Sssst!quote:
3-1quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:27 schreef BonJovi het volgende:
Hoeveel gaat Feyenoord-Heerenveen worden?
Je zou denken van wel ja.. Maar Groningen weet het altijd voor elkaar te krijgen om juist tegen dat soort ploegen op de bek te gaan..quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Grunn-Sparta, moet kunnen toch
met het drama van de Superboeren nog in onze achterhoofdenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je zou denken van wel ja.. Maar Groningen weet het altijd voor elkaar te krijgen om juist tegen dat soort ploegen op de bek te gaan..![]()
Groningen helpt graag ploegen die in de problemen zitten.
Nee toch?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wordt er nog live een wedstrijd uitgezonden?
Nee, alleen op vrijdag.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wordt er nog live een wedstrijd uitgezonden?
quote:
Wedstrijd van PSV en de wedstrijd van Feyenoord zijn live op sport1 idd.quote:
Alves speelt niet?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:01 schreef pekel het volgende:
Wél met PSV, maar zonder Alves.
quote:Opstelling FC Groningen
1 Van Loo; 2 Silva, 3 Sankoh, 4 Kruiswijk, 5 Stenman; 6 Lindgren, 7 Meerdink, 8 Levchenko, 10 Lovre; 9 Berg, 11C Nevland.
Bank: 16 Luciano, 12 Metaj, 13 Rozema, 14 Van de Laak, 15 Fledderus, 17 Kolder, 18 Matavz.
Opstelling Sparta Rotterdam
25 Westerveld; 2 De Roover, 3 Adeleye, 4 Schenkel, 15 Jaggy; 5 Polak, 10 Slot, 11 Lindenberg; 20 Dissels, 19 Roberts, 8C Boukhari.
Bank: 21 Varkevisser, 6 Van Bueren, 14 Gudde, 16 Kaita, 18 Emnes, 22 Promes, 24 John.
Scheidsrechter: Nijhuis
Grensrechters: Droste en Meints
Vierde official: Winter
Bron: FC Groningen
Alleen maar omdat ze tegen Feyenoord moetenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij denkt / hoopt dat Heerenveen wint?
Grow up
als vvv van Ajax wint, was ik morgen je auto, met de handquote:
Jullie wonnen er ook makkelijk van.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:56 schreef BonJovi het volgende:
Ik denk en hoop dat Heerenveen gaat winnen, dan hoef je geen kneus te zijn hoor. Ze maken een goede kans met Alves, je bent zeker bang dat je gelijk gaat schelden jochie.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk niet naar de kuip?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
als vvv van Ajax wint, was ik morgen je auto, met de hand
so? Elke wedstrijd is anders.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie wonnen er ook makkelijk van.
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
![]()
Pas nou maar op, jullie werden enkele dagen geleden nog bijna verslagen door een amateurclubje.
ja, maar toch gewonnenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
![]()
Pas nou maar op, jullie werden enkele dagen geleden nog bijna verslagen door een amateurclubje.
Mwa, 2-3, klinkende overwinning.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, 2-3, klinkende overwinning.
Die vraag wordt mij alleen gesteld omdat de 'Feyenoord-fokkers' altijd in het stadion zitten. Aan PSV-ers en Ajacieden wordt die vraag nooit gesteld.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ben je dan supporter fan van die club, als je het slaapverwekkend vindt?
Ja, maar hij zit op de bankquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ze zijn nu al bang
En terecht![]()
Oh, jawel hoor. Ajacieden en Feyenoorders trollen over en weerquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die vraag wordt mij alleen gesteld omdat de 'Feyenoord-fokkers' altijd in het stadion zitten. Aan PSV-ers en Ajacieden wordt die vraag nooit gesteld.
Je mag het best aan mij vragen. Echter zul je mij hier niet vinden als Ajax een thuiswedstrijd speelt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die vraag wordt mij alleen gesteld omdat de 'Feyenoord-fokkers' altijd in het stadion zitten. Aan PSV-ers en Ajacieden wordt die vraag nooit gesteld.
Zo is dat. Gewoon lief voor elkaar zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Ajacieden en Feyenoorders trollen over en weer.
Maar hey, vandaag gaan we het gezellig houden hier, geen gebash op elkaar, gewoon vrede.
Deal? Mooi.
Mwoah mongooltjes Tomasso en Happel zijn er niet en tevens speelt Ajax niet en wint Feyenoord, dus het valt meequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je mag het best aan mij vragen. Echter zul je mij hier niet vinden als Ajax een thuiswedstrijd speelt.
Verder vind ik het prima dat jij er bent hoor, dit worden weer drie leuke uurtjes fokken
Happel is wél een echte.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mwoah mongooltjes Tomasso en Happel zijn er niet en tevens speelt Ajax niet en wint Feyenoord, dus het valt mee
Vermoeid door Ramadan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef andre347 het volgende:
Wat is er met Aissatti?
rammeledanquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef andre347 het volgende:
Wat is er met Aissatti?
Zo zag ik die net niet eerderquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef borisz het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Méndez, Culina, Perez, Lazovic en Farfán.
Wissels: Roorda, Da Costa, Koevermans, Jonathan, Marcellis, Van der Leegte en Bakkal.
Opstelling van NAC Breda:
Ten Rouwelaar, Elshot, Zwaanswijk, Molhoek, Lurling, Kolkka, Sikora, Amoah, Mtiliga, Fehér, Loran.
Een echte supporter. Iemand die niet alleen op internet een grote bek heeft en doet alsof hij heel stoer is. Maar goed, deze discussie is ook al 410 keer gevoerd.quote:
was hem aan het opzoeken en toen ik postte had jij hem al gepost. ach boeiequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo zag ik die net niet eerder?
Kolka scoort vanavondquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef borisz het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Méndez, Culina, Perez, Lazovic en Farfán.
Wissels: Roorda, Da Costa, Koevermans, Jonathan, Marcellis, Van der Leegte en Bakkal.
Opstelling van NAC Breda:
Ten Rouwelaar, Elshot, Zwaanswijk, Molhoek, Lurling, Kolkka, Sikora, Amoah, Mtiliga, Fehér, Loran.
nee een Donkjequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:21 schreef AminBen het volgende:
[..]
met zo'n Vermaelen-tegen-Kopenhagen carambool ?
Aissati.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef andre347 het volgende:
Wat is er met Aissatti?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:30 schreef denthemen het volgende:
hahahahahah, spandoek: Let op, Zonneveld 1 CL wedstrijd geschorst
Jahoor PSV speelt weer in de Franse Ligue 1quote:18:30 NAC - PSV (French Ligue 1 - Week 9)
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef dndiek het volgende:Ooh Fritsje Philips,
Lucie Nilis, Romarioooo,
Coen Dillen, Willy, Cocu, Van Nistelrooij,
Van Raaij en Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef dndiek het volgende:Ooh Fritsje Philips,
Lucie Nilis, Romarioooo,
Ja luider dan het NAC publiek.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef dndiek het volgende:Ooh Fritsje Philips,
Lucie Nilis, Romarioooo,
Ja, dat is niet zo moeilijk als die stil zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja luider dan het NAC publiek.
Boeruhhhquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef dndiek het volgende:Ooh Fritsje Philips,
Lucie Nilis, Romarioooo,
Toffe avatarquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja luider dan het NAC publiek.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jahoor PSV speelt weer in de Franse Ligue 1
Flikker op met je getroll.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef dndiek het volgende:Ooh Fritsje Philips,
Lucie Nilis, Romarioooo,
quote:
ahquote:
quote:
quote:
Altijd he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:42 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV speelt sterk.
Geen troll hoor maar, wat doe jij hier? Feyenoord speelt thuis, ik dacht dat jij seizoenkaarthouder was?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:42 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV speelt sterk.
Moet zeggen dat met name aanvallend dit PSV nog sterker dan dat van de afgelopen 2 jaar is. En vooral een stuk leuker om te zien.quote:
Koeman zei ook dat PSV dit jaar aanvallender ging spelenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat met name aanvallend dit PSV nog sterker dan dat van de afgelopen 2 jaar is. En vooral een stuk leuker om te zien.
Nee dat is hij nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geen troll hoor maar, wat doe jij hier? Feyenoord speelt thuis, ik dacht dat jij seizoenkaarthouder was?
Maar Koeman stelde ook Da Costa op.. zegt dus helemaal niksquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Koeman zei ook dat PSV dit jaar aanvallender ging spelen
Goed nieuws voor Heraclesquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:45 schreef denthemen het volgende:
Roda 1 Excelsior 0
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geen troll hoor maar, wat doe jij hier? Feyenoord speelt thuis, ik dacht dat jij seizoenkaarthouder was?
Jawelquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:44 schreef BonJovi het volgende:
Doet radio het ook niet bij jullie ?
quote:
zuchtquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:48 schreef BonJovi het volgende:
aah jammer zit ik naar zo een homo gast te luisteren
Komt omdat er van Breda kant nu totaal geen sfeer isquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hahah hoor dat. Hoeveel PSVers zitten daar in het stadion?
Mensen die wel kijken?quote:
ja als je niet weet dat da costa geschorst is dat ook niet zo gek hequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Koeman stelde ook Da Costa op.. zegt dus helemaal niks
Dat kan 1. Da Costa toch wel weten, 2. Koeman ook? Of is hij echt zo dom als hij doet vermoedenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja als je niet weet dat da costa geschorst is dat ook niet zo gek he![]()
Neequote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat kan 1. Da Costa toch wel weten, 2. Koeman ook? Of is hij echt zo dom als hij doet vermoeden
Met een selectie van meer dan 23 man onthoud je niet elke kaart van een half jaar geleden. Da Costa zelf had het idd best mogen weten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat kan 1. Da Costa toch wel weten, 2. Koeman ook? Of is hij echt zo dom als hij doet vermoeden
Dat is onzin. Zolang ze beiden niets horen, gaan ze er vanuit dat Da Costa gewoon mag spelen. De fout ligt zeker niet bij Koeman en/of Da Costa.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
eigenlijk is El Shot gewoon zijn bijnaamquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:58 schreef dndiek het volgende:
Tering, wat een voorzet/ schot van Elshot
ik denk dat ze wel betere dingen te doen hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
aantal mogelijkheden gehad, meer ook nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:59 schreef BonJovi het volgende:
Nac word sterker dus
quote:
Goh, origineelquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
eigenlijk is El Shot gewoon zijn bijnaam
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
eigenlijk is El Shot gewoon zijn bijnaam
Ik heb niet echt een club waar ik voor benquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk?
Ah ok, dat dacht ik alquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een club waar ik voor ben![]()
Aha, een echte liefhebberquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een club waar ik voor ben![]()
Ajax en psv?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel voorkeuren
jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hebben jullie ook een fucking irritant plopgeluidje bij feyenoord-heerenveen?
PSV staat nog steeds 0-0 hoorquote:
Écht?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV staat nog steeds 0-0 hoor
Jahaaquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
heeft iemand een PPMate linkje voor NAC-PSV?![]()
Kijk eens hier.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan geen werkende stream links vinden? Hebben jullie dit probleem ook?
Lazovic weer? Zo ja, eigen schuld dikke bult.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:21 schreef mcyodogg het volgende:
En dat was nou alweer een penalty die niet gegeven werd.
Ik hoorde ze toch echt net zingen dat jullie kampioen wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:24 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk. Echt bij ELKE wedstrijd van Feyenoord achten de commentators het nodig om even te vermelden dat de supporters in het jubileumjaar kampioen willen worden ('maar het niet hardop zeggen!1') en dat Feyenoord zo'n metamorfose heeft ondergaan.
Ja, weer Lazovic.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lazovic weer? Zo ja, eigen schuld dikke bult.
Ligt er goed in ja..quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:27 schreef RayMania het volgende:
En het doelpunt van Das Phantom.
[afbeelding]
typische Phantom-goal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:27 schreef RayMania het volgende:
En het doelpunt van Das Phantom.
[afbeelding]
Dat is ook waar inderdaad, maar ik zie liever dat zulk soort (Lazo, Suarez, etc.) spelers een paar penalties te weinig meekrijgen dan een paar teveel door hun schwalbes.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, weer Lazovic.
Ik snap wel waar dat 'eigen schuld, dikke bult' vandaan komt, maar het betekent dat de scheidsrechter het gewoon helemaal niet goed beoordeelt heeft, en maar wat natte vingerwerk gedaan heeft, wat kwalijk genoeg is.
quote:
Zolang ze maar onder ons eindigenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:32 schreef Blawh het volgende:
Leuk van Feyenoord, gun ze het wel dat ze weer meedraaien bovenin.
Het maakt mij niet zoveel uit, heb voor zowel Ajax als Feyenoord wel sympathie. Als 1 van die 2 de titel wint vind ik het prima, zolang PSV of AZ het maar niet wordt. Die clubs vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zolang ze maar onder ons eindigen![]()
Die laffe, overbodige, irritante counterclub uit Rotterdam eruit.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:35 schreef andre347 het volgende:
3-0 Roda
Als Geert maar in de Eredivisie blijftquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het wordt wel eens tijd dat die trieste club degradeerd ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |