abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53599254
Help!!!
Ik heb deze super foto, maar camera happerde kan iemand hem betr krijgen? ik heb van alls geprbeerd.
Of moet ik een help topic openen of he ergens anders neer knallen?
Maar vind de foto zo super mooi, maar ik krijg hem niet scherper
Kan ieman mij helpen?

origeneel is in kleur en zwart/wit te verkijgen, gewoon ff mailen
  zondag 30 september 2007 @ 20:40:20 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53599365
Ja Vliegvrager, dat was dat verhaal van die klepel en de klok, ken je 'm?
Het was zo'n ingeving wat je dan ineens krijgt; je ziet een fontein en je denkt 'hé laat ik eens met de sluitertijd prutsen, om het water te bevriezen. Hoe ging dat ook alweer? O ja. Wat was het ook alweer? Tv-stand ok. Doe maar eens op 1/1000 of was het toch kleiner?'
En ik kwam dus idd uit bij je laatste conclusie.

Experimenteren prima dus, maar de volgende keer iets beter voorbereiden.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53599446
@ Anitra: Probeer het in [centraal] Fotobewerking/Photoshop! deel 4 daar heb je denk ik de meeste kans
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_53599556
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:43 schreef Vliegvrager het volgende:
@ Anitra: Probeer het in [centraal] Fotobewerking/Photoshop! deel 4 daar heb je denk ik de meeste kans
Lol mag ik daar komen dan?
Ik zaln hetb eens proberen daar thanks
  zondag 30 september 2007 @ 21:14:59 #45
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53600449
Bedankt renzell en Vliegvrager.

Ik maakte die van die windmolen vanuit een rijdende auto, dus ik ben al blij dat de compositie leuk uitpakt. Dat tegenlicht was een handicap, maar gelukkig levert het toch een aardige foto op.

Met dat slakje ben ik ook blij. Hij was maar 2 cm. lang, maar kon er lekker dichtbij kruipen.

Ik zal even nummeren, vergeten inderdaad.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2007 @ 21:30:22 #46
163650 Greys
pi_53600945
Vandaag uiteraard weer fototoestel bij me gehad

1. Deze vond ik leuk gelukt, met tegenlicht.

2. Hier springt de spin er toch niet genoeg uit volgens mij?

3.

4. Hiervan vind ik het ZO jammer dat er een uitgebeten vlek op schoonmoeders hoofd zit!
Had haar hele hoofd hier op gemoeten of mag dat best zo afgesneden zijn aan de linkerkant?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53601692
Leuk om te zien hoe er vooruitgang geboekt wordt hier
Saartje
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:15:26 #48
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53609521
Wauw Sugar!
(ik kan je nu niet meer bijbenen)

Maar ik denk dat ik hier even een weekje iet minder aanwezig ben..
Ik heb even een week geen bril meer..
Nou heb ik geen noemenswaardige sterkte's in mijn bril dus ik kan prima functioneren zonder. Maar er zit wel een prisma ingeslepen en van achter de pc zitten en/of lang lezen kan ik weer sneller hoofdpijn krijgen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:29:35 #49
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53618933
Jammer, Noli.

Stationsfoto's:
1

2

3 (zelfde foto, anders gesneden. Welke is beter?)

4
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:30:39 #50
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53621744
Ik heb hier gister nog wel wat op de dijk rond gestruind.
Ik ben geloof ik niet zo van de landschappen.. Nou ja, nou is het landschap hier natuurlijk ook wel bijzonder.... SAAI!

Ik heb geprobeerd ze wat te bewerken maar ondanks dat ik geen noemenswaardige sterkte in de glazen heb mis ik mijn bril ontzettend! Het maakt nu wel verschil hoor.

1. orgineel

2. orgineel

3. orgineel

4. orgineel

of deze (vind ik eigenlijk nog mooier)

5. orgineel ("K*tweer boven kwelder")

6. orgineel

7. orgineel ("Old vs. new")

8. orgineel ("Kwelder, wad en Ameland")

9. orgineel

Maxi, Midi & Mini
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:33:28 #51
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53621796
Sjoeg #2 en 3 vind ik erg mooi.
Alleen bij 2 dat de nadruk wat op de klok ligt en bij drie is de compositie mooier maar de klok weer zo ver weg.
Maxi, Midi & Mini
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 oktober 2007 @ 17:39:19 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53621941
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:29 schreef Sugar het volgende:
Jammer, Noli.

Stationsfoto's:
1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3 (zelfde foto, anders gesneden. Welke is beter?)
[afbeelding]

4
[afbeelding]
ff snel doorheenlopend.
1 geeft me een onrustig gevoel door het lijnenspel. waarom precies kan ik niet echt de vinger opleggen.
3 geeft een veel betere uitsnede die rustiger is dan 2. dit is een foto waar ik langere tijd naar kan kijken.
4 waar heb je hier geprobeerd om je scherptepunt te leggen? voor mijn gevoel zou de kraanbloem scherp moeten zijn, maar dat lijkt hij niet.

Probeer eens om bij het nemen van een foto te kijken wat voor verhaal de foto je kan vertellen. daarmee trek je mensen te kijken naar je foto. bij foto 3 heb ik dat gevoel wel.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 oktober 2007 @ 18:24:58 #53
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53623102
@ Noli
ik ga me even met de laatste 3 van je bemoeien.

#7 je foto staat niet recht, probeer erop te letten dat de molens niet achterovervallen. Kijk maar naar de grote energiemolen, die nijgt ernaar om naar rechts om te vallen.
Verder leuk plaatje

#9 Door de lijn die je aangebracht hebt in de foto (van voor naar schuin achter) is het voor het oog prettiger om aan de achterkant juist meer ruimte over te houden als aan de voorkant. Omzetting heb je netjes gedaan.

#8 Is echt eeen heel lekker plaatje geworden zo. Iets voor op canvas en boven de bank?
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2007 @ 19:39:39 #54
163650 Greys
pi_53624690
Als er iemand een tip kan geven over mijn foto's, graag
Ik ben beginnerder dan beginner, zeg maar, dus alle tips zijn welkom!
En ik kan tegen kritiek!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 oktober 2007 @ 19:44:45 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53624797
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:30 schreef Greys het volgende:
Vandaag uiteraard weer fototoestel bij me gehad

1. Deze vond ik leuk gelukt, met tegenlicht.
[afbeelding]

2. Hier springt de spin er toch niet genoeg uit volgens mij?
[afbeelding]

3.
[afbeelding]

4. Hiervan vind ik het ZO jammer dat er een uitgebeten vlek op schoonmoeders hoofd zit!
Had haar hele hoofd hier op gemoeten of mag dat best zo afgesneden zijn aan de linkerkant?
[afbeelding]
Foto 1. Leuke foto, maar probeer eens de tip over de derden toe te passen. dus onderwerp uit t midden, meer ruimte aan kijk kant.

Foto 2 en 3. Doen me eigenlijk niets. Ook hier weer onderwerp hoeft niet in het midden van je foto te staan. Foto 3 had je kleiner kunnen croppen waardoor je onderwerp groter, dominanter op je foto staat.

Foto 4. Leuk gedaan. Goed erop letten dat je onderwerpen niets afgesneden worden. De ruimte langs het oor had iets groter mogen zijn aan de linkerkant. De zoals jij het noemt uitgebeten plek vind ik niet storend.
Het hele hoofd had van de vrouw niet helemaal erop gemoeten, maar t kijkt rustiger als er iets meer ruimte geweest was.
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2007 @ 20:01:45 #56
163650 Greys
pi_53625211
Onwijs bedankt! Daar kan ik wat mee
't Is inderdaad vrij saai als alles braaf in het midden staan. Daar let ik dus zelf nog helemaal niet op, ga ik nu wel doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53631516
Na een showcase Nederlandse natuur, nu eentje met IJslandse natuur

1.

Herfstkleuren, gemaakt op Landschap-stand, ook nog een gedaan op instel-stand, maar dan werd hij zo donker...

2.

Ik wist niet helemaal goed hoe ik deze compositie moest pakken... vond het ruige van het stroompje wel mooi, maar ook alle herfstkleuren... (ik zie nu ook, na een PM , dat hij hardstikke scheef is moet ik ff rechttrekken nog )

3.

Ik vond de wolken zo mooi dat ze zo laag hangen, wel gemaakt vanuit de auto. Maar hoe krijg je het nu zo dat het echt op wolken lijkt en niet op gewoon lucht?

4.

Zwart-wit?

Dit waren ze wel een beetje Ze zijn allemaal nog niet bewerkt btw. (hoop wel dat het goed gaat met linken nu...)

[ Bericht 12% gewijzigd door Inu op 02-10-2007 00:16:12 ]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:41:58 #58
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53633558
Inu mag ik bij je komen wonen?
Maxi, Midi & Mini
  Admin dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:31:40 #59
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_53636478
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:46 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Vandaag eens aan begonnen, nog veel Photoshop werk liggen. Heb er eens een uurtje werk aan besteed om te laten zien dat het mogelijk is en dat het wel mee valt om dingen te laten verdwijnen.

Uiteraard zal ik er eens meer tijd aan besteden, zodat je er totaal niets meer van ziet en dan mail ik je het origineel wel.

Jammer dat 'ie nu geblurred is, maar het verbaast me al wel dat je 't uberhaupt voor elkaar hebt gekregen
(en jammer dat de kleuren een beetje verkloot zijn. het is nu een 'midden op de dag' setting geworden ipv een 'kijk 's wat een mooie zonsopgang' setting.

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 02-10-2007 11:43:56 ]
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!fotograaf dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:56:00 #60
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53637068
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:58 schreef Inu het volgende:
Na een showcase Nederlandse natuur, nu eentje met IJslandse natuur

1.
[afbeelding]
Herfstkleuren, gemaakt op Landschap-stand, ook nog een gedaan op instel-stand, maar dan werd hij zo donker...

2. [afbeelding]

Ik wist niet helemaal goed hoe ik deze compositie moest pakken... vond het ruige van het stroompje wel mooi, maar ook alle herfstkleuren... (ik zie nu ook, na een PM , dat hij hardstikke scheef is moet ik ff rechttrekken nog )

3. [afbeelding]

Ik vond de wolken zo mooi dat ze zo laag hangen, wel gemaakt vanuit de auto. Maar hoe krijg je het nu zo dat het echt op wolken lijkt en niet op gewoon lucht?

4.
[afbeelding]

Zwart-wit?

Dit waren ze wel een beetje Ze zijn allemaal nog niet bewerkt btw. (hoop wel dat het goed gaat met linken nu...)
Mooie foto's Inu! Misschien leuk voor je om te proberen bij water is een lange sluitertijd. Op je camera gebruik je dan de 'Tv' stand. Dan kan je zelf de sluitertijd instellen, en zoekt je camera de rest uit. Als je dan bij bijvoorbeeld een watervalletje je camera op een rots of statief zet, en je sluitertijd op 1 seconde, dan gaat je water op een soort nevel lijken. Dat effect is erg mooi, en best simpel te realiseren .

[ Bericht 1% gewijzigd door freud op 02-10-2007 12:35:29 ]
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_53637121
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:56 schreef freud het volgende:

[..]

Mooie foto's Inu! Misschien leuk voor je om te proberen bij water is een lange sluitertijd. Op je camera gebruik je dan de 'Av' stand. Dan kan je zelf de sluitertijd instellen, en zoekt je camera de rest uit. Als je dan bij bijvoorbeeld een watervalletje je camera op een rots of statief zet, en je sluitertijd op 1 seconde, dan gaat je water op een soort nevel lijken. Dat effect is erg mooi, en best simpel te realiseren .
*kuch*

Tv

*kuch*
Mijn DeviantART gallery
,
  FOK!fotograaf dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:36:00 #62
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53637878
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:59 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

*kuch*

Tv

*kuch*
OUCH! Dank! Blunderrrr. Mea Culpa!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:33:45 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53642333
Ben ik weer! Kan ik volgende keer maar beter een showcase openen?
Maar serieus, ik vind het heel erg handig en fijn om tips van jullie te krijgen. Dus Ynske en Noli nog bedankt voor jullie reacties van gisteren.

Heel graag hoor ik weer wat op deze foto's!

Op en rond de boerderie:

1.

2.

3.
Kalfje voor wie wil

4.
Varken voor wie wil

5.
Vogelverschrikker voor wie wil

6.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sugar op 02-10-2007 16:41:45 (waren er te veel) ]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:25:47 #64
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53643677
ik begrijp dat iedereen enthousiast is over zijn net gemaakte foto's. maar toch mag het wel ietsje selectiever wat mij betreft. 3 foto's per keer ofzo.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:37:07 #65
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53643979
Oké, haal ik de helft weg.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:42:37 #66
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53644119
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:56 schreef freud het volgende:

[..]

Mooie foto's Inu! Misschien leuk voor je om te proberen bij water is een lange sluitertijd. Op je camera gebruik je dan de 'Tv' stand. Dan kan je zelf de sluitertijd instellen, en zoekt je camera de rest uit. Als je dan bij bijvoorbeeld een watervalletje je camera op een rots of statief zet, en je sluitertijd op 1 seconde, dan gaat je water op een soort nevel lijken. Dat effect is erg mooi, en best simpel te realiseren .
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:59 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

*kuch*

Tv

*kuch*
nope

"S" van sluitertijd.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:47:29 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53644240
Hee Puckzzz, ga je jouw kennis dan wel even delen met ons? Ook je inhoudelijke feedback is welkom.
pi_53647048
@suiker

#5: Leuk gezien (dat je m uberhaupt kon zien), maar hij gaat wat verloren in de drukte van het maisveld. In zulke gevallen kun je proberen of een andere hoek helpt. Loop eens om je onderwerp heen. Geen idee of dat hier geholpen zou hebben.

#6: Zo'n beetje iedereen die oefent met scherptediepte stelt minimaal een keer scherp op prikkeldraad. Wat deze foto beter maakt dan die honderden prikkeldraadfocusfoto's die ik alleen op Fok! al langs heb zien komen is dat er op de achtergrond ook wat te zien is. Dat geeft de foto diepte en maakt m boeiender.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_53647102
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

[..]

nope

"S" van sluitertijd.
Ja, het verschilt per merk. Canon is dat Tv gaan noemen, T ben ik ook wel eens tegengekomen, evenals S. Net even mijn compact (KM) gecheckt, die heeft idd S.
Mijn DeviantART gallery
,
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:34:50 #70
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53648615
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:42 schreef Vliegvrager het volgende:
#6: Zo'n beetje iedereen die oefent met scherptediepte stelt minimaal een keer scherp op prikkeldraad.
Hmmm..morgen toch ook eens ff proberen dan om erbij te horen
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:44 schreef Vliegvrager het volgende:

Ja, het verschilt per merk. Canon is dat Tv gaan noemen, T ben ik ook wel eens tegengekomen, evenals S. Net even mijn compact (KM) gecheckt, die heeft idd S.
Door een beetje Sherlock H. uit te hangen zag ik welke cam ze heeft, en dan ff googlen -- bij haar is het een "S"....

[ Bericht 1% gewijzigd door Shark.Bait op 02-10-2007 20:10:29 ]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:49:07 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53649018
Vliegvrager, dankjewel voor je feedback op die 2 foto's!
De hoek was niet anders te krijgen bij de vogelverschrikker, maar ik snap je punt.
En van het prikkeldraad had ik ook niet het idee origineel te zijn. Meer de oefening en proberen iets te 'vertellen' over de koeien.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:53:23 #72
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53649167
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:47 schreef Sugar het volgende:
Hee Puckzzz, ga je jouw kennis dan wel even delen met ons? Ook je inhoudelijke feedback is welkom.
ik wist dat die opmerking ging komen

ik lurk hier wel, maar het gaat Freud en V.V. en de rest heel goed af. Alles wat ik zal zeggen is toch gewoon meer van hetzelfde. Plus dat ik een gevoelsmatige fotografe ben. Ik bezit wel enige basiskennis, maar al die technische shit...daarvoor moet je echt bij de heren experts zijn

ik zal proberen af en toe een compositieachitge opmerking te maken ofzo
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:57:32 #73
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53649296
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
ik zal proberen af en toe een compositieachitge opmerking te maken ofzo
Mooi zo. Dat vind ik namelijk ook belangrijker bijna: feedback over het onderwerp, het concept en de aantrekkingskracht (pakt 'ie je?).
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:45:07 #74
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53650741
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:33 schreef Sugar het volgende:
Ben ik weer! Kan ik volgende keer maar beter een showcase openen?
Maar serieus, ik vind het heel erg handig en fijn om tips van jullie te krijgen. Dus Ynske en Noli nog bedankt voor jullie reacties van gisteren.

Heel graag hoor ik weer wat op deze foto's!

Op en rond de boerderie:

1.
[afbeelding]

2.
[afbeelding]

3.
Kalfje voor wie wil

4.
Varken voor wie wil

5.
Vogelverschrikker voor wie wil

6.
[afbeelding]
OK here goes:

#1: wat wil je zeggen met de foto? een paar pionnen op een bruggetje zeggen me niet zoveel. voor jou misschien een bijzondere situatie, mij zegt het weinig.

#2 neh sorry, ik vind 'm te rommelig en chaotisch. had dan een kleinere dof gebruikt en stel scherp op slechts enkele objecten op voor-of achtergrond (dof = gebied wat wel en niet scherp is. Depth of Field, hoe groter je dof, hoe meer gebied er scherp is)

#3 zoals bijvoorbeeld bij deze foto! compositie is niet zo spannend. beeld ook niet. een paar grazende koeien vaag op de achtergrond. OK! maar op zich ben je wel lekker bezig geweest met je dof.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:58:40 #75
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53651198
Bedankt voor je reactie.

Dat van die kleinere dof was inderdaad de bedoeling van die foto van de pompoenen, maar er keek iemand een beetje op mijn vingers en toen durfde ik niet rustig te kijken hoe het 't mooist was. Goed te weten dat dat beter was geweest.

En sja, de onderwerpen. Ik hou nogal van het kleine, dagelijkse altijd. In alles. En daarbij hoort voor mij dus wel zo'n idyllisch bruggetje in het bos met een rood lint en pionnen om mensen de weg te versperren. Heerlijk simpel en toch contrasterend.
pi_53657408
Thnx iedereen

Ik heb de waterfoto's op beweeg-stand gemaakt, dan kwamen ze er wat mooier uit dan op de gewone. Ik zal eens proberen met de sluitertijd (bij mij heet dat idd S ) of dat lukt

En je mag hier best komen wonen hoor Noli Ga alleen wel in december weer terug, ben hier alleen uitwisselingsstudent
  Admin woensdag 3 oktober 2007 @ 00:43:44 #77
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_53658307
Sugar, dat varkentje in de blubber is liev (en normaal vind ik varkentjes alleen maar lekker, dus dat wil heel wat zeggen). Brug had ik zonder pilonnen mooier gevonden denk ik. Met de rest heb ik niet heel veel. Wel vind ik dat je foto's rap beter worden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 3 oktober 2007 @ 10:29:01 #78
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53662641
Ja, dat varkentje kijkt zo ontzettend lief, een soort schuldig.

Ik heb even geoefend met sluiterijd op dat advies van Freud (water en sluiterijd).
Ik weet niet of jullie het kunnen zien, misschien is het uiploaden weer niet oké, maar dan hoor ik het wel.
edit: linkjes van gemaakt die het hopelijk wél doen.

Korte(re) sluitertijd

Langere sluitertijd

Freud, bedoelde je zoiets met nevelachtig effect?

Nog een van dat probeersel

Of heb ik aan iets heul anders zitten rommelen dan de sluitertijd?

[ Bericht 7% gewijzigd door Sugar op 03-10-2007 11:39:25 ]
pi_53663059
Tcoh zou ik de eerste 2 mooier vinden met een korte sluitretijd dat je het water beter ziet, nu hadik in erste instantie het gevoel dat ik naar een tapijt zat te kijken
maar ik ben hele erg van duidelijk druppels enzo als het om water gaat
pi_53663768
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef Sugar het volgende:

Ik weet niet of jullie het kunnen zien, misschien is het uiploaden weer niet oké, maar dan hoor ik het wel.
Ik zie rode kruisjes
Mijn DeviantART gallery
,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')