heb dat nl. ook wel 's als mijn iPod nog aan de iMac hangt. Even alle usb-poorten loskoppelen wil wellicht helpen..?
Die EFI update geldt voor de Core 2 Duo machines zover ik kon lezen. Ik heb een Core Duo, eerste generatie Macbook..quote:Op zondag 30 september 2007 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wel, er is wel een firmware-update vrijgegeven vorige week voor een aantal Macs (ik weet niet wat voor Mac je hebt): weet je zeker dat die er niet tussen zat? Die vereist nl. dat je bij het opstarten de Powerknop ingedrukt houdt totdat ie een toon geeft, waarna de firmware wordt geupdate.
Dus hij zat er bij mij echt niet tussen..quote:Het gaat hierbij om de volgende updates:
iMac EFI Firmware Update 1.2
Deze update verbeterd de betrouwbaarheid en de prestaties van iMacs met een Intel Core 2 Duo processor en corrigeert mogelijke problemen met Boot Camp.
Mac Pro EFI Firmware Update 1.2
Deze update corrigeert het gedrag van de ventilators en mogelijke problemen met Boot Camp.
MacBook EFI Firmware Update 1.1
Deze update verbeterd de betrouwbaarheid en de prestaties van MacBooks met een Intel Core 2 Duo processor en corrigeert mogelijke problemen met Boot Camp.
MacBook Pro EFI Firmware Update 1.4
Deze update verbeterd de betrouwbaarheid en de prestaties van MacBook Pro laptops met een Intel Core 2 Duo processor en corrigeert mogelijke problemen met Boot Camp.
Xserve EFI Firmware Update 1.0
Deze update verbeterd de betrouwbaarheid en de prestaties van de Xserve met een Dual-Core Intel Xeon processor.
Dat laatste vond ik dus ook, het staat los van je OS, dacht ik...quote:Op zondag 30 september 2007 20:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En de startknop ingedrukt houden totdat je wat hoort (niet de normale Apple-toon)...? Ik doe maar even wat gokjes; lijkt me zo gek als iLife-updates dit met je systeem kunnen doen. Daarbij hoefde ik mijn Macs niet opnieuw op te starten na de updates.
Aha, bedankt. En Junkie ook.quote:Op zondag 30 september 2007 18:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, precies!
Niet gezien dat het component-V was.Deze zou ik evt ook kunnen gebruiken op mijn tv, want die heeft alleen scart of DVI, gek genoeg. Maar ik denk dat je weinig verschil merkt bij de Wii.
Mischien laat maar ik vind deze OP heel erg mooi. Houwe zo!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:06 schreef Battlefan het volgende:
Zou onze mooie OP dan ooit nog komen?
Omdat je laat was klopt het ook niet meerquote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef r.liong het volgende:
[..]
Mischien laat maar ik vind deze OP heel erg mooi. Houwe zo!
Je hoorde ook niet alleen je HDD spinnen en daarna niets meer? Want dat heb ik wel eens gehad, is te verhelpen met een toetsencombinatie die ik niet meer weet helaas. Was bij destijds gewoon verholpen bij de technische dienst van MacHouse binnen 10 seconden.quote:Op zondag 30 september 2007 20:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat laatste vond ik dus ook, het staat los van je OS, dacht ik...
Maar goed, 1 keer heel lang ingehouden totdat zo'n irritante pieptoon gaf, nu blijft ie continue rebooten.
Terwijl ik een soort Unix Terminal scherm zie dat er een mDNSresponder niet gebind kan worden en elke keer om de 10 sec. weer reboot om te zeggen dat ie niet kan opstarten..en vervolgens maar reboot..
Misschien even Safe-mode proberen..
Hoor je getik o.i.d.?quote:Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Safe mode doet het ook niet...
Nah, dat wordt een nieuwe HD kopen en een externe 2,5" SATA case kopen en dan maar Leopard installeren, zonder bootende mac kan ik niks natuurlijk...
hey ik probeer een game te spelen dmv. cider maar ik krijg maar een klein vakje te zien van het spel (linksonder)... het gaat om Madden NFL 08 en de cider van Heroes of Might and Magic V...quote:
Dat zou de PRAM reset moeten zijn, maar die heb ik al gedaan. Heeft niet geholpen.quote:Op zondag 30 september 2007 21:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hoorde ook niet alleen je HDD spinnen en daarna niets meer? Want dat heb ik wel eens gehad, is te verhelpen met een toetsencombinatie die ik niet meer weet helaas. Was bij destijds gewoon verholpen bij de technische dienst van MacHouse binnen 10 seconden.
Het is de interne HD, die in de Macbook zit. Ik heb dit moment nog geen externe hd ervoor. Ik heb het alleen nodig om m'n data veilig te stellen.. Dus die moet ik nog even kopen..quote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoor je getik o.i.d.?
Als de FireWire-Target-Modus ook niet werkt dan laat de HDD je denk ik in de steek.![]()
Macintosh: FireWire-doelschijfmodus
Mac OS X: Schijfhulpprogramma en fsck gebruiken voor bestandssysteembeheer
oftewel: zoek het maar uit, en we zien het wel.quote:Geachte heer/mevrouw,
Reagerend op uw email kunnen wij u het volgende mededelen.
Aangezien de allernieuwste Ipod nog niet is getest adviseren wij u om dit (indien mogelijk) te testen bij uw dealer. Wij gaan er echter vanuit dat ook de nieuwste generatie Ipod behoort te werken i.c.m. de DEH-P4900
Met vriendelijke groet,
Kunstquote:Op zondag 30 september 2007 21:19 schreef Geqxon het volgende:
Leuk dat Finder ook gelijk het hele systeem mee onderuit trekt. Mijn vers geprogrammeerde stukje kunst in TextMate kan ik door de hangende Finder niet meer opslaan.
En wat als dat niet lukt? Of een force-relaunch via cmd+option+esc? Of als je niet meer uit kunt loggen / shutdown / restarten? Ik heb het power-knopje maar even ingedrukt gehouden.quote:Op zondag 30 september 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kunst.
En Finder kun je prima relaunchen door rechtermuisknop het icoon en dan voor Relaunch te kiezen.
Een kill vanuit je terminal wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 30 september 2007 22:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wat als dat niet lukt? Of een force-relaunch via cmd+option+esc? Of als je niet meer uit kunt loggen / shutdown / restarten? Ik heb het power-knopje maar even ingedrukt gehouden.
Echt, ik vind Mac OS X prachtig, maar Finder kan toch zo gruwelijk irritant zijn. En als Finder dan hangt, kun je je sessie dan ook meteen de prullenbak in gooien.
Mijn persoonlijke ervaring is dat als het met de GUI niet lukt, dat het ook via de terminal niet lukt.quote:Op zondag 30 september 2007 22:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een kill vanuit je terminal wil nog wel eens helpen.
Nou ja, prima. Maar ik heb persoonlijk toch altijd wel een terminal openstaan en mocht Finder crashen dan werkt het op deze twee manieren verder weer naar behoren, zonder verlies van data oid.quote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is dat als het met de GUI niet lukt, dat het ook via de terminal niet lukt.
Trouwens, om de Terminal te starten heb je Finder / Spotlight nodig. Wat dus niet meer reageerde.
Dat is inderdaad een optie, maar het is en blijft een feit dat Finder bij mij wel erg graag "onherstelbaar" blijft hangen. Ik hoop dat dat in Leopard minder gaat gebeuren. Tot die tijd maar even op FTP ipv. SMB overstappen.quote:Op zondag 30 september 2007 22:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, prima. Maar ik heb persoonlijk toch altijd wel een terminal openstaan en mocht Finder crashen dan werkt het op deze twee manieren verder weer naar behoren, zonder verlies van data oid.
En daarbij kun je TextMate anders ook wel instellen dat bij het verliezen van de focus het document opgeslagen wordt.
Ja, American Football, Baseball, NBA Basketball vind ik niks aan. Enige wat ik wel vermakelijk vind is NHL. Dat je dus mensen hun smoelwerk vol tegen het plexiglas aangedrukt worden...quote:Op zondag 30 september 2007 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat?![]()
Denver Broncos
Owja en het is fullscreen
NFL pwned voetbal hard... punt.quote:Op zondag 30 september 2007 22:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, American Football, Baseball, NBA Basketball vind ik niks aan. Enige wat ik wel vermakelijk vind is NHL. Dat je dus mensen hun smoelwerk vol tegen het plexiglas aangedrukt worden...
dat dus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:34 schreef nietzman het volgende:
Ik was met vijf minuten gillend gek terug in de oudeoude.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, is Fok! weer een nieuwe layout aan het testen, alles ziet er weer heel erg verneuckt uit..
Nieuwe layout is lelijk met die banners door je eerste berichtje..quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:57 schreef Guppyfriend het volgende:
de nieuwe layout is best even schrikken!
maar goed, even een andere vraag. in iTunes heb ik ook verzamelalbums. die worden keurig gesorteerd onder 'verzamelingen'.
mn iPod maakt er echter een jammerlijk zooitje van. alle artiesten hebben een apart mapje gekregen, en in de cover flow komen de verzamelalbums voor elke artiest een keer voor.
ik heb een iPod Classic 80GB, en daarin kan je in 'instellingen', 'muziekmenu', 'compilaties' een vinkje zetten bij compilaties. mijn verzamelalbums worden echter niet bij elkaar gehouden. doe ik iets verkeerd??
in iTunes heb ik alle nummers van het verzamel album geselecteerd, cmd-i ingedrukt en daarin aangegeven dat het een verzamelalbum is. vervolgens is het album in Finder onder 'verzamelingen' gesorteerd. in iTunes werkt alles perfect!quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nieuwe layout is lelijk met die banners door je eerste berichtje..
Verder kijk je in iTunes of op je display van je iPod? in iTunes heeft het meestal te maken met de manier van sorteren, dus je kiest iets van "sorteren op album van artiest" ofzo. Dat is dat "album" kolommetje een aantal keer indrukken, dan krijg je ook een aparte sortering.
Dat van de nieuwe iPod weet ik niet. Ik heb geen coverflow op mijn iPod..![]()
Mja, ik heb net nog even een message gestuurd dat ik toch wel graag een toezegging of een tracking nummer wil vandaag. Hij gaf woensdag aan dat -ie 1 a 2 business days nodig zou hebben, nou, die zijn vanavond wel voorbij.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb je al wel gedokt..? Anders cancellen en bij de al bijna bekende Ellen bestellen? Ik hoor alleen maar positieve verhalen.
Nee meer in een keer geschiedenis wissen, tijdelijke internetbestanden wissen, laatst ingetype zoekwoorden wissen, laatst ingetypte urls wissen, laatst geopende programma's wissen etc.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:03 schreef Jarno het volgende:
Is dat niet gewoon alles in Keychain wegflikkeren oid?
Ja, volgens mij wel: ik heb ze gemaild maar kreeg geen reactie. www.evolutionit.nl, ik zag op www.iphoneclub.nl dat ze een speciale deal hebben. Daar kun je hem blijkbaar ook ophalen in Utrecht.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:20 schreef Jarno het volgende:
De prijzen voor geunlockte phones schieten ook omhoog op eBay. Hoop niet dat mijn verkoper een dergelijk spel aan het spelen in (als in: 'mijn' foon voor meer te koop aanbieden). Apple levert alleen nog maar 1.1.1 kennelijk. Die gasten in Utrecht hadden een batch 1.0.2 op voorraad Walter?
Gedeeltelijk: je kunt kiezen uit documenten, bibliotheek en programma's. En volgens mij ook nog netwerkinstellingen. Maar in Documenten, bibliotheek en programma's kun je niet specifiek kiezen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Svyatagor het volgende:
Met de kans dat ik weer gruwelijk op de zaken vooruitloop, toch een vraagje:
Ik ga zo als het goed is mijn nieuwe MBP halen
Nu heb ik een 1 op 1 kopie van de HD van mijn oude MB hier op een externe schijf... Ik wil de programma's, instellingen (o.a. een VPN en een hele rits WEP-en WPA keys) en documenten allemaal op die nieuwe hebben natuurlijk, maar ik heb ook het idee dat zo'n schone OSX-install beter is dan eentje waar al meer dan een half jaar mee gerommeld is. Dus de hele HD terugclonen lijkt me dan teveel van het goede.
Wat kan ik nou het slimste doen? Ik kan me herinneren van het installeren van mijn MB dat ' ie op een gegeven moment vraagt of ik gegevens van een andere mac wil meenemen. Kun je dan zelf aanvinken wat wel en wat niet?
Die optie was volgens mij alles of niets.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Svyatagor het volgende:
Met de kans dat ik weer gruwelijk op de zaken vooruitloop, toch een vraagje:
Ik ga zo als het goed is mijn nieuwe MBP halen
Nu heb ik een 1 op 1 kopie van de HD van mijn oude MB hier op een externe schijf... Ik wil de programma's, instellingen (o.a. een VPN en een hele rits WEP-en WPA keys) en documenten allemaal op die nieuwe hebben natuurlijk, maar ik heb ook het idee dat zo'n schone OSX-install beter is dan eentje waar al meer dan een half jaar mee gerommeld is. Dus de hele HD terugclonen lijkt me dan teveel van het goede.
Wat kan ik nou het slimste doen? Ik kan me herinneren van het installeren van mijn MB dat ' ie op een gegeven moment vraagt of ik gegevens van een andere mac wil meenemen. Kun je dan zelf aanvinken wat wel en wat niet?
Met de functie toets doet hij helemaal niks. Zonder de functie toets krijg ik soms nog een geluidje te horen en dus dat icoon dat je op het screenshot ziet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Probeer eens de functietoets in te houden terwijl je het volume wil veranderen. Misschien heeft je Mac die instelling aangezet of zo.
Aan de linkerkant van je toetsenbord, onder je shift.
En anders helpt een herstart vast wel
Dit soort programmas lijken me altijd een beetje "eng". Ik ben dan altijd bang dat hij per ongeluk met een belangrijk bestand gaat lopen sleuren en dat ik die dan niet meer terug kan vindenquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:09 schreef tonks het volgende:
Kennen jullie allemaal het programma Hazel? Werkt echt heel erg fijn.
Ik heb het vooral voor msn eigenlijk, dat hij dus elk fotobestand wat binnenkomt automatisch in iPhoto zet en dan verwijdert. En dat hij automatisch .nzb bestanden opent en verwijdert.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Dit soort programmas lijken me altijd een beetje "eng". Ik ben dan altijd bang dat hij per ongeluk met een belangrijk bestand gaat lopen sleuren en dat ik die dan niet meer terug kan vinden![]()
Alleen jammer dat het iets meer dan 20 dollar kostquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb het vooral voor msn eigenlijk, dat hij dus elk fotobestand wat binnenkomt automatisch in iPhoto zet en dan verwijdert. En dat hij automatisch .nzb bestanden opent en verwijdert.
Kekke baas!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een Touch 8GB van mijn baas gehad
Lol. Wat een onzin. Je kan hem daarna toch gewoon weer downgraden? (PSP herinneringen)quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:38 schreef Jarno het volgende:
Woei, het is Apple menens geloof ik. Ik lees nu op iPhoneclub en GoT dat als je een iPhone koopt bij een Apple Store, je ín de winkel moet activeren?.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een Touch 8GB van mijn baas gehad
Maar dan zie je het verschil toch niet met screenshots, als ik er een naar hem stuur ziet hij mijn kleur en andersomquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ander kleurprofiel?
Downgraden met behoud van GSM functionaliteit is nog niet gelukt geloof ik. Maar ik begin ook een beetje het overzicht kwijt te raken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Lol. Wat een onzin. Je kan hem daarna toch gewoon weer downgraden? (PSP herinneringen)
En de prijs is ook nog anders!? :SS :sS :Squote:Op maandag 1 oktober 2007 12:45 schreef Battlefan het volgende:
Weet iemand hoe dit komt:
[afbeelding]
Links een screenshot met de iMac van een vriend van me, rechts een screenshot van hetzelfde maar dan met mijn MBP.
Zoals je ziet is de kleur bij mij een stuk doffer, iemand enig idee hoe dat kan, dat verschil?
Hmm gezien het icoontje zou ik haast zeggen dat er ergens iets gelocked is. Spit je instellingen eens door. Kan je in System Preferences nog wel je volume bedienen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:13 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Met de functie toets doet hij helemaal niks. Zonder de functie toets krijg ik soms nog een geluidje te horen en dus dat icoon dat je op het screenshot ziet.
Reboot veranderd niks![]()
quote:
Net als dat meisje in mijn fotoboek (nsfw!)quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Min of meer als 'overwerk vergoeding' voor mijn tripje Taiwan
Gaaf he! Hij is zelf heel enthousiast apple gebruiker
Dat was ons eerste probleem, nouja, zijn probleemquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
En de prijs is ook nog anders!? :SS :sS :S
Toevallig ook een rood lampje uit je koptelefoon uitgang?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef TomHoofd het volgende:
Sinds vandaag doen mijn volume knoppen op het toetsenbord van mijn Mac Book Pro het ineens niet meer
[[url=http://xs120.xs.to/xs120/07401/volumebutton.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Onder mijn andere gebruikers doen ze het nog wel gewoon. Ik draai OSX 10.4.10
Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik het op kan lossen?
Mijn dank is groot
Dit klinkt toch echt als een kleurprofiel probleem.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Maar dan zie je het verschil toch niet met screenshots, als ik er een naar hem stuur ziet hij mijn kleur en andersom
Grrrrr, er heeft een programma met m'n input en output devices lopen fuckenquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hmm gezien het icoontje zou ik haast zeggen dat er ergens iets gelocked is. Spit je instellingen eens door. Kan je in System Preferences nog wel je volume bedienen?
Nee, maar wat zou dit betekenen? Je weet nooit waarvoor het ooit handig kan zijnquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toevallig ook een rood lampje uit je koptelefoon uitgang?
Ik zou m zo houden. scheelt je 2 euro.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:45 schreef Battlefan het volgende:
Weet iemand hoe dit komt:
[afbeelding]
Links een screenshot met de iMac van een vriend van me, rechts een screenshot van hetzelfde maar dan met mijn MBP.
Zoals je ziet is de kleur bij mij een stuk doffer, iemand enig idee hoe dat kan, dat verschil?
Dan is je hardware goed in de war, en vind hij je niet meer lief. Zoals bij mijn Macbook zeg maar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:21 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Nee, maar wat zou dit betekenen? Je weet nooit waarvoor het ooit handig kan zijn![]()
Zaterdag heb ik 'em!quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:18 schreef Xilantof het volgende:
Wanneer wordt die Touch nou gewoon geleverd!?
Niet als het kleur profiel embeded isquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Maar dan zie je het verschil toch niet met screenshots, als ik er een naar hem stuur ziet hij mijn kleur en andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |