ahquote:
quote:
quote:
Altijd he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:42 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV speelt sterk.
Geen troll hoor maar, wat doe jij hier? Feyenoord speelt thuis, ik dacht dat jij seizoenkaarthouder was?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:42 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV speelt sterk.
Moet zeggen dat met name aanvallend dit PSV nog sterker dan dat van de afgelopen 2 jaar is. En vooral een stuk leuker om te zien.quote:
Koeman zei ook dat PSV dit jaar aanvallender ging spelenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat met name aanvallend dit PSV nog sterker dan dat van de afgelopen 2 jaar is. En vooral een stuk leuker om te zien.
Nee dat is hij nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geen troll hoor maar, wat doe jij hier? Feyenoord speelt thuis, ik dacht dat jij seizoenkaarthouder was?
Maar Koeman stelde ook Da Costa op.. zegt dus helemaal niksquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Koeman zei ook dat PSV dit jaar aanvallender ging spelen
Goed nieuws voor Heraclesquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:45 schreef denthemen het volgende:
Roda 1 Excelsior 0
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geen troll hoor maar, wat doe jij hier? Feyenoord speelt thuis, ik dacht dat jij seizoenkaarthouder was?
Jawelquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:44 schreef BonJovi het volgende:
Doet radio het ook niet bij jullie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |